JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130823/341134-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rudnik: ZP.271.08.2013 Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341134 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gmina-rudnik.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.271.08.2013 Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja - remont dróg gminnych na terenie gminy Rudnik.
W ramach planowanej inwestycji Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia  na 3 zadania (części) w tym:
 ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 dot. Remontu ul. Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach. 
Zakres obejmuje:
-rozebranie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 110m pasem szerokości 1,3- 8,8 i wykonanie nowej konstrukcji składającej się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej gr 8 cm.
-wymianę nawierzchni bitumicznej w ciągu ul.Bocznej o dł. 123m i wykonanie  nawierzchni  asfaltobetonowej o  łącznej gr. 8 cm, powierzchnia 566m2.
-wykonanie na istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej  w ciągu ul. Nadodrzańska nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm
ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2  dot.Modernizacji drogi za kaplicą w Czerwięcicach. 
Zakres obejmuje:	
-Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej łącznej gr 8.0 cm na istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Długość odcinka drogi 157,0 m, szerokość 3,0 m
ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 dot.Remontu placu przy OSP Gamów
Zakres obejmuje:
- rozebranie nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej,
-wykonanie na części placu koryta gł. do 31cm,
-wykonanie na części podbudowy gr. 23 cm,
-wykonanie rowków pod krawężniki wystające, wtopione i układane na płask,
-ustawienie krawężników betonowych, na ławie betonowej z oporem, 
-wykonanie nawierzchni z kostki betonowej BHT gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 
-warstwa ścieralna z asfaltobetonu 0/16 gr. 4cm;
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu 0/25 o gr. 4cm - masa asfaltobetonowa taka jak dla podbudowy zasadniczej,
- wywóz urobku/gruzu na odległość do 5 km.
Nawierzchnia placu zostanie wykonana z kostki betonowej BHT gr.8cm na podsypce cementowo -  piaskowej gr. 3cm. Podbudowa z tłucznia kamiennego - warstwa dolna gr 15c, górna 8cm. Nawierzchnia ul. Stawowej zostanie wykonana z  z asfaltobetonu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1do niniejszej specyfikacji,
-Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy na dane zadanie częściowe, który należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, a sporządzony na podstawie przedmiaru robót zgodnie z zapisami rozdz. XII,
-Pełnomocnictwo w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do 	właściwego rejestru lub ewidencji działalności</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni wpływ na terminowość   wykonywania robót,
b) warunki atmosferyczne  uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, gwałtowne kilkudniowe opady deszczu lub opady śniegu, zalegający śnieg itp. 
c) możliwa jest zmiana terminu  wykonania umowy ze względu na ewentualne wstrzymanie i wznowienie  robót  ze względu na roboty dodatkowe ( zamówienia dodatkowe) 
d) konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów
e) konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych,
f) zmiany  przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają,
g) zmiany technologiczne, w szczególności :
-konieczności zastosowania materiałów innych niż były przewidziane w projekcie z uwagi na wycofanie przedmiotowych materiałów z produkcji 
-konieczności zastosowania innych przepisów i norm niż były przewidziane w projekcie z uwagi na zmianę przepisów,norm,
-stwierdzenie odmiennych niż w dokumentacji projektowej warunków w terenie,
-zmian uzasadnionych koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub 	usprawnienie procesu budowy,
- obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania ) obiektu,
- w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót.
Sposób obliczenia ceny dla robót zamiennych zgodnie z zapisami umownymi o których mowa w  § 2 ust.4.3.2 lit a -c. 
h)możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków zamawiającego:
- przekazania placu budowy,
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a - h, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności .
miany  mające wpływ na wysokość wynagrodzenia 
a)rozliczenie kosztorysowe, 
b)wystąpią w trakcie realizacji  robót podstawowych, roboty dodatkowe (prace dodatkowe) które nie  zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. dokumentacji  nie wymagającej pozwolenia na budowę ) rozliczone zostaną zgodnie z zapisami  o których mowa w § 2 ust.3 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub  przy udziale przedstawicieli Zamawiającego  zatwierdzających przyjęcie wniosku.   
c)W  przypadku uzasadnionego, uzgodnionego przez strony zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych, a nie wykonanych prac,  wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na podstawie obmiaru,
d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT)

 Pozostałe zmiany 
a)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego  i Wykonawcy, 
Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy  każdorazowo opisać  w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. W rezultacie dokonania czynności opisanych wyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ww.bip.gmina-rudnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 -411 Rudnik , pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 -411 Rudnik - sekretariat (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont ul.Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obejmuje:
-rozebranie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 110m pasem szerokości 1,3- 8,8 i wykonanie nowej konstrukcji składającej się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej gr 8 cm.
-wymianę nawierzchni bitumicznej w ciągu ul.Bocznej o dł. 123m i wykonanie  nawierzchni  asfaltobetonowej o  łącznej gr. 8 cm, powierzchnia 566m2.
-Wykonanie na istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej  w ciągu ul. Nadodrzańska nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi za kaplicą w Czerwięcicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obejmuje:	
-Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej łącznej gr 8.0 cm na istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Długość odcinka drogi 157,0 m, szerokość 3,0 m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont placu przy OSP Gamów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -rozebranie nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej,
-wykonanie na części placu koryta gł. do 31cm,
-wykonanie na części podbudowy gr. 23 cm,
-wykonanie rowków pod krawężniki wystające, wtopione i układane na płask,
-ustawienie krawężników betonowych, na ławie betonowej z oporem, 
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej BHT gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu 0/16 gr. 4cm;
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu 0/25 o gr. 4cm - masa asfaltobetonowa taka jak dla podbudowy zasadniczej,
- wywóz urobku/gruzu na odległość do 5 km.
Nawierzchnia placu zostanie wykonana z kostki betonowej BHT gr.8cm na podsypce cementowo -  piaskowej gr. 3cm. Podbudowa z tłucznia kamiennego - warstwa dolna gr 15c, górna 8cm. Nawierzchnia ul. Stawowej zostanie wykonana z  asfaltobetonu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com